User Tag List

Sayfa 9/14 İlkİlk ... 7891011 ... SonSon
257 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: MERCEDES BENZ e yaziklar olsun

  1. #153
    207_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    3.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.el değerini koruma Mercedes çok iyidir,i Yıllanmış şarap misali yaşı arttıkça değer kaybı azalır.
    5 yıldız olayını açıklar mısın ? Euroncap mi 5 yıldız dediğin durum.
    Kompozit olayı yaya güvenliğimi yoksa maliyet ekonomisi mi ?


    Renault servis bakım ikinci el değeri koruma ve parça fiyatlarında Mercedesten daha üstün. Bunu da mı tartışamayacağız şimdi? 5 yıldız olayını 5 yıldız yapan firma hangisi? Renault. Yaya güvenliği ve küçük çarpmalarda ekonomi amaçlı kompozit çamurluk kullanan firma hangisi? Renault. Benim renaultum var mı? Oldu ama şu an yok. Niye renaultu savunuyorum? Renaultu savunmuyorum, olaylara ve firmalara objektif bakıyorum.

  2. #154
    207_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    3.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2+1 garanti 3 yıl .

  3. #155
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mercedes'in böyle birşey demesi gayet normal çünkü kendileri yazılımı yaptırıp garantiyide devam ettirirler. Son hız konusunda ne sorun olabilirki zaten?

    Siz yazılanları okumadan cevap veriyorsunuz herhalde. tork limitörü olmasa araç yoldan çıkar gibi birşeymi yazıldı? Demekki o tork verileriyle araç patinaja kalıp önden kayma eğilimine giriyordur o yüzdende süreleri iyileştirmek için tork limitörü kullanıyorlardır. Optimum nokta budur. 1. viteste 450nm yediniz mi hiç hayatınızda? Ben s2000 de 1. viteste birçok kez tahminim 450nm yemişimdir. Araç bildiğiniz sapıtıyor.
    O torklarla 4 çekerde olsa aracın tutunması zorlaşır.
    Ayrıyetten adamlar 2 yıl garantili araç satıyorlar. Kullanıcısına en az sorunu çıkartacak şekilde teslim etmeye gayret gösterirler değil mi?
    1. viteste 450 nm yediniz mi hayatınızda derken 450nmden fazla torku olan araçları toplamışlığım var benim, boş konuşmuyoruz burada

    Sizin S2000 450nm değerdeyse kesinlikle turbolu olmak zorundadır. Önden motor arkadan itiş softtop bir araçtaki basınçla gelen 450 nm nin davranışı ile 4 çeker otomatik A'dan Z'ye alfabe şeklinde sürüş asistanı olan bir aracınki aynı mı olur? Sizin araçta insan sürücülüğü olmasa dönüverir olduğu yerde. Öyle kolay mı onu kontrol altına almak. Ama gelin görün ki yurtdışında R35le mesela, ya da bmw s drivelarla yapılan özel organizasyonlarda bebe bölük dayı amca teenager bindiği gibi gazlıyor. Kimse de bir sorun yaşamıyor. Bu araç da herkes binip gazlasın diye yapılmış. Daha güçlülerinde bile bir sorun yaşanmazken, bunda niye sorun yaşansın? C63ü kullanan hatunlar gayet fazlayken, A45i mi kontrol altına alamayacaklar?

    Sorun garanti değildi, inanın. Sorun bambaşka bir şeydi, bu şekilde karşı çıkacaklarını hiç beklemezdim. Hem garanti olsa canına minnet zaten, yazılım yapmışınız kırılmış bize ne derler geçerler.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  4. #156
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Doğrudur, ben gösterişe bakmadan araç alabilirim, adam sadece gösterişe bakıp alabilir. O onun parası, bu benim param. Benim dediğim bu durum sonucu çok satılan bir araç, yani çoğunluğa göre gösterişli olan bir araç her zaman en iyi araç olmayabilir.

    Anlamadığım şey ise, niye mercedes renaulttan her konuda daha üstün oluyor? Bu sürekli her yere kanunmuş gibi yazılıp çiziliyor. Audi mercedes bmw dünyanın en güzel araçları, diğer araçlara göre üstünlüğü tartışılamaz bile. Niye?

