ben begendim :D
Printable View
ben begendim :D
iç mekan plastik kalitesi klasik japon hala bi kademe ilerleyememişler çok adi gözüküyor.
LSD var mı bunda bilen var mı?
Belki bu arabanın iç kalitesi iyidir bilmiyorum ama japonların deri ve plastikle ilgili bir sıkıntıları mı var?
gösterge çevresi plastik, vites topuzunun derisi vs. çok yapma duruyor.
BMW filanda gerçek deri kullanmıyor, kapı tutacakalrı aşınıyor ama duruşu böyle değil.
100'den çok istenilen bir araba alman ve amerikalıların iç kalitesine ulaşması kanısındayım.
bir benmi direk eski esintileri fark ettim en basitinden arka koltukların tipi falan aşırı hoşuma gitti :) baya beğendim
Gercekten ilginc eksikleri varmis arabanin:S ama yurtdisindaki fiyatlara bakinca mesela amerikada 25bin dolardan baslio, o paraya gore bence uygun bir arac, umarim turkiyede de fiyati abartmazlarda hakettigi fiyatlardan satisa sunarlar yoksa turkiye yollarinda bu arabayi gormemiz cokk zor olucak!! Bi ara 130-140 bin tl civari olucak die birsey okumustum, saka gibi bir fiyat umarim boyle abartmazlarda ulkemizde de bu arabayi yollarda driftlerde vslerde gorebiliriz!!...
arabanın içi hurda plastikten yapılmış galiba
yalnız subarunun içindeki teyp orjinal mi :) kardeşim bildiğin navitechin teybi gibi bir teyp koymuşlar :D şekil olarak mazdaya bakınca içerdeki detaylandırma kalite farkı bariz ortada subaruda hep bundan kaybediyor zaten. legacyleri bile öyle d segmentinde araba entering luxury sınıfı ama gel görki midsize gibi bir içi var.
Toyota GT86 Engine - YouTube
guzel bir video
güzel olmuş, tr satış fiyatı uygun olursa mantıklı seçim olabilir. 2.0 12.5cr 200hp N/A boxer motor önü ne kadar açık olur acaba..
biraz bence rx-8 sahibi olarak taraflı yaklaşmışsın olaya ama çoğundada haklı olabilirsin. tek katılmadığım akü mevzusu akü o araçda kasti büyük koyulmuş nedenide toyotanın subaru ile ortak geliştirdği bu motorda çok özel bir enjeksiyon sistemi kullanması zaten bu sistem arabada 5.1-5.3 gibi bir yakıt ekonomisi sağlıyormuş.ama şunuda buelirtiyim bu enjeksiyon sistemi yakıt kalitesi orantısında ekonomi sağlıyormuş yakıtın kalitesi ve oktan oranı çok önemliymiş türkiyedeki yakıt kalitesi ortada belli..
s2k nın gözunu sevım cebıncen cıkarır bunları:)
tarafli ama seviyeli yazmissin :D Bahsettigin noktalari anliyorum, ama zaten Mazda'nin bana gore en onemli ozelligi kendi sinifinin ustunde ic mekanlar sunmasi. Bir 2004 mazda 3 kullanicisi olarak ayni donem civiclerden focuslardan cok cok daha sekil ve kaliteli ic mekani var. O konuda hakli olabilirsin.
17 inc diyorsun ama gecen drive da izlerken bahsi gecti, sanirim brz nin yanal g'leri zaten dusuk. Sebebi de ince taban lastikler. Zaten o ince taban lastikler sayesinde drift yapiyor, kontrolu kolay. Daha saglam lastiklerle buyuk ihtimalle lotusa doner :D
yakit tuketiminin duz viteste daha fazla olmasi ilginc olmus. hele ki sehir icinde. bana yine de biraz sisirilmis gibi geliyor, abd kosullarinda ben 2.3 motorla uzun yolda 7-7.5 yapiyorum ki cruise control 120km ile. sehir ici de 9 civarlari.
bence bu arac bir platformdur. eger ki insan fiyatli olsaydi bir tane siparis vermistik, hatta yuklemek icin calismalara baslamistik. keza mx5 i de bu sebeple ariyoruz. Daha ucuza rx8 olmasina, yuksek model ve yakisikli olmasina ragmen bu yuzden de rx8 dusunmuyoruz.
bir de rx8 in testlere alinmamasinin sebebi sifir olarak uretilmiyor olmasi.
Gözlem taraflı olmasına rağmen açıklayıcı olmuş teşekkürler. Ama bu araç 130bintl değil de 50 bin tl olsaydı iç mekanından lüks araçmış gibi beklentiye girtmezdik.En büyük sorun bizim vergi sistemimiz ne yazıkki. Gerçi subarular iç mekan konusuna çok fazla birşey vermiyorlar legacy olsun impreza olsun onu da eklemek lazım.
bir şaka yapalım dedik ne cahillimizi bırakmışsın ne cühelalığımızı..
bugün gt-86 ları gördüm tırın üstündeydiler tahminim toyota sakarya fabrikasına gidiyorlardı.
kesinlikle değmez turbo yok bi sefer ve topgear evo gibi dergileri alın bakın değmez diyor aslen heleki türkiyede o fiyat verilmez