neyse uzatmanin anlami yok zaten.
zaten piggy back savunmuyorum ben sizde onun farkindasiniz. hic piggy back kullanmadim bugune kadar. ama sunu kabul ederim ecude kutu degil yazilim onemlidir. tabi bu dedigim azicik mazot ac biraz boost ver icin degil hakikaten ecu tuning bob rawle, simon, andy forest, justin tarzi.
iyi calismalar.
saygilar
Çalışmalarımı bilen biliyor. Polemiğe hiç bi şekilde gerek yok. Kendisini ispatlamış olan zaten ıspatlamış. Takip ederseniz zaman içerisine sizde yakından göreceksiniz.
Mazot açılıp boost verilme ile olsa idi bu işler keşke...
Unutmadan Bob Rawle yada Andy Forest gibi arkadaşlarımızın yaptıkları araçlar Tek model. Suby .... Başka bişi yok.... Ben burda 250.000 euro üzerinde yatırım yapmış olan bir tunerim.Araç ayırd etmiyorum. John Deere traktörden, iş makinalarından , LCV Kamyon binek ve supersport kategorisi araçlara kadar marine ve motorsikleler de buna dahil. Ki bu sadece 100 markada 30 farklı ecu çeşidinen 200 ün üzerinde ecu familyası demek. her araçta farklı olarak.
Arkadaşlar bi Q7 yada Tuareg v10 tune etsin görelim....
Saygılar
yanlis anlasilmalar konuyu gereksiz yerlere goturuyor.
guzel bir is cikartmissiniz.
kendinizi ispat ettiginiz de asikar.
kolay gelsin
iyi calismalar.
zaten o şekilde araçlar şuan programlanıyor![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Güzel degerler ve calısmalar,Turkiye de bu sektorun gelişmesi için gerekn sey inanıp sizin yaptıklarınıza benzer uygulamalar yapmak ve biraz da cesur olmak.Kolay gelsin başarılar...
her neresinden bakarsanız bakın otomobil güzeldir...
guzeldegerler allah yuzunuzu kara cikartmasinyeni alcagim aračla bende tr'ye geldiimde yavuzla beraber bi cayinizi icmeye gelirim barbaros abi
![]()
reklama girmeyelim ayrıca![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
selçuk ucundan bişiyler söledide dudağım uçukladı.
arabamda kat. iptali orta boruları geenişletme egr iptali ve son susturucu iptali var şuan.
safe mod olarak tahmini güçler neler olur??? ön bilgi için istiyorum. Zaten iş masaya yatırıldıktan sonrası net olacaktır ama ön bilgi olarak ne kazanırım. 1.8lt 115 hp standart motor aracım. şuan 138-140 hplerde geziyor die tahminim var. (sadece egr iptali varken diğer işlemler yokke dynoda 128 hp çıkmıştı). egr den sonra yaptıklarım çok çok fark etti araçta.
birde yaptığınız işlem garantisi nedir? işletim yada belirli sensörlerle ilgili hata veya bozulmalarda ne gibi yardımınız var??
üzerindeki parçaların ne gibi bi potansiyeli olduğunu bilmiyorum ama turbo gibi başta pahalı elemanları biraz dha güç almak için kırabilme ihtimaliniz var
yapacağınız işlem sonrası turbo muhtemelen verimli olmaktan çıkıcak(güç isteğinize bağlı tabiiki) buda turbonün ömründen yemek olucak birazda dikkatli olmak lazım yapılan işlemlerde
körler sağırlar
walla kardesim senin aracında hacim var 1.8lt.kolay kolay kıramazssın motoru tabi yazılıma baglı yanlış anlaşılmasın.ama bnm şahsi görüşüm arac 170-180hp arası gibi olurr.
ama şuda bi gercek turbonun ömrü azalıorr
Yok o bi kez turboyu aldı eline, simdi temkinli yaklasıyor
Bu arada bende boru genisletme dısında aynı seyler var ben neden güc alamıyorum![]()
@premiumparts / www.premiumpartstr.com
Premium Brands & Special Cars
OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH
remap yapilmadan once ki dyno werisi neydi ? stock ken kac hp weriordu yere ?
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
1 değil 2 kere aldım turboyu ben. o yüzden temkinli olmam lazım. ben remapi zaten uçu kaçık değerlerde istemiyorum. sadece güç eğrisi yükselsin. yani fantazi kurmanın alemi yok.
arkadaşın yazdığı gibi 170-180 hp ler doğruysa ki olabilme ihtimalini göz önünde bulundurursak ben çok tehlikeli bi oyuncağa sahip olacağım
Birdaha turbo seçiminizi beraber yapalım
fastguy76@homail.com daha detaylı bilgilendirebilirim
saygılar
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
aman kardeş ağzından yel alsın oturalım çay kahve içelim bi daha uğraşamam ben turbo murbo revize bilmemne çok şükür sağlıklı çalışıyor
turbo seçimini 5-6 koldan yaptım. fakat sağolsun ford pek takliti sevmeyen bir firma olduğu için turbo seçimimi normların dışında yapmışturbo revize ederken ve yenisini ararken epey zorlanmıştım. özellikle yağlama sistemini çok farklı bir biçimde dizayn ettiği çin zorluk çekmiştik.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)