4 camı indirin içeri biraz temiz hava sirkülasyonu olsun o nem falanda uçar gider sonra ön resisdance açın ilk bir buhar olur sıcaklık farkından ama hemen gidiyor..
4 camı indirin içeri biraz temiz hava sirkülasyonu olsun o nem falanda uçar gider sonra ön resisdance açın ilk bir buhar olur sıcaklık farkından ama hemen gidiyor..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Arabaya binince camları indirip kaldırın. Sonrasında klima işi anında çözer.
Tabi bu klimalı arabalarda işin kolay kısmı.
Klima yoksa, araç içinde nem varsa ve ne yaparsanız yapın çözemiyorsanız arabanın içine lavanta kesesiyle kedi kumu koyun.
buğuyu önlemek yerıne buğuyu oluşturmamak lazım;
-yağmurlu ve karlı kış aylarında ıslanan kumaş paspaslar buğu yapar..
-yere verılen sıcak hava ıslak paspasla bırleşınce camların buğu yapma suresını hızlandırır..
-lastık paspas varsa ve ustunde su varsa camlar gene buğu yapar..
-fılmlı camlar fılmsız camlara gore buğu yapar..
bır kaç puf nokta;
-sıcak havayı ön cama verın (kesınlıkle klıma açık olmalı - klıma havayı kuruttuğu ıçın nem kalmayacaktır ve buğu kaybolacaktır, zaten buğudakı temel unsur nemdır..)
-sıcak havanın araç ıçınde kalmasını sağlayın devırdaım tuşuna basmayın, aksı halde buğudan kurtulamazsınız..
-arka cam rezıstansını sureklı açın, hem arka camınızın buğusunu gıderırsınız hem de ıç mekan sıcaklığının artmasını sağlarsınız..
F&F CAR CLEAN - Detailing Center
Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)