Konuya vakıf olmamakla beraber..
PPR kaan ın FL RS bendeyken aracıma faydası cok olmuş olup..
Parasını bile almadığı dunya iş yapmış,gerek işçilik,gerekte esnaflık acısında son derece memnunıyet duymusumdur kendısınden..
Yıne dıyorum,konuyu bılmem..Ama illaki kaan ın adı gectıgı bı karısıklık mavcuttur dıye dusunuyorum..
Dipnot:Kaan babamın oglu degıldır..




Alıntı

ben mekanikçi değilim suat abininde o işlerde iyi olduğunu biliyorum benden daha iii yapardı o işi ama orcunda maddi sıkıntılar vardı elini cebine sokturmadan yaptım hepsini benzinleride dahil..orcun cözdü sorununu yapıcaz ALLAH ın izniyle






ort desing yani port dizayn aracın specleri hesaplanarak yapılır speclerden kastım egzantirik derecesi lift oranı aracın sıkıştırması öle kafaya göre olmuyor malesef..portlar evet birbirine tutmaz sebebine gelelim gaz kelebeği konumu önemlidir birinci port xxx hava cekiyorsa 3 4 port baska hava ceker sebebi ise emme yapısı gaz kelebeği konumu ben kafama göre yapmadığım için malesef içinden gecen hava değerine göre yapıyorum...o yüzden haliyle tutmuyor..başka soru??cvk nın sadece gayd larını centerlıyarak kesme yağıyla kestim 2 saatte evet.başka soru bilmişlik yapmadan araştır.

