User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Dsg performans stili

  1. #1
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Dsg performans stili

    ibiza cupra aracım var sadece son susturucu iptali yapıp ortadan sona duz boru çektirdim
    Sadece keyif amaçlı ve se psikolojik ses olarak biraz tatmin etme açısından

    Farklı kişilerden farklı yorumlar duydum bu işin aslı gerçeği nedir acaba benim gibi yeni alan arkadaşlara bir örnek olur
    kimisi s modunda gazla
    kimisi manuel modda vitesten at
    kimisi manuel modda direkksiyondan
    kimiside normal modda direksiyondan
    Roll de en iyi verim alacağim mod ve stil hangisidir bilen uygulayan var ise bu işe bir açıklık getirsin teşekkürkler

  2. #2
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende buna bir şey eklemek istiyorum abi , s modda devirin sonuna gelmeden önce bir üst vitese geçmek roll de daha da hızlandırır diyor bir kaç arkadaş deneyerek tecrübe etmişler?

  3. #3
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    6700 6800 ideal oluyor manuel konumda kullanirken
    Zaten siz atmayi unutsaniz dahi rev limit e gelince dsg atiyor vitesi
    "Wagen"thusiast

  4. #4
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S modunda yada dip gazda ikiside ayni seydi.bu modlarda aracin maz gucu neyse beyin ona gore ayar cekmiyormu.eger dusundugum gbi ise s modu daha hizli

  5. #5
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı Tholl-ga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6700 6800 ideal oluyor manuel konumda kullanirken
    Zaten siz atmayi unutsaniz dahi rev limit e gelince dsg atiyor vitesi
    Limit 7000 mi ?

  6. #6
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ek olarak mutlaka tcs kapanmali
    "Wagen"thusiast

  7. #7
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Carolita1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Limit 7000 mi ?
    Gti da 7000 evet cuprada oyledir tahminimce
    "Wagen"thusiast

  8. #8
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani anladigim kadari ile mod farketmiyor
    Dip gazda hepsi ayni oluyor

  9. #9
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    ıstanbul
    Mesaj
    4.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben genelde manuelde herşeyi ona devrediyorum Ama konu çok güzel olmuş gerçekten çünkü bende duydum bunu hatta s modunda 7200 çeviriyor dendiğini bile duydum.manuelde tam 7000 de atıyor ama 7000 e kadar dolu dolu çevirdiğini düşünmüyorum bende:/
    Sizin Maymun Olmanıza Darwin de Şaşkın.

    Belly Detail

  10. #10
    arm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "kick down" yaparken hiçbiri fark etmez.

  11. #11
    ceyhun737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Antalya/İstanbul
    Mesaj
    1.674
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tuncay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani anladigim kadari ile mod farketmiyor
    Dip gazda hepsi ayni oluyor
    Bendeki 2012 b180 de bu modlar fark ediyor abi dip gazda bile olsa ancak arkadasim cupra araciyla rollingde denemelerde kulakciklardan vites degistirirken devir bandinin sonunu görmeden vites atinca daha fazla öne çıktigini söylüyor

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iStAnBuL
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende yazilim var s e alip direksiyondan manuele aliyorum 7000 gibide vites atiyorum ..

    Diger varyasyonlari denemedim hic ama mrak ettim bende.. bir fark oluyormu..

  13. #13
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S mod dip gaz bence...Spor modda en hızlı gitmeyi beyin ayarlar bence.gereksiz ölü devir cevirmenin bence anlamı yok.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  14. #14
    Dem-Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    56
    Şehir
    34
    Mesaj
    244
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınızı dyno ya çıkarın ve hangi devirde düşüşe geçiyor bakın.eğer 6800 de bu düşüş başlıyorsa manuel olarak bu devirin üstine çıkmadan vites değiştirin derim.
    Team PAŞAOĞLU
    MAGIC Performance

  15. #15
    Tuncay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İSTANBUL-SISLI
    Mesaj
    3.697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dem-Er Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızı dyno ya çıkarın ve hangi devirde düşüşe geçiyor bakın.eğer 6800 de bu düşüş başlıyorsa manuel olarak bu devirin üstine çıkmadan vites değiştirin derim.
    Merakimdan soruyorum dyno da s modundami manueldemi olculuyo

  16. #16
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Manuelde .
    "Wagen"thusiast

  17. #17
    Burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya/İstanbul
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maksimum gücü verdigi devrin hemen sonrası kaça denk geliyor ona bakmali. İdeal vites değişimi bu devirde yakalanıyor.

  18. #18

    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maksimum gücü verdiği devirden hemen sonra değilde daha sonra değiştirilirde, cupralar S'de gtilara göre daha erken vites atıyo diye bişeyler hatırlıyodum ben doğrumu?

  19. #19
    furkane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu dışı olucak ama Sonu İptal etmeniz alt devirlerin ölmesi anlamına geliyor , Ses için yapılacak ise 2 adet spor susturucu koyulup devam edilmeli en azından araç olduğundan geri düşmez.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •