fundai genesisler gayet güzel araçlar.. paran varsa fundai genesis para yoksa bu işler gereksiz :D
Printable View
fundai genesisler gayet güzel araçlar.. paran varsa fundai genesis para yoksa bu işler gereksiz :D
Tek motor patlatan hyundai sanki:)
Ferrari Test Driver Blowing An Engine - YouTube
Olur böyle şeyler tüm markaya modele mal ediilemez.
Hatta bir belgeselde görmüştüm hyundai yanılmıyorsam motorlarını redline da bir hafta sürekli çalıştırarak test ediyorlarmış. Boru değil yani.
Edit: Videosunu buldum 300 saat yani 12.5 gün full redline:D
http://www.youtube.com/watch?v=VET6ifI7ofo
Bu son vuruş fena oldu. Beyler bu araç tam basıp jant lastiklik. 8 sn 0-100 var yeter gibi. Yazılımla bunu 260 hp lere rahat çıkarırız. 7 sn olur o hızlanma. Son süratte 230km yeter gibi.
Fundaiyyy sarı araba sema fuarı için hazırlanmış.. Fundaiyyy :)
http://www.resims.net./data/media/35...ai_genesis.jpg
http://www.traraba.com/wp-content/up..._genesis_2.jpg
http://www.traraba.com/wp-content/up..._genesis_1.jpg
http://www.traraba.com/wp-content/up...esis-coupe.jpg
http://www.automotorblog.com/wp-cont...-concept-3.jpg
Yok yok araba güzel, ama o sarı arabanın jantlar ne öle ya, geçici süre koymuşlardır inş :D
Dış Görünüş Mükemmel. Ama Hala İç Tasarım ve İşçilik Eksilerde (N)
7 8 yıl yumurta kasa accentimiz oldu. Rutin bakım dışında tık demedi maşallah. Bence yenileri de gayet sağlıklıdır. Yeter ki her arabada olduğu gibi bakımları eksik edilmesin
Abi peder Hyundai bayisinde çalışıyor. İstiyosan servisten kronik sıkıntısı vs var mı diye bilgi alır, iletirim. Bir de kesinlikle sıfır bak alacaksan. Fabrikanın elinde kalmış 10 küsür araç var, cidden uygun fiyata veriyorlar onları. Yeni kasa getirmeyi düşünmüyorlar bir de.
Hyundai kendi çizgisi dışına çıktı ve araçlar kalite olarak çok üst seviyelerde,Coupe olarak manuel ve otm. kullandım gerçekten zevkli bir araç diğer modellerinin de tamamını kullandım yeni i40 mesela donanım vb.. cok güzel olmuş alıcak arkadaşlar hiç düşünmesinler..
Sıfırları için fiyat alabilirse sevinirim. Birde sıfırlarda kırmızı varsa, siyah varsa tercihim.
Bizim stoklarda görünüyor Assanda 10 küsür araç :) Geçen hafta bi tane satıldı hatta bizim oradan, o zaman bakmıştık :)
Hee hatta bize gelen 2. elde. Abi 75 hpymiş ama, idare ederim diyorsan sorayım :P
HYUNDAI GENESİS COUPE 2.0 TCİ OTM. - Neziroğlu ikinci el araçta güven - Neziroğlu ikinci el araçta güven - N2.com.tr
O ne la :D ama renk berbat hayatta istemem.
Abi 1.5 dizel clio motoru taktık az yaksın diye :D PM attım bir de.
Gt 86'dan hem daha güzel hemde ucuz.. Arkadan itiş yeni spor araç almayı düşünüyorsanız bu paraya en iyi görüntü kalite ve performans aracı oldugunu düşünüyorum.
Infınıtı G35-G37 nin çakması gibi duruyo.
bende cok seviyorum.drifttede bicok kez bindim. kullanmasamda yan koltukta tecrubem oldu
gayet keyfli.drifti gectim biraz aşiri bi ornek belki ama gundelik olarak bu fiyata bence cok iyi.
coil + lsd çok keyfli olur.aftermarket parcasida gelişmekte olan bir araç diye biliyorm.
tek - otomatik olmasi.
stok olarak performansı güzelmi peki? 0-100 8.3 sn olunca ben baya üzüldüm çünkü. 211hp olcan ama accorddan yavaş olcan istemem.
aftermarket i amerikada çok yaygın avrupada falanda bulunmaz.. biraz ebay tecrübeniz varsa her tür parçasını tedarik edersiniz aftermarket..
Ben en az bi 0-100 7.5 sn performansı bekliordum, son süartte 223 değilde 230+.
sebebide şu 184 hp lik 320d, bu verileri verebiliyor yazılımsız. Oda otomatik ve ağır bir araç.
5 ileri başarısız bir otm vites e sahip performansı motoruna göre vasat sayılabilir .
Özellikle teknik verilerdeki yakıt tüketimine dikkat
Ortalama :9.6 lt şehir içi 13.7 lt.
Bi 15 lt garantisi var demektir..
Evet o ortalamayada baktım baya baya yüksek geldi bana. 14 mlt şehir içi fabrika verisi nedemek yaa. onun hemen üzerine bi %30 koy zaten. ortalaması 10 lt diyor. Demekki 13 lt den aşağı zor düşeceğiz. yakıtı yüksek bir araç
yakıt konusu normaldir adamlar amerika pazarına üretiyorlar genesisleri normalde.. yani yakıtta tasarruf yapalım az yaksın gibi bir dertleri olmamışdır o yüzden.
Dostum amerikan pazarına üretiyor olabilir. Ama v8 kadar yakmak demek motorun yada aktarmanın bir yerinde bir verimsizlik olduğunun göstergesidir. Ozaamanda 300hp olmasını beklerdim en az arabanın.
Benim gc8 280 hp di. Ve full roll gecelerinde defalarca denedik 15 lt yi geçemiyordu.
Bence onunla alakası yok, eski coupelerde tiburonlar eşşek gibiydi ama eşşek yüküylede yakıyordu .gene aynı mantık, dışarıdan çok hoş ama malesef yakıt ve kalite konusu böyle. İlk tiburonlar çıktıgındada millet ölüp bitiyordu hatırlarsanız ki hala yakısıklı araçlar bence , ama bununda bir kaç yıl sonra göz aşinalığı olunca tiburondan farkı kalmayacaktır.
göz aşinalığı nasıl olucak piyasada toplasan bir avuç genesis var.. yolda görmen bile imkansız nerdeyse.. göz eskimesi olması için bir aracın yollarda bolcana olması gerekirki bir esprisi zevki kalmasın.. coupler için haklısında genesislerde nesil farkı var sanırım hyundai o konuda biraz yol katetmişdir.
Göz aşinalığından kasıt tiburona olan şey işte. Tamam tabiki tiburon daha fazla var ancak ilk çıktıgında herkes yandı bitti şekline ama şimdi artık her köşe basında görmesen dahi gördüğünde göz aşinalığı oluyor ve çekmiyor. Benım demeye çalıştıgım bu. Zaten aracın cızgılerınde barız ınfınıtının g37 serısının esinlenmeleri var ancak yanyana koysan fark ortaya cıkar. Ayrıca motor ve sanzıman olayı malesef tercıh edılmemesıne etken olur, olmamasının sebebıde bence rakamı ve ııkıncı elde edecegı BUYUK kayıp...
GÜVENLİK DONANIMI 2.0 H-MATIC
BOYUN YARALANMALARINI ÖNLEYEN AKTİF ÖN KOLTUK BAŞLIKLARI l
PERDE HAVAYASTIKLARI l
ABS + EBD (ELEKTRONİK KONTROLLÜ FREN GÜÇ DAĞILIMI) SİSTEMİ l
SÜRÜCÜ, ÖN YOLCU VE YAN HAVA YASTIKLARI l
ESP (ELEKTRONIK DENGE KONTROL PROGRAMI) l
ARKA KOLTUKLARDA 3 NOKTADAN BAĞLI EMNİYET KEMERLERİ l
DARBE ANINDA KATLANAN DİREKSİYON MİLİ l
DARBE EMİCİ TAMPONLAR l
KAPI İÇİ ÇELİK EMNİYET KİRİŞLERİ l
KAZA ANINDA OTOMATİK AÇILAN KAPI KİLİTLERİ l
ÖN GERİLMELİ VE YÜKSEKLİK AYARLI ÖN EMNİYET KEMERLERİ l
İÇ DONANIM
ELEKTRİK KONTROLLÜ SÜRÜCÜ KOLTUĞU l
ISITMALI ÖN KOLTUKLAR l
DERİ KOLTUKLAR l
METAL GÖRÜNÜMLÜ ÖN KONSOL l
DERİ DİREKSİYON VE VİTES TOPUZU l
YOL BİLGİSAYARI l
SUPER VISION GÖSTERGE PANELİ l
ELEKTRONİK KONTROLLÜ TAM OTOMATİK KLİMA l
ELEKTRİK KUMANDALI CAMLAR l
GECİKMELİ SÖNEN İÇ AYDINLATMA l
HIZA DUYARLI YÜKSEKLİK VE DERİNLİK AYARLI HİDROLİK DİREKSİYON l
H-MATIC VITES ( 5 ileri ) l
OTOMATİK HIZ SABİTLEYİCİ l
UZAKTAN KUMANDALI MERKEZİ KİLİT VE ALARM l
ANAHTARSIZ GİRİŞ VE ÇALIŞTIRMA DÜĞMESİ l
GELİŞMİŞ RADYO, CD MP3 ÇALAR' LI SES SİSTEMİ l
SUBWOOFER & AMPLIFIER l
6'LI CD CHANGER l
USB, I-POD ve AUX GİRİŞİ l
KENDİLİĞİNDEN KARARAN DİKİZ AYNASI l
BARDAK TUTUCULAR l
ÜST KONSOLDA GÖZLÜK CEBİ l
ZAMAN AYARLI ARKA CAM REZİSTANSI l
DIŞ DONANIM
19" HYPER SILVER ALAŞIMLI JANTLAR l
IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK YANAN FARLAR l
CAMA ENTEGRE ANTEN l
IS VE UV KORUMALI SOLAR KONTROL CAMLAR l
KATLANABİLİR ELEKTRİKLİ ISITMALI DIŞ DİKİZ AYNALARI l
YAN AYNALARA ENTEGRE SİNYAL LAMBALARI l
HIZA DUYARLI FASILASI AYARLANABİLİR ÖN CAM SİLECEKLERİ l
ÖN CAM BUZ ÇÖZÜCÜ l
ELEKTRİKLİ SUNROOF l
ÖN / ARKA SİS FARLARI l
PARK MESAFE KONTROL SİSTEMİ (ARKA) l
Donanım listesi. :)
Ayrıca araç 1600 kg+ otomatik ondandır yakıt olayı.
Abi yakıt ortalaması olayına takılma. Hyundai Sonata 2.0 CRDi kullanıyordum. Fabrika verisi olarak araç şehir içi 10 litre gösteriyor, ben 7.5 litre yakıyordum.
Ağırlık bahane değil yapan yapabiliyor fabrika tüketim verisi çok fazla
Yani verimliliği çok çok düşük bir araç demektir bu çok net biçimde
kağıt üstünde güç var ama hızlanma verileri düşük tüketim çok üst seviyede
Araç kötü kaka diyen olmadı olacağınıda sanmıyorum ama motoru verimsiz ötesi
Bunların 3ü birbirleriyle bağdaşmıyor mu zaten?
Önceleri hyundaide güvenlik yok denirdi, şimdi spor aracı dahi güvenlik ekipmanlarından ötürü 1.6 ton. Şimdi de ağır deniyor. Ben kullandım otomatik genesis coupe gayet de keyifli bir araçtı. Zaten drag roll kovalayacak insan gider manuel muadil bi araç alır kanısındayım. :icon_tup:
E250cgi coupe karsilastirilabilir ama mercedes sonucta:)
Hyundai antipatimi yerlebir eden model genesis. Gectigimiz haftalarda basik ve tahminimce motor modifiyeli bir tane yanimdan usul usul gecmisti ses ve goruntu mukemmeldi . Eger 60li rakamlar cok fazla degilse ki s2k nin 90tl ye satldigini dusunursek genesis bedava kesinlikle dusunulebilir .
valla mersonun değerler cidden düşük. Şanzıman teknolojisinde uçmuşlar o zaman..
Ama benzer ağırlıkta opel insignia 2.0 turbo yaklaşık ağırlık 1600 kg
ş.içi: 13.2
ş.dışı: 6.4
karma: 8.9
aracın önden çekiş olduğunu, arkadan çekiş olduğunda kaybın dolayısıyla yakıtın az olacağını düşünürsek opel ve hyundai verim hemen hemen aynı diyebiliriz.
Tarik senin s2000 nin gelmis :)
Genesis Coupe vs ok rolling :D
Hyundai : Genesis Coupe vs an Arrow - YouTube