User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
90 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Z3M Coupe

  1. #20

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim bildiğimin ne olduğunu sen nerden biliyorsun? emin ol sen tanımasan da benim neyi bildiğimi çok kişi var sitede, hangi arabaları kullandığımı da neyi swap yaptığımı da... durduğu yerde VANOS bozuluyor diyen kişi kusura bakmasın da gitsin vanossuz araba kullansın o zaman... vanosun O-ringinden tut zincirine kadar kendim değiştiririm gergisini de sentesini de ayarlarım neden bozulduğunu da bilirim, sistemini de... şehir efsaneleri yerine bana birisi açıklasın o zaman VANOS durduğu yerde nasıl bozuluyormuş?
    bu kaçak yapan oring lerin belli periyodik degisme süresi varmı ? yoksa kacak yapmaya basladıgındamı degistirilmesi öneriliyo

  2. #21
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana komple orj denilen M3 leri bile açtığımızda yapılan abuk sabuk işlemleri gördükten sonra tek cevap var: M3 almaya parası yetiyor insanların ama ya bakımına parası yetmiyor ya da servis diye geçinenlerden kazık yiyorlar...

    neden mi her M3 farklı gidiyor? ben 3.16 nın sensörlerinin takılı olduğu M3 gördüm, hem de hangi garajdan çıktığını yazmayım buraya bilenler biliyor, egzantrikleri kaçık bir çok M3 gördüm neden mi? orj sente takımı yerine imitasyon TR de yapılmış sente takımları kullandıkları için, S50B32 için ALmanya'dan bir fiyat alın bakalım takımlar kaça mal oluyor ve kaç tane servis bunu alıyor? her M3 de farklı bir yağ kullanmışlar neden? adam ne koyman gerektiğini üretildiği yılda yazmış kaputun altına da yapıştırmış, elbette ki 10-60 yağ o yıllarda pahalıydı ama M3 ucuz muydu elbette pahalı olacak... eğer araç manuele herkes balata değiştirmiş, Allah'a şükür baskıya dokunan olmamış, neden? komplesi pahalı çünkü ver 350 TL sadece balata değiştir, ee baskı kaçırıyorsa? yok boş ver...

    İstanbul'a bir M3 sattık, 4 kapı 110 bin km de... 06TR100, sattığımız gün bile kaldırıp her tarafına baktık en ufak bir yağ kaçağı bile yoktu motor saat gibi, bağladık diagnoza O2 sensörüne kadar yeni değişmişti en ufak arıza vermedi ama o araç İstanbul'a gitti 1 aya haberi geldi, 'altı yağ içindeydi İstanbul'da, yatak sardı değiştirdim' dedi alan... altı 15 senede belki 1 ya da 2 kere yıkanmıştır yani temizlikten dolayı altı temiz kalan bir M3 değildi... ben araştırdım molayı öğrendim, İstanbul'da bir servise gidiyor alttan açıyorlar güya yatakları kontrol ediyorlar sonrasında ya conta kayıyor ya da iyi sıkmıyorlar, motor yatakları sardı.. şimdi suçlu araba mı yoksa BMW mi yoksa S50B32 motoru mu?

    şu anda ne roll yapan ne yarışan çok M3 var etrafımda ve emin olun 'çok iy igidiyor şunlar şunlar yapıldı' denilenlerden çok daha iyi yürüyorlar...

    not: bmwteam.net in yöneticisiyim, bilgilerim kulaktan dolma şeyler değil...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  3. #22
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı atituti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kaçak yapan oring lerin belli periyodik degisme süresi varmı ? yoksa kacak yapmaya basladıgındamı degistirilmesi öneriliyo
    borusanda M3 için o-ring takımı 30 tl, işçilik de 120 tl alırlar 150 tl ye değişir, km olarak dersen ben 80binden önce bozulmaya başlayanı pek görmedim...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #23
    Turboğuz54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M3 lerin yavaşlamasını sorunu vanostur fakat öyle kolay kolayda bozulmaz gelmişler 150 200 bine hala fabrikadan cıkan vanos vardır şakır şakır calışır öyle denersin anca s2000 ona 10 boy atar kap m3 le s2000 denemesini merakla bekliyorum zaten
    SAPANCA AUTO CLUB

