User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
81 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 106 gti teneke jant. boy boy fark ediyormu.

  1. #20
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5,5kg idi tenekeler yanlış hatırlamıyorsam.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  2. #21
    serkanokan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Partner jantını tak devam et

  3. #22
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çap olarak daha geniş değil. yanağı inceltiyorsun sonucta 55'ten 45e düşüyorsun ah emir ah dikkat biraz dostum yav ))
    yok be abi yanlısın var çap olarak daha dar 185.45.15 ler bak

    Lastik Ölçüsü

    hesapla burdan dönme sayısı falan daha hızlı

    185.55.14 lerle 195 km sürat yaparken.

    185.45.15 lerle 200 km sürat yapıyor.

    e buda çapı ufaktır anlamına geliyor.

    ama agırlıktan kaybediyoruz anlamına geliyor.

    abi ben dikkat ettim ama yanlıs hesapmı yapıyorum anlamadım????
    Alcatraz GTI-6

  4. #23
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5,5kg idi tenekeler yanlış hatırlamıyorsam.
    106 gti jantlarını tartmadım ama araştırmalarıma göre 106 gti jantları 7.5 kg , 306 gti jantıda 8.1 kg şu kadarcık kg bile ne kadar kasıyor. demekki 5.5 k.g lık tenekeler baya bir fark eder ya. 5.5 kg olduguna emınmısın


    Alıntı serkanokan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Partner jantını tak devam et
    Alcatraz GTI-6

  5. #24

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üretici ağır jantı sabit hızlarda araç rahat ilerlesin, yüksek süratlerde daha stabil gitsin, birazda yakıt ekonomisi sağlasın düşüncesi ile koyuluyor, hafif jantlı araçlar çabuk süratlenip, yüksek süratlerde daha daha fazla gaz basma ihtiyacı doğurur.
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  6. #25
    akif252
    Misafir
    pug un en agr jantlatından bitanesidir 306 gti jantı gti ım olsa aracı aldıgım gün sökerdim..

  7. #26
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piyasadaki 106 ların cogu 14 inç teneke 185.55.14 lastik kullanıyor. e orjinal lerde 14 inc. lastiklerde 185.55.14 , boyutu ufak falan degil aynı. mantıken şanzuman oranı kısalmıyor. agırlıktan kazanıyor

    13 kullanan varmı???
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en üstteki yorumu okudunmu onur çap ufaldıkça şanzuman oranı ile öne geciyormusuun

    benım anlamadıgım zaten 185.55.14 orj jant lastik takımı...

    ne gerek var teneke takmaya o zaman.

    13 taksak daha iyi olmazmı? 175.60.13
    Sen iyi misin ? 306 jantıyla karşılaştırıyorum, zaten 306 jantının hafif olduğunu düşünerek aldıysan peugeotcu olarak etrafta dolaşma.. Sac jantlar çok hafif değil 8kg az değil yani replika spoonlar 5.5 kg civarı 15i.. Ben ölçülere falan bakmadım, daha küçük takarsan yanaklar da dahil yani çap olarak daha küçük olursa şanzımanın oranın kısalır bunun için prof olmaya gerek yok..
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  8. #27
    mami_makinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.960
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal 106 janti 7550 gr sac jant 7050 gr arasinda yarim kilo var ama 106 janti 6 inç tenekeler 5.5 inc ikisinin arasinda fark istersen sac jant uStune 165 / 65 / 14 lastik tak dene farki hiSsedersin

  9. #28
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orjinal 106 janti 7550 gr sac jant 7050 gr arasinda yarim kilo var ama 106 janti 6 inç tenekeler 5.5 inc ikisinin arasinda fark istersen sac jant uStune 165 / 65 / 14 lastik tak dene farki hiSsedersin
    eyvallah kardeşim cok sagol

    175.60.13 leri bir takım yarın , olmazsa dedigin ebatları denicem
    Alcatraz GTI-6

  10. #29
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akif252 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pug un en agr jantlatından bitanesidir 306 gti jantı gti ım olsa aracı aldıgım gün sökerdim..
    aynen agırlar görsellik olarak taktım zaten cok yakısıyor

    ama yol tutusu orj jant lastige göre cok cok iyi diyebilirim.
    Alcatraz GTI-6

  11. #30
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YavuzNaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üretici ağır jantı sabit hızlarda araç rahat ilerlesin, yüksek süratlerde daha stabil gitsin, birazda yakıt ekonomisi sağlasın düşüncesi ile koyuluyor, hafif jantlı araçlar çabuk süratlenip, yüksek süratlerde daha daha fazla gaz basma ihtiyacı doğurur.
    sagol yavuz abim
    Alcatraz GTI-6

  12. #31
    peugeotefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabanın şanzuman oranı nedir ? lastiğide ona göre takmanı öneririm

  13. #32
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen iyi misin ? 306 jantıyla karşılaştırıyorum, zaten 306 jantının hafif olduğunu düşünerek aldıysan peugeotcu olarak etrafta dolaşma.. Sac jantlar çok hafif değil 8kg az değil yani replika spoonlar 5.5 kg civarı 15i.. Ben ölçülere falan bakmadım, daha küçük takarsan yanaklar da dahil yani çap olarak daha küçük olursa şanzımanın oranın kısalır bunun için prof olmaya gerek yok..
    ben iyimde sen biraz sinirlisin galiba

    takma kafanı boşver moruk 3 , 5 günlük dünya. kırmayalım birbirimizi. gazcı adamlarız bugun varız yarın yokuz.

    19 yasımdan begri 306 gti ye biniyordum bu ilk 106 m biliyoruz az cok gti lerin jant kg larını

    yok pug cu olarak dolasma iyimisin sen. gibi konusup kendınıde benıde uzme.

    biryerde bir yanlıslık yaptıysam affola kardeşim kusura bakma?
    Alcatraz GTI-6

  14. #33
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı peugeotefe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanın şanzuman oranı nedir ? lastiğide ona göre takmanı öneririm
    orj şanzuman kardeşim

    görsellik icin bunları kullanıcam ayda yılda bir roll icinde teneke takarız

    175.60.13 veya mami nin de dedigi gibi 165.65.14 bakalım. şu 13 leri bir takım bakıcaz duruma göre.

    bu arada hiç deneyen yokmu kafa burun gidenle , tenekeleri taktıktan sonra basan.

    306 gti orj jant takımı , 106 gti jantlarına 5 boy yenik düştü

    yokmu 106 gti jantı , tenekelere 4 boy yenik düştü diyecek bir arkadas

    bu konu hakkında videolu güzel bir konu yapıcam
    Alcatraz GTI-6

  15. #34
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben iyimde sen biraz sinirlisin galiba

    takma kafanı boşver moruk 3 , 5 günlük dünya. kırmayalım birbirimizi. gazcı adamlarız bugun varız yarın yokuz.

    19 yasımdan begri 306 gti ye biniyordum bu ilk 106 m biliyoruz az cok gti lerin jant kg larını

    yok pug cu olarak dolasma iyimisin sen. gibi konusup kendınıde benıde uzme.

    biryerde bir yanlıslık yaptıysam affola kardeşim kusura bakma?
    Yardım etmeye çalıştığım konuda dalga geçmeye çalışırsan sinirlenirim.
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  16. #35
    peugeotefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orj şanzuman kardeşim

    görsellik icin bunları kullanıcam ayda yılda bir roll icinde teneke takarız

    175.60.13 veya mami nin de dedigi gibi 165.65.14 bakalım. şu 13 leri bir takım bakıcaz duruma göre.

    bu arada hiç deneyen yokmu kafa burun gidenle , tenekeleri taktıktan sonra basan.

    306 gti orj jant takımı , 106 gti jantlarına 5 boy yenik düştü

    yokmu 106 gti jantı , tenekelere 4 boy yenik düştü diyecek bir arkadas

    bu konu hakkında videolu güzel bir konu yapıcam
    106 gti jantı ile teneke jant arasında rollingde aman aman bir fark göremezsin çamurluk boyundan öteye atmaz seni.mami abi daha iyi bilir ama orjinal şanzuman varsa arabanda 165-65-14 takma derim ben ben taktım 4 vites 220 felandım kesiciye giremedim illede lastikle oynucam diyosan tak 13-59 veya 13-61 ayna mahruti koy 165-65-14 lastiğide olay bitsin

  17. #36
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yardım etmeye çalıştığım konuda dalga geçmeye çalışırsan sinirlenirim.
    yardım ettigin icin cok cok teşekkür ederim , ama ne dalga gecmesi anlamadım? tabi kim olsa sinirlenir. ama dalga gecme gibi bir düşünce aklımın ucundan gecmedi. ???
    Alcatraz GTI-6

  18. #37
    percussionali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart şanzımana 165 65 14 takarsan şanzımanın uzar topsped in uzun olur
    ama salıklı yürüyemessin

    13 59 şanzımana 165 65 14 takarsan şanzıman gen uzun olur ama standart şanzımandan gene iyidir
    gene verim alamassın topsped de gene uzun olur iyi hızlanmassın

    14 60 a 185 55 14 takarsan -13 59 ile 14 60 şanzıman arası olur
    lastik tabanı genişlediği için topsped in düşer ama gene bi nebzede olsa iyileşir

    13 59 a 185 55 14 takarsan çabuk devirlenirsin topsped 210 olur deligibi çevirirsin

    13 jant takarsan standart şanzımana 13 59 şanzıman dönüşür daha iyi çevirirsin ama topsped de geçlirsin gene

    en iyi performansı egzantiriksiz araçta 13 59 şanzıman 185 55 14 de alırsın ozamanda 13 59 ile 13 61 arası olur 13 59 un topsped i iyidir çabuk çevirirsin iyi yol alırsın 106 tıda 250 çevirmicen sonuçta 210 da biter 106 oda yeterlidir.

    EDİT =13 59 -sanzıman 165 65 14 egzantirkli 106 için idaldir....
    hem topsped i iyidir hemde egzantirk olduğu için 13 59 un gücünü daha iyi görürsün... taban dar olduğu için

  19. #38
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı peugeotefe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106 gti jantı ile teneke jant arasında rollingde aman aman bir fark göremezsin çamurluk boyundan öteye atmaz seni.mami abi daha iyi bilir ama orjinal şanzuman varsa arabanda 165-65-14 takma derim ben ben taktım 4 vites 220 felandım kesiciye giremedim illede lastikle oynucam diyosan tak 13-59 veya 13-61 ayna mahruti koy 165-65-14 lastiğide olay bitsin
    ya abi nasıl görmezsin ya

    orj 106 gti jant 7.5 kg

    teneke jant 7 kg

    306 gti jant 8.1 kg

    arkadasla denedik ikimizdede orj 106 gti jant lastik takımı vardı ebatlar falan aynıydı

    6 , 7 boy gibi acıyordum 4. vitesin sonuna kadar.

    306 gti jantlarını taktıktan sonra anca 1 , 1.5 boy gecebildim

    tabi biri 14 biri 15 inç ama 185.45.15 lastikle çaplarını eşdeger hale denk getirdim

    sadece agırlık kaldı geri kalan. oda jant basına 600 gram oynuyor koplam 2500 kilo yapar bu kadar fark 2.5 kilomu yani

    demekki tenekelerde 106 gti orj jant takımına 4 boy cakıyor anlamına geliyor.

    abi bu böyle olmıcak güzel bir konu ve video yapıcam

    106 gti orj jant , 306 gti jant ve teneke jant arasındaki farklar diye

    yardımlarınız icin cok teşekkürler.
    Alcatraz GTI-6

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •