Abi niye 10 defa denedınız 2-3 de tatmın olmadımı araç sahipleri :D
4-5 den sonra ısler degısıyor mu :D
Printable View
S3 sedan, s2k (egsoz,conta,filtre vs.). 740d gibi abuk denemelerde yaptım sırf geyiğine. merak ettiğiniz bir araç varsa bulabilirsem deneyeyim. Yakın güçlerde sadece vag grubu var benim başka aklıma gelmiyor. Yazılımlı araçla denemiyorum çünkü karşıdaki arabanın gücü net olmayınca bana sağlıklı sonuç vermiyor tabi arkadaşımsa deniyoruz geyiğine.
videosu yok arabada birer kişiydik. Aracı ilk aldığımda denemiştim en iyi vites atabildiğim de 3-4 boy açabiliyordum ama illaki bir hızda beni yakalıyordu. 3-4 boy açtığımda 250-260 gibi yakalıyor. Vites kaçırdığım ya da yanlış attığımda kafa burun gidiyoruz 220'den sonra önüme geçiyor. Diğer araç dsg olduğu için hata yapmaman gerekiyor karşıda robot var ve hata yapmıyor :) Araç 2015 s3 sedan 11.000 deydi benim araç 1.200 de. Şimdi 3000 oldu biraz da alıştım bir daha deniycez bakalım ne olucak.
Sanırım ben roll konusunda çokta referans olamam mesela breakboost ilk defa duydum :) benim ki hobi karşımda işi iyi bilen bir tayyar gelse kesin beni geçer.
S3'ün yüksek hızda yakalama sebebi nedir? Gücü daha düşük? TypeR'da kanat vs drag yaratıcı unsurlardan mı?
Aracı yere basmak için çok uğraşmışlar mesela 250 km hızda s3 sedan yere 110kg ile basıyorsa type-r 200kg ağırlıkla basıyor. Ne kadar ağırsanız o kütleyi hızlandırmak için de daha fazla güce sahip olmanız gerekir. Yani hızlandıkça s3 veya diğer araçlar avantajlı hale geliyor devasa kanat ve tampon altındaki gövdenin altına hava girmesini engelleyen iki adet çıkıntı çıkarsa belki bir nebze düzelir tabi bu ilk aklıma gelenler.
Hot hatch sınıfında yere ters basma bilmem nesi olan tek araç (istanbul park sunumunda anlatmışlardı) Ne olduğunu hatırlamıyorum :)
Her denemede farklı sonuclar alıyorduk malesef. Bırde ılk 4-5 denemede 200 gıbı suratlerde arac cıkmasından dolayı yarım kaldı. Genel sonuc kafa burun yurumesı.Ama cıvıc ıyı yurudugunde yarım/bır boy onde,kotu yurudugunde yarım/bır boy gerıdeydı.
Daha hızlı beklıyordum,bırde dbn kayıtları cokkk dalgalı olması benı sasırttı.Stabıl yurumuyor. Zamanla emınım cozerler.
Dedıgın gıbı,bu aracın bırebır rakıbı Leon 280 yada yenı adıyla leon290,dsg farkıylar guc farkını kapatıyor.Ancak cıvıc malesf cok fazla basınc basıyor, bunu pıstte yada zorlu kosullarda ıkame etmesı zor. Seklı harıka,frenlerı muthıs,tek eksıgı bu.Defalarca dedıgım gıbı,guncelleme gelsın,halolur...
200 lü kmlerden sonra tfsi grubunun daha hızlı olduğu biliniyor zaten. Kadran videolarından da belli. Ama şu net type r ın frenleri çok iyi ve gerçekten de iyi yol tutuyor.
Manuel cupra rakip olabilirde manuel cupra yokki yeni nesil de benim bildiğim zaten dsg manuele göre her zaman hızlıdır bunun sebebide insanın daha hızlı vites atamaması ve manuele göre daha hakimiyet kurulup daha düzenli vites atığı için test verileri çok ayrıntılı olursa hesaplanabilir atıyorum ortalama bir insan 9 sn de vites atıyosa dsg süresine eklenir bla bla ama hiç kimse bu hesaba girmez sanırım. :)
Manuel cupra var ki :)
yurtdışında manuel dsg seceneği varda Türkiyede yokki :)
https://www.youtube.com/watch?v=ROyEA-AYnh0
türkiyede manuelinin olmamasının ne önemi var ki :) türkiyede doğru dürüst tropy de yok ama konuşuyoruz, yorumluyoruz vs :)
Yorumlamak falan vb bir yere kadar ben bulunduğum şartlara göre konuştum yurt dışında karşılaştırmak mantıklı olabilirde bulunduğmuz yerde üretimi olmayan bir modeli karşılaştırmak garip oluyo bir typerla düz vites cupra türkiye sınırlarında yan yana gelmesi çok zor o yüzden yurt dışı olarak bakmak yanlış türkiyede mecbur dsg ile karşılaştırmamız gerekir :)
Type r ın yarım/bir boy önde olduklarında virajın iç tarafında kaldığını ve powershift yaptığını dikkate alırsak type r aslında iyi vites atıldığında tam kafa burun kötü vites atıldığında çok az geride kalıyor diyebiliriz :) ibrede çıkılan hızda 255 bu arada yani virajda içte kalmanın metre olarak etkisini bilmeyenler için ek bir bilgi olsun diye söylüyorum. Bence arabalar "serinde" eşit yürüyor.
arabalarına egzoz yapan yokmu arkadaşlar varsa bi video atabilirmi sesi merak ediyorum
Ben stok sesi tatminkar buldum.
Spor katlar ve varsa rezonator cikarilip guzel ses alinabilir diye dusunuyor.
Cat iptallerinde yada high flow catlerde O2 sensor önüne takılan ufak katalizörler var. Yazılıma girmeden, ben cati bir sökeyim olmazsa gene takarım diyenler için deneme amaçlı güzel çözüm.
http://www.ragazzon.com/file_public/...31.0005.01.jpg]
Valla ben type r ın egzosunu fazla ellemezdim neden dersen manifold kapak içinden çıkıyor. Sökerken falan cıvata falan bi kırılısa yandı gülüm keten helva.
Benzinli araçlarda Euro6 ile Euro5 arasındaki tek fark partikül miktarı. O2 sensörünün de partikül sayabildiğini sanmıyorum.
yanıltıcı TAKMAYIN hıcbır araca....
https://www.youtube.com/watch?v=0c6KTaOTZvU
Müjde rekorlar tehlikeye düşünce honda fragmanı koydu yakında düşer video
Reklam videosu bu bizi kandıramazlar, adam akıllı hotlap videosu lazım bu foruma özellikle :D
Ulan daha gunes dogmamis ya ahaha sabah 5te pist gunu yapsinlar o zaman :)
Sanirim 7-8 kez daha yazmam gerek videoyu izledim diye....
Yayinlanmasi bu kadar neden gec bilemiyorum.
Murat abi 33 derecede mi kırılmış rekor? Yani öğlem sıcağında mı?
bi araba vardı suan hatırlamıyorum fakat 2 3 sene oldu galiba videoyu izleyeli , rekor kırdık diyorlardı ama 20 30 turda yapılan sectorlerde ki en hızlı olanları birleştirip rekor kırmıslardı bu type-r da öyle olmasın ? yayınlanma süresi uzadıkca cılkı çıktı iyice bu meselenin