Yada Tarkan abi gel takas yapalım :D
Printable View
Yada Tarkan abi gel takas yapalım :D
Bir abimin garajından,
950 kg, 355 bg miş:))
http://j1306.hizliresim.com/1b/4/nt9n5.jpg
Vay be boyle konularda acildiya gozlerim yasardi ingiltereye dogru benzemeye basliyoruz.
Abi en iyi yol tutan araclara bakarsak
fordlar
reno sport serileri
pejolar
bazi opeller opc serisi
alfalar
ust segmentte baska araclarda var onlara girmeye gerek yok, lotus elise vs:)
forddan kesinlikle focus st coil yazilim ile enfes olur, fiesta stde iyi fakat guc yetersiz gelir
renodan megan rs ayni sekilde ayni paralara var ayni setup is gorur. clio 3 rste cok iyi yol tutuyor ama yavas ve pahali. clio rs ph1 bnce o pistte cok is yapmaz.
sonraki alternatifler
pejo 207 rc olablir, opellerden gtc turbo cokda guzel yol tutar bi buyuk opc turbosu ile 300 hp keyifli olur. fiyat 30bnlere olmasi lazim,
alfada guli guzel yol tutuyor ama yavas,156lardanda is cikarda motoru guclendrmek sorun, aaa gtvler yol tutusu cok iyidir 2.0 200hp turbo..
bmwlerden 130 aslinda enfes olur ama pahalidir:( diger ust versiyonlarda pahalidir.
sonuc olarak focus st ve rs diyorum, st oldukca user friendly kullanima sahiptir.
frenleri soğutmayı başarabilirsem yakında bende pistteyim golf mk1 rüzgarı estirelim biraz :) 220hp 400nm 830kg keyifli olur ne dersiniz
serkan fiyat olarak üzecek araç onlar.
reno grubu nispeten ucuz.
istediklerimi yani zaman için bana 1000 kg 200hp ye yakın, yada 350 hp lere yakın maks 1300kg olabilecek iyi yol tutan araç lazım.
audiler nasıl bilmediğiöden listeye almadım bile.
12 yıl bmw kullandım. turbo bmw dediğiöiz okadar stabil olması çok zor. belki küçük turboyla
Bu arada ekleme ssgti a parça bulunur. Orta avrupada güney amerikada hala koşturuyorlar gti ları. Fazlasıyla hafif 900 ün altında ama motor güçlendirme adına aşırı besleme şart 200 üstü hp için.
205 gti yol tutuş ve güç olarak ss e göre üstün ama kullanıcılarının söylediği normal kullanımda arıza çıkarabiliyor pistte sıkıştırılırken o pek güvenilir olmayabilir. Ama pistte lambo kovalayan videoları var. :)
2006-2009 arası suzuki swift sport alıp supercharger kit ile 190 + - alırsınız normal kilosu 1085 idi yanılmıyorsam... Hafifletme ile 1000 e çekildiğinde birçok araca ızdırap olur bence.Parçaları yurt dışından temin edilebilir.
930 kg williams verelim Tarkan abi :)))
yukardasenin araba için yorum yazdım :) koleksyonluk tek arabayı piste koşarsak taş oluruz :)
aslında 20-25 arası bişey alıp zamanla 5 tl tadilat vs diyorum. ama hazır paket bişi denk gelir bütçe 30 olur
konuyu biraz okudum sadece piste dönecek araç aranıyorsa ve uygun ve farklı bir yol aranıyorsa,
Alfa 155 2.0t Q4 enteresan bir seçim olabilir. tabi upgrade seçenekleri nasıldır bilemem sadece düşük fiyatlara ve zamanında pistlerde boy göstermesine ithafen bu öneriyi yaptım.
Abi focusta megandA gtc turboda 30BINE COK var sikintisiz araclar hemde.
bu pistte 300hp 1200kg arac 200hp 1 tondan cok daha iyi is yapar, hem pist genis uzun sase lazim hemde guc gerekiyor.
audiler o paralara hissiz kullanima sahip olur a3ler, bu bahsettigim araclarin cok uzaginda kalir.
ingilterede track daylere bakarsan en cok hangi araclarin tercih edildigini gorebilirsin:) benim arac olsun 250300 arasi bg, yaz 2.35i bi kenara:cool:
Bence 30 bin lira bütçe ile 2.30 gibi süreler düşünüyorsa alınacak araç aşırı besleme olmalı. Zira bu süreye inmek için atmosferik araçlardan bu bütçe içinde 1000 kg ve altındaki hafif hothatchlerden almak lazım. Onlarında o piste nefesinin yetmesi gene zor. Tamamen sökük bir araç ve yürüyende süspansiyon ve frene para harcamak şartı ile 15-20 bine alınacak bir araç 10 bin harcanarak kullanılabilir. Ama 30 bin civarına eğer olabilirse Megane RS gibi fabrika çıkışı Brembo frenleri, İyi süspansiyonlu bir araç üstüne sadece hafifletme ve slick lastik ve bol bol partik ile 2.30.00 olmasada 2.39.999 gibi 2.30'lu sürelere inilebilir rahatlıkla.
Ustad alıcaksın w201 2.3 AMG getrag şanzumanlı ufak tefek eklemeler harika olur kanaatindeyim
ist park ta 4 çeker yada arkadan itiş kesinlikle tercih edilmeli bence