    HER KONUDA kısmı beni bitiriyor. Alın size tartışılamaz bir gerçek: Renault servis bakım ikinci el değeri koruma ve parça fiyatlarında Mercedesten daha üstün. Bunu da mı tartışamayacağız şimdi? 5 yıldız olayını 5 yıldız yapan firma hangisi? Renault. Yaya güvenliği ve küçük çarpmalarda ekonomi amaçlı kompozit çamurluk kullanan firma hangisi? Renault. Benim renaultum var mı? Oldu ama şu an yok. Niye renaultu savunuyorum? Renaultu savunmuyorum, olaylara ve firmalara objektif bakıyorum.

    Zamanında özel okulda okurken çok muhabbeti döndü bunların. Benim bir megane 2m vardı, sıfır alınmıştı bana o zamanlar. Arkadaşım ise benim 4 katı parama, tam 4 katı parama A3 almıştı, 1.6 FSI. Sormuştum niye bak megane bundan daha iyi yol tutuyor daha güvenli daha hızlı daha ekonomik, niye böyle bir şey aldın? Demişti ki ben bunun tipini seviyorum, diğer özelliklerinin de daha kötü olduğunun farkındayım ama ben bu durumla barışığım, o yüzden bunu aldım. Demiştim ki kardeşim ağzına sağlık, ne güzel konuştun güle güle bin. Bu lafları söylemek çok zor olmamalı. Bir şey sırf piyasada tutuluyor diye alındıysa diğer özellikleri daha başarılı markalarla karşılaştırılarak komik duruma düşülmemeli.
    Mercedes çoğu konuda üstün diyoruz zaten. Ama tabii sınıf sınıf araçları kıyaslamak lazım. Mesela C mi latitude mu? Cevap belli değil mi? Ancak fiyat konusu işi değiştirir. Bedava verseler zaten kimse latitude u almaz.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  5. #157
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207_TR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.el değerini koruma Mercedes çok iyidir,i Yıllanmış şarap misali yaşı arttıkça değer kaybı azalır.
    5 yıldız olayını açıklar mısın ? Euroncap mi 5 yıldız dediğin durum.
    Kompozit olayı yaya güvenliğimi yoksa maliyet ekonomisi mi ?
    Evet, zamanında mercedes bmw vag grup 4 yıldızı zar zor alırken bütün modelleriyle 5 yıldız almış tek araç renaulttu. 2002 2003 seneleri. O zamanlar şimdiki gibi gay gay yok emniyet kemeri uyarısı yok esp olmaması gibi durumlardan puan da kırılmıyordu. Ncapin Ncap olduğu zamanlar. Şimdi tamam, mercedes A veya CLAnın güvenliğine de bir şey demiyorum onlar da gayet başarılı ama tövbe haşa Allah değil yani bu araçlar, dediğim tek şey bu.

    Kompozit, yani Türk deyimiyle plastikh çamurluk, küçük darbelerde esneyip geri kendi konumuna dönüyor. Büyük darbelerde çatlayıp kırılıp enerji dağılımı sağlıyor. Yaya çarpmalarında ise yumuşak yüzey olması önem kazanıyor. Fakat muadil bir sac çamurluk atıyorum 100 lira iken, bu 150 liraydı, o yüzden araç sahibi için kötü. Renault bunu ilerletip kaput, tavan ve kapı da üretecekti ama autocar mı top gear mı birinde okuduğum kadarıyla sırf bu maliyet işi yüzünden vazgeçmişti.

    İkinci el eskiden öyleydi. Eski mercedesler mercedesti çünkü. Kaya gibi araçlardı. Özellikleri veya tercih edilme sebebleri de oydu, ben yine sevmezdim ama alan adama saygım vardı. Adam 'benim totom rahat etsin, uzun yolda yüksek süratte düz yolda rahat gideyim, sorunum da olmasın' derse mercedes almak zorundaydı. Sonra saçmalıklar başladı, yok konfor beyni yok bir cam açma düğmesinden 50 yere kablo gitmesi yok kahve işaretleri yorgunluk sensörleri. Millet de bunlara kanıp aslolanı unuttu. O yüzden şimdi bir CLk 2005 2006 modeli 70 75 lirayken 2011 e coupe 100 lira küsür. bir 5-6 yıl sonra o araçlar 25 30 bin lira olacaklar, sorunlular çünkü. Bu malesef böyle.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  6. #158
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1. viteste 450 nm yediniz mi hayatınızda derken 450nmden fazla torku olan araçları toplamışlığım var benim, boş konuşmuyoruz burada

    Sizin S2000 450nm değerdeyse kesinlikle turbolu olmak zorundadır. Önden motor arkadan itiş softtop bir araçtaki basınçla gelen 450 nm nin davranışı ile 4 çeker otomatik A'dan Z'ye alfabe şeklinde sürüş asistanı olan bir aracınki aynı mı olur? Sizin araçta insan sürücülüğü olmasa dönüverir olduğu yerde. Öyle kolay mı onu kontrol altına almak. Ama gelin görün ki yurtdışında R35le mesela, ya da bmw s drivelarla yapılan özel organizasyonlarda bebe bölük dayı amca teenager bindiği gibi gazlıyor. Kimse de bir sorun yaşamıyor. Bu araç da herkes binip gazlasın diye yapılmış. Daha güçlülerinde bile bir sorun yaşanmazken, bunda niye sorun yaşansın? C63ü kullanan hatunlar gayet fazlayken, A45i mi kontrol altına alamayacaklar?

    Sorun garanti değildi, inanın. Sorun bambaşka bir şeydi, bu şekilde karşı çıkacaklarını hiç beklemezdim. Hem garanti olsa canına minnet zaten, yazılım yapmışınız kırılmış bize ne derler geçerler.
    Ben torkun neler yaptığını açıkladım ve 450 torkla 4 çeker bir araçta 1. viteste sorun yaşabilir dedim.

    Eğer bu torkta araç yaptıysanız tam tersine bu neden böyle diye sormazdınız. Sebebi belli çünkü. Sizin dediğiniz şeyler olsaydı Nissan r35'i 500 küsür değil 800 küsür hp lerde sunardı. Ama gücü düşük tutuyor değil mi? İşte tutmasında garantiden tutun, sürüş dinamiklerine, sürücü faktörüne kadar bir sürü şey rol alıyor.
    Aynı şeyleri diyoruz. Üreticiler bu arabaları 18 yaşında da, 70 yaşında da, tecrübeli ya da acemi insanların kullanacağını göz önüne alarak üretiyor. Bu teknik altyapının bittiği anlamına gelmez. Nitekim şu an piyasada satılan tüm araçlar modifiye edilebiliyor ve çoğuda belli bir noktaya kadar başına birşey gelmeden idare edebiliyor.

    Sorun tabii ki garantide değil. Servis para kazanmak için bizden yapın der onu demek istedim ben.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  7. #159
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, zamanında mercedes bmw vag grup 4 yıldızı zar zor alırken bütün modelleriyle 5 yıldız almış tek araç renaulttu. 2002 2003 seneleri. O zamanlar şimdiki gibi gay gay yok emniyet kemeri uyarısı yok esp olmaması gibi durumlardan puan da kırılmıyordu. Ncapin Ncap olduğu zamanlar. Şimdi tamam, mercedes A veya CLAnın güvenliğine de bir şey demiyorum onlar da gayet başarılı ama tövbe haşa Allah değil yani bu araçlar, dediğim tek şey bu.

    Kompozit, yani Türk deyimiyle plastikh çamurluk, küçük darbelerde esneyip geri kendi konumuna dönüyor. Büyük darbelerde çatlayıp kırılıp enerji dağılımı sağlıyor. Yaya çarpmalarında ise yumuşak yüzey olması önem kazanıyor. Fakat muadil bir sac çamurluk atıyorum 100 lira iken, bu 150 liraydı, o yüzden araç sahibi için kötü. Renault bunu ilerletip kaput, tavan ve kapı da üretecekti ama autocar mı top gear mı birinde okuduğum kadarıyla sırf bu maliyet işi yüzünden vazgeçmişti.

    İkinci el eskiden öyleydi. Eski mercedesler mercedesti çünkü. Kaya gibi araçlardı. Özellikleri veya tercih edilme sebebleri de oydu, ben yine sevmezdim ama alan adama saygım vardı. Adam 'benim totom rahat etsin, uzun yolda yüksek süratte düz yolda rahat gideyim, sorunum da olmasın' derse mercedes almak zorundaydı. Sonra saçmalıklar başladı, yok konfor beyni yok bir cam açma düğmesinden 50 yere kablo gitmesi yok kahve işaretleri yorgunluk sensörleri. Millet de bunlara kanıp aslolanı unuttu. O yüzden şimdi bir CLk 2005 2006 modeli 70 75 lirayken 2011 e coupe 100 lira küsür. bir 5-6 yıl sonra o araçlar 25 30 bin lira olacaklar, sorunlular çünkü. Bu malesef böyle.
    2 sayfa evvel kimsenin beğenmediği makyajsız C serisi ile ilgili TÜV raporundan bahsetmiştim.
    300000km testinden tek bir ciddi problem yaşamadan geçmiş araç Hayran kalmış adamlar. Evet gerçekten mercedes artık kötü araba üretiyor.
    Ha kokpit tasarımı dersiniz ona birşey diyemem ancak sorunsuzluk konusunda halen başlarda mercedes.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  8. #160
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mercedes çoğu konuda üstün diyoruz zaten. Ama tabii sınıf sınıf araçları kıyaslamak lazım. Mesela C mi latitude mu? Cevap belli değil mi? Ancak fiyat konusu işi değiştirir. Bedava verseler zaten kimse latitude u almaz.
    Latitude'u ben de almam. Aynı CLA veya A gibi parasının aracı değil çünkü. Eskiden meganelar 35 lirayken laguna 42 43 liraydı o mantıklıydı belki. Ama latitude aynı sıralarda 70 liralardan piyasaya çıkmıştı. Ayıp demiştim. Renault'un, gösteriş meraklılarını avlama çabasıydı, başarısız oldu. Böyle şeyler olabilir.

    Ama dediğim, eğer aynı araç aynı tiple mercedes amblemine sahip olsaydı, 100 liradan da satılırdı.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  9. #161
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 sayfa evvel kimsenin beğenmediği makyajsız C serisi ile ilgili TÜV raporundan bahsetmiştim.
    300000km testinden tek bir ciddi problem yaşamadan geçmiş araç Hayran kalmış adamlar. Evet gerçekten mercedes artık kötü araba üretiyor.
    Ha kokpit tasarımı dersiniz ona birşey diyemem ancak sorunsuzluk konusunda halen başlarda mercedes.
    Mazda da rotary rx8le 211bin km sorunsuzluk testi başarmış bir markadır. Aradım biraz ama bulamadım, akşam evden bulurum historyden. Rotaryler sorunsuz mudur o zaman?

    ya da hepimiz tvde görmüşüzdür, citroen c elyse 4 milyon km test edilmiş Hiç bir şey olmamış. C elyse undead bir araç o zaman.

    Karşılık vermeye, uyuzluk etmeye çalışmıyorum. Sadece uzun dönem testlerinin çok gerçekçi olamayabileceklerini söylüyorum.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  10. #162
    207_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    3.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En iyi uzun dönem testini size sokaklarda hala aktif görebileceğiniz 80 model Mercedesler verebilir.

  11. #163
    hackew
    Misafir
    Büyük talihsizlik bu kadar sorun yeni arabada.

  12. #164
    207_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    3.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mazda da rotary rx8le 211bin km sorunsuzluk testi başarmış bir markadır. Aradım biraz ama bulamadım, akşam evden bulurum historyden. Rotaryler sorunsuz mudur o zaman?

    ya da hepimiz tvde görmüşüzdür, citroen c elyse 4 milyon km test edilmiş Hiç bir şey olmamış. C elyse undead bir araç o zaman.

    Karşılık vermeye, uyuzluk etmeye çalışmıyorum. Sadece uzun dönem testlerinin çok gerçekçi olamayabileceklerini söylüyorum.
    Dostum burada yazdıklarımız noterden onay alınıp dünya basınında görüşülmeyecek.
    Yani rotaryler sorunsuzdur dememiz zor ama mazda rx8 de kullanılan motor kombinasyonu az sorunu diyebiliriz Senin yazına göre. Ki bana göre rx8 çabuk arıza veren bir araçtır.

    Citroen in motorunun ortak kullanıldığı farklı markalar var. 4 milyon km testi silindir üzerine bazı matematiksel hesaplamalarla 4milyon km olarak hesap edilmiştir.

  13. #165
    207_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Balıkesir
    Mesaj
    3.402
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şöyle diyebilirmiyiz DSG şanzıman ilk çıktığında çok sorunlu olduğu için kötü bir şanzımanmıdır ?

    Hayır DSG başarılı bir şanzımandır son versiyonu ile daha az sorun çıkartıyor.

    A Serisinde de mesela şuan alçaltılmış konforlu süspansiyon sunuluyor. Çünkü spor süspansiyon kullanıcıları rahatsız etti. Çünkü kullanım amaçlarında uymadı vs...
    Süspansiyonu değiştirmiş olması bir önceki süspansiyonun hatalı olduğunu göstermiyor.

    Premium bir marka da olsa geri dönüşler sayesinde güncellemeler yapabiliyor. Çünkü aslolan kullanıcı geri dönüşleridir.

  14. #166
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben torkun neler yaptığını açıkladım ve 450 torkla 4 çeker bir araçta 1. viteste sorun yaşabilir dedim.

    Eğer bu torkta araç yaptıysanız tam tersine bu neden böyle diye sormazdınız. Sebebi belli çünkü. Sizin dediğiniz şeyler olsaydı Nissan r35'i 500 küsür değil 800 küsür hp lerde sunardı. Ama gücü düşük tutuyor değil mi? İşte tutmasında garantiden tutun, sürüş dinamiklerine, sürücü faktörüne kadar bir sürü şey rol alıyor.
    Aynı şeyleri diyoruz. Üreticiler bu arabaları 18 yaşında da, 70 yaşında da, tecrübeli ya da acemi insanların kullanacağını göz önüne alarak üretiyor. Bu teknik altyapının bittiği anlamına gelmez. Nitekim şu an piyasada satılan tüm araçlar modifiye edilebiliyor ve çoğuda belli bir noktaya kadar başına birşey gelmeden idare edebiliyor.

    Sorun tabii ki garantide değil. Servis para kazanmak için bizden yapın der onu demek istedim ben.
    90larda japonyada aracın beygir gücüne yönelik bir vergi sistemi vardı. Saçma sapan.

    R34 skyline RB26DETT 286 hp.

    Supra MKIV 2JZGTE 280 hp.

    Evo VI 4g63 280 hp.

    3000 GT VR4 3.0 twin turbo v6: 280 hp.

    v.b.

    Bunların hepsinin böyle olması, 4 silindir turbo, 6 silindir çift turbo, 6 silindir tek turbo, V6 çift turbodan aynı güçlerin alınması normal mi sizce

    Söylemeye çalıştığım, çeşitli nedenlerden gücü kısılan araçların bu güçlerinin belli başlı bazı nedenleri var. Bunlar emisyon olabilir, vergi sistemi olabilir o ya da bu olabilir. Fakat Mercedes'in, C 63ünün, CLK 63ünün, E55inin, o amg nin bu amgnin böyle bir güç sınırlaması, sadece kozmetik amaçlı, satış amaçlı vardır. Kırılmaya karşı değil. C63 457 hp iken E63ün işte kaçsa artık, daha yüksek olması nedeni. Aynı olsalar E satışları baltalanır çünkü.

    Ama mercedesin kendi içinde bile, böyle bu derece bir tork sınırlaması mevcut değil. Silindir kapatma ya da BMW gibi diğer firmaların eco pro modlarını falan saymıyorum. Onlar isteğe bağlı.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  15. #167
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Octane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mazda da rotary rx8le 211bin km sorunsuzluk testi başarmış bir markadır. Aradım biraz ama bulamadım, akşam evden bulurum historyden. Rotaryler sorunsuz mudur o zaman?

    ya da hepimiz tvde görmüşüzdür, citroen c elyse 4 milyon km test edilmiş Hiç bir şey olmamış. C elyse undead bir araç o zaman.

