User Tag List

Sayfa 6/6 İlkİlk ... 456
106 sonuçtan 96 ile 106 arası

Konu: Cantük amortisör REZİLLİĞİ

  1. #96
    esmerhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben zaten yayı ısıtanı yay kestırenı hıc anlamıyorum mantıkda erdıremıyorum.verıcen parayı orjınal marka bısey alıcaksın sonuca hayat memat meselesı yerı gelıyor aılenı tasıyosun,gecmıs olsun

  2. #97

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vallahi memnunum ben 2 yil oldu sorun yok performansinda dusmede pek yok..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  3. #98
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç amortisör değiştirmedim ama her aracımda yay kullandım.İlginç bir gözlemim oldu.Öncelikle alfa 156larımda kullandığım koni yaylar o araç için "ciddi bir yol tutuş artışı" sağlamıştı,sınıfına göre iyi olsada yeterli gelmiyordu orjinali.ama bu demek değildiki biraz sonra bahsedeceğim rs imden daha iyi yol tuttu.Bilirsiniz megane rs in yol tutuşu sınıfının efsanesidir.Ben şu an rs imde h&r yay kullanıyorum bana getirisi ne oldu?Araç yolamı yapıştı?Hayır.Amaa olan şu,eskiden limitleri yüksek bir araç olduğu için koptuğu yerde toparlarken ecel teri döktürüyordu şimdi ise aynı limitlerde kopabiliyor ama geri toplamak için ufak bir direksiyon hareketi yeterli.Buradan çıkan sonuç her aracın üretilirkenki amacını iyi bilmek ve üzerine çıkmak için çok zorlamak yerine markalı ürünlerle standardının üzerine çıkarmaya çalışmak fayda getirir anca.Burdan custom coil yerine aracınız tam anlamıyla sportif amaçlı üretilmediyse uygun bir yayla çok daha iyi ve güvenli haline getirilmeli demek istiyorum.Çünkü yarisinizi(konu başlığındaki araç olduğundan örnek verdim üstünüze alınmayın) dehşet yol tutar hale getirebilmek için hiçbirimizin gücü yetmez bunu ancak toyota mühendisleri başarır.bilmiyorum belki vardır yaris tsport vs falan gibi bir modeli avrupada yada japonyada eminim sizin kendinizi parçalayıp coil koyup basmanızdan falan daha iyi yol tutar.Geçmiş olsun,lütfen custom uygulamalarla canınızı ve çevredeki insanları tehlikeye atmayın iyi bir yay ve iyi bir lastik yeterli gelecektir.

  4. #99
    Hakan Burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Kocaeli - İstanbul
    Mesaj
    1.086
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse kusura bakmasın da, Orijinal süspansiyon ve yaylar bazı araçlarda iyidir ama, bazı araçlarda da felaket ötesidir.

    Mesela Fiat Albea, Yol istediği kadar iyi olsun, istediği kadarda kötü hafif bir virajda 100 KM'de bile savurma, yatma yapıyordu ve şahsen o kadarda son limitlerde kullanan bir insan değilim. Arkadaşımda da Albea vardı ve 6-4 CM MAD marka spor yay ve 195/50/15 Lastikler ile gözle görülür bir iyileşme olmuştu, kullanırken hissediyorsunuz zaten.

    Kendi açımdan aracın süspansiyonları orjinalken 100 KM üstüne çıkmaktan korkuyordum, o kadar güvensiz bir araç. Burada herkesin aracı fabrikasyon sportif karakteri olan araçlar değil. Herkes kendi aracının özelliklerini iyileştirmek ister. Şimdi spor yay kullanmayalım da, ''Benim aracım orijinal, fabrika dan daha iyi bilemem ben'' mi diyelim? O zaman bu firmalar boşu boşuna üretiyor bu yayları.

    Ama şahsen bende Custom Coilover önermem. Yay kesme, biçmeyede karşıyım.
    New Toy! - 41 AJV 325

  5. #100
    agresive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim çok geçmiş olsun bende diyorum ne oldu da araba leylek oldu allah korumuş tekrar geçmiş olsun inşallah en kısa sürede yaptıkları hatayı layıkıyla telafi ederler.
    Ne olmuş büyük adam olamadıysak. Hayallerimizi satmadık ya.

