CGR328 Nickli Üyeden Alıntı
benim görüşüm konyanın asvaltı manısanınkine nazaran daha iyi bence ,rakım yüksekliğinden kaybediyo sadece , manisada vht ilk döküldüğünde herkezin süresinin düşme sebebi (en düşük süreler genel olarak seedinglerde geldi ) 1. olarak ölçüm sisteminde fodepar olayı yok araba fotoselden geçtiği andan itibaren saymaya başlıyo buda ciddi saliseler kazandırıyo 4 çekerler hariç 12 saniye ve üstü kategorilerde ilk 100 metre çok önemli en çok patinajı startla 100 metre arası çekiyolar sonra normal tekerlek hızlarında ilerliyolar yani 12 ve üstü gruplara yaradı vht , 11 saniye ve alt kategorisindeki arabalar zaten 4. vitesin sonuna kadar patinaj çektiği için ilk 100 m deki vht nin fazla bi espirisi yok onlar için, vht düşük kategorilerin işine yarıyo , ya ciddi paralar bulunup sponsorlarla komple enine boyuna prof vht dökülsün yada hiç dökülmesin normal asvaltta biz bu saniyeleri yapıyoruz diyelim manısanın mesafesine gelirsek rpm ekibinin bi suçu oldugunu sanmıyorum pist işini onlara kim organize ediyosa o insanlara yüklenilmesi lazım