V6lar hakkında bilgim yok ancak aşık oldum :(
Printable View
İçini komple döktükten sonra güç sorun olmayacak ama üzerindeki motor pist için çok verimli güçlendirmek için rahat, rollinge saldırgan olmaz ama, kapak işleme, egzantirik, headers, komple beyin benzin ile can yakar.
Net söylüyorum tek sorun sunroof olmayanı varsa pazarlık yapmaya başlayın, o paralara başka bir seçenek zaten yok.
Bilmem düşünülebilir mi fikir olsun diye koyuyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...knik-detaylar/
19 Mayıs pistten sonra aklıma geldi hatta konu açıp üzerinde konuşsak mı acaba diye düşünmedim değil..
Mesela kendimden misal vereyim araç pistte ciddi hırpalanıyor insan haliyle kıyamıyor hem yeni hem pist için çok uygun değil..
Öte yandan hem pist hem yol aracı arada kalmaktan başka bişey olmuyor.. ayrım yapmak en ideali..
Sadece pist aracı kısmı bana mantıklı geliyor ama düşük bütçeyle şöyle içi teknik detayıyla birlikte soyulmuş ne var ne yok hafifletilmiş içine roll-bar eklentileri sadece hafif spor koltuk..
İyi hazırlanmış yürüyen aksam gerekli motor modifikasyonu bla bla..
Önemli detaylar ;
yedek parçası çok kolay bulunabilen ve yedek parça fiyatları tavan olmayan bir araç
İlk aşamada benim aklıma 206 RC ile Clio RS ler geldi fiyatları çok çok uygun parçaları çok çok kolay modifikasyona açık parçası temin edilebilecek araçlar
Sonradan yol tutuşunun standartta çok çok iyi olduğunu bildiğim Fiesta ST ler geldi muazzam seviyede tutuşa sahiplerdir..
Sonradan acaba 106 falan mı hazırlanabilir gibi düşünceler devam etti
Düşüncesi güzel şahsen aklımın köşesinde duruyor beklemede yapılabilir..
Pist için araç almak lükse kaçıyor baya ama uygun fiyatlı araç alıp piste adapte etmek daha mantıklı gibi. Saxo VTS alınabilir, megane coach f7R alınıp sökülüp coil vs yapılabilir ...
Ah şu pistlerin sayısı artsa da aracın arkasına çekicide taşıyıp plakasız araçla pistte tur atabilsem. Hem istediğim aracı ithal ederim hem de maliyeti az olur.
Astra Coupe Bertone Turbo olabilir bence , ufak modifiyelerle 240hp @dynamics lere leh Turbosu ile 280 hplere çıkabilir , frenleri tatmin edici seviyede modifiye edilebilir ve sedan olmasıda bence pistte avantaj teşkil ediyor
peki sırf pist vs işleri için yapılacak ortak bir araç yapalım desem. yani ortaklı alınacak daha yüksek bütçeli birşey. araç gerekirse dragta koşar.,pistte vs. böyle fikre sıcak bakan olurmu
Sitede ortak araç alınırsa şimdiden başlıkları görür gibiyim :)
2 tane araç olacaksa alın bitene rocco hem gider gelirsiniz hem gazlarsınız, burağın opc ile zamanını gördüm sonuçta üzerinde jokey oluca zaman kendiliğinden geliyor
benim araç sıkıntım yok. sadece yarışlar için kullanılacak bir araç olacak bu. bende kalmasınada gerek yok
BMW M3 / Rally cars for sale
üstad bide şöle bişey var.. boş kasa bir E30 alıp şunu takıp ( ki fiyatı 2000 euroya M3 motor veriyolar) istediğini bütçe aralığında olabiliroysun.
şahsi fikrim, sadece pist için araba kovala :icon_tup:
saygılar
Rıdvan :D
ilerleyen zamanlar.için proje yapımına varım. ancak bu sezon için koşacak araç istediğimden kendim proje yapmak istemiyorum
pist için alıcagim arac guzel bir restarasyondan gecmiş bir bravo hgt, tipo sedicivole yada uno turbo olurdu parcası ucuz rollbarları ekledıgınde tadından yenmeyecek bır hal alırdı bence parcası ucuz carpısan araba gıbı bınmekten yanayım pıstte
abi sorması ayıp neden mazdayı düşünmüyosun hafif güçlü ve 4 çeker drag bile kovalarsın belki ?
düşünmiyor değilim. en favori seçimlerim arasunda hatta. ama önce araç parça tedariği ve fiyatlarına bakmak lazm. vesselam hiç nilmediğiö araç.
dün eski gc8imi alayım dedim baskısı sıkıntılı. en basitinden 600tl. düşünün. yani ha deyip araç almak değil. paramızın alabileceğü en sıkıntısız aracıda arıyorum
abi müsait olduğunda beni ara bende senlik bi araç var :D
kimse calibra turbo demedi sanirim :D
ne dolanıp duruyon tarkan al bi rexs koy üstüne k24 kes biç olsun frenkeştayn çok piste gazla sora koy garajına bak keyfine ,çok mu oldu :D
600tlye stage 5 baskı balata kit yapıyon benım arabaya :D Abı miata lantis escort hatta kıa nerdeyse aynı bir cok parcası.aftermartket urunler zaten var.vipec,ms pnp ecular var.dunyada onde gelen markalar zaten parca uretımı yapıyor.en basıtı real street performance sıtesınden almıstım ben o zaman malzemeleri.parça hem ucuz hem de bol.yeter ki cebınde para olsun.sen 15 lıra ver bana bak ben neler yapıyom :D ebaye mazda gtr gtx mazda bpt-d ne istersen yaz çıkar bak fiyatlarına vs.
fwd gtr
rotary power gtr :D
Bu da yol tutuşu.Eh fena değil işte :D
Ayrıca zamanının ralli aracı bu.Efsane ralli pilotları az koşturmadı bununla :D
k24 swap eg vardı abi satılık onu alıp yürüyeninde/freninde degişikle iyi bi pist aracı olur kanaatindeyim
Alfa gtv iş görür mü 6 silindir turbo:D
Mazda harici bence şunlar değerlendirebilir
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...10322030/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26561040/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...25611805/detay
k24 lü eg nin ağırlık dağılımı %90 a %10 olabilir
k24 ün ilanı varmı
Bahsettiğiniz bendeki galiba başka bildiğim kadarı bendekinden başka k24 swap (Ademin bazooka hariç :D ) yok :) Şu anki durumu bile yol tutuş açısından çok başarılı ki üzerinde koni coil + 205/45/16 standart lastik var yere yapışık gidiyoruz viraj kabiliyeti çok keyifli :) Yürüyeni üzerinde değişiklere yeni başladım bitirince işlerimden zaman bulup piste çıkarmayı düşünüyorum. Zevkime ve kafama göre yaptığım için pek acelem yok inşallah 2 ay içerisinde her şeyi tamamlamış olacağım :icon_tup:
rallycarforsale.com buradan satilik pist araçlarına bakabilirsiniz. Belki fikir verir.
323 gtr cok saglam ve piste cok uygun bir araç. on ve arka butun kollari ayarli. 2500 adet homologe oldugundan dolayi alt takimi rallideki araclarla ayni. düz 323 lerle alakasi yok. motoruda hekezin bildigi BP T motor. cok fazla parcasi var. orjinal şekilde 400 bg kadar yolu var.
gc8+sti yürüyen gt30 tarzı turbo devam
Ben olsam bunu alırdım Ford'un en modifiyeye yatkın motorlarından biri olan Zetec-E içinde fabrikasyon olarak mevcut. C20let veya C20x2 pistonlarıyla 2.1 Lt elde edebilir üzerine turbo yada atmosferik ile yükleyebilirsin. Ağırlığında koltuk vs koyup arka koltukları sökersen ultraleggera tarzı jantlarla max 900 kg olur. Bu araçların şasesi 2001 modele kadar üretilen Fiesta'larla birebir aynıdır. 4 adet koni amortisör ve yay ile bile çok ciddi yol tutuşu olabiliyor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9455786/detay#