arabada arka koltuğu bile sökünce sürekli oynuyodu viraj içinde viraj çıkışında , hatta nette 207 test videosu var koltuğu sökük olan çok kötü zaman cıkarıyodu galiba.videodaki civic hem hafiflemiş hem bar var
Printable View
arabada arka koltuğu bile sökünce sürekli oynuyodu viraj içinde viraj çıkışında , hatta nette 207 test videosu var koltuğu sökük olan çok kötü zaman cıkarıyodu galiba.videodaki civic hem hafiflemiş hem bar var
Evet canlı bekliyoruz :)
http://www.nurburgringlive.com/
Fuardan canlı anahtar HULK'a ait
http://i.hizliresim.com/QRPnnv.jpg
http://i.hizliresim.com/22OlRL.jpg
Ya Güneş ne sorunu olacak kaç yıldır bu forumdayız ayıptır neyse dönelim konumuza
Bu kaynakta şöyle bi yazı okudum ve sanırım bunun üzerine bi video gelmeyecek tahmin yürütüyorum.
http://www.roadandtrack.com/new-cars...-world-record/
The lap car, notably, had its A/C, stereo, and front passenger seat removed, to offset the weight of a full roll cage—which Honda says was added "specifically for safety reasons and not to add rigidity."
amerikalilarin bir lafi vardir burdan honda ya iletiyorum " bullshit " ...
Arkadaşlar hiç canlı yayında denerler mi rekoru ? Zaten bu saate kadar süre yayınlamadılarsa bugün süre beklemek anlamsız. Zaten şu anda hava 6 derece soğuk asfalt tercih edeceklerini de sanmıyorum .
Bence denemeyi havalar biraz daha ısındığında yapacaklar çünkü çok büyük bir hedef koydular. Bütün şartların en iyisi için zorlamaları gerekiyor. Ben hala kıramayacaklarını düşünüyorum rekoru, hadi diyelim kırdı cevap çok kısa sürede gelecektir.
Edt.: Roll cage için daha önceki sayfalarda bu açıklama varmış kaynağı yeni görünce yazdım bende.
Beyler son sayfaların hepsinin okuyamadım ama 7.58 sn de bir video cut durumu var, tam dönerken, konuşuldu mu ? farkeden oldu mu ?
Zamanı gelince görcez bakalım
http://i.hizliresim.com/P57VyN.jpg
Rekor işi satışa çıkmasına yakın olur yol versiyonu ile ancak.
Bu arada videoda, son hız yaptığı nokta aşağı eğimlidir , düzlükteki köprü civarı 270'e çıktığı nokta aşağı eğimli ( GT5 sağolsun :))
The removal of equipment such as air conditioning, the front passenger seat and audio equipment offset the additional weight of a full roll cage (installed specifically for safety reasons and not to add rigidity).
Ağırlık farkını kompanset etmek, dengelemek için roll cage mi yapmışlar ahaha yeni görüyorum :) Hakikaten komik olmuş, bir turbo isot koysalardı daha inandırıcı olurdu :)
Valla frame vs degil bildigin ışık bile degişmiş, başka bir tur' dan ekleme sanki. Var mı orayı detaylı analiz edebilecek teknik bilgi sahibi biri ? Frame farklılıgından fazlası gibi.
tayfun'un vereceği tepkiyi, ne yapacağını kestiremdiği için honda şu anda yayınlamıyor süreyi, yoksa rekoru kırdılar.
detaylı olarak inceleyemedim program yok ofis bilgisayarımda ama gördügüm kadarıyla başka turdan eklenmiş. km saatine dikkatli bakıldığında da direksiyon pozisyonundan da anlaşılıyor zaten. ama süreyi çok etkileyecek bir edit olamaz çünkü zaten finish te yapılmış. 78 viraj içinden 81 km ye çıkmış sürat tam o noktada... kaç saniye yada salise kaybettirir pist sürelerini takip edenler daha detaylı yorum yapabilir.
