Yahu TR de ne ucuzki. Yarin gideyim $1500 e cok rahat alinabilir de su an icin koyacak yerimyok
http://baltimore.craigslist.org/cto/3925466574.html
Yahu TR de ne ucuzki. Yarin gideyim $1500 e cok rahat alinabilir de su an icin koyacak yerimyok
http://baltimore.craigslist.org/cto/3925466574.html
ankaradakı cenk abıdeydı toplanıcak olan kırmız oydu. enson 5-6 aydır akıbetını bılmyıorum
dıger resımdekını kıbrısdan getırılene benzettım jantlardan. hardtopunu bır arkadasım satın almsıtı.
2 yıl önce almanyadan gelen m3 un ıçide komple kumas ıle degıstırılmıstı.
m3 envarterını hazırlıyan arkadaslardan aldıgım bılgıye dayanarak ve kımsede ankaradakı ve ıstanbuldakı e30 m3 cabrıodan baska m3 cabrio gormedıgım duymadıgım ıcın yazdım türk plaka diye.
“Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Linki eklememisim
1976 Lincoln Mark IV....28,000 miles
işte otomobil bu tr de 50.000 dolara alınır.. alınır ve binilirde hergün...inanılmaz keyifli konforlu bir araba.ben öyle bir koltuğa hiçbir evde otelde oturmadım![]()
Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...
iç torpido mk 3
koltuklar mk 3
donanım mk 3
gördüklerim bunlar....
mk4 gti cabrio uretilmedi bildiğim kadarıyla ayrıca
https://www.google.com.tr/search?um=...o%3B1024%3B680
buda mk 3 resmi
onur senin verdiğin resimlerde bu araçtata far ve ön tampon dışında herşey mk3
arabanın hatları bile mk3![]()
As with the Mk2 Golf, Volkswagen did not make a convertible version of the Mk4 Golf. Instead, they face-lifted the front bumper, fenders, grille, and hood to resemble Mk4 Golf styling but to fit a Mk3 chassis. VW managed to incorporate some non-structural Mk4 parts as well such as fender repeaters, headlights, side mirror caps, rear license tag lights, 3-spoke steering wheel airbag, etc. The rear also received a redesigned bumper with the number plate tub moved from the hatch and a Mk4 handle with a larger VW emblem above it to resemble the rear of a Mk4 Golf. The interior largely remained the same as a Mk3 interior save for a Mk4 style 3-spoke leather steering wheel, a textured dashboard (also known as "dimpled dash" or "shark skin dash"), heavily bolstered front seats with incorporated side airbags, and the hazard switch relocated from the steering column to the instrument panel. The interior lighting in the cabin was switched to the blue and red hue found in the Mk4 and some of the more familiar Mk3 parts were chromed such as the inner door handles, emergency brake button, door strikers, front seat belt anchors, key lock cylinders, and shifter button in automatic transmission equipped cars. There are some technical carryovers, as well, the main one being the immobilizer and engine computer from the Mk4 Golf being used with the older Mk3 engine mechanicals.
Although the redesigned Golf Cabriolet looks like a Mk4 Golf, it is based on the Mk3 chassis and this causes a bit of confusion on how it should be designated. VW enthusiasts in Europe call it a Mk4 Golf Cabriolet while VW enthusiasts in the United States call it a Mk3.5 Cabrio.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)