700 hp+ olması direk rivayet ..o makinadan böyle güçler çıkaran yok malasef.ama 300 350 hp ler olabılır
700 hp+ olması direk rivayet ..o makinadan böyle güçler çıkaran yok malasef.ama 300 350 hp ler olabılır
motor 700 beygir olsa ton başına 2000 beygir falan düşer töbe haşa :D
sanmıyorum +700 hp olacagını bırıncısı normal araba motorlarında okadar yuklenmeye ragmen +700hp lık motoru sogutabulmek ıcın en az 15 20lt bı radyator kullanılıyor vede yag sogutucusu ıle bırlıkte ıntecooler fln desteklemek gerekıyor bu ıslemı motora yapıldıgından bılmıyorum bana mantıklı gelmedı ama +300hp gıbı rakamları rahatlıkla cıkartır gecerde
MC-Express'in varmış.504KW yapıyor (685 hp ) 2.3 bar basıyor.
http://www.mc-xpress.com/records/images/dyno.jpg
http://www.mc-xpress.com/records/images/kj02.jpg
http://www.mc-xpress.com/records/images/kj03.jpg
http://www.mc-xpress.com/records/images/kj04.jpg
http://www.mc-xpress.com/records/images/kj01.jpg
http://www.mc-xpress.com/records/images/kj05.jpg
başka bir tane ..
http://www.6speedonline.com/forums/a...-hayabusa.html
dikket ettiyseniz iki motorda dyno üstünde.:)..tabiki yapılmış vardır ama bu aracı yolda tutumak gerçekten imkansız gibi birşey.Dynoda bile arka lastiğye yaptıgı basınca bakın utanmasa dynoda teker yapacak:)
ama abıcım o motor farklı bu motor farklı sımdı bu motorda öndekı tanka fln bak vede makınanın heybetıne bak bıde bıraz oncekı motora bak ılk vıdeodakı motor okadar modıfıye edılmemıs sadece turbo sıstemı ve hava bır kac degısıklık yapılmıs gorunurde beyındekı yazılım bılınmıyor basınc bılınmıyor hangı yakıt kullanıldıgı bılınmıyor zorlarsan 1000hpde cıkartılır ama makınayı ona gore modfıye etmek gerekecek :)
#43
Her yerinden kalorifer hattı gibi boru geçiyor üstünde durulmaz çok sıcak olur :D
Manyak la bu o hizda onunu nasil goruyo bide arabalarin yaninda geciyo
biraz eski kesin verilmiştir, bence en güzel videosu
http://www.youtube.com/watch?v=a10SLVVTn58
Türkiyedede vardı yanlış hatırlamıyorsam bi hyabusa böyle yapılı tuning dergisine çıkmıştı.
ben oyun oynarke o kadar hıza çıkmıyorum
sarı renkli makineydi
Amerika`dan gelen RCC Stage II Turbo kiti Istanbulda takildi. Stage II olmasina ragmen basinci 6 psi civarinda tutuldu. Tekerlekte 230 hp guc uretiyor. Dusuk basinctan dolayi kullanimi oldukca kolay ve rahat. 2008 Hayabusalarda subap ve subap yaylari degistirmeden max 240 hp guc uretmek guvenli. Bu yuzden turbo uygulamasina bagli hic bir problem yok. desıng by UFUK Ekstralar: -POWER COMMANDER -WIDEBAND COMMANDER -DYNOJET LCD -DYNOJET IGNITION MODULE -MICROTECH FUEL CONTROLLER -TIAL 50MM BOV -EXOTICYCLE SWINGARM EXTENSION PACKAGE -EXOTICYCLE LOWERING TRIPLE CLAMP -TIGER RACING FENDER -VORTEX LOWERING KIT -ROARING TOYZ LOWERING KICK STAND -VORTEX SPROCKET 43T -STATOR COVER -PUIG DOUBLE BUBLE CAM -BRAKING ON DISKLER -RIZOMA AYNALAR -RIZOMA ELCIKLER -CLEAR TAILLI -CELIK FREN HORTUMLARI
teee mesaj kutumda duruyor 2010'dan beri specleri :D
şeytan işi :D