Arkadaslar bir sorum olacak bu gt modeli ne zamam turkiyeye giris yapacak?
Printable View
Arkadaslar bir sorum olacak bu gt modeli ne zamam turkiyeye giris yapacak?
Fiyatlar da belli değlmiş daha
biraz hort gibi oldu ama fiyatlar siteye düşmüş buyurun
Yeni pro_cee'd GT Manuel 1.6 Benzinli 204 PS - 69.000 TL
Kia Türkiye – KIA The Power to Surprise
abartı bir fiyat. yazık olmuş böyle fiyatla geldiği için...
69bin çok iyi bir rakam böyle bir araç için... bu tasarım ve motor ile çok satacağına eminim. inşallah 204hplik versiyon için otomatikte gelir.
edit...
dizel+otomatik 66bin aslında o da iyi ama diğerinin güç değerleri yanında biraz sönük kalmış.
bir de şu optima çok güzel ama 100cc için çok absürt bir rakama tekabül ediyor fiyatı. kia trye özel 1.6 dize motorunu koysa eminim satışları çok daha farklı olabilirdi.
Sunduğu özelliklere göre fiyatı normal bence.girin birde fluancelerin , jettaların fiyatlarına bakın.
Tip olarak biraz rocco yu andırıyo gibii geldi...
Veriler reelde de böyleyse, leş, tasarımıyla piyasada patlayacakken verileriyle içinde patlayabilir.
Fiyat bence gayet uygun içindeki donanımına felan bakarsak.
Buna 5cm eibach yayı koyacaksın birde cam filmi tamamdır.Geç karşısına izle.Valla uzakdoğu arabalarına bakışımı değiştirdiler.Birde yürüyüşünü görsek mesela roccolar karşısında nasıl gidiyor bir öğrensek tam olacak.
204 hp ile rocco yu geçemiyorsa ki kagıt ustundeki veriler gerçekten çok kötü. Hiç 204 hp lik bir araç gibi verileri yok
O zaman fiyat abartı işte. Her şey donanım bilmem ne değil. Aracın plastik kalitesi nasıl ? performansı nasıl ? yol tutuş ve sürüş zevki nasıl ?
Bunları bir görmek lazım ama bana kalırsa fiyat bu araç için fazla. Yoğun rekabet olan bi piyasaya ilk kez giren bi firma pro ceed ile.
Ben şuan için güvenemedim kia ya 204 hp bir araç çıkarıp verilerini böyle yayınlıyosa ki çok aşırı ağır bir araç da değil. Bir yerlerde bi sıkıntı var demek ki...
Abi rocco nedir ya öle bi söylüyosunuz ki sanki typer s2000 le yürüyoda pro ceed e burun kıvırcak
aynen öyle golf a3 filan bakar bakar durur nasıl kaliteli araba yapmışlar diye
yeni ceed ortada alman malman bırakmaz ezer geçer valla.parasını son kuruşuna kadar hak ediyor bence.
bi şu yeni çıkan A3 kaliteli hocam bizde audi sürüyoruz ama sen a3 e 70-80 lira çekiyosan hemde 1.4 120 hp e yada golfün en dolusuna aynı para ceed tasarım ve dizayn olarak sollar hepsini ama bi alışılagelmiş bir olay var ya audi volkswagen her zaman ön planda durur
Almanda artık kalite üst segmentlerde başlıyor.. alt segment araçlarında eski kaliteyi aramayında beklemeyinde koreliler o konuda almanları geçdi bana göre..
basit bir örnek veriyim a3 ve golf 7 lerin yakıt depolarında dalga kıran koymamışlar bu yüzden depodan rahatsız edici lakır lukur yakıtın sesi geliyor.. yada yeni kasa a3 lerde rahatsız edici boyutta rüzgar sesini içeri alıyor 100km hızdan sonra.. bunun gibi şeyler almanıda o kadar gözünüzde büyütmeyin nasıl hyundai kia eski hyundai kia değil çok ilerlediler diyorsak almanda eski alman değil alt segmentte kalite çıtasını çok düşürdü eski araçlarına oranla bana göre eski araçları alt segmentte çok daha kaliteli ve titiz üretiyorlardı..
@Darkmoon
Aynen öyle benim 2005 model eski mercedes a serisi aracım son kasa a serisinden malzeme kalitesi olarak daha üstündü.
bir cla mevzusu varki hiç girmiyorum mercedesi çok sevdiğim için.. keşke mercedesde fason bir marka kursa bu cla ve diğer alt segment araçlarını o marka ismi altında üretse en azından kendi markasına leke gelmez..
a3 örneğinden yola çıkarak söyledim ben ya da golf
zaten seat skoda audi ve vw'nin bir alt çıtasında
son zamanlarda incelemedim modelleri donanımları ama bir önce ki kasa leon çıktığında golf5 parasına yada biraz daha ucuza daha dolu alabiliyordun.
Rekabet için bunu sunmak zorundalar ki sunuyorlarda zaten.
60 liraya golf ile aynı donanıma sahip ceed'i kimse almaz, ama aynı fiyata daha fazla şey sunulursa ancak öyle müşteri çekebilir
Aynı fiyat ve donanım seviyesinde tercih kullanıcıya kalmış
abi olay sana kalmış ikisinide test et hangisi daha tatminkar geliyosa octavia 1.6 105 hp ceed 1.6 128 hp dizel olarak düşünürsen arada 2-3 milyar fark var ama şu bir gerçek var ki skoda hepsinden daha kaliteli duruyor seat volkswagenden
kıa bu uzak doğulu diyip geçmeyin
son kia hyundai modellerinde parayı donanıma öderken audi vw gibi markalarda ise sırf marka adına para ödemeye başlandı. koreliler 60 65 civarlarına neredeyse gırtlak araç satarken aynı paraya avrupalılarda neredeyse basic paket ancak alınabiliyor. ama devreye ülkemizdeki saçma pazardan dolayı satarkenki değer kaybı ve zor satılması düşüncesi girince yine de insanlar korelilere uzak duruyor.
kia da öyle keşfedilmemiş yeni bir marka değil türkiyeye yenide girmedi 93 yılından beri türkiyede satılan bir araç.. türkiyede 20 yıllık bir marka.. az çok artık kia nında kronik sorunları varmı yada elektrik sorunları varmı bu yaşına kadar olsa ortaya çıkardı.. eski ceed lerden yada daha eski araçlarından.
tabi bu demek değilki çıkmıycak çıkadabilir ama her marka için bu geçerlidir eski modellerin sorunsuzluğu yada sorunluluğu her zaman yeni modellerin satışında referans olur alıcı alırken.. eski ceedlerde ben herhangi bir kronik sorun arıza duymadım..
Araç şu an 3 renk seçeneğiyle Türkiye'ye geldi.Lansımanına daha zaman var arkadaşlar.
Fiyatına karşı sunduğu donanım emin olun ki tatminkar;malzeme kalitesini yetersiz bulan arkadaşlara tavsiyem en yakın Kia bayisine giderek Ceed'leri bir test edin.Göstergesindeki Tork ve Turbo görselleri gerçekten dikkat çekici..
http://www.hizliresimyukle.com/image...7/15/IHKUe.jpg
kalitesine kore malı oluşuna laf etmiyorum ancak 204 hp'lik bir arabanın daha iyi hızlanma zamanlarına sahip olmasını beklerdim.. polo GTi bunu çok rahat geçer..
O tork gostergesi umarim tempranin econ power gostergesi gibi basit bir vakummetre deildir
Kia'nın önü oldukça açık.Tasarımda belirli bir noktaya gelindi,bundan sonrasında illaki motor konusunda da önemli adımları olacaktır.Ben aracı detaylıca inceledim;ancak kullanma fırsatım olmadı.İmkanım olursa sürüş ile izlenimlerimi de sizlerle paylaşırım.
kırmızı beyaz ve sıyah 3 renk geldı yaklasık 66.000 tl net satıs fıyatı olacak gıbı (lıstesı 69)
donanım cok dolu spor koltuk vs var c sınıfı bır gt ama asla bır gti degıl kıa da bunu demıyor zaten
hızlanma olarak evet 204 bg lık makına ya gore yavas (kesınlıkle 1.4 180 gıbı degıl)
ama 208 gti 58.k dan satılırken c sınıfı benzer arac 66 normal (ama pazarda olmak ıcın bence daha rekabetcı olmalı ıdı)
orta hızlı dolu şık geniş bir coupe , eger bu arac dct sanzıman ve 5 kapı olarak gelseydi( ki suan 5 kapı uretımı baslamadı) benim tercihim olurdu
kaldıkı gelmeyecegını ogrendıgım ıcın fabıa vrs aldım ceed i verip:)
yazılım+downpipe+egzoz takviyesiyle çok iş yapar