User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
44 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Lpg seçimi

  1. #20
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    prins teleflex bunlar pek çok araba markasının avrupada ortak çalışdığı markalar.. volvo fabrika çıkış araçlarına 2006 dan bu yana telflex takıyor diye biliyorum.. prinslede farklı ülkelerde vw,toyota,chrsler,jeep,honda falan anlaşmaları var..

    Lpg seçiminde bu tür şeyler ben şahsen takıcak olsam önemli referanslar olurdu..

    Birde bu markalar lpg,cng sektöründe teknolojiyi üreten argeleri olan firmalar prins direct liquid max sistemini dünyada ilk yapan firma direk enjeksiyondan püskürtme sistemi keza teleflex de gfi sistemi var..

    ama iş realiteye gelirse bu firmaların kitleri montajı alternatif markalara göre çok pahalı haliyle yanaşan yok fazla..

    ben alternatif olarak kitmtm öneririm prinsinde kullandığı khein enjektörlerini kullanıyorlar..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  2. #21
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kehin Prins'le MTM'de var bir tek galiba ?
    Ben de sırf enjektörleri yüzünden yönelirdim bu markaya.

    Ayrıca Atiker'in ilk sistemini de en son OBD'li sistemini de iki aracımızda da kullanıyoruz.
    Bariz kalite farkı var ilk ile son arasında. Bence Atiker Türk malı olmasından ziyade fiyatına göre gayet de verimli bir sistem.
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  3. #22
    muratburunce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye, Ankara
    Mesaj
    3.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı devolation Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi necok bos konusanlar var atiker de ne varmis
    ben gebzede uzunlar lpg donusum atiker - lovato-romano yetkili bayiiyim atiker takmada ne takarsan tak diyenler atikerin yerli sermaye oldugunu verilen paranin ulkemizde kalip bisekilde bizim menfaatimize oldugunu bilemeyecek kadar cahil yazikk.. biz kendi araclarimza bile atiker takiyoruz e46 318 den tut astra gsi vectra c bazi ornekler bunlarin hepsi sorunsuz kullaniliyo ve 4-5 yildir
    brc diye dilden dile dolasan firma evet kaliteli ama turkiye piyasasina yetisemedgi icin konyaya fabrika acti ve atikerden tek farki ecu sunun italyadan gelmesi )
    gidip 100 tl ucuz takiyo diye yetkili olmayan firmalara taktrilan kitler
    (ilk ciktigi zamanki eski kitlerde sorun yasandi daha sonra surekli gelistirilmeye devam ediliyo) ve sonucunda sorun yasayan cok akilli arkadaslarin b.k atmasi uzdu beni.. turkiyede 500 den faLa bayiisi olup bircok insana ekmek kapisi olan bi firmadir ve usta ellerde sorunsuzdur saygilar....
    sakin ol şampiyon... sanki atiker seninmiş gibi heycan yapma tamam onu alsın... sakin ol herkes atiker alsın hatta...
    •06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •

  4. #23
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atikerin bir kötülüğü yok, piyasadaki herkesin iyi özelliklerini kopyalamış bir marka. Adam gibi montajda atiker sorun çıkarmaz.

    Fakat 5 sene bu arabaya bineceksen , Prins al tak , 5 sene filtre dışında para harcamazsın. Atikerler genel olarak 3. senede enjektör bozar (220 tl) , 4. senede regülatör bozar (220-300 arası).

    Prins'in silver line diye bir serisi var, Enjektörleri Keihn değil , ama gene Keihn'e OEM yaptırılan bir seri. Fiyatları 1700-2000 lira civarı , ondan taktır , eğer 5 sene bineceksen.

    LPG sistemlerinin hepsinin mantığı aynıdır, Prins yada MTM dışında olanların hepsi Selenoid Vanadır , enjektör değildir. Dolayısı ile Ecuları da benzer , çoğunu zaten AKL yapar ecuların. Ar-Ge sini.

    Dolayısı ile LPG sistemi çok çok önemli değil , ama takan önemli. Montaj boktan olduktan sonra , Prins de sorun çıkartır.

  5. #24
    muratburunce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye, Ankara
    Mesaj
    3.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atikerin bir kötülüğü yok, piyasadaki herkesin iyi özelliklerini kopyalamış bir marka. Adam gibi montajda atiker sorun çıkarmaz.

