geçmiş zaman antalyadan hasarlı sprinter alıp toplayıp servise vermiştik altur diyesim geldi yanılmıyosam .. günde 3servis atıyodu ' şoför ' şirket elemanımızdı yıllık getirisi gayet iyiydi.
Ben yerinde olsa ufak hasarlı alıp toplatıp 2tane sokardım bi şirkete bakardım keyfime.
he bunu niye yazıyorum,yanlıs anlama benı ama arkadasın ahbabın agabeyın yk mu da foruma acıyosun boyle bı konu.? Yanlıs anlama tekrardan tabi fikir alabilirsin ama bence bsluktasın yanlıs yapma derim.
şimdi birde bu konuda herkes oo super olur aylık kesin net 10bin kaarın var dese(diğer konu olumsuz sonclanmıstı bu konu acıldı ya)
5ay sonra battım allah sizin .... diye konu acmiycagın ne *****..
- K -
________
Dr.Ecu
Evet kendi adınıza sahış şirketi kurabilirsiniz evinizin adresini adres gösterip. Fazla bir maliyeti olmaz.
Onlar zaten sizin şirketinizin adına fatura kesiyor sizde normal şekilde kdv falan ödüyorsunuz, sizin istediğinize göre biraz meşakkatli gibi. Arkadaşım bu işe başladı kısa bir süre önce, o ilk arabasını da krediyle aldı. Yanında kargonun elemanıyla dağıtıma yada toplamaya çıkıyor o sadece aracı kullanıyor başka işe karışmıyor. Detay isterseniz iyice öğrenebilirim.
kendi aracıyla sadece şoförlük iyimiş bu iş kafaya yattı detaylı bilgiyi öğrenebilirseniz çok çok iyi olur yalnız arkadaşınız aylık ortalama eline ne kadar geçiyor acaba. sonuçda aracında masrafları çıkıcak
Daha yeni başladı dediğim gibi tam olarak bilmiyorum ama detaylarını öğrenir buraya yazarım. Tek sıkıntısı baya bi süre bekledi aracı sokabilmek için. Kargo şirketlerinde araç açığı olmayınca bekledi arada fiyatı beğenmediği yerler de oldu ama. İyisiyle kotüsüyle yazalım buraya.
Aracıda beraber konyadan aldık 19 bin civarına ducato 135k km de idi doğruysa eğer.
Tabi birde dediklerim ankara için geçerli, aylık yakıtı 600 civarında hesaplamıştı şu anda nedir bilmiyorum sorarım. İstanbulun trafiğini göz önüne alırsak daha çok yakacağı kesin. Ama belki ona göre fiyatlar da orda farklı olabilir.
Yarın bilgi alıp yazarım buraya daha net.
Babam 10 seneden fazladır servisçilik yapıyor
Bende şubatta dayanamayıp vw volt aldım 1 tane 2004 onunla servisçilik yapıyorum
Krediyi ödemek mesele değilde o Şirketlerden parayı almak problem çoğu geç veriyor vermiyor eksik veriyor bugün yarın derken biz zor duruma düşüyoruz.
3-4 tane Şirketle çalıştığımız için biz 2 araç olunca birbirimizi dengeliyoruz,
Hangi şirket sağlam değilse yükleniyoruz o şirketten mazot alıyoruz.
7-8 aydır tek fabrikaya personel taşıyordum anca kredisini ödüyor oda biraz uzak mesafe olursa,
Şimdi ordan çıktım
2 tane okul servisim var sabahçı ve tam gün olarak hep koşuşturman gerekiyor.
Bence araç alıncaksa okul açılmadan alınmalıydı ve 1 okul 1 persnel veya 2 okul 1 personel tarzında yapınca iyi para kazanılabilirdi
Kredi bitince aracı yeniliyorsun ama en azından elinde bi toplu para olarak araç bulunuyor.
Trafiksiz olmuyo çok sabır gerekiyor her serviste kıl insanlar var
Bu işi yapıcaksan en az 2 iş olması gerekiyor
Artık şansına veya çevrene alakalı olarak güzel veya kötü iş bulabilirsin.
Mesela; babam sabah evden 6:30 da çıkıyor 9 da evde 3 fabrika atıyor.
Akşamda 5:30 - 19:30 işi bitiyor ve yeterli oluyor gece veya öyle kafasına yatmayan bi işede gitmiyoBiraz şans işi koray abinin dediği gibi bütün gün oraya buraya gidip gecede dağıtınca arabada yatıyorsun
Özelden yazabilirsiniz yardımcı olmaya çalışırım![]()
Genelde emekli insanlar şöförlük yapıyor. 1000-1200 TL ücret alıyorlar. Araç senin değilse düşük gelirden dolayı pek mantıklı değil.
Okumadan imzalamam.....
ben servis işinde daha önce tecrübem olmadığından dolayı okul servisi çekmeme izin yok. en az 2 3 yıl servis şöförlüğü tecrübesi istiyorlar. servis çektiğimde boşda kaldığım zaman arabanın içinde bilgisayarda grafik tasarım yapıcam ek gelir olarak. broşür, katolog, logo, gibi bir çok şey yapabiliyorum. onun için bekleme durumlarında sıkıntı yaşamıcam
Servis olayında şoför olduğun zaman çok bir getirisi yok şuan'ki işinden bir farkın olmaz sadece söylediğin gibi koşturmak yerine direksiyon sallarsın ama eğer imkanın varsa servis alman daha mantıklı olacaktır..
Servisi aldın olay bitmiyor tabi'ki servis çekecek yerler lazım öyle bir olmalı'ki atıyorum kartala servis çekiyorsun dönüşün boş olmamalı en az 2 giriş çıkış denk getirmen gerekiyor..
hazır olman gereken bir diğer konu ise kaprisli şirket çalışanları, kendi şirketimden biliyorum. yok 5 metre ileriden aldın geriden aldın hızlı git yavaş git, erken geldin 2. dk geç geldin beklettin, klima aç kapat. ohooo yani.
bizim iş sürekli değişiyor bazen erken bitiyor bazen minimum 20 dk mesai oluyor arada başka servis varsa ona geç kalınabiliyor, yada hiç gidilemiyor.
genelde servis söförlerimiz işimiz istanbul dışı sayıldıgından gün içinde başka servisleri yoksa bizim orada yat kalk oyalan sohbet muhabbet akşam ekmek zorunda kalıyorlar. evine gitse en az 2 vesayet gidiş 2 geliş.
Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ
Anca eve gelebildim hocam, valla insan taşımak mal taşımaktan daha zordur sorumluluğu fazladır.
Bu arada K belgesi diye bi zımbırtı varmış 4 bin tl cik. Şirket için alınıyormuş bu işi yapabilmek için.
Diğer şartlar dediğim gibi. Yakınlarda bir kargo şirketine gidip bu işi istanbulda yapmak adına bilgi almanı tavsiye ederim. Yani günlüğü ne kadar, arabayı işe sokabilmek için ne yapmak gerekir gibisinden.
1. yorumum: benim işe gidip geldiğim servisteki diğer kıl tipleri düşünce, ben servis şöförü olsam hergün birine ağız burun dalardım heralde
2.yorumum: bizim servis şöförü bizim sitede oturuyor, henüz muhabbet etmedim uzun uzadıya ama durumu fenada gözükmüyor gibi..
3.yorumum: ciddi fedakarlık gerekiyor, sabah erken gece geç saatte çalışıyor oluyorsun, aracın bozulsa, arıza yapsa, geç kalsan ciddi bir baskı var bağlı olunan servis firmasından
Evet kargo için gerekiyormuş malesef.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)