    Karşılık vermeye, uyuzluk etmeye çalışmıyorum. Sadece uzun dönem testlerinin çok gerçekçi olamayabileceklerini söylüyorum.
    AutoBild'in yaptığı uzun dönem testlerini 92 den beri okurum. Tutarsız tek bir yanını bulamamışımdır. TÜV onaylı testler zaten bunlar. Hiçbir markanın otoritenin gık diyemeyeceği testler. Mesela aynı testlerin 100000km sinde dacia duster'da pas gözlemlenmiş. Yalan mı söyleyecekler yani.
    Adamlar aracı en küçük vidasına kadar söküp inceliyorlar. Ne var ne yok çıkıyor zaten.
    Rx8'in böyle onaylı bir uzun dönem testi varsa okumak isterim. Tv deki c elyse için zaten birşey demiyorum. 2 seneye neyi var neyi yok çıkar ortaya. Araç gelişim aşamasında 4 milyon km yolları her firma her modeli için yapıyor. Adı üstünde aracı geliştiriyorlar.
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

  16. #168
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sinan'S2k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 sayfa evvel kimsenin beğenmediği makyajsız C serisi ile ilgili TÜV raporundan bahsetmiştim.
    300000km testinden tek bir ciddi problem yaşamadan geçmiş araç Hayran kalmış adamlar. Evet gerçekten mercedes artık kötü araba üretiyor.
    Ha kokpit tasarımı dersiniz ona birşey diyemem ancak sorunsuzluk konusunda halen başlarda mercedes.
    Sorunsuzluk ayrı bir konu, konsol kalitesi ayrı bir konu. Ben sorunsuzlukla ilgili bir yorumda bulunmadım. TÜV teslerinin neler içerdiğini araştırmadım ama konsol kalitesi-malzemesi ile alakalı bir sonuç yoksa benim için bir şey ifade etmiyor. Sanırım konsolunun kalitesizliği ile alakalı hemfikiriz?

    Makyajsız c serisinden bahseden tek kişi olarak yorumu üzerime alıyorum.

  17. #169
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evlerine ateş düşsün üstlerine bloklar yıkılaaa
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  18. #170
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207_TR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En iyi uzun dönem testini size sokaklarda hala aktif görebileceğiniz 80 model Mercedesler verebilir.
    Benim de dediklerim buydu, eski mercedeslerle şimdikiler arasında çok fark var. 80 model şahin de var bir sürü aynı trafikte ama

    Neyse konu çok uzadı, uzadıkça uzadı. Sonuçta insanlar bir sürü paraya 0 km bir mercedes satın almışlar. Ve araçları sorunlu çıkmış. Şirket tabi ki şirket olduğundan, değişim istemez, ve tüm gücüyle savaşır. Kişi tabi ki 0 km araç aldığından niye orası burası ellensin mıncıklansın ben yenisini istiyorum der. O da haklıdır. Daha haklıdır bana göre hatta.

    Dediğim bu tarz bu marka araçlara ek olarak, yeni nesil bütün araçlarda bu şekilde sıkıntılar çıkması normaldir. Üretim kalitesi global olarak ciddi anlamda düşmüştür. Artık gerçekten hak eden, bozulsa bile seviyorum ulan ben bu aracı ne olursa olsun binerim denilen araçlara para vermek lazımdır. Şekli güzel, tipi güzel, vw reklamlarındaki gibi 'bana çok yakışır, krom dekorların ışıltısına bayıldım' cümleleri ile araç alınması yerine, bir araca bu kadar para vereceğiz, bize nasıl geri dönüşü olur cümleleri ile araç seçilmeli ve alınmalıdır. Geçmiş olsundur.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  19. #171
    Sinan'S2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.899
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sorunsuzluk ayrı bir konu, konsol kalitesi ayrı bir konu. Ben sorunsuzlukla ilgili bir yorumda bulunmadım. TÜV teslerinin neler içerdiğini araştırmadım ama konsol kalitesi-malzemesi ile alakalı bir sonuç yoksa benim için bir şey ifade etmiyor. Sanırım konsolunun kalitesizliği ile alakalı hemfikiriz?

    Makyajsız c serisinden bahseden tek kişi olarak yorumu üzerime alıyorum.
    Makyajsız c'nin içini bende hiç beğenmiyorum. Ama bunda malzemeden çok tasarım rol oynuyor gibime geliyor. Malzemede herhangi bir kalitesizlik sorun vs olsa TÜV testinde muhakkak biyerden patlak veriyor. Bence sorun, malzemenin görsel olarak güzel gözükmemesi daha doğru olabilir. Çirkin duruyor hakkaten
    Ms2k
    Powered by BES Servis - Mapped by US Performance
    100-200km 5.15sn
    561.7 RWHP - 690.9 CRANK HP - 614.2 NM - MUSTANG DYNAMOMETER

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •