6.0 lt W12 yada 6.2/6.5 lt V12 Lamborghini (kökeni Audi blok) direk enjeksiyonlu ise onların enjektörlerini de bakmakta fayda var abi.
Printable View
6.0 lt W12 yada 6.2/6.5 lt V12 Lamborghini (kökeni Audi blok) direk enjeksiyonlu ise onların enjektörlerini de bakmakta fayda var abi.
yapmayı düşünen arkadaşlarda senin gibi düşünüyorda ondan yapmıyorlar :D
yurtdışında +1000hp çoğu evo'da bu uygulama mevcut yapılan ve bilinen birşey, sırf bu iş için üretilmiş aftermarket manifoltlar mevcut... senin arabandada yapılmaması için hiçbir sebep yok.... hatta bu sistemi ben kendi aracıma yapıcam :) tr de henüz bir örneğini görmedim ama yapan eden yok diye olamayacak diye bişeyde yok :)
8 enjektör evo manifolduna bir örnek :)
http://www.lancershop.com/customer/images/D/d-1161-709-01.gif için Google Görsel Sonuçları
aradığın ürün bumudur acaba abi? :)
2.0T FSI STAGE 2 Performance Intake Manifold - HEP
açıklamasında yazdığına göre rs4 enjektörlerne tek alternatif ürünmüş, yani buradanda anlıyoruzki senin işini ya rs4 enjektörler görecek yada bu malzeme...
ayrıca üzerinde metanol injection girişleride halihazırda bulunuyormuş :)
Bahsettiginiz uygulamayi 2-3 ay icinde yapmayi dusunuyoduk bizde bu proje uzerinde calisiyoduk konu iyi olmus.emme manifoldu aldik uzerinde enjektor girisleri mevcut diger parcalarda geldikten sonra bakicaz neyin nasil olduguna uyduguna fln bilgi veririm o zmn
manifoldu hazırmı aldın? eğer hazırsa ve varsa link vs paylaşırmısn adaş benim verdiğim linke alternatif olsun melih abinin işi çözülsün :)
ayrıca merak ettim diğer 4 enjektörü paralel bağlantıyla yani oem ecuylamı çalıştıracaksınız?
tamam benim verdiğim linkteki üründe HEP performance ın ürünüymüş zaten sağol :)
buda HEP performance ın kendi sitesinden link....
EndTankUSA.com (Powered by CubeCart)
tfsi ile tsi aynı zıkkım değilmi yahu :?
beyefendi öncelikle yolunuz açık olsun stage 4 aşamanızda sizlere başarı ve mutluluklar dilerim :D
2013 yılındada kesinlikle bende geleceğini düşünüyorum rs4 alternatifi bi enjektörün ...
2005 yılında golf gti larla başladı tfsi teknolojisi...
yani bu demek oluyor ki 8 senedir bu motorlar var ve geldiği noktalar bi motorsporları tutkunu için fazlasıyla tatminkar ...tabi hakan abimde demiş ya fani dünyada nefis doymak bilmez :) bugün rs4 enjektör+gtx30R istersin,, yarın x enjektör ile + gtx35R istersin , bu işlerin sonu yok güzel dostum :)
ama illada benm param var harcamak istiyorum golf R ımı biraz daha pohpoh lamak istiyorum ben bu paracıkları golf R ıma gömmeden mutlu mesut olamıyorum :D diosan al şu hep emme yi 8 enjektör çalıştır arabanı ,gir DR. shrick egzantriklerini ,al afi tubular manifold unu huzuru sende bul bizde :)
yapılmaz die birşey yok , yurt dısında örnekleri mevcut REVO map ile :) sc6262 turbo ile yürüyen tfsi larda var...inan bahsettiğimiz güçler agızdan çıktıgı gibi kolay elde edilmiyor...ugraşmak = zaman + para gerekiyor...hala yüreğin varsa meydan senin :)
işin rast gelsin ciğerim...saygılar...
linkte basınca göre sonradan bağlanan enjektörleri tetikleyecek olan swich mevcut, üzerinde minik bir alyen anahtar ayarı var, bunu çevirerek nekadar basınçta aktf olacağını ayarlayabiliyorsunuz, ağarki bu mazleme olmazsa rolanti dahil heryerde 8 enjektör sürekli aktf olarak çalışacaktır, bu durumun alt devirler için iyi olmayacağını düşünüyorum, ayrıca yakıt tüketiminide illa etkileyecektir....
