User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
48 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: karbüratörden enjeksiyona geçmek ?

  1. #20
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 190E coworth cevviriyorum suan ben komple herseyımı Aem topladım beyınıde Aem aldım..

    Parcalar ve beyın 3500-4000 arası tutuyor + işcilik var.. Öncesi dynoyu aldım Sonrasında bakıcaz tahmını 40-50 beklıyorum bende.

    zannetildiiği gibi kolay bır ıslem degıl,parcaları toplamak+ tornacıda cok ıs gerıyor bunlarda hep malıyet ve kosturmak lazım..
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  2. #21
    emoro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya/istanbul
    Mesaj
    1.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3.16 dan ole 40-50 alcagını zannetmem en fazla 15 -20 olur dıye dusunuyorum ama gercekten cıddı ugras gerektırıyor yanı dırek motor koysan daha az ugrasırsın okadar solıyım
    R.E.S

  3. #22
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iz_sport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi şöyle bi durum var üzerinde ki motoru satıp üstüne 10.000tl harcayıp 6 silindir atmak var bide 5.000 yada 6.000 tl ye 4 silindirin en dolusunu yapmak var tabi bir çok insan 6 silindir der ama ben 4 yapmak istiyorum işte zevk meselesi onu yapacak işçilik bizde var daha önce yaptık ama 6 silindire 4 de nasıl olur bilmiyorum bilen veya yapan varsa bi bilgi verse ona göre hareket edeceğiz cünkü martın sonuna motor indiriçeğim
    bütçe sıkıntısı yoksa tabiki en güzeli en zevklisi yapılır ama karbüratörden enjeksyona dönüşüm maliyetiyle nerdeyse az biraz eklenip swap yada turbo yapılır bence hiç acele etme burdan fikirde alıosn ama yinede para ve çokomel ilişkisini unutma
    SM PERFORMANCE

  4. #23
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tayreep_john Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bütçe sıkıntısı yoksa tabiki en güzeli en zevklisi yapılır ama karbüratörden enjeksyona dönüşüm maliyetiyle nerdeyse az biraz eklenip swap yada turbo yapılır bence hiç acele etme burdan fikirde alıosn ama yinede para ve çokomel ilişkisini unutma
    turbo işine girdik girmez olaydık sandığımız kadar kolay bir işlem değilmiş onun yüzünden motor indirdim 2 ay oldu yeni motor yapılalı biraz farklı uğraştık arabayla yani amacımız orjinallik değilde performans oldu sadece karbüratörü tutdurana kadar canım cıktı 3 kere değiltim en son ford karbüratörü 10 numara oldu yani ben 4 silindirin neler yapabilceğini görmek istiyorum

  5. #24
    M.degirmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    246
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstenilen gücler 200 hp nin ustundeyse en mantiklisi swap ayrica elindeki motoruda satarsin bütce konusunda seni aşiri sikmaz rahat rahat binersin
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Geçen gün ölçüme gittim, yedek tekerden bile 1200 Hp aldık. O da, takılı bile değilken.

  6. #25
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M.degirmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İstenilen gücler 200 hp nin ustundeyse en mantiklisi swap ayrica elindeki motoruda satarsin bütce konusunda seni aşiri sikmaz rahat rahat binersin
    200 hp nin üzerine nasıl çıka biliriz bi örnek verirmisin

  7. #26
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [IMG][/IMG]
    bu arada renk olarak bu gayet güzel değilmi eski hali mavi mor karışımıydı

  8. #27
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi abimiz 3.2 senatör alıp dual ram motorunu mantaya swaplıyordu proje konusunda.

    bitane mındarlık senatör bulursan fiyatları ucuz. 3200cc lik atosferik keyfin tadına varabilirsin sende. bence bmwye rahatça uydurulur.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  9. #28
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi abimiz 3.2 senatör alıp dual ram motorunu mantaya swaplıyordu proje konusunda.

    bitane mındarlık senatör bulursan fiyatları ucuz. 3200cc lik atosferik keyfin tadına varabilirsin sende. bence bmwye rahatça uydurulur.
    peki m52 motoru var 1 tane satılık onu alıp yüklesek ??

  10. #29
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.123
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iz_sport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki m52 motoru var 1 tane satılık onu alıp yüklesek ??
    bu site dahil birçok yerde bmw ile ilgili yapılmış çok proje var. proje konularını incelersen denenmiş ve sonucu alınmış birşeyi yapmanı tavsiye ederim. sonucunda ne çıkacağı belli olan projeler her zaman daha kolay olmuştur.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  11. #30
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu site dahil birçok yerde bmw ile ilgili yapılmış çok proje var. proje konularını incelersen denenmiş ve sonucu alınmış birşeyi yapmanı tavsiye ederim. sonucunda ne çıkacağı belli olan projeler her zaman daha kolay olmuştur.
    farklı olmak suçmu

  12. #31
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iz_sport Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    farklı olmak suçmu
    her tuvalete girdiğinde bi tomar para ile çıkabiliyosan içerden farklı olmak suç değil
    SM PERFORMANCE

  13. #32
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tayreep_john Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her tuvalete girdiğinde bi tomar para ile çıkabiliyosan içerden farklı olmak suç değil
    bak ben şimdi ne öğrendim m50 motoru m52 den daha iyimiş m50 lerin blok döküm m52 lerin ki döküm değilmiş bu sakat oldu işte en güzeli üzerindekini biyere getirmek

  14. #33
    c20let - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    2.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işler planladığım gibi giderse bende ef'i enjeksiyona çevireceğim 3.000 gibi bi para gidiyor ve 30 hp kazançla 120 hp civarında ciddi derecede az yakan bi araca sahip olabiliyorum. Ruhsata işletme derdi vs de yok 900 kg civarı bi araç içinde 120 hp yeterli gelir bana.

    Bmw'de fiyatlar daha mı fazla yoksa ef için mi çok ucuz bilemedim yazılanlardan.

  15. #34
    iz_sport - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR\ADANA
    Mesaj
    617
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı c20let Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    işler planladığım gibi giderse bende ef'i enjeksiyona çevireceğim 3.000 gibi bi para gidiyor ve 30 hp kazançla 120 hp civarında ciddi derecede az yakan bi araca sahip olabiliyorum. Ruhsata işletme derdi vs de yok 900 kg civarı bi araç içinde 120 hp yeterli gelir bana.

    Bmw'de fiyatlar daha mı fazla yoksa ef için mi çok ucuz bilemedim yazılanlardan.
    tek sıkıntı bizim parçalar zor bulunuyor 0 almaya kalkarsan işin içinden zor çıkarsın

  16. #35
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kolay m10 318İ (1987 öncesi) ilerin emmesi enjektörleri beyin tesisatını alıcaksın çıkmacıdan izmir 6 sanayide rahatça bulursun

    düzgün bir ustaya montajını yaptırcaksın sadece parçalara vereceğin rakkam 1500 lira ya tutar ya tutmaz tam bilmiyorum parça fiyatların
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

  17. #36
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GokhanRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biraz masraflı ama tabiki faydası olur. mesela blokları aynı olup kapak tesisat beyinle enjeksiyona çevrilmiş araçlar var arada 40 50 hp ye yakın güç farkı oluşabiliyor.

    araçtan araca değişir ama doğru yapılırsa mutlaka daha iyi güç vereceği kesin.
    1,6 motorda sadece enjeksiyona geçmekle bu beygirler.. çok zor gibi sanki 40- 50 beygir alabilmek için komple motora girmen gerekir..

    ama okadar 5 - 6 bin TL parayı gözden çıkardıysan güzel bi swaplama daha mantıklı en azından hissedilir derecede güç alırsın

  18. #37

    Üyelik
    Sep 2012
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    enjeksiyona gecmek biraz masraflı sadece beyin takıyım desen zaten ms ayar tesisat fln 2 bin lirayı bulur. sen daha manifold alcan gaz kelebegi alcan sensor termostat bobin ıvır zıvır yaklasım bi 2 de öyle gider gibi..
    Alıntı Gökhan Bilgin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah cümlemize akıl fikir versin

  19. #38
    h.guroglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Denizli-İzmir
    Mesaj
    3.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    kaba taslak yapacağın şey bu
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    japonlar 2 tur atıp soğutmak için kenara çekilirken bmw ler tapagaz dönüyor

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •