ebaydan 400-500 liraya aftermarket seçenekler var.
ebayla uğraşılırsa yine aynı paraya sıfırı oem de gelebilir.
o rakamlara, belki biraz daha üstüne burda da oem muadili custom ürünler yaptırılabilir.
ebaydan 400-500 liraya aftermarket seçenekler var.
ebayla uğraşılırsa yine aynı paraya sıfırı oem de gelebilir.
o rakamlara, belki biraz daha üstüne burda da oem muadili custom ürünler yaptırılabilir.
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
Kanka hallettin mi işlerini? C.tesi buluşalım mı?
MSN => raymanbu@hotmail.com
a3teki fren dönüşümün sanırım önlerden bahsediyorsun.kaliperler aynı zaten sadece kaliper taşıyıcı değişip 312mm disklere geçiliyor.arkalar çok farklı yanlız kaliperlerde farklı çünki s3te arkalarda vented yani hava soğutmalı.aftermarket olarak bencede uygun yollu halledilebilir ama oem alma sakın ilerde değişeceği zaman , iyi para tutar 4disk 4 balata
500 liraya keşke oem k04 manifoldu olsa ne güzel olurdu![]()
utku eline sağlık ne güzel anlatmışın s3 ü,arabamı satasım geldi birazdan sahibindende s3 ilanlarına bakacam![]()
zd9000 cupra
insanı fena gaza getiren, güzel bir yazı olmuş, zaten etkileyici olan klasik oto dergilerindeki sanki robota yazdırılmış gibi yazılan yazılar değil de, böyle bizim dilimizi kullanan birinin yazdıkları..
s3 ler bu aralar kaça gidiii??
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...82445734/detay
bu arada üstteki araç sanırım tech'den birinindi, sıkıntısı mı var niye satılmadı?
teşekkür ettim
tech'ten gurcell'in aracı evet.
vallahi niye satılmadığını hiç birimiz bilmiyoruz. kendisi de isyanda zaten. görüşülebilir
gürsel abinin acelesi var, fiyatı düşük tutmuş, piyasa ortalama 30-34 arası arabanın durumuna göre..
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
ukku eline saglık ne güzel yazmısın .çok sevidigim istedigim bi arabadır kendisini zaten cupra2 den sonra kafamda olan ilk araba banada nasip olur inş
bu yazıdan sonra dahada istegim arttı istanbula gelince bi tur verirsin
![]()
[QUOTE=UnnAmeD;6061739]a3teki fren dönüşümün sanırım önlerden bahsediyorsun.kaliperler aynı zaten sadece kaliper taşıyıcı değişip 312mm disklere geçiliyor.arkalar çok farklı yanlız kaliperlerde farklı çünki s3te arkalarda vented yani hava soğutmalı.aftermarket olarak bencede uygun yollu halledilebilir ama oem alma sakın ilerde değişeceği zaman , iyi para tutar 4disk 4 balata
A3 - S3 fren dönusumu hakkında biraz bilgi alsakDisk buyunce kaliper nasıl aynı kalıyorki?
T r u t h i n e n g i n e e r i n g
Kaliper de değişiyor, aynı kaldığı anlamı mı çıkmış?
Bir takım TT, S3 ya da Leon Top Sport (180) kaliperi ve taşıyıcısı bulunuyor, bir takım disk balata takılıyor. Oh mis
Dipnot: 16" jantlara ucu ucuna sığıyor. Hatta o kadar sıkış tıkış oluyor ki, balans dahi dışarıdan yapılıyor, jantın içinde mesafe kalmıyor.![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
ek bilgi: a3 kaliperlerinin pistonu 54, s3 kaliperlerinin yani 312'lik setin kaliperlerinin pistonu 57 mm.
![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
1.6 a3 8p1 ler nasıldır.. ? tipi vs hoşuma gidiyor, parasını hakettiği garanti fakat motor vs kronik sorunları varmıdır
Anıl Atabey
yazınız gercekten cok basarılı, akıcı bir dille fazla uzatmadan heveslendirmişsiniz okuyanları. uzun zaman önce yan komşumuzda vardı. 2001 model 310hp civarı bir güc stock internal ile sorunsuz sekilde 1 yıl kadar kullanıp istanbula sattı. a3 ile motor hemen hemen aynı olsa da bariz bir fark ile biri günlük bir arac iken digeri gercekten spor bir araç.
yazılarınızın devamlı olması dilegiyle izmirden selamlar![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)