Temiz 1 boy :D
Printable View
Arrow geç bastı olmaz :D
Adamlar 2.0 motor için geliştirmedi ki aracı. 3.5 V6 kullanıyorlar paşalar gibi. Biz de vergi bi tarafımıza kaçmasın diye 2.0 biniyoruz. Araba onun üzerine geliştirilmiş olsa çok daha farklı olurdu hem tüketim hem de performans.
Makyajlısı daha da güzel duruyor bu namussuzun:)
http://www.inautonews.com/wp-content...-detroit-4.jpg
http://static.blogo.it/eurocarblog/h...pe_2012_01.jpg
http://motormania.eu.com/MM/wp-conte...acelift-10.jpg
Ayrıca bu kasanın specleri ciddi iyi
2.0 turbo motor 6000d/d de 274 hp 2000d/d de 274nm tork 8 ileri otomatik şanzıman
https://www.hyundaiusa.com/vehicles/...ications.aspx?
hyundai assan niye bunu getirmiyor anlamıyorum daha verimli daha hızlı daha kaliteli eskisinden daha fazla satacağı aşikar bir araç.
Arkadaş kendisi ne zaman çıktıki birde üzerine makyajlısı gelmiş...
Bu kore arabalarınında en çok bu olayına gıcık oluyorum gidip sıfır araç alıyorsun 2 yılda eskiyor yüzü. Yakın arkadaşım ceed aldı aldıktan bir sene sonra herhalde makyajlandı, ondanda 1 buçuk yıl kadar oluyor bugün nette gezerken gördüm yeni ceed'i. Külliyen zarar.
2008'de tanıtılmış , 2009 şubat'ta satışına başlanmış.
3-4sene içerisinde çoğu marka ara makyaj yapıyor zaten.
Aynen genessis türkiye pazarına geç girdiği için bu algı var bizde ama tabi ki almanlara göre daha çabuk yeniliyorlar o ayrı.
Genessinin makyajı biraz zorunluluk gibi markanın yeni benimsediği ön tasarıma uyması için yapılmış bir facelift sadece.
Türkiye pazarına çok geç giriş yapmış o zaman, ama diğer kore araçlarında bu böyle.
Yani kendi kullandıgım markadan örnek vereyim örneğin kullandıgım corsa 2006 da cıktı makyajını yanlıs hatırlamıyorsam ya 2011 sonunda ya 2012 baslarında yedi... Daha önceki astramda aynen o şekilde olmuştu. Bu çoğu alman markasındada bu şekilde değilmi zaten yani vw vs. Korelerin özellikle kia ve hyundai nedendir bilmiyorum çok kısa sürede makyajlanıyor.
2009 dan beri genesis coupe piyasada araç 4 yaşına gelmiş hatta ağustos sonu 2013 ler çıkıcak 5 yaşına gelmiş.. ve daha kasada değişmedi bir iki makyaj yedi araba o kadar.. o kadar zaman zarfında mercedesde c kasaya makyaj atıyor bmw de 3 kasaya makyaj atıyor.. o kadar uzun süre aynı sabit kasa üretilip makyaj yemeyen arabamı var..
şu anda 2013 modellerde yani yeni makyajlanmışlarda 8 ileri otomatik şanzıman varki kullanmayı çok isterdim 8 ileriyi..
ceed konusundada sanırım arkadaşının şanzıslığına denk gelmiş çünkü ceed 2006 dan beri piyasada ve aracın ikinci jenerasyonu daha yeni bu sene üretime geçdi yani 7 senedir birinci jenerasyon üretiliyordu arada sadece makyaj yedi birinci jenerasyon o kadar.. sanırım pro ceed lerin tasarımı ile eco ceed lerin tasarımıda farklı emin olmamakla birlikde..
bu arada o sadece opele has ibr şey vw de bolcana ara makyaj atıyor..
İnan tam hatırlamıyorum kaç yılında aldıgını ancak şunu söyleyebilirim, lansman renginde bordomsu bir rengi var ki zaten reklamlarda vs. o renk vardı hep, bu canlı örneği. Bmw ve C kasa örneği vermişsin evet doğru e92 ler eski kasalara göre daha erken makyajlandı tam emin olmamakla birlilkte 3.cü yıl sonunda sanırım. Ancak , yukarıda diğer örneğini yazdım kullandıgım araçlardan. Şimdi tek tek listeleyecek değilim ama aklıma gelen başka bir örnek i20 dede aynısı olmuştu. Şirkette eski i20 vermişlerdiki geldiğinde biz aracı daha yeni yeni biliyorduk herhalde 1 yıldır piyasadaydı. Sonra biraz daha farklısı geldi ( donanımımı yoksa makyajmı bilemiyorum, bazılarında ıvır pakedi zıvır pakedi farklar oluyor *****) Daha sonra nettede yeni i20 nin fotograflarını gördüm. Ama mesela bu i20 ile karşılaştıracak olursak aynı sınıfta olan corsanın kasasını çok net biliyorum 2006 sonunda piyasaya sunuldu. Ve yeni kasa için en erken 2013 ten bahsediliyor. Ama ben şahsen sanmıyorum i20 nin 7 yıldır piyasada oldugunu. Bu arada direk iki model karsılastırıyorum gibi oldu ama direk model uzerınden gıdeyım dıye, bir başka örnekte ceed işte, örnek olarak astrayla karsılastırılabılır ( gerci o da bıraz zor eskı kasa yenı kasa geldıkten sonrada satılıyor classıc olarak ***** :) )
opeli o konuda seviyorum diğer almanlar gibi değil stabildir genelde bir kasa üretir sonra bir makyaj atar sonra yenisini üretir bendede 2004 vectra c vardı sonra makyajlı 2006 aldım o huyu güzel opelin koreliler biraz sık makyaj atsalarda neticede motor kasa araç aynı kolay kolay onlarda kasa değiştirmiyor.. birde ceed dediğin aracı bende çözemedim bir pro ceedi var bir eco ceedi var bir sw var birde avrupada cabriosu var türkiyede yok sanırım bunların her biri kasa olarakda sanırım farklılıklar gösteriyor.. ama ceed in ikinci jenerasyonu yeni çıkdı onu biliyorum ve çok güzel çok beğendim şahsen kore yada japon değilde amerikan aracı gibi bir tasarımı duruşu var i20 konusunda bir bilgim yok ama ix20 lerde hoş araçlar tam eğlenmelik gibi duruyor.. :)
Ya gerçekten çok hızlı bir gelişim içerisinde kore araçları zaten, eskisiyle alakası yok sürekli üzerine koyuyorlar. Benim bile dikkatimi çekmeye başladı ciddi ciddi. Mesela kia sportage çok tatlı olmuş. Ciddi ciddi inceledim, çizgisi olsun donanımı olsun ve fiyatı olsun gerçekten baya baya mantıklı, ama işte halen insanın aklında bir acaba? var. Bahsettiğim arkadasımın ceedinede bindim bir süre,gerçekten oda çok güzel olmuş o altyapı olarak sanıyorum i30 ile aynı altyapıydı. Araç gercekten güzel ama tabi bir golf, focus, astra gibi gelmedi bana ama bu gidişle bi iki kasaya yakalarlar. Bu arada yenı ceed yada i30 bakmadımkı sanıyorum i30 test edıpte cok cok öven arkadaslar vardı sitede. Gerçekten kısa vadede (10 yıl gibi) korelilerin çok daha iyi yerlere geleceğini tahmin ediyorum. Benim tek değinmek istediğim bu kısa süreli makyaj ve kasa değişimleriydiki oda muhtemelen çok üretim yada üretimdeki teknoloji ve maliyet farkları olabilir (kalıp, işçilik ve hammadde vs.) Bunuda neden diyorum, cenevre fuarında sanırım vw ceo su kianın içinde bu kadar donanımı nasıl bu kadar ucuza maletmişler gibi birşeyler dönüyordu bir ara video olarak. Forumdada konusu vardı... :)
senin arkadaşındaki ilk jenerasyon ceed haliyle ilk jenerasyon i30 ile ortak platformu paylaşıyor yeni kasa i30 a binmeni tavsiye ederim abartmıycam ama golfden aşağı kalır yanı yok sadece bir ara hyundai bayiisinden geçersen bir git gör bin sür kalite olarak hyundai o açıdan yakaladı almanları..vw nin ceosu i30 bindi işde bunu nasıl yapmışlar biz yapamayız bmw yapamaz dedi sonra kameraların çekdiğinimi hatırladı artık neyse :) biz yaparızda çok pahalıya gelir bunlar bununasıl ucuza mal etmiş igbisinden laflar etti.. :) yeni ceedlerde şu an yeni i30larla aynı platformu paylaşıyor.. oda çok kalitelidir o yüzden.. neyse konu genesis sapdık gene konudan gerçi gene kore etrafındayız :D
:) Aynen saptık. Aman gitmeyeyim, zaten arabamı sattım başıma vurdu. Gittiğim gibi alır gelirim, geçen gün sportage a baktım aklıma gitti :D
yeni sportage çok iyi fiyatına oranla çok uygun.. avrupada testlerine bakarsan hep bmw x serisiyle teste sokuyorlar kıyaslamalar hep bmw x1 yada x3 ile yapılıyor genelde..
Genesis mükemmel bir otomobil bence.
Allah nasip eder inşallah birgün ;)
Kia aldım zerre kadar pişman olmadım, hyundai alınca da olmam.
motor daha da büyük 3.8 v6 kullanıyorlar genesis coupe de..
2.0 için geliştirmediler ki demek basit bir avuntu olur hocam resmen turbo ile o motordan günümüz teknolojisi ile pekte iyi olmayan bi değer almışlardı ki yeni kasa da oldukça iyi bir güç elde etmişler. kısacası yapmak istediler mi oluyor..
Hyundai'nin benzin + turbo konusunda çok geliştirmesi lazım kendini. Tek motor var çünkü. Pek de kullanma gereği hissetmediklerinden böyle salak saçma bi durumda araç.
2013 ile güncel motor arasındaki farka bakmak lazım. Turbo+ yazılımsa sorun yok. Ama daha başkaysa girilmez artık bu kasaya. Hergün görüyorum aracı çok ısındı içim. Tek derdim şu performans yetersizliği. Birde accordunda 5 ilerisi çok başarısız herzaman sölüorum. Ondan sonra hatta 5 sene sonra üretilmiş bir viteste daha güncel bir beklentim var. Bunun makyajlısını getirrilermi aceba?
2013 lerde 8 ileri tiptironik uygulamış yalnız performans epey iyidir diye düşünüyorum o şanzımanda..
5 iler ile 8 ileri ve 211 ile 276 hp arası bir fark. Bence 0-100 de bile 2 sn ye yakın gelişme sağlar. Yakıtta ciddi düşüş sağlar. Birde tabiki 2. seçeneği yazılımla güçlendirebilme oasılığı dahada cazip. 320-330 hp sorunsuz alabilme olanağında olur diye düşünüyorum.
Genesis 1 kişi ok'da kimse yok.Ok'a bindirsinler bakiyim 1 kişi kaç boy açıyo o zaman bak :D
Müdür ok tofaşın yanında geçerken tofaşın aerodinamiğini bozar gider takla attırır flan hiç gerek yok böyle denemelere :D
Amerika pazarında artık 6 manuel ya da 8 otomatik olarak satılıyor. Demek ki bu şamzıman kullanmayacak yenilerde. panamera sden hızlı(0-100) olan Genesis R-Spec' de bildiğim üzere 8 iler şamzıman var. :icon_tup:
Sarısı da iyiymiş. :eek:
http://img834.imageshack.us/img834/9...scoupeimg5.jpg
By muratichi at 2012-07-21
http://img19.imageshack.us/img19/265...scoupeimg6.jpg
By muratichi at 2012-07-21
Bence en güzel rengi de bu :)
http://img339.imageshack.us/img339/9...esiscoupea.jpg
By muratichi at 2012-07-21
Sarısıda iyiymiş be..
hyndainin yaptığı en iyi güzel araç bnce.
audi s tronic, vw dsg bunlar debriyaj balatalı şanzımanlar..
Bu şanzımanı genesis teki şanzıman ile karşılaştıramazsın.
Genesisteki klasik otomatik vites
Arada ciddi bir teknik fark var, dsg/ stronic şanzıman manuel şanzımanla kıyaslanabilir..
hyundai candır kandır ayrıca çok yakışıklı biraz araştırma ile bir kaç drift videosuna erişebilirsiniz ama keşke düz vites seçeneğine ulaşabilsek
G. Coupe gerçekten keyifli bir araç.. :icon_tup:
kırmızısı başka bir güzeldir :)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._5145078_n.jpg
bugun canlısını uzun uzun gordum trafıkte cesmede.
Net söylüyorum araç çok güzel. Kırmızı.
Gayet başarılı bir otomobil,otomatik olmasa alacağım araçlar arasındaydı. Yeni motor fena 274 ps :)
Değerinin bilinmesi için amerikan pazarında aynı fiyatta olup Türkiye'de 130bin civarı fiyat çeken rakipleri gibi yapması lazım sanırım. :)
Ahha benim videom bu :)
2.0 T Motor, Manuel vites, komple iskender egzost falan filan var...
Hyundai genesis coupe test ve inceleme - YouTube
arkadaşlar kendi el yapımım kendi fikirlerim inceleme videom amatör biraz ama teknik imkan yoktu orda anlattıklarımı dinlerseniz az çok fikriniz olur 10 gün kadar kiralayıp sürmüştüm en son 2 gün kiraladım inceleme testi yaptım 1 gün çekim 1 gün render oldu video sonra 6 saatte upload ettim amatör sayılır kusura bakmayın
Yeni genesis aldım 10 gündür biniyorum. Arkadan itişin verdiği güzellikle gercek bir spor otomobil sürdüğünü hissettiriyor. Dış Göünüş vs zaten çok güzel ve dikkat çekici . İç görünüşte idare eder ama dış görünüşe göre zayıf kalmış. Daha öncede 2.0 fx coupem vardı ve ondaki orta konsoldaki saatler çok farklı bir hava veriyordu bunda yok. (2013 versiyonyunda mevcut ) onun dışında içi ve infinity muzik sistemi gayet güzel.
Gelelim performansa gerçekten bu otomatik şanzımanı bu araca layık gören arkadaşa ödül verilmeli.
Şanzıman resmen arabayı tutyor yürütmüyor. Ve yakıt sarfiyatını artırıyor.(istanbul trafğinde 13-15 lt arası passat 1.4 tsi ile 10-12 lt yaktığımı düşünürsek fena sayılmaz.)
Motor evo motoruna benzerlikler taşıyormuş diye okudum öyleyse bişeler varsa önü açık.
Arada yanlanabiliyor yol tutuşu ve frenleme (brembo) çok üst düzeyde.
Ben beğendim subarudan sonra yürümüyor ama trafikte gerçekten çok rahat kullanımı var.
Artık eksoz filtre vs yaptıracam. Yazılım yapan yokmuş Saolsun Ecufast araştıracak varsa bişeler yapılcak. Ama şu şanzımanla ilgili bişey bulursam onu kesin uygulatacam.