User Tag List

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 456
110 sonuçtan 96 ile 110 arası

Konu: Audi A3 sonrası S3 izlenimleri, dergi tadında.

  1. #96
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ebaydan 400-500 liraya aftermarket seçenekler var.
    ebayla uğraşılırsa yine aynı paraya sıfırı oem de gelebilir.
    o rakamlara, belki biraz daha üstüne burda da oem muadili custom ürünler yaptırılabilir.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  2. #97
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kanka hallettin mi işlerini? C.tesi buluşalım mı?

  3. #98
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka hallettin mi işlerini? C.tesi buluşalım mı?

    Nazillili, İlkan abi tatile çıkmış, sökemiyoruz manifoldu
    Bir de haftasonu yarış var zaten, Kocaeli'deyim. Öteki hafta olabilir ama
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  4. #99
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim a3'de de s3 fren dönüşümü vardı. 4 disk 4 balata ebc (oem seri) 500 tl ye almıştım.
    bunun arkalar daha pahalı olsa, oldu 600 tl. kaldı ki zimmerman vs. 20 çeşit diski var, fiyata çok takılırsak 400 tlye de 4 disk 4 balata toplanabilir.
    a3teki fren dönüşümün sanırım önlerden bahsediyorsun.kaliperler aynı zaten sadece kaliper taşıyıcı değişip 312mm disklere geçiliyor.arkalar çok farklı yanlız kaliperlerde farklı çünki s3te arkalarda vented yani hava soğutmalı.aftermarket olarak bencede uygun yollu halledilebilir ama oem alma sakın ilerde değişeceği zaman , iyi para tutar 4disk 4 balata

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ebaydan 400-500 liraya aftermarket seçenekler var.
    ebayla uğraşılırsa yine aynı paraya sıfırı oem de gelebilir.
    o rakamlara, belki biraz daha üstüne burda da oem muadili custom ürünler yaptırılabilir.
    500 liraya keşke oem k04 manifoldu olsa ne güzel olurdu

  5. #100
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    utku eline sağlık ne güzel anlatmışın s3 ü,arabamı satasım geldi birazdan sahibindende s3 ilanlarına bakacam
    zd9000 cupra

  6. #101
    asot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    20
    Mesaj
    1.133
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    insanı fena gaza getiren, güzel bir yazı olmuş, zaten etkileyici olan klasik oto dergilerindeki sanki robota yazdırılmış gibi yazılan yazılar değil de, böyle bizim dilimizi kullanan birinin yazdıkları..

    s3 ler bu aralar kaça gidiii??

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...82445734/detay

    bu arada üstteki araç sanırım tech'den birinindi, sıkıntısı mı var niye satılmadı?

  7. #102
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ettim

    tech'ten gurcell'in aracı evet.
    vallahi niye satılmadığını hiç birimiz bilmiyoruz. kendisi de isyanda zaten. görüşülebilir
    gürsel abinin acelesi var, fiyatı düşük tutmuş, piyasa ortalama 30-34 arası arabanın durumuna göre..
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  8. #103
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ukku eline saglık ne güzel yazmısın . çok sevidigim istedigim bi arabadır kendisini zaten cupra2 den sonra kafamda olan ilk araba banada nasip olur inş bu yazıdan sonra dahada istegim arttı istanbula gelince bi tur verirsin

  9. #104
    Aykut106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    Artvin-Istanbul
    Mesaj
    938
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=UnnAmeD;6061739]a3teki fren dönüşümün sanırım önlerden bahsediyorsun.kaliperler aynı zaten sadece kaliper taşıyıcı değişip 312mm disklere geçiliyor.arkalar çok farklı yanlız kaliperlerde farklı çünki s3te arkalarda vented yani hava soğutmalı.aftermarket olarak bencede uygun yollu halledilebilir ama oem alma sakın ilerde değişeceği zaman , iyi para tutar 4disk 4 balata

    A3 - S3 fren dönusumu hakkında biraz bilgi alsak Disk buyunce kaliper nasıl aynı kalıyorki?
    T r u t h i n e n g i n e e r i n g

  10. #105
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaliper de değişiyor, aynı kaldığı anlamı mı çıkmış?
    Bir takım TT, S3 ya da Leon Top Sport (180) kaliperi ve taşıyıcısı bulunuyor, bir takım disk balata takılıyor. Oh mis
    Dipnot: 16" jantlara ucu ucuna sığıyor. Hatta o kadar sıkış tıkış oluyor ki, balans dahi dışarıdan yapılıyor, jantın içinde mesafe kalmıyor.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  11. #106
    UnnAmeD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    TR-Ankara/Marmaris
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Aykut106;6083605]
    Alıntı UnnAmeD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    a3teki fren dönüşümün sanırım önlerden bahsediyorsun.kaliperler aynı zaten sadece kaliper taşıyıcı değişip 312mm disklere geçiliyor.arkalar çok farklı yanlız kaliperlerde farklı çünki s3te arkalarda vented yani hava soğutmalı.aftermarket olarak bencede uygun yollu halledilebilir ama oem alma sakın ilerde değişeceği zaman , iyi para tutar 4disk 4 balata

    A3 - S3 fren dönusumu hakkında biraz bilgi alsak Disk buyunce kaliper nasıl aynı kalıyorki?
    tasiyicilar degisiyor , kaliper merkezden biraz daha uzaklasıyor.

  12. #107
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ek bilgi: a3 kaliperlerinin pistonu 54, s3 kaliperlerinin yani 312'lik setin kaliperlerinin pistonu 57 mm.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  13. #108
    siR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    870
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 a3 8p1 ler nasıldır.. ? tipi vs hoşuma gidiyor, parasını hakettiği garanti fakat motor vs kronik sorunları varmıdır
    Anıl Atabey

  14. #109
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı siR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 a3 8p1 ler nasıldır.. ? tipi vs hoşuma gidiyor, parasını hakettiği garanti fakat motor vs kronik sorunları varmıdır

    1.6 8v zaten eski makina.
    hiç bişey olmaz, domuz motor
    şehir içi tüketimi biraz fazladır, başka problemle karşılaşmazsınız.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  15. #110
    rebeloghy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazınız gercekten cok basarılı, akıcı bir dille fazla uzatmadan heveslendirmişsiniz okuyanları. uzun zaman önce yan komşumuzda vardı. 2001 model 310hp civarı bir güc stock internal ile sorunsuz sekilde 1 yıl kadar kullanıp istanbula sattı. a3 ile motor hemen hemen aynı olsa da bariz bir fark ile biri günlük bir arac iken digeri gercekten spor bir araç.
    yazılarınızın devamlı olması dilegiyle izmirden selamlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •