Allah kimseyi bankaların eline düşürmesin.
Umarım en kısa sürede çözüme ulaşır, can sıkıcı bir durum.
Printable View
Allah kimseyi bankaların eline düşürmesin.
Umarım en kısa sürede çözüme ulaşır, can sıkıcı bir durum.
sikayetvar.com adresine şikayetinizi bildirin.Burası bir nevi medyatik tüketici haklarıdır.Firmaların güvenirliğini etkiliyor,bu yüzden de büyük firmalar bu siteyi önemsiyor.Şikayetiniz çözülmezse de site yönetimine şikayetinizin çözülmediğini bildiriyorsunuz,tekrar devreye sokuyorlar.Ben bu siteyle çok işimi hallettim,umarım size de faydası olur.Geçmiş olsun.
Çok haklısınız benim cep nodan kontür alıyorlardı sürekli turkcell i aradım bagırdım çagırdım sonuç yok,benden kontür alan firmayı aradım bagırdır çagırdım bana siz almışsınız bizim yapacağımız birşey yok dedi,bende şikayet var .com a şikayetimi bildirdim ertesi gün sonuçlandırdılar kontür alımını durdurduk bizi bilgilendirdiginiz için teşekkürler dedi tatlıca kapattık telefonu .
Benimde basıma benzer bir olay gelmişti, kredi kartı extresi gelince fark ettim 2000 dolar civarında yurtdışından alışveriş gözüküyordu, bankayı aramıştım, bizde fark ettik düzeltiyoruz diyip o gün borçtan düşürmüşlerdi. Sizde aradan 4 ay geçmiş düzelcek gibi değil ise, mahkemeye verin bence.
Çok yakın arkadaşım aynı zaman damat sayılır Akbank'ın İstanbul Avrupa yakası kamerlarından görüntü almaya yetkili şirketin sahibi. Hatta çoğu zaman kendi gidiyor görüntü almaya. Olayın diğer kısmı değilde kamera görüntüsü kısmını şöyle izah edeyim.
Akbank talep anında ihale ile işi vermiş olduğu Türkiye'nin en büyük güvenlik kamera sistemleri firmalarından birisi olan BiGES elektronik ile irtibata geçip görüntü istenilen ATM, Banka veya neyse adını adresini veriyor. BiGES Türkiye genelinde hangi ATM ise görüntü isenen onun yetki bölgesindeki firmayı arıyor. Avrupa yakası Okmaydanın'dan Silivri'ye kadar arkadaşımda. Günde ortalama 10 görüntü isteniyor. ATM yada şubeye gidiliyor. Şubedekilerin bile görüntüyü görme yada alma hakları ve teknik yeterlilikleri mevcut değil. Görüntü alınıyor dijital ortamda bankaya aktarılır. En geç görüntünün alınma süresi sanırım 2 gün. Ve ortalama 90-120 gün kayıt yapılıyor. Ne kadar yardımcı olur bilmiyorum.
konuyu şimdi gördüm 2010'da benzer bir durumla karşılaşmıştım aynı şekilde 2-3 ay gibi bir süre bu şekilde öyleydi,böyleydi diye oyaladılar sonra gittim tüketici haklarına yada mahkemesine (yanlış hatırlamıyorsam) dilekçe yazıp başvurdum, başvurumdan 10 gün sonra felan para hesabınıza yatırılmıştır diye aradılar. sorun çözülmüştü.
hala aynı şekilde bekliyor. bir iki gün daha bekleyeceğim olmadı yönetime mesaj atarım
çok ama çok teşekkür ederim
Valla işimiz bunlara kaldıysa vahhhhhh :)
bu hafta önce savcılığa AKbank şikayeti için sonrada BDDK ya sonrada Tüketici haklarına olmak üzere 3 yerede şikayette bulunacağım bakalım bu sefer ne olacak
öncelikle şunu söyleyim AKBANK ın müşteri hizmetleri olayı tam bir FACİA...
3 ay kadar önce Akbankın bitr ATM sinden son günü kredi kartı borcumu yatırmak istedim.
Saat akşamın 10 sularıydı. para atm de sıkıştı diye yazdı ve kartımı geri verdi parayı geri vermedi.
sonra 444 lü hattını arama hatasında bulundum ki aramam gerekiyordu. cep telefonumdan ilk aramada 45 dakika bekledim ama hala beklediğim için kapatıp yeniden aradım.
ikinci aramada beklemem 50 dakika sürdü. kapattım ve tekrar arayıp kayıp-çalıntı kısmını tuşladım. hemen bir yetkili açtı. durumu anlattım. dedi ki yanlış birimi tuşlamışsınız ilgili birime aktarıyorum. ben de 2 saattir bekliyorum kimse açmıyor dedim.
yoğun olduklarını ve direk hemen aktaracağını söyledi.
direk dediği tam 35 dakika sürdü ve kapattım.
tekrar kayıp çalıntı birimini tuşladım.
direk bağlandı ve durumu tekrar anlattım.
bana tekrar yanlış birimi aradığımı ve kendisinin direk aktaracağını söyledi..
AMAN - SAKIN - DURUN AKTARMAYIN DİYE HAYKIRDIM....
oradaki şerefsizlerin ya hepsi ölmüş yada orada kimse yokkk diye bağırdım telefonda.
bana görüşmenin kayıt altında olduğunu hatırlattı... :)))
bende 1 saniye bekleyin bende kayıt edeceğim dedim ve telefonun kayıt tuşuna bastım.
e hadi aktarın ama şimdiden Allah hepinizin belasını versin kayıt ediyosanız da helal olsun milleti nasıl düdüklediğinizi kayıt ediyosunuz bundan ötesi var mı dedim ve beklemem 20 dakika civarı daha sürdü.
açan bey e buraya yazamayacağım herşeyi saydırdım ve o da kayıt olayını hatırlattı.
ben de kaydediyorum merak etmeyin dedi.
savcılığa vereceklerini söylediler. ben de vermezseniz ............................. gibi tahmin edebileceğiniz şeyleri saydım.
sonra kayıt aldılar. 25 gün sonra parayı hesabıma yatırdılar...
************************************************
netice olarak AKBANK ın müşteri hizmetleri rezaletini BDDK nın sitesinden şikayetim var sitelerine kadar her siteye yazdım....
sonrası daha da ilginç....
kredi kartımı iptal ettirmek istedim.
sebebini sordular.
gelmiş geçmiş en rezil bankasınız sizinle çalışmak istemiyorum dedim.
biraz beklettiler.
ayda 1500-2000 TL kart harcaması yapan bana faizsiz 12 ay taksitle 2000 TL. kredi teklif ettiler.
kabul etmedim. 30 saniye daha beklettiler.
bu seferki teklifleri 12 ay sıfır fazile 5000 TL. oldu :)))
onu da kabul etmedim.
bu zamana kadar gelmiş geçmiş tüm kart aidatlarını - yıllık üyelik ücretlerini iade ederseniz, bundan sonra hiçbir zaman bu ücretleri almayacağınızı yazılı olarak tarafıma beyan ederseniz ve her ay kartıma 100 TL puan yatırırsanız çalışmaya devam ederim. benim de şartlarım bunlar dedim... :)))
beyefendi olur mu öyle şey falan vs. dedi.
benim şartlarım bunlar ya kabul edin yada iptal edin dedim. direk kartıma 100 TL. puan ve 12 ay sıfır fazili 5000 TL. teklif ettiler.
kabul etmedim...
Ve AKBANK benim için o gün orada bittiiii.....
pazarlık ötesi yüzsüzlük yaw...