Valla frame vs degil bildigin ışık bile degişmiş, başka bir tur' dan ekleme sanki. Var mı orayı detaylı analiz edebilecek teknik bilgi sahibi biri ? Frame farklılıgından fazlası gibi.[/QUOTE]
detaylı olarak inceleyemedim program yok ofis bilgisayarımda ama gördügüm kadarıyla başka turdan eklenmiş. km saatine dikkatli bakıldığında da direksiyon pozisyonundan da anlaşılıyor zaten. ama süreyi çok etkileyecek bir edit olamaz çünkü zaten finish te yapılmış. 78 viraj içinden 81 km ye çıkmış sürat tam o noktada... kaç saniye yada salise kaybettirir pist sürelerini takip edenler daha detaylı yorum yapabilir.
Orda kafadan kaymış ya da fazla açılmış olabilir.
Rekor kırsalar bile bence de fazla elinde tutamaz gibime geliyor. Bekleyip, göreceğiz..
Yaz anasını satayım sonra insanlar tabi tepki gösterir. Beyler yüksek ihtimal bu video olacak başka video beklemeyin
http://www.otostil.com/civic-type-r-...ekorunu-kirdi/
Başlıklar atılmaya başlandı bile
http://www.bilsport.se/artikel/nu-ar...d-runt-ringen/
İki yıldır geliştirilen bir otomobil, Ring rekoru gelecek diye lanse edilen bir otomobilin (bence Ring kurtlar sofrası buraya ilk defa bu amaç ile geliyor ) rakiplerinin boş durmasını beklemek garip geliyor.
Benim fikrime göre bazı firmalar vardır Ring bunların arka bahcesidir. RenaultSport'ta bunlardan birisidir. Hale ki 7:50'lik video bana 20092daki GTR Corvette muhabbetini hatırlattı.
Bu arada dediğim gibi rekor kırılırsa cevap illa ki Rs'den gelecek demiyorum ben VW grubundan da bir atak bekliyorum.
Arka çamurluk dodiği hariç ben beğendim. 150.000-160.000 tl yi hatchback den bozma bir araca hayatta vermem ayrı konu.
Bu arada moral bozmak gibi olmasın ama K20-B16 ve F20c serisi motorların ne muhteşem motorlar olduklarını daha iyi anlayacakmışız gibi geliyor. Herkes, Honda 2.0 turbo yapınca, bolt-on 600-700 hp olacak sanıyor sanırım. Arkadaşlar atmosferik olarak güç almak için hepiniz biliyorsunuz ki üst kapağın ve emme manifoldunun tasarımı ve cfm değerleri çok önemlidir. Bu güzel tasarımların sayesinde turbo taktığımızda hiçbir firmanın yanından bile geçemeyeceği güçler elde edebiliyoruz. Onun için Hondalar çok hızlı oluyor. Vw-Ford-Peugeot da bu kapak tasarımlarını, bu emme manifoldu tasarımlarını yapsa onlarda atmosferik yüksek güçler üreten fabrika çıkışı araçlar yapabilirlerdi. Ama onlar ne yapıyor, farkı bir yol izleyip turbo beslemeye geçiş yapıyorlar. Ar-ge lerini turboya göre yapıyorlar. Şimdi Honda'da turboya geçiş yaptı. Sonuç olarak bana sorarsanız 2.0 tfsi yani Audi-Vw menşeili motorla aşağı yukarı aynı güçleri alacak. Yani artık gt30 tak 1 barda 500hp al falan hikaye. Type-R'da da 500 hp-600 hp almak için motor yapıp, emme alıp, kapak portlarıp birde 2.5 bar basmanız gerekecek. Aynı tfsi lardaki gibi. Tfsi ayarında bir makina olacak bence anlayacağınız. Ben Honda'nın, zamanında K20'ye F20c'ye harcadığı Ar-ge paralarını bu araca harcadığına inanmıyorum. Turbo takıp maliyet düşürdüler. Aynı zamanda emisyondan kurtardılar.
İnşallah ben yanılırımda muazzam bir motor yapmış olsunlar ama dediğim gibi tfsi teknolojisinden çok farklı birşey beklemeyin bence :(
Rusyada da benzer basliklar..
http://motor.ru/news/2015/03/03/typering/
Sinan doğru yazdın hep beraber bekleyip göreceğiz.
eger aracın orasını burasını söküp agırlık ayagına cage takıp yaptıkları süreyse senelerdir bagrındıklarına yazık olmuş. 3 yaşındaki yigenime getirsem oda bile güler.
ben renault yada seat yada herhangibir süre kovalayan firma olsam kaale bile almam o halde alınnış süreyi
Araba hakkında daha detaylı bir bilgi çıkmadı . Araba daha dün tanıtıldı son haliyle pist é bile çıkmadı henüz .
Bir araba VARSAYIM yapılarak türlü yollarla bu kadar mı boklanır onu anlamıyorum sadece . Kendi ayarındaki diğer arabaların konusu var mıydı bu kadar ? Bu kadar konuşulması bile helal dedirtir bir markaya . Ben markanın fanatiği değilim en sevdiğim markalar arasına girer sadece ama haksızlık edildiğini düşünüyorum şahsım adına .
Eğer böyle yaptıysa kaka honda böyle yaptıysa *** honda demek yerine . Her şey belli olduktan sonra hep beraber ya kaka deriz ya da kral honda yargısız infaz yapmayalım
Yav maksimum torku olan 400 nm yi 2500 devirde veriuor araba ve 7000 ceviriyor daha ne istiyorsunuz anlamiyorum.
https://igcdn-photos-a-a.akamaihd.ne...44923845_n.jpg
Lotonun bana çıkmaması gibi bi ihtimal olmazsa perşembe sipariş geçiyorum ;)
Bu arada top 100 pist süreleri burada : https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/
Bu listede yer almadan rekor kırdı demek olmaz bence.
Evet devir olayı zaten yeterli kanıt. Motor altyapısı, kapağı devire uygun değilse gt30 dan büyük turbo sorun yaratmaya başlar zevk falan kalmaz.
Bundan 3 sene sonra eski yeni type-r denenecek. Turbo takılmış eski k20 ep3 yanından uzayıp gidecek. Nasıl Ep3 ün tadı fn2 de yoksa bu araçta aynı olacak bence.
Dediğim gibi inşallah yanılırım.
Beyler bir sorum var.Hayatımda hiç piste çık(a)madım, 150 hp den fazla bir araçlada gazlamadım.Marka fanatikliğimde çok fazla yoktur.Ama elimden geldiği kadar okur,araştırır, izlerim.Aklıma takılan nokta ep3 type r ile megane r26r ı, trophy r ile yeni type r ı karşılaştırmak ne kadar makul? Ben Type R ın direkt rakibinin Megane RS olduğunu düşünüyorum. R26R yada Trophy R değil.911 Carrera'nın rakibi ile GT3RS i karşılaştırmaya benziyor bence bu durum.Objektif olursak sevinirim, zira kimseye sataşma amaçlı yazmadım.Maksat muhabbet:)
Dış tasarım güzel olmuş,hatta baya baya güzel olmuş.İç tasarım bana fazla apache geldi,umarım farklı renk kombinasyonları sunarlar.Ekran sonradan takma ama pioneer yada alpine gibi bi markadan seçildiyse eğer benim için tercih sebebi olur.Kilitli diferansiyel olmazsa olmazdı zaten.Eski atmosferiğin tadını birçok markada olduğu gibi veremeyeceğini düşünsemde günlük kullanım için 2500 rpm de 400nm tork güzel rakam.Umarım ring rekorunu çok abartmadan kırar da rekabetin devamı sağlanır.
Görünen oki turbo değişecek ama o kapak flowları runnerların durumu şuan için bilinmiyor.
2.0 turbo 300 hp acura ılx motoru
http://www.autoguide.com/gallery/d/1...ILX-engine.jpg