User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: megane 2 çalışma sorunu

  1. #1

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    megane 2 çalışma sorunu

    arkadaşlar bayramın 3üncü günü tam aracı yıkatacakken arabayı koyduğum yerden birdaha çalıştıramadım çektirdik aracı benzin pompası dendi değiştirdik ertesi gün aracı aldım araç 2. 3. çevirmede çalışıyordu 4 bin devir üstünde falan sanki benzin biter gibi kalıyordu dedim ustaya araba eskisinden beter oldu neyse dün tekrar götürdüm arabayı gene akşama kadar yatırdı arabayı bu sefer de dedi ki benzin filtresine pislik kaçmış arabanın kaçışı düzeldi ama gene çalışırken zor alıyor 2nci 3üncü defada çalışıyor ustanın her yanına gitdiğimde para bayılmaktan bıktım bujilerde bi problem olabilir mi?

  2. #2
    battalgazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manyetik kaptör denen bir sensör var onun arızasında ilk çalışma sorun oluyor,araç marş basar ama çalışma moduna geçmez

  3. #3
    eh vtı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    38
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    megane 2 krank devir sensörü şanzumanın üstünde bu parça arza yapmaya basladıgı zaman böyle sıkntılar oluyo tamamen arızaya gectigi zaman hiç çalışmıyor araba ben yaşadım bilgin olsun

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlamadım bende araba tek marşta direk alıyodu taktığı pompanın barı düşük olabilir mi diye aklıma geliyor orjinaline servis 650 lira dedi

  5. #5
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın motor kodu nedir, ona göre bakman gerek yerleri söyleyebiliriz. benimde rölanti motoru arızalı iken bir tamirci arkadaşa akıl danışayım dedim adam motor indirecekti. dikkatli olmanda fayda var.

  6. #6
    pureal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    S A K A R Y A
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    krank yada egzantrik konum sensörlerini kontrol et kablo ve tertibata bak avometre ile omaj al ok

  7. #7

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    ist-ank-denizli
    Mesaj
    4.975
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı murat_ileri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın motor kodu nedir, ona göre bakman gerek yerleri söyleyebiliriz. benimde rölanti motoru arızalı iken bir tamirci arkadaşa akıl danışayım dedim adam motor indirecekti. dikkatli olmanda fayda var.
    sorma hocam özel reno servisi birde götürdüğüm yer altı üstü adam gibi bi benzin pompası değiştirecekti motor koduna yarın bakıyım araç 1.6 16v dynamique 2004 model megane 2 bu arada anlık yakışa bakıyorum 4üncü vites 50 ile giderken 11-12 litreleri gösteriyor gaza hafif dokunuyorum resmen sanki bu kadar değildi 7-8 litrelerde olması lazım değil mi ?

  8. #8
    murat_ileri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    ADANA-MANİSA
    Mesaj
    1.686
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TURBONUR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorma hocam özel reno servisi birde götürdüğüm yer altı üstü adam gibi bi benzin pompası değiştirecekti motor koduna yarın bakıyım araç 1.6 16v dynamique 2004 model megane 2 bu arada anlık yakışa bakıyorum 4üncü vites 50 ile giderken 11-12 litreleri gösteriyor gaza hafif dokunuyorum resmen sanki bu kadar değildi 7-8 litrelerde olması lazım değil mi ?
    başından geçenleri çok iyi anlıyorum, hiç yadırgamadım. serviste ustanın segmanları agız agıza getirerek taktığına bile şahit oldum, adama sordum niye böyle takıyorsun diye aynı hizada takılması gerektiğini bana tüm detaylarıyla açıklayınca bir daha servise araç bakımına araç götürmek bir yana vida bile sıktırmaz oldum senin aracın motoru k4m olması lazım, rölanti motorunu kontrol etmeni öneririm (klasik hastalık) gaz kelebeğinin solunda duran dikine 4 pinli parça, onu sökerek mil kısmını kontrol et. oynama varsa değiştirmen gerekli zaten cızz cızz şekilde bir ses yapar. bir bastırarak içeri girmesini sağlarsan aracın çalışmaya başlar ama, parça arızalı olduğu için rölanti motoru işlevini tam yapamaz yolda giderken ayagın gazda iken bile tekmeleme rölanti devri düşüklüğü yada aşırı yüksek konumda çalışması gibi sorunlar olur. bahsettiğim parçanın fiyatı 50 tl'dir. üzerinde O ring bulunmaz, O ring olmadan takarsan yuva dışarıya hava salınımı yaptığı için saçmalar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •