araç kasa olarak, donanım olarak,kokpit tasarımı olarak bence üstün ve albenili. Fakat 2.eldeki olası değer kaybı ve benzinli oluşunu düşünürsem şahsen o fiyata passat bluemotion'ı tercih ederdim...
araç kasa olarak, donanım olarak,kokpit tasarımı olarak bence üstün ve albenili. Fakat 2.eldeki olası değer kaybı ve benzinli oluşunu düşünürsem şahsen o fiyata passat bluemotion'ı tercih ederdim...
Subaru
Technica
InternationaL
PSN: ekduncan
Evet alınır dedim lakin konuyu tamamen okuyunca baska alternatiflere yonelmenizi öneririm. Hem ikinci ele düşünce deger kaybı var hemde alacağınız kredinin faizi size 0'km b segmenti bir arabaya mal olabilir.
sıra dışı tasarım dikkat çekici açıkcası etkiliyor insanları , iç tasarım vs. de gayet özgün ve güzel
dizeli tercih edilebilir yakıt tüketimleri güzel seviyelerde güçsüz kalacağını düşünüyorsanız hafif bir yazılımla desteklersiniz sıkıntı olmaz ancak 80.000TL yüksek bir rakam gerçi golf olmuş 80.000TL bu tasarıma günümüz koşullarında normal karşılanmalı ayrıca donanım vs. de gayet tatminkar ama sıfırdaki kredi avantajından ziyade başka bir tercih yolunuz varsa daha üst düzey bir araç tercih edilebilir... hayırlısı olsun![]()
Eskiden Citroen C3 ve C4 kullandım. İkisi de dizeldi. Bunlardan sonra 1.6 110 hp 206 kullandım benzinli. Bu 3 PSA grubu araçtan sonra tekrar PSA grubu bir araç almam. Sebepleri ise, tamam bakımı ucuz ama diğer parçaları fena pahalı, örnek 206 için orijinal arka spoiler 864 tl idi 1.5 sene önce, yine 206'nın poryası mercedes'ten daha pahalıydı yaklaşık 2 sene önce, üstelik ikisi de orijinal. Güncel fiyatlarla yine aynı malzeme Audi A3'ünkinden pahalı.
C4'ün yol tutuşu ciddi iyiydi, o sınıfta referans kabul edilen Focus Mk2'lere virajlarda şaka yapardım. C4'ün arka süspansiyonu torsiyon değildir, bu noktada bir yanlışınız var.
Güncel PSA grubu araçları kronik sıkıntılarla dolu, C4'te de tonla vardı, mesela arka süspansiyonların ikisi de haddinden çok önce patlar, gösterge tablosu her an arıza çıkarabilir gibi. Ayrıca daha 100 km yapmamışken bütün elektronik sistemi çöken 508'leri de çok okudum forumlarda.
Sözün özü, o kadar teknolojik bir araç ikinci el alınmaz. Ama o kadar riskli bir araç sıfır da alınmaz. O paralara daha güzel alternatifler bakılmalı.
öyle işte.
Bu paraya bu konforu yada bu dikkat çekiciliği başka araçta bulamazsınız.alınırda binilirde.1.6 thp motor iyidir , ama bu kasayı uçurmaz.dizelde kullanılan mcp şanzıman tam bir rezalet.1.6 thp bva , ne kadar ekonomik olmasada konfor açısından tercih edilebilir dizeline göre.Araç konforu olarakta c5 bile sınıfında en konforluyken , bu araca hiç binmedim ama acayip konforlu olabileceğini hissediyorum.
benim merak ettiğim 30 bin lira kredi borcunuz var. cebinizde 20 bin tlniz var 2.500 lira geliriniz var ve üstüne 60 bin tl daha kredi borcu almak istiyorsunuz. Ben elimdeki 20 binle kredi borcumu kapatır 10 bin lirasını biriktirir kapatır ondan sonra ne alacaksam ona bakardım. İyi cesaret valla.
IN BOOST WE TRUST
Aynen katılıyorum, maaş/borç orantısına bakınca büyük cesaret sahibi olduğunuzu söyleyebilirim. Yanlış anlamazsanız eğer ds5'i alırsanız kredi borçlarını kaç yılda kapanıyor ? Daha önceden hacizli araç ihalesinden 2 adet araç almış biri olarak lütfen dikkatli olmanızı öneriyorum, umarım planınızı iyi yapmışsınızdır.
Ds5 içinse ikinci elde çok büyük değer kaybediceğini tahmin ediyorum ve bu yüzden başka alternatif bakın bence.
Sadece araç almakla bitmeyeceği için Ds5 almayın derim. Hayır arabaya binmek ızdırap olabilir. Bakımlar,çıkabilecek arızalar, vs. bakımından.
Para konusunda yorum yapmıyayım, siz hesap yapmışsınızdır. Ödeyebileceğinizi biliyorsunuzdur ama iyi cesaret
Araç büyük olasılıkla 2012 model, ellerinde kaldığından fiyatında yüksek indirim söz konusu. Ben olsam dizelini tercih ederdim. aynı motorlu 508 için konuşuyorum thp motorlu araçlardaki değer kaybı hdi motorlulara nazaran çok daha yüksek. Hdi daki şanzımana laf edenlere inanmayın, abartıyorlar. Alıştığınız zaman otomatikleştirilmiş manuel şanzıman çok zevkli ve kullanışlı.
Aynı fiyat aralığının biraz üstüne bayilerin hala ellerinde var ise 2012 model S60 t4 bulabilirsiniz.
Krediyi 4-5 senelik alacağınızı varsayıyorum. DS5 thp yi kredi sonrası satmak istediğinizde fiyat düşüşü çok yüksek olucaktır
tipi donanımı vs olsun bugune kadar ki yapılmış en iyi fransız arabası.Ama benzinlisi alınmaz artık.Dizeline yönelmeye bak.Araç müthiş ama..
![]()
Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..
Ds3 sahibi dizel otomatik sahibi tanidigim vardi ancak otomatigi hosuma gitmisti bir dsg seriliginde degil tabiki ama peugeotun her vites atisinda kafayi ileri geri salama olayi kadar yok.dizelinin tuketimi cok guzeldi bu illaki daha fazla yakacaktir ama yinede bu segmentte gayet iyidir ici disi cok guzel olmus.ben begenmistim.kafa rahat olsun deniyorsa manuel dizel.
Fatih abi belliki aracı ciddi krediye tamam diyecek kadar beğenmişsin açıkcası araçta beğenilmeyecek gibi değil..Ancak gelgelelim gelir/kredi oranına baktığımızda başının ağrıma olasılığı var..Olası bir maddi ihtiyaç durumunda satılığa çıkardığında Jaguardan çok daha fazla zarara uğratacaktır seni..
Benim tavsiyem almayı kafaya koyduysanız 1-2 yıl beklemeniz,borçları azaltmanız ve uygun fiyatlı bir 2. el almanız yönünde..
öncelikle aklınızda bulunanları emek verip yazdığınız ellerinize sağlık arkadaşlar cümleten.
mali durumumu sizlere belgelenebilir gelirler olarak aktardım. yani bizler memur olduğumuz için ticaret yapmamız yasak ve ekstra kazancımız varsa bunu bankalara belgeleyemeyiz. abimle ortak olduğumuz firmadan gelen gelirlerim var ki bu araç için kullanacağım kredi 80.000 tl'ye kadar, aylık 3.000 lira şeklinde ödemeyi karşılayabiliyor. o konuda sıkıntı yok yani. citroen'in teb cetelem'le adıma çıkardığı 60.000 tl'lik krediyi 48 ayda 1.700 tl civarı taksitlerle ödeyebiliyorum. vadeyi 36 aya çıkarırsam faizden olan zararım daha da düşüyor tabi.
c4'le birlikte ds5'in de arkada torsiyona sahip olmasını dün auto motor&sport'un test yıllığı 2013 dergisinden, ds5'in testini okurken öğrendim. aynen şöyle yazıyor: "ds5, c4'ün uzatılmış platformunda yükseliyor. yani arka süspansiyon sistemi c4'te olduğu gibi torsiyon çubuğuna sahip."
bu aracın kronik sıkıntıları olduğunu söyleyen arkadaşlarımız var ama bu çok tuhaf, çünkü araç piyasaya çıkalı 2 yıl bile olmadı bildiğim kadarıyla. bu kadar kısa zaman diliminde kronik sorunlar nasıl belirlenebilir?
aracın en güzel fransız olduğu yönündeki düşünceleri hoş karşılıyorum. harbiden bambaşka bi etkileyiciliği var, bilmiyorum yakından incelediniz mi? bana kalırsa c6 ve ds5 gelmiş geçmiş en güzel fransız tasarımlarında ilk 5'tedir. tabi bu benim zevkimden yola çıktığım düşüncem.
80.000 tl bi fransız'a, ds5'e verilir mi? bu tartışılır ama birçok galeri gezdim son bi haftadır ve ilginç fiyatlarla karşılaştım. yahu 45.000'e linea, 60.000'e ceed, 75.000'e scenic, 80.000'e golf, 85.000'e qashqai var. belki de hiçbiri bu aracın donanım, prestij ve teknoloji seviyesine yaklaşamaz bile. ha herşey donanım değil tabi orası öyle...
dizelini düşünmüyorum. çünkü hem etrafta hem forumlarda hem de okuduğum her testte citroen'lerin dizel-otomatik şanzıman ikilisinin başarısız olduğunu, sorunlu olduğunu öğrendim. aracın gidişine olumsuz etki eden ve soruna meyilli bi şanzımanı istemem. tam otomatik de değil üstelik. 156'lık thp'de otomatik şanzımanın tıkır tıkır çalıştığını öğrendim.
hayırlısı olsun arkadaşlar, illa ki bu araç olacak diye birşey yok tabi. maksadım bu araç için ön inceleme, araştırma yapmak. bugün yine gezecem ford'dan vw'ye kadar...
devam edelim lütfen.![]()
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)