malzeme şuan benim elimdede mevcut, kullanmamada daha çok var, eğerki ihtiyaç olursa projenin hızlı yürümesi adına bendeki parçayı seve seve veririm
Boost Pressure Switch for Turbo Water Injection Hobbs | eBay
ayrıca paralel enjektör bağlantısı için o.b.k., boostedpug yada bosphorus innov. ekibi yardımcı olacaklardır, hatta bosstedpug bir konuda bağlantının nasıl olması gerektiğni ayrıntılı bir şekilde açıklmaıştı ama bulamadm şimdi konuyu görürse eğer yardımcı olacaktır...
sene 2007 kendi arabam,
http://i725.photobucket.com/albums/w...s/IMG_0274.jpg
http://i725.photobucket.com/albums/w...0052009215.jpg
direct injectionda paralel baglanti pek mumkun degil, direk combustion a isedigi icin enjektorler coklu iseme yapiyor, normal port sistemi gibi valve zamanlamasi limitasyonu olmadigindan, o yuzden tamamen bagimsiz sistem yapilmasin lazim, duzgun injection time zamanlari belirleyerek calistirmak lazim.
subaru brz de 4 tane direct enjeksiyon enjektoru, 4 tane de port injection enjektoru var.
hortum senlıgı var kaputun altında abı :d benzını basıncını yukseltmek ıcın krangdan guc alark benzın pompasımı koydun yoksa benmı yanlıs goruyorum? :D he bıde brz de 4+4 sıstem var demıssın fabrıka cıkıslı boylemı yoksa hazır oem kıtlermı var? vede son olrak bu sıstemı anahtar yardımıyla acıp kapatmada olabılır gundelık kullanımda standar dırek enjektorler kullanılır guc ıstedıgın zamanda ıcerde kokpıtte bulunan acma kaptma sıvıcını acarkada kullanabılırsın eger beyın dahıl edıp kullanmak ıstıyosan ıkıncı bı beyıne ıhtıyac yok programlana bılır pıc devrelerı var onların ıcıne yazılım atarakda +4 enjektorlerı kontrol edılebılır kı bu sıstem fabrıkasyonda malıyetı arttıracagını dusunuldugu ıcın fabrıkasyon yoktur dıye tahmın edıyorum dogrumudur abılerım?
ştage 4 geçtik şadece dşg yazılımı benim önüme çıktı burda 4 enjektör daha takmak,işime gelmiyor citti uğraştırır gibime geliyor....başka araçlar 1000 cc enjektörlerle neler neler yapıyorlar.çıkacanı bilşem rahatlıcam
aslında onemlı olan sanzumanla oynayarak tork ve top speed elde etmek obur turlu motoru yormaktan baska bısy yapmıyoruz
Fround ne demek acaba ?
tfsi tsi 2.0 motorda ufak tefek güncellemeler dışında farksız
Şanzımanla oynayıp nasıl tork artcak ?
Top speed arttı diyelim top speede ulaşcak sürede artcak ?
arifin manchestera attığı golü arıyordum nereye geldim
pardon yanlıs yazmısım yenı farkettım turbo fuel stratified injection yanı turkcesı turbo yakıt tabakalı enjeksıyon bu sıstem sılındırın dırek ıcıne pıskurtulerek turbo yardımıyla hava yakıt karısımını dengelı bı sekılde karısmasını saglıyor ve sonrada yakıtı yakıyor yıne mantık aynı ama bu sefer sılındır ıcıne dırek puskurtuluyor bu sebeple daha az azot salınımı yapılıyor cıg yakma soz konusu olmuyo pek fazla ve yakıt konusunda bıraz daga tutucu digerı ıse turbo supercaharge injection yanı cıft beslemelı motor kranktan aldıgı gucu vıdalı komprasore (supercharge) ıcını ılk hava ıle dolduruyo sonrasında ıkıncı doldurmada turbonun paller mılıyle daha yuksek gucle hava verıyor sılındırın ıcıneü, diye bılıyorum
hocam sen bısıklet ıllakı surmussundur dımı? nasıl sen yoruldugunda yokus yukarı 3 vıtesteyken 1. vıtese cakıp dıslı sayısını arttırıp bır turur daha rahat dondure bılıyorsan bundada oledır yanı en azından hıc fızık dersınde tork moment dıye bı konu var hıc dınlemedın mı? :D belkıde ben yanlıs dusunuyorumdur yanı bı ınsan bı konuda ıyı olsa bıle bazen yanlıs yapabılıyor. bu benım sahsı fıkrım markalar motor yapma pesınde degıl daga cok sanjuman yapma pesınde nıye bı sanzumanı 10 tane modelınde kullanıyor sadece vıtes aralıkarlını buyutuyo yada kucultuyo. yanlısım varsa soyleyın lutfen bende bılım ? :)
Tamam aynen dediğin gibi
Yukarıda da bahsettim tfsi tsi fark etmiyo teknoloji motor aynı sadece güncellemeler var
Vites değiştirmekle şanzıman oranı çok alakasız şeyler vites küçülünce tork artmaz dişlilerdeki oran değişir
Eğer senin mantıkla dişli oranlarını değiştirirsek son hız limiti yükselir ancak hızlanma süresi artar o yüzden şanzımana dokunmaya gerek yok ***** dsg(zaten kısa dişlisi bile yok) golf r dan bahsediyoruz ;)
dsg de orası ole ama genel olark eskı sıstemlerde vıtes aralıklarını kucultup dıslı sayısını artırmak mantıklı olmaz mı? yada sonucunda bıze nasıl doner
Dişli oranı değiştirmek eski arabalarda kaldı şuan ki araçlar için çok gereksiz
Eski 1de 80 yapan japon arabası değil sonuçta öyle dişliyle oynancak
Dişliyle oynadıkça ya son hızın artar hızlanman düşer yada son hızın azalır hızlanman artar
Neyse konu nereye geldi boşver yani dişliyi filan ;)
sansar direk google translate kardesim yazdiklarin, arastirmak guzel sey ama fikir sahibi olmaktansa once bilgi sahibi olmaya calis, sana bir abi tavsiyesi:))
amaç top speed yani misal 300 km ye en hızlı sürede çıkmak buda güç artışı ile olur..
zaten stock golfR da 500hp lik arabanın yaptığı son hıza çıkabilir. biri 30 sn de diğeri 230 sn de :D
enjektor duty = güç
yakıt olayı bence 4+4 ile çözülür bu sefer gtx35 gibi turbo takılıp rahatlıkla 30 psi basınç basılabilir enjektorler bitmeden..
yok be abı okulda ogretılenler zaten googledekı seylerle hemen hemn aynı yapabılecegım bısy yok :)hem bu ısler uzerıne cok merakım var vede eksın cok anım var ama bilmedigim seyleride oluyo eksık cok yanım var burdanda sızlerden bırseyler ogrenıyorum iste gerı kalanda google dayı saolsun :D:)
VW tsi motor animation (by UPTV) - YouTube
kaynak olark burayı veyada
MOTOR TEKNİK BİLGİLERİ: Nisan 2010
buraya bakabılrısınız bnım okuldada suydugum buydu belkıde ben yanlıs bılıyorumdur sız dogrusunu bılıyorsunuzdur zaten bu forumda ogrenmek bılgı paylasmak ıcın var :)
biz 2001-2002 de 5. enjektör kullanırdık. Gaz kelebeğinden basardı benzini :D
Yokluk böyle birşey olsa gerek :D Herhalde gevurlardan önce keşfetmişizdir
melih yabancı forumlara baktın mı veya firmalara?
Yok rs3 sadece turbo besleme
tfsi tsi aslında tamamen aynı tek twin charged motorda işler değişiyo
Heralde bunun ayrımını yapılmama sebebi tsi motora düzgün isim verememeleri veya ilk başta sadece 2.0 a tfsi verip 1.4 audilere tfsi vw 122lere tsi diyip işin başında herşeyi karıştırmaları oldu
tsi twin charged motorların adı tcsi olsa daha mantıklı olabilirmiş veya sadece tsi olup diğer motorların hepsine tfsi deselermiş..
HEP emmeyi nerden buluruz yok mu sitede satan ?? Stage 3 cupraya takacaz.