    CRM PERFORMANCE

  5. #24

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana komple orj denilen M3 leri bile açtığımızda yapılan abuk sabuk işlemleri gördükten sonra tek cevap var: M3 almaya parası yetiyor insanların ama ya bakımına parası yetmiyor ya da servis diye geçinenlerden kazık yiyorlar...

    neden mi her M3 farklı gidiyor? ben 3.16 nın sensörlerinin takılı olduğu M3 gördüm, hem de hangi garajdan çıktığını yazmayım buraya bilenler biliyor, egzantrikleri kaçık bir çok M3 gördüm neden mi? orj sente takımı yerine imitasyon TR de yapılmış sente takımları kullandıkları için, S50B32 için ALmanya'dan bir fiyat alın bakalım takımlar kaça mal oluyor ve kaç tane servis bunu alıyor? her M3 de farklı bir yağ kullanmışlar neden? adam ne koyman gerektiğini üretildiği yılda yazmış kaputun altına da yapıştırmış, elbette ki 10-60 yağ o yıllarda pahalıydı ama M3 ucuz muydu elbette pahalı olacak... eğer araç manuele herkes balata değiştirmiş, Allah'a şükür baskıya dokunan olmamış, neden? komplesi pahalı çünkü ver 350 TL sadece balata değiştir, ee baskı kaçırıyorsa? yok boş ver...

    İstanbul'a bir M3 sattık, 4 kapı 110 bin km de... 06TR100, sattığımız gün bile kaldırıp her tarafına baktık en ufak bir yağ kaçağı bile yoktu motor saat gibi, bağladık diagnoza O2 sensörüne kadar yeni değişmişti en ufak arıza vermedi ama o araç İstanbul'a gitti 1 aya haberi geldi, 'altı yağ içindeydi İstanbul'da, yatak sardı değiştirdim' dedi alan... altı 15 senede belki 1 ya da 2 kere yıkanmıştır yani temizlikten dolayı altı temiz kalan bir M3 değildi... ben araştırdım molayı öğrendim, İstanbul'da bir servise gidiyor alttan açıyorlar güya yatakları kontrol ediyorlar sonrasında ya conta kayıyor ya da iyi sıkmıyorlar, motor yatakları sardı.. şimdi suçlu araba mı yoksa BMW mi yoksa S50B32 motoru mu?

    şu anda ne roll yapan ne yarışan çok M3 var etrafımda ve emin olun 'çok iy igidiyor şunlar şunlar yapıldı' denilenlerden çok daha iyi yürüyorlar...

    not: bmwteam.net in yöneticisiyim, bilgilerim kulaktan dolma şeyler değil...
    evet iyi giden m3 gerçekten fark ettiriyor kendini bizzat şahidim ,

    egzantrik,sente ayarı,yağ kullanımı ,baskı balata ve sensorlere dikkat etmek gerekiyor sizin söylediğinize göre ..

    belkide yyukarıda yazdığım şeyler yüzünden vanos ayarı bozuk damgası yiyen bi çok M makinesi var demekki ..

    Bilgilendirme için teşekkürler ..

    @Aren z3coupeler çok sert duruyor alınabilitesi yüksek , ama e46 m3 alırdım yine ben dünya hali belli olmaz belki satman gerekebilir 2.eli daha hızlı gibi e46 m3 lerin.

    Hayırlısı olsun.
    Dr.ECU

  6. #25
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim o yıllarda 3.25 ime geçilen M3 ler bilirim, ama adam gibi bakım yapılınca Reşitin tayyarı geçtiğini de, 286lık hem de...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  7. #26
    Turboğuz54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.377
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzmirdeki gürkan abininki mesela sarı m3 oda cok iyi akhisardada güzel süre yapmıştı
    SAPANCA AUTO CLUB

    CRM PERFORMANCE

  8. #27
    Arenimo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    3.299
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    44 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben iyi bakilmis ve iyi bir bakim yapilacak M makinanin sorun cikaracagini dusunmuyorum kismet olur alirsam zaten kozmetikten once komple motorunu bir revizyondan gecirirm servis konusunda servisime guveniyorum normal Z3 coupe almak istemiyorum 30 da var 35 ede ama ben neredeyse 2 kati paralar belki fazlasini dusunuyorum kismet bemce sorunlu bir makina degil biraz once gumus ici bordo gecti yanimdan istanbul plka sanayide kasten mi geciyo bu aralar onumden bu araba anlmadim

  9. #28
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neyse malı bilen adam yorum yapmış zaten daha uzatmaya gerek yok

  10. #29
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cabriosunu bir yakınım 2 sene kullandı. yağ su devam. mekanik hiçbir şeyle uğraşmadı. direksiyonu bilek gerektiriyor cidden. hata affetme toleransı çok düşük.
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  11. #30

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaw ben sorunlu motor derken dediklerimi kimse okumadı mı. Bakması zor yaw. kendiniz diosunuz işte benim yazdığım gibi. Fatih denen adamda merak etmeyin bu işi bilen adamdır. Marşa basarken vanos ayarı bozuluyor derken bir bildiği vardır. B32 motor iyidir güzeldir. B30 motor daha iştahlı devirlenir. İkiside güzel motorlar. Ama bakımlısını bulmak dert yaw işte. 350Z de öyle vanos falan derdin yok. Araba daha yeni. Kullanması daha zevkli.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #31
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum inan bana bakması hiç zor değil, normal arabana ne yapıyorsan bakımda emin ol ayrı bir şey yok, ama doğru yağ koyacaksın, diagnozun adam gibi olacak sadece yüzeysel arızaları okumayacak, vanos testini videoya çekip koysam adam gibi bir diagnozla neler yapıldığını da görürsünüz... sadece zamanında şimdinin parasıyla 240bin tl ye satılan bir makinenin bakımlarının da fiyatıyla orantılı olarak biraz daha pahalı olması ve de bazılarının 3.16 bakımı yaptıklarını zannetmeleri...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  13. #32
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M coupe asla almayacağım bir M///.

    Hem burnu çok uzun olduğu için hem de çamurlukların ana kasaya bağlanma şeklinden dolayı çok esneme yapıyor.

    E36 Coupe'ye bakalım, kaputu aç, çamurluklar en tepede dönüp ana şaseye sabitleniyor. İşte bu çamurluk/şase sabitleme olayı aracın daha rijit olmasını sağlıyor. Çamurluk hem en alt noktada şaseye sabitleniyor hem de en tepede kaput içinde şaseye sabitleniyor. M Coupe ise çamurluk şaseye sabitlenemiyor. Kaput eşittir çamurluk. Kaputu açtığımız zaman kaputun bir kısmı şaseyi kapatan bir çamurluk gibi havaya kalkıyor.

    2005-2006 yıllarında iki m coupe yaptım.

    Hatta UNDER BODY BRACE ithal ettim ve kopyaladım.
    Body brace en arkadan en öne iki adet paslanmaz lama 8-10 mm, aracın altına vidalanıyor.
    daha sonra bu iki lama birbirine sabitleniyor....

    Alt tarafta body brace, x-brace- yukarıda kule gergisi, coil over, 285 lastik olduğu halde zaman zaman otobanda 160-170 km/h ile bile zıplayıp sağa sola kaydığı oldu.

    E36 M3 veya E46 M3 ile yol tutuş ve şase rijitliği konularında kıyas kabul etmez.

    İçi çok dar. Konfor yok.

    Arka yürüyen E30.
    Subhanallah, Elhamdulillah, Estağfurullah, Alllahuekber, Lailaheillallah

  14. #33
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mert katılıyorum, şase e30 olduğu ve de arka yürüyen olduğu gibi e30 olduğu için hele ki cabrionun burulma direnci zayıf... yüksek süratler güven vermiyor araba bildiğin m3 motoru takılmış e30 gibi... ama bence zevk ve adrenalin makinesi, kullananın direksiyon iyiyse hayatının en zevkli anlarını yaşayabilir, araba anlamında tabii ki
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  15. #34
    deathofacar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    75
    Şehir
    ümitköy
    Mesaj
    733
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum inan bana bakması hiç zor değil, normal arabana ne yapıyorsan bakımda emin ol ayrı bir şey yok, ama doğru yağ koyacaksın, diagnozun adam gibi olacak sadece yüzeysel arızaları okumayacak, vanos testini videoya çekip koysam adam gibi bir diagnozla neler yapıldığını da görürsünüz... sadece zamanında şimdinin parasıyla 240bin tl ye satılan bir makinenin bakımlarının da fiyatıyla orantılı olarak biraz daha pahalı olması ve de bazılarının 3.16 bakımı yaptıklarını zannetmeleri...
    aynen dediğiniz gibi. m lerin canı ciğeri yağ. sanayide abuk subuk ahkam kesen ustaların bilmedikleri de bu. sağda solda bırak eskileri, e92 m leri kıranların da bilmediği şey bu. aynı araçların motor performanslarının arasında dağlar kadar fark olmasının sebebi de bu. e92 için söylüyorum, aynı kasa bir coupe 3 serisiyle ortak parça oranı %20. yani % 80 i farklı bir araba. ama sizin de söylediğiniz gibi 316 ya yağ değiştiren adama, m motoruna bakım yaptırırsan başına herşey gelir.
    "Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
    M.Kemal ATATÜRK

  16. #35

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TurboM3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M coupe asla almayacağım bir M///.

    Hem burnu çok uzun olduğu için hem de çamurlukların ana kasaya bağlanma şeklinden dolayı çok esneme yapıyor.

    E36 Coupe'ye bakalım, kaputu aç, çamurluklar en tepede dönüp ana şaseye sabitleniyor. İşte bu çamurluk/şase sabitleme olayı aracın daha rijit olmasını sağlıyor. Çamurluk hem en alt noktada şaseye sabitleniyor hem de en tepede kaput içinde şaseye sabitleniyor. M Coupe ise çamurluk şaseye sabitlenemiyor. Kaput eşittir çamurluk. Kaputu açtığımız zaman kaputun bir kısmı şaseyi kapatan bir çamurluk gibi havaya kalkıyor.

    2005-2006 yıllarında iki m coupe yaptım.

    Hatta UNDER BODY BRACE ithal ettim ve kopyaladım.
    Body brace en arkadan en öne iki adet paslanmaz lama 8-10 mm, aracın altına vidalanıyor.
    daha sonra bu iki lama birbirine sabitleniyor....

    Alt tarafta body brace, x-brace- yukarıda kule gergisi, coil over, 285 lastik olduğu halde zaman zaman otobanda 160-170 km/h ile bile zıplayıp sağa sola kaydığı oldu.

    E36 M3 veya E46 M3 ile yol tutuş ve şase rijitliği konularında kıyas kabul etmez.

    İçi çok dar. Konfor yok.

    Arka yürüyen E30.
    Sen ne anlarsın BMW de beeeee.
    Taksim meydanına asın beni.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #36
    borayuksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    sariyer
    Mesaj
    337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok guzel arabalar, cok severim, z3 m coupe deyince de aklima hep bu efsane gelir

    Ghostrider Z3 M Coupe Chase -Preview - YouTube

    BORKED
    what goes around.. comes around..

  18. #37
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaw ben sorunlu motor derken dediklerimi kimse okumadı mı. Bakması zor yaw. kendiniz diosunuz işte benim yazdığım gibi. Fatih denen adamda merak etmeyin bu işi bilen adamdır. Marşa basarken vanos ayarı bozuluyor derken bir bildiği vardır. B32 motor iyidir güzeldir. B30 motor daha iştahlı devirlenir. İkiside güzel motorlar. Ama bakımlısını bulmak dert yaw işte. 350Z de öyle vanos falan derdin yok. Araba daha yeni. Kullanması daha zevkli.
    Alper B30 daha iyi devirlenir derken? şehir efsanesi

    B32 ile 9200 gayet keyifli dönüyor.

    B30 stroke 86 mm iken B32 stroke 91 mm. Dolayısıyla B30 un piston hızları daha düşük.

    S54 B35, stroker E46 M3, stroke 97 mm, 9200 devir keyifli dönüyor.
    Subhanallah, Elhamdulillah, Estağfurullah, Alllahuekber, Lailaheillallah

  19. #38

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ee herkes B30 lar daha agresif makinalardır der. Alla alla. Ya tamam kabul et benim kadar anlamıosun
    IN BOOST WE TRUST

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •