Audi'lerin kronik dijital ekranda piksel ölmesi sorunu var. B5 kasa A4 lerde tavan sarkması ve yolcu airbaginin çerçevesi güneşten dolayı kalkabiliyor. 1995-2000 Klimatronik ekranı sıkıntı çıkarabiliyor.
Printable View
Audi'lerin kronik dijital ekranda piksel ölmesi sorunu var. B5 kasa A4 lerde tavan sarkması ve yolcu airbaginin çerçevesi güneşten dolayı kalkabiliyor. 1995-2000 Klimatronik ekranı sıkıntı çıkarabiliyor.
peugeot 307 lerde de klima derece ayarının hasas olması birden 4 falan getirerek sürekli kullanıldığında bozuluyo bizim arabada bozulmuştu servisin dediği çok hasaslarmış bide kronik arka far ampulü sorunu dahima frenlerden biri yanmaz tüm 307 lerde :)
Alfa romeo 156 - varyatör sorunu. Dizel gibi çalışma.
Corolla 00-02 vvt-i motorların yağ yakma problemi.
Linealarda far, stop ve plaka ampullerinin sık sık bozulması.
Plaka ampulünde bile ekranda uyarı ışığı yandığı icin sinir bozucu bir hal alabiliyor.
Birde sorun mu degil mi bilmem de vtec2deki kadar uyduruk bi samandira görmedim. Bu kadar hassas bu kadar değişken olur mu bir benzin ibresi :)
Kronik sorun değil ama bendede üretim hatası var. 2011 model megane coupe de boya dökülmesi. Bu sorunu benden başka yaşayan kişilerde oldu, belli bir dönemde üretilen megane larda var sanırım. Mahkemelik olduk kazandık, yargıtaya gitti yine kazandık. Önümüzde ki salı gününe kadar aracın değerini ödemeleri gerekiyor yoksa icraya vereceğiz. Renault kadar pislik çirkef bir marka daha görmedim arkadaş işleri yalan dolan
206-306nın merkezi kilit sorunu (tamir ettirirsiniz çok sürmeden yine tekrarlar, genelde çözüm merkezi kilit motorunu yenilemek olur.)
bir de 206da sinyal kolu laçkalaşması var.
(sadece kendi aracımda olan sorunlar değil, peugeot forumlarında ve çevremdeki peugeotlarda gördüklerim)
Honda gurubunda özellikle Vtec II, Ep2 ve Fn2'de debriyaj gıcırtısı mutlaka olur yağlarsın falan ama çaresi yoktur 2 gun gıcırdamaz sonra geri gelir o it oğlu it gicirtı.. Cam fitilinin siyah kısmı istisnasız mutlaka soyulur, Arka pandizot mutlaka ses yapar, araç dururken direksiyonu çevirirsen mutlaka gıcırtı yapar servise gidersin amortisör üst bilyasını yağlarsın 2 gun kesilir 3.gun tekrar başlar.. Son çare sıfırına 150 lira verirsin iki tane plastık bilya için oda 2 ay gider sorunsuz, 3.ay oda başlar gıcırdamaya.. Yüksek hızda panik frende abs mutlaka erken devreye girer.. Direksiyon kutusu vuruntu yapmaya meyillidir hata affetmez..
Civic 1.6 ve 1.4 ies modellerinde benzin lambası yolda kalana değin asla ve asla yanmaz..
Alman gurubunda özellikle Bmw'nin deri döşemesi biraz güneş görsün çatlaklar halinde deforme olur..
Ww grubunda 7 ileri dsg şanzuman mutlaka sıkıntı yaşatır tecrübe ile sabittir..
Megane II'lerin bagaj kapağındaki megane yazısındaki M'nin bacağı mutlaka kırılır takıntı oldu bende ne zaman meganeII görsem dikkat ederim hepsindemi kırık olur.. Sunroof ayakları mutlaka problem çıkartır, İç plastik aksamın mutlaka rengi atar, vites topuzundaki numaralar mutlaka silinir..
Peugeot gurubunda elektrik ve benzin pompası arızası olmazsa olmazlardandır..
2000'li opel gurubunda direksiyondaki korna yerinin delinmesi, yol bılgısayarı piksel ölmesi ve vites körüğünün aşırı yıpranması olmazsa olmaz özelliklerdendir.. :)
90.000de aldık volvoyu ( S40 1.6 benzin ) şuan 195binde. Kronikleşmiş sorunu geçtim,normal bir sorunda çıkartmadı Allah'a şükür. Tek yapılan masraf periyodik bakım,lastik,akü vs.
kronik ön takım sorunu var tipo ve tempralarda.
Opel Corsa C - Direksiyon Kutusu - Ön Takım - Volant
Opel Astra H - Cim Modülü Korna Arızası (Tutukluk Yapması Veya Çalmaması)
Corsa c'01 bobin sıkıntısı, kapı döşemelerinin sarkması gördügüm tüm araçlarda mevcut
Civic EK-Kemerin kendini toplamaması,benzin ışığının yanmaması,arka ana takozların çabuk bozulması,Kapıları açıp kapatırken bağlantılarından tık tık ses gelmesi,genelde sürücü koltuğunun yanlarından yırtılması,cam fitillerinin soyulması
D16a9 rolanti motoru(bence kesinlikle kronik),boğaz kelebeği,yağ pompası
Civic EF-Kadranın bozulması(2-3 cm aşağı yukarı gidip geliyo :) crxlerdede olabiliyo ) EK civicteki gibi arka ana takozlar,frenlerin hiç olmaması :) arka kampana ayar tutmuyor,kalorifer çıkışındaki kapakların bozulması,pandizotun titremesi,lpg ve benzin ayarı birbirini tutmuyor.. ama yine candır ef :)
Duyduğum ve gördüğüm kadarıyla e36 kapı fitilleri çabuk eskiyor
90-93 accord'larda rolanti sensörü
2001-2005 civic'lerde debriyaj gıcırtısı
2006-2012 civic'lerde dreksiyon logosu solması ve akü problemi
sıfır clio 3de her ay kısa ampullerinden birini patlatıyordu
EF kasa civic alt takımı çok hassas ve yaşından dolayı direksiyon kutusunda boşluk oluşması
hepsini okudum zaten bi linea kalmış en kralı o heralde :D
Yazıldımı bilmiyorum.
Fiat grubunda City arızası. Alırken dikkat etmeli
VW grubunda 1996 - 2002 arasında Seat, Polo, Skoda markaları altında AKL-ALM-ALL motorlarda boğaz kelebeğinden kaynaklanan devir düzensizliği var.
Daha önceki aracımda benim de başıma geldi ve çözümünü araştırırken forumların aynı problemi yaşayan ve çözüm bulamayanlarla dolu olduğunu görgüm. Ustamdan da piyasada bu problemi yaşayan çok kişi olduğunu öğrenince kronik olduğunu anladım. Neyseki çıkma kelebek takıp sorunu tamamen çözerek aracı sattım.
o pololardaki kelebeğin ben ta...
Işıklarda dururken gaz vermezsek araba stop ediyordu. Kendinden start stop teknolojisi geliştirmiş araba. Kuzenimde vardı. Arabamı satınca bende işim görülsün diye kullanıyordum bazen. O boğaz kelebeği yüzünden neler çektim neler.