    Fakat 5 sene bu arabaya bineceksen , Prins al tak , 5 sene filtre dışında para harcamazsın. Atikerler genel olarak 3. senede enjektör bozar (220 tl) , 4. senede regülatör bozar (220-300 arası).

    Prins'in silver line diye bir serisi var, Enjektörleri Keihn değil , ama gene Keihn'e OEM yaptırılan bir seri. Fiyatları 1700-2000 lira civarı , ondan taktır , eğer 5 sene bineceksen.

    LPG sistemlerinin hepsinin mantığı aynıdır, Prins yada MTM dışında olanların hepsi Selenoid Vanadır , enjektör değildir. Dolayısı ile Ecuları da benzer , çoğunu zaten AKL yapar ecuların. Ar-Ge sini.

    Dolayısı ile LPG sistemi çok çok önemli değil , ama takan önemli. Montaj boktan olduktan sonra , Prins de sorun çıkartır.
    aynen
    •06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •

  6. #25

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgiler için herkese teşekkürler.Herkes markalar hakkında yazmış ama benim aklımda olan markalar hakkında hiç yorum gelmemiş yaa Zavoli ve Lovato hakknda bişiler yokmudur
    -Bas be oğlum polis radar falan yok burda!
    (CEZA YEDİ)

  7. #26
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atiker kesinlikle kalitelidir. Doğru ayar ve montaj ile sıkıntısız kullanırsınız ,İlk çıkan fast sistemi kullandım aracımda ve çok memnun kalmıştım , onun haricindede taktırıcam diyorsan ben Zavoli'nin direk emme manifolduna takılan modelini öneririm diyarbakırda zavoli bayisi olan ustam var facebook'dan montaj resimlerine sık sık bakarım ve kesinlikle kendiside bana tavsiye etmiş kaliteli bir kit olduğundan bahsetmişti. sizede bu 2 markayı öneririm.

    Atiker Valtek Enjektör fiyatı : 4'lü Takım 120 TL
    Atiker sıralı sistem regülötör fiyatı : 100 TL
    Atiker Gaz filtresi : 10 TL
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  8. #27
    ErayCerit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    01-33
    Mesaj
    1.443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atikerin bir kötülüğü yok, piyasadaki herkesin iyi özelliklerini kopyalamış bir marka. Adam gibi montajda atiker sorun çıkarmaz.

    Fakat 5 sene bu arabaya bineceksen , Prins al tak , 5 sene filtre dışında para harcamazsın. Atikerler genel olarak 3. senede enjektör bozar (220 tl) , 4. senede regülatör bozar (220-300 arası).

    Prins'in silver line diye bir serisi var, Enjektörleri Keihn değil , ama gene Keihn'e OEM yaptırılan bir seri. Fiyatları 1700-2000 lira civarı , ondan taktır , eğer 5 sene bineceksen.

    LPG sistemlerinin hepsinin mantığı aynıdır, Prins yada MTM dışında olanların hepsi Selenoid Vanadır , enjektör değildir. Dolayısı ile Ecuları da benzer , çoğunu zaten AKL yapar ecuların. Ar-Ge sini.

    Dolayısı ile LPG sistemi çok çok önemli değil , ama takan önemli. Montaj boktan olduktan sonra , Prins de sorun çıkartır.
    Kendi aracımda zavoli var,aldığımda üzerindeydi ve allaha şükür bir problem yaşamadım.Ha aldığımda lpg olmasaydı atiker takardım. Adana atiker bayisi çok samimi arkadaşım ve 206 gti'da kullanıldı mk1 focusta kullanıldı pug 307de
    kullanıldı yıllardır en ufak bir sorun teşkil etmedi. Ayrıca 4Lü enjektör takımı 120 lira (Zavolide teki 140 lira) filtre 10 lira vs. gayet ucuz yedek parçaya da sahip. Bence gayet güzel bir marka,yeter ki usta ellerde doğru montaj yapılsın.

  9. #28
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atiker niye takmayalım yaw. 30.oookm yaptım tık yok. ilk 2ok lpg servisine girmeyi unutmuşum. yakıt arttı öyle anladım. 10k bakımı 50-60tl bişey. bence markadan çok takan usta önemli. ve de önemli olan diğer şey üstündeki ayar. ilk önce 7.2 yakıyordu ve arıza ışığı yanıyordu. sonra bir yere gittim 5.7 lere indi ve artık arıza ışığı yanmıyor.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  10. #29
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zavoli ve lovatonun parcasini zor bulursunuz.

  11. #30
    onur_si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    880
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lovato taktırdım çok memnunum 1400 10 taksıt enjektorlerı bosh marka tavsıye ederım

  12. #31

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o halde lovato zavoli atiker bu markalar üzerinde yoğunlaşıyorum.İzmirde tanıdık bilindik lpg yapan sağlam işçiliği iyi usta tavsyesi olursa alabilirim
    -Bas be oğlum polis radar falan yok burda!
    (CEZA YEDİ)

  13. #32
    cagatays - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Caglar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arıza ışığı yakma konusunda ne dediler acaba? Çünkü bana söylenen eninde sonunda brc ve zavoli arıza ışığı yaktırıyordu.Birde enjektör ve beyin marka olarak ney takıldı acaba?Performans ne durumda yokuşlarda vb.
    Taktirdiktan 40 km sora yandi.sildim bi 50 km sora yandi ve ben bi daha sildim veo gunden sora bir daha hic yanmadi.simdilik 2000 km oldu
    Enjektor ve beyin de brc.ic anadolu.distributorunde taktirmistim

  14. #33

    Üyelik
    Jun 2011
    Şehir
    -
    Mesaj
    437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni konu açmayayım, konuyu hortlatıyorum,

    2009 2. nesil honda jazz' a lpg takıcam. bir çok kişi brc my11 modelini öneriyor.
    önceki aracıma quattro garajda montaj yapmıştım, atiker marka. aradım yine randevu almak için brc takmıyormuş. atikerde gayet uyumlu dedi kafam karıştı.
    sizin yorumunuz nedir, en verimli, problem çıkarmayacak ürün hangisi?


    birde jazzların stepnesi ince stepne. yani normal simit tank takınca bagaj biraz yükseliyor. 31 lt 180 mm ince tanklar varmış ama onlarda 2-3 cm yükseltiyormuş. daha ince tank piyasada mevcut mu, bagajı yükseltmeden bağlatsak?

  15. #34
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Doğu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni konu açmayayım, konuyu hortlatıyorum,

    2009 2. nesil honda jazz' a lpg takıcam. bir çok kişi brc my11 modelini öneriyor.
    önceki aracıma quattro garajda montaj yapmıştım, atiker marka. aradım yine randevu almak için brc takmıyormuş. atikerde gayet uyumlu dedi kafam karıştı.
    sizin yorumunuz nedir, en verimli, problem çıkarmayacak ürün hangisi?


    birde jazzların stepnesi ince stepne. yani normal simit tank takınca bagaj biraz yükseliyor. 31 lt 180 mm ince tanklar varmış ama onlarda 2-3 cm yükseltiyormuş. daha ince tank piyasada mevcut mu, bagajı yükseltmeden bağlatsak?
    Atiker MicroFast-Safefast Obd'li tercih edilir. Jazz'larda manifold'un dışarda delinmesi gerekli diye duymuştum o konuda dikkatli olunursa başka bir sıkıntı olmaz.
    Düzgün nozul ile ayarlandığında Obd ile kolay kolay ayar yaptırmaz kullanırsınız Fakir-Zengin muhabbetiniz olmaz
    Kesinlikle Atiker tavsiye ediyorum. Benimde 2.yılım microfast obd'li başta küçük nozul sıkıntısı olmuştu onu hallettik'den sonra hiç ayar arızası vs yaşamadım.
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  16. #35
    AhmetKaratay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Bursa/Eskişehir
    Mesaj
    625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu hortlatıyorum , honda civic vtec2 aracıma yılbaşından sonra lpg taktırmayı düşünüyorum , sizce hangi marka taktırmalıyım ve Bursa/Eskişehir de işini iyi yapan usta öneriniz var mıdır?

  17. #36
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.648
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    56 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zavoli akıllı sistem ile yaklaşık 25 aydır 60.000km yaptım, şükür daha tık demedi. Çok memnunum, tavsiye ederim. (araç fd6 civic)

    Burada önemli olan markadan ziyade, sistemin obd üzerinden araç ile haberleşip, haberleşmediğidir. OBD üzerinden haberleşmekten kastım, lpg sistemi ile aracın devamlı iletişim halinde olup, yakıt-hava karışımını devamlı ayarlayan sistemlerdir. Bunlar "akıllı sistem" veya "obd'li sistem" gibi isimler ile bilinir. Eski tip konvansiyonel sistemlerde bu haberleşme olyı olmaz, araç her zaman sabit bir ayar üzerinde gider. Bu da performans ve yakıtı olumsuz etkiler.

    Örneğin zavoli'nin OBD'li ve OBD'siz versiyonları mevcut. zamanında ben taktırırken bu iki sistem arasında 500TL fark vardı. 500TL'ye kıyıp OBD'liyi taktırdım, iyi ki de öyle yapmışım.

    Atiker'in bu kadar çok kötü bir üne sahip olması, ilk çıkardığı sistemin OBD'siz olmasından da kaynaklanıyor. Geçen sene abimi 1.6 fiesta'ya, benim zavoli'yi takan ustanın tavsiyesi ile atiker gold'u (yeni tip, obd'li sistem) taktık. 25.000 km oldu, sıkıntısız kullanıyor. Ve zavoli'nin yarı fiyatına yaptı usta.

    Bugün araba değiştirsem, Atiker daha ucuz olmasına rağmen yine zavoli'den vazgeçmem. ama bu zavoli'nin Atiker'den çok daha iyi olmasından kaynaklanmıyor. Tamamen psikolojik sebepler yani.

    Sonuç olarak, iyi usta + obd sistem olsun. gerisi tamamen ekonomik ve psikolojik sebeplerden dolayı karar sana kalıyor.

  18. #37
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kötü kit yoktur... Aracınıza uyumsuz kit, kötü montaj ve arabasını tanımayan insan vardır...

    landirenzo asla demiş Gökberk, kesinlikle bu sözünü haklı hale getiren bir tecrübe yaşamıştır ve doğru söylüyordur ... Mesela bende tam tersini düşünüyorum... 260hp civarı olan 5 silindirli turbolu volvo aracımda inanılmaz memnun kaldım hem yakıt hem performans hem de arzıa ışığı yakmamasından... Aynı aracın 225 hpliik versiyonunda prins vardı, bir farkını göremedim prinsin

    Cumartesi günü tekrar LPG taktırdım aracıma... Atiker... Şuana kadar bir sorun yaşamdım. Birtek onda proje vardı. Sanırım yirminci kiti mi taktırmışımdır şahsi araçlarımda... Daha önce 35bin kmde aldığım bir araçta atiker vardı ve enjektörleri arıza yapmıştı ben aldığımda... Onda da yanılmıyorsam AKL'nin enjektörlerini taktık... başka da uzun süreli bir sorun yaşamadım.

    Hayatımda gördüğüm en kötü kit Baykan'dı... Zaten yok artık

    En kötü Distribütör Prins ve Milano'ydu..

    Sonradan Turbolanmış mazda3e prins takmak istedik. Farklı bir uygulama var mı diye distribütör arandı, distiribütörün ilk kelimesi "aaa o kite garanti vermeyiz ama baştan söyleyelim araç sonradan turbolu ise" oldu... Direk telefonu kapattık, prinsi depoya geri yollayıp romano taktık ve yıllardır kullanılıyor sorunsuz...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  19. #38

    Üyelik
    Dec 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    alemdağ
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    110 bin km Lovato kullandım, LPG Bakımı bile yaptırmadım çoğu zaman. Arıza lambası yakmadı, yakıt olarak inanılmaz memnundum.
    Uygulama için Ankara'dan Kırıkkaleye gitmiştim, orada yetkili bayisi vardı ve ustaları çok iyiydi. Hala da minnetle anarım kendilerini, çok mükemmel bir işcilik yapmışlardı.
    Aldıkları para kat kat helali hoş olsun hepsinin.

    Lovato'nun kadosanda ki merkezine bir problemle gitmiştim sanırım LPG'den benzine geçiyordu araç LPG olmasına rağmen. 15 dkda işierimi halledip para dahi almadan beni göndermişlerdi.

    Başka hiç bir kit kullanmadım, Dizel'den sıkılıp LPG'ye geçtiğimde ise kesinlikle Lovato'dan başka kullanmam sanırım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •