70 lira uyarsa gelip alırım maske de hediye ederim.
Printable View
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...68131314/detay
14 Eylül 2018 de ilana 58750 tl'den ilana girmişti.
38.500 den ilana girdi 4-5 ay oluyordur herhalde şuan ise 47.500 aynı durum bir E39 da yine böyleydi sahibi ben enayi miyim aldığım paranın altına vereyim demesinden dolayı 3 aydır duruyor
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...51795201/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...42503190/detay
Araba ayrı açıklaması ayrı yordu
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...78758175/detay
hocam gerçekten her ilanı birbirinden orjinal
Adam şu zımbırtıya 900 yazmış arabaya 77 yazması .ok normal bence, 177 yazmadığına dua edelim :)
tonla ilan var hepsi çöp
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...15015611/detay
Herhalde şuan balon şişen fiyatlar milletin elinde patladı. Ne satış olur ne alım.
Millet ilandan çekmeye başladı araçlarını. Özellikle dışarıda üretimi olan araçlarda arz zaten sıfıra yakındı piyasaya yetmiyordu. Üstüne üretimler de durunca sıfıra sıfır olacağı genel kanısına varan halk, bir de enflasyon olur satıp nakitte kalırsam param pul olur en azından elimde mal olur mantığıyla ilana yeni araç sokmuyor. Corona krizinden sonra otomotiv sektörü ikinci bir patlama yaşanacağı görüşünde.
Bir kısım da kimse sevsen almaz bu saatten sonra o paralara araba diyor ama mevzubahis Türkiye..
Sanırım her şey yoluna girerse bir kısım kişiler yine sıfır araba sıkıntısı olacağı için yeni arabaların fiyatlarını arttıracak. Ama şuan herkes elindekini tutmalı acil durumda olana Allah yardım etsin en az yüzde 20 30 ucuza gider arabalar
Üstat aynı görüşteyim seninle. Satarsam ne olacak diye bir korku hakim bende de. Öte yandan favorilere bir bakıyorsun adam 2016 model 40.yıl paket 26 binde hatasız F30'u 330 küsür bin liraya opsiyonlamış, hatasız nispeten düşük km F10 dizeller 320-330'dan gidiyor.. Değil biz, bizim torunlarımızın çoluk çocukları Türkiye'deki araç piyasasına anlam veremeyecekler bence..
Çoğu kişi yine burnundan kıl aldırmıyor 500 1000 tl pazarlıkta
https://i.resimyukle.xyz/bBOUeO.jpg
Adam hijyenik cıktı. D bora 1.9tdi
Ne satış patlaması arkadaşlar krizde kim ne yapsın arabayı hayal görmeyin, taksit le araç alan ödemesi olan onlarca insan var ve şuan esnafın dükkanı kapalı, isten cıkarılan insanlar var, gelir yok insanlar mecburen ucuz pahali demeden satıcak arabalarını.
Araban olmadan yaşarsın, paran olmadan yaşayamazsın, nakit para her zaman arabadan değerlidir . Temel ihtiyaçlarını paran olmadan alamazsın. Öglen karnın doysa akşama yine acıkıyosun..
Rahat 10 tane galerici arkadaşım vardır, hepsi telefon çalmıyo diye ağlanıyo...
Su an en mantikli olani araba ilanlarina bakip sadece kapatmak o kadar
Virus gidince ( ki yok olacagi zaman bile belli degil ) ekonominin aninda duzelip piyasada "0"km arac olmayacagindan satislarin patlayacigini dusunen varsa ciddi hayal aleminde yasiyor demektir
Umarim olmaz ama olacagi asikar ihtiyactan mecburiyetten araclar ilana cikacak ama satilmayacak..
Milletin parasida olsa almaz almamakta da yarar var zaten..
Cepte dolar yastık altında altın olması kapımda araba okmasından daha mantıklı suan
Tek olan galiba araç sahibi :) Ben arabayı görmedim
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...05494873/detay
Tahminimi paylaşıyorum;
Virüs etkileri geçince ticaretin hızlı başlaması için Motorsiklet-Otomotiv ürünlerinde ötv yada kdv indirimine gidilebilir. Nakit akışının hızlanması için.
Her durum, güncel şartlar için değerlendirilir. Cumhuriyet tarihi boyunca asla 2.el araç piyasası düşünülerek hareket edilmemiştir, edilmez de.
2009 ötv indirimi ve 2018'deki kısmi ötv indirimi nasıl yapıldıysa bu sene de bi benzeri uygulanabilir pekala. Yeter ki yetkililer (daha doğrusu haşmetlimiz) faydalı olacağına ikna olsun. Zaten olası bi indirim durumunda kimsenin 2.el aracı çöp olmaz. Değiştirmek isteyen daha az fark ödeyip yenileyebilir. İlla paraya çevireceksin diye bi kaide yok nihayetinde.
İlk periyotta lalettayin bir uygulama yapılmaz. Piyasalarda düzelme başladığında belirli bir süre bayilerden veri toplanır talep hakkında. Talebin düştüğü kanaatine varılırsa sürümden kazanmak amaçlı yapılabilir fakat burada da kredi faizlerinde giriş fazlalığından dolayı indirime gidiş de görülebilir.
Nihayetinde zor bir durumdayız. Öncelikle en az hasarla bu kötü günleri atlatıp sonrasında nasıl bir harita çizileceğine bakmak en mantıklısı..
Bir de tabiki yüzleşeceğimiz enflasyon gerçeği de bunda büyük bir etken olacak