  6. #101
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne yalan soylitim koni var aracimda ..takmadan once virajda kic giderdi ..koniden sonra denedim atma yok arabam bide basik ve hb ...marka cok farkediyo
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  7. #102
    Tekos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın yer ile temasını sağlayan 4 lastik o yüzden ;
    İyi ve kaliteli bir lastik-fren disk ve balatası-Süspansiyon ekipmanlarını kaliteli alacaksın.
    Paran yoksa da gerekirse o arabaya 3 ay binmeyeceksin , binmediğin yakıt parasıyla alacaksın.
    Ne ailenin canını, ne kendi canını,ne de başkasının canını tehlikeye atmayacaksın.
    [Eğer paran yoksa ve yay istiyorsan o zaman paran olmadığı içinde hiç bir şey almayıp bineceksin]
    *Yazdıklarım emrivaki veya şahısa yönelik değildir.Bunlar şahsi fikirlerim.

  8. #103
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bu tarz konulara uzuuun uzun süspansiyon sistemlerinin çalışma mantıklarını yazmaktan sıkıldım. Yay ne işe yarar amortisör ne işe yarar bunları yazmaktan gına geldi.

    Sadece üstüne alınmak isteyenler için yazıyorum.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın her konuda.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #104
    Utku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç amortisör değiştirmedim ama her aracımda yay kullandım.İlginç bir gözlemim oldu.Öncelikle alfa 156larımda kullandığım koni yaylar o araç için "ciddi bir yol tutuş artışı" sağlamıştı,sınıfına göre iyi olsada yeterli gelmiyordu orjinali.ama bu demek değildiki biraz sonra bahsedeceğim rs imden daha iyi yol tuttu.Bilirsiniz megane rs in yol tutuşu sınıfının efsanesidir.Ben şu an rs imde h&r yay kullanıyorum bana getirisi ne oldu?Araç yolamı yapıştı?Hayır.Amaa olan şu,eskiden limitleri yüksek bir araç olduğu için koptuğu yerde toparlarken ecel teri döktürüyordu şimdi ise aynı limitlerde kopabiliyor ama geri toplamak için ufak bir direksiyon hareketi yeterli.Buradan çıkan sonuç her aracın üretilirkenki amacını iyi bilmek ve üzerine çıkmak için çok zorlamak yerine markalı ürünlerle standardının üzerine çıkarmaya çalışmak fayda getirir anca.Burdan custom coil yerine aracınız tam anlamıyla sportif amaçlı üretilmediyse uygun bir yayla çok daha iyi ve güvenli haline getirilmeli demek istiyorum.Çünkü yarisinizi(konu başlığındaki araç olduğundan örnek verdim üstünüze alınmayın) dehşet yol tutar hale getirebilmek için hiçbirimizin gücü yetmez bunu ancak toyota mühendisleri başarır.bilmiyorum belki vardır yaris tsport vs falan gibi bir modeli avrupada yada japonyada eminim sizin kendinizi parçalayıp coil koyup basmanızdan falan daha iyi yol tutar.Geçmiş olsun,lütfen custom uygulamalarla canınızı ve çevredeki insanları tehlikeye atmayın iyi bir yay ve iyi bir lastik yeterli gelecektir.
    Bir değişik benzer durum bende yaşadım.benim arabam standart 205tabanından başka bişey yok arkadaşımda megane var benim arabam aynı virajda onunkinden erken kopuyo bilakis tek kontra tek el direk oturturken o kopardığında ecel terleri döküyo söylendiği gibi burada argenin mühendisliğin farkını görüyoruz
    Vorsprung Durch Technik

  10. #105
    Emre Ekrem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mert1612 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onlarca marka var doğru ama benim arabam için olan en ucuzu 2500 tl den başlıyor 4500 tl ye kadar çıkıyor. zaten en başta ben marka coil alıcaktım ama iş durumları yüzünden para başka yere gidince custom aldımki. almaz olaydım. burda bende pişmanlık duydum

    ayrıca daha önce marka coilover aldım ve 8 ayda ülkeye gelemedi başımdan böyle geçen bir olayda var markadanda patladık kısa yolu seçincede başımıza bunlar geldi
    müdürüm, durumun yok ise şayet sende olunca alırsın, bu tür işler hiç iyi sonuçlanmıyor ki sende tecrübe etmişsin, çok çok geçmiş olsun, ucuz etin yahnisi yavan olur derler.
    /// PEUGEOT SPORT
    Undertaker

    PSA Brothers

  11. #106
    cem_subasi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İst. / Kozyatağı-K.M.Paşa
    Mesaj
    498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla ANK candır can Allaha şükür onca arkadaşlarımın arabasına yaptırdık en sonunda kendi arabama yaptırdım şimdiye kadar hiç sıkıntı çıkarmadı ne bana nede arkadaşlarıma, custom coil tabiki markaya göre daha basit kalıyor ama dekor amaçlı görsellik peşinde olanlar için ideal bi tercih bence...
    CUP Edition

    Finansinvest

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •