User Tag List

Sayfa 3/9 İlkİlk 12345 ... SonSon
169 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Marmaray hakkında.

  1. #39
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozgurluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu istanbulun herşeyi dert arkadaş, antalyanın gözünü seveyim
    Akdeniz universitesi mezunuyum secimlere yetiştirebilmek adına sana travayın deneme sürüşünde şaranpolden gecen tranvayın rayların hatalı yapılması sebebi ile devrilmesini, tranvayın raydan cıkarak ceza evi duvarına çarpmasını hatırlatırım.

    Mevzu ülkemize birseyler yaptığında illa o projeye zaman kısıtlaması koymak ve bu zamana diretmek o yüzden hatalı yanlış oluyor bunun ceremesini gene halk çekiyor.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  2. #40
    burkaykalyon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En baş sorunumuz o değil aslında.

    Evet sistem çok faydalı olacak kanaatindeyim fakat bir şeylerin eksik yapıldığı veya adam akıllı test edilmeden alel acele açıldığı apaçık belli iken hala ''Biz hata yapmayız, bizde hata olmaz, sistem sorunsuz'' düşüncesiyle ''Sistemi kullanan halk dur düğmesine bastı'' demek ne kadar doğru o tartışılır. Kendilerinde biraz suç arasınlar. Ya ilk seferde o kadar kapasiteyle daha büyük bir sorun olsaydı?

    Asıl sorunumuz bu.

    Marmaray güzel proje hakikatten ancak çok erken açıldı kanaatindeyim ve uzunca bir süre kullanmamayı düşünüyorum.

  3. #41
    kadir jdm civic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.936
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ontheair Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En başta sorunumuz o Devlet adamı dediğiniz şahsın cehalati zaten. Adam akıllı uslu oturup bu iş böyle olmaz diye anlatamazsınız. Dedim olacak. Sakıncalırı nedir dinlememişlerdir bile.

    Bir de tekrar soruyorum. Eksik dediğiniz testler nelerdir? Hiç mi yapılmadılar yoksa yeteri kadar tekrarlanmadılar mı?
    Testlerin hangisinin yapılıp yapılmadıgı konusunda suan bir bilgim yok. Avrayya ya gittigimde bir ögrenirim olay nedir diye. ben dış güzergah için çalışıyorum denizin altındaki kısma karışmadım. fakat müşavir firma AVRASYA ile sürekli görüşmedeyım.
    MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ

  4. #42
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1 kasimdan itibaren isyerim kazlicesmeye servis koydu.artik metrobus yerine ona binecegim sonrada metroya buda bana yarim saat kazandirir diye dusunuyorum.ins oyle olur tabi asagida ikende bozulursa bogazi yuruyerek gectim derim

  5. #43
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün NG'de yayınlanmış belgeseli izledim, 60 metre diyordu. Daha önce yapılmış 40metre derinlikte ki başka bir çalışmanın rekorunu geçtiğini anlatıyordu.
    60 metre olan deniz seviyesinden derinliği.

    En derini Seikan Tüneli'dir.



    Marmaray Batırma tüneli olarak en derin. Manş ve Seikan tünelleri efsane tünellerdir.

    Marmaray da basit bir tünel değildir, müthiş mühendislik çalışmaları uygulandı.

    Millette öyle bir algı var ki ha akp yaptı kesin bi şeyler uyduruktur, yav bunun akp ile alakası yok, şu japonların nasıl ince hesaplarla çalıştıklarını görseler bizim insanımız muhtemelen küçük dillerini yutar..

    Görmeyene de anlatamazsın işte, efsanelerin arkası kesilmez..
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  6. #44

    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    mihagXD
    Mesaj
    1.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç bi şey olmaz binin.. Sosyal medya'ya japon mühendisliğinden fazla güvenir olmakta ''hüloğğğ'' culuktan farklı değil..

  7. #45
    Mutlu Değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Diyerbooaker
    Mesaj
    2.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzmir İzbanda buna benzer olduydu. Faaliyete 9 eylülde girdi. Kasım-Aralık aylarına kadar yolda dur kalk yapa yapa, elektrikler kesile kesile gidip geliyorduk. Yine aynı şekilde insanlar saatlerce içinde kalıyor, bunalıyor ve inip raylarda yürüyolardı...
    İnsanları, yalan söylediklerini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.

  8. #46

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60 metre olan deniz seviyesinden derinliği.

    En derini Seikan Tüneli'dir.



    Marmaray Batırma tüneli olarak en derin. Manş ve Seikan tünelleri efsane tünellerdir.

    Marmaray da basit bir tünel değildir, müthiş mühendislik çalışmaları uygulandı.

    Millette öyle bir algı var ki ha akp yaptı kesin bi şeyler uyduruktur, yav bunun akp ile alakası yok, şu japonların nasıl ince hesaplarla çalıştıklarını görseler bizim insanımız muhtemelen küçük dillerini yutar..

    Görmeyene de anlatamazsın işte, efsanelerin arkası kesilmez..
    Babam inş. Müh. olarak Japonya'ya gitmişti bir seminere. 91 yılında adamın mühendisliğe bakış açısı değişmişti. Mühendislik için Almanya ve Japonya der her zaman. Hatta oğlum sana Japon bir gelin alalım diyordu.

  9. #47

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mutlu Değerli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İzmir İzbanda buna benzer olduydu. Faaliyete 9 eylülde girdi. Kasım-Aralık aylarına kadar yolda dur kalk yapa yapa, elektrikler kesile kesile gidip geliyorduk. Yine aynı şekilde insanlar saatlerce içinde kalıyor, bunalıyor ve inip raylarda yürüyolardı...
    Hangi kısımda oldu bunlar? İzban pek kullanmasamda şu anda düzgün çalışıyor mu?

  10. #48
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60 metre olan deniz seviyesinden derinliği.

    En derini Seikan Tüneli'dir.



    Marmaray Batırma tüneli olarak en derin. Manş ve Seikan tünelleri efsane tünellerdir.

    Marmaray da basit bir tünel değildir, müthiş mühendislik çalışmaları uygulandı.

    Millette öyle bir algı var ki ha akp yaptı kesin bi şeyler uyduruktur, yav bunun akp ile alakası yok, şu japonların nasıl ince hesaplarla çalıştıklarını görseler bizim insanımız muhtemelen küçük dillerini yutar..

    Görmeyene de anlatamazsın işte, efsanelerin arkası kesilmez..
    klavyene sağlık cem...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  11. #49
    Mutlu Değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Diyerbooaker
    Mesaj
    2.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangi kısımda oldu bunlar? İzban pek kullanmasamda şu anda düzgün çalışıyor mu?
    9 eylül dedigim 3-4sene önceki 9 eylül Şu an hiçç sıkıntı yok (ahır kokusu sevmiyosanız binmeyin)
    İnsanları, yalan söylediklerini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.

  12. #50
    Mutlu Değerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İzmir/Diyerbooaker
    Mesaj
    2.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ve eklemek gerekirse Şirinyer-Kemer istasyonları arası banliyolar taşlanıyor. Camları tuzbuz oluyor. Çok üzücü bi durum ve hala devam ediyor
    İnsanları, yalan söylediklerini anlayacak kadar tanımak istemiyorum.

  13. #51
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Özgür'ün izlediği videoyu bende izlemiştim. Burada Cem'e de hak veriyorum. Japonların nasıl ince hesapla iş yaptıklarını görsünler ondan sonra konuşsunlar. İnanılmaz bir mühendislik var. Keşke o belgeseli yerel kanallarda da verseler insanlarımız da bilinçlense..

  14. #52
    huseyinturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kimse kusura bakmasın ama ülkedeki iktidar ''biz yaptık, şu kadar para harcadık, eminenin bilezikleri bozdurdumda yaptırdım, bizden önce avrupadan asyaya geçiş yoktu, bu proje öyle bi projeki şimdiye kadar olanlar boşuna yapılmış, biz biz biz bizzzz '' modunda olduktan sonra, devletin kanalı TRT'de bal reklamı gibi marmaray reklamı yapıldıktan sonra bozulmasına sevinenide hoş görebilmek lazım... Sanırsın bakanlar sıyırmış kolları, japonlarda onların getir götür işini yapmış...

    yaptıkları işlerden fazla konuşuyorlar, yaptıklarınında anlamı kalmıyor malesef..

  15. #53
    ozgurluk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    723
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kadir jdm civic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Akdeniz universitesi mezunuyum secimlere yetiştirebilmek adına sana travayın deneme sürüşünde şaranpolden gecen tranvayın rayların hatalı yapılması sebebi ile devrilmesini, tranvayın raydan cıkarak ceza evi duvarına çarpmasını hatırlatırım.

    Mevzu ülkemize birseyler yaptığında illa o projeye zaman kısıtlaması koymak ve bu zamana diretmek o yüzden hatalı yanlış oluyor bunun ceremesini gene halk çekiyor.
    O mesajımda ki yorumumu yaparken , İstanbul'da yaşan insanların bir yerden bir yere ulaşmak için çektikleri çileyi düşünerek yorumda bulunmuştum. Zira Antalya'da henüz böyle büyük bir ulaşım sıkıntısı yok ve eve 15 dk gibi bir sürede ulaşabilmek bambaşka bir mutluluk darısı tüm ulaşım sıkıntısı çekenlerin başına. Allah sizlere sabır versin.

    Gelelim konuya ..

    Aslında bu forumda her şeyi farklı yerlere çekmeye çalışan insanlar olduğundan, böyle konulara yorum yapmaktan kaçınıyorum fakat madem konusu açıldı bir yorum da bulunayım.

    Görüşlerine katılıyorum , Antalya için verdiğin örneğide hatırlıyorum ve ekliyorum ; gerek nostalji tramvayı , gerek ilk başlarda adını metro olarak andıkları hızlı tren midir her ne zıkkımsa her ikisi de Antalya'ya atılmış büyük bir kazıktır bana göre.

    Dünyanın neresinde görülmüştür ; evinin , dükkanının , ulaşım ağının modernleşmesi(!) sebebiyle değer kaybettiği . Bakınız Şarampol ve Çallı semtlerine.

    Zamanında insan trafiğinden yürümekte zorlanılan o semtlerde şimdi eski zamanlarına göre in cin top oynuyor. Dükkanlar değer kaybetti , evler keza aynı şekilde. Yazık değil mi orada ki mülk sahiplerine , esnaflara . (akp belediyesi döneminde başlanmıştı projeye ve büyük ölçüde bitirilmişti, insanlar bu proje döneminde ocaklarına incir ağacı dikildiği için yerel seçimlerde aynı belediye başkanına oy vermeyerek , şu an mevcut bulunan başkana oy verdi ve onun döneminde tamamlandı yanlış hatırlamıyorsam. Keşke hiç bu işe girişilmeseydi..) Ama 100.yıl alt geçitleri için aynı şeyi söyleyemeyiz tabiki..

    Bu örnekleri vermemin sebebi, şu an bizleri yönetenlerin ulaşım konusunda yeterli bilince sahip olmadığını göstermekti.

    Sizin üniversite öğrenciliğiniz döneminde , burada yaşanan o kazayı ve Marmaray da şu an yaşanan sıkıntıları düşünürsek,

    bu iktidar ulaşım konusunda yeterince bilinçli değil diyebilir miyiz ???

    Yani asrın projesi olarak anılan bir işte , insanların tüp geçitlerden yürüyerek karşıya geçmesi normal bir görüntü mü ?

    Sözlerimi yanlış anlamadığınızı umuyorum, zira sizler bu projede yer alarak elinizden geleni yaptığınızı düşünüyorum. Ama sizin ne yaptığınızı , ne ile uğraştığınızı, hangi riskleri düşünerek hesapladığınızı , bazı kişilerin anlamadığı ve algılayamadığı aşikar...

    Mühendis falan değilim ama tam anlamıyla bitmemiş bir projeyi (hele ki suyun altından geçen böylesine bir projeyse) , halkın kullanımına açmak ( ücretsiz olarak hemde) , gerek proje açısından gerekse halkın güvenliği açısından ne derece risklidir ??

    Bu tarz projeler yapılırken ' göç yolda düzelir ' mantığı mı güdüyor yönetimdekiler.

    Siz bu projede yer alan bir kişi olarak bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?

    İyi akşamlar.
    Kuralları çoğunluğun koyması, çoğunluğun haklı olduğu anlamına gelmez. Bu sadece çoğunluğun kolay aldandığı anlamına gelir.

  16. #54
    bilalasmali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-Rize
    Mesaj
    369
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    60 metre olan deniz seviyesinden derinliği.

    En derini Seikan Tüneli'dir.



    Marmaray Batırma tüneli olarak en derin. Manş ve Seikan tünelleri efsane tünellerdir.

    Marmaray da basit bir tünel değildir, müthiş mühendislik çalışmaları uygulandı.

    Millette öyle bir algı var ki ha akp yaptı kesin bi şeyler uyduruktur, yav bunun akp ile alakası yok, şu japonların nasıl ince hesaplarla çalıştıklarını görseler bizim insanımız muhtemelen küçük dillerini yutar..

    Görmeyene de anlatamazsın işte, efsanelerin arkası kesilmez..
    Ellerinize saglık bende kendimi yorumumu katacak olursam herhangi bir sorun olduğunu sanmıyorum marmarayda ki boyle birşeyi insan hayatını göze alıp açmazlardı hattı bir arkdas sanırsam yazdı yok Stop düğmesine basma fln provoke edilmeye çalışılıyor bazı şeyler.sen vatandaş olarak şunu de hayırlı uğurlu olsun ülkemizde güzel şeylere imza atılıyor ne kadar yanlışlar yapılsada....
    Tikkat Laz

  17. #55
    Tugral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim sorumun iktidarla ve iktidarlarla alakası yok. Neden bizim mühendislerimiz yapmıyor? Yada neden yapamıyor? Kendi sermayemiz, kendi zekamız, kendi madenimizle bir *** yapamıycazmı biz?
    Dört tekerlekle uçar gider kelebek gibi
    Otobanlarda açar renk renktir çiçek gibi
    Güzel havada var mı onunla gezmek gibi
    Ayağı yerden kesen güzellik otomobil

  18. #56
    rapstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Mesaj
    683
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün yeraltında İstanbul açısından talihsiz çile dolu bir gün oldu diyebilirim. Sabah saat 8 civarında metroya binmek için Kartalda indim. Merdivenlerin kapalı olduğunu görünce ufak bir şaşkınlık yaşadım. Şaşkınlık uzun sürmedi Pendik tarafına doğru bakıp kalabalığı görünce eyvah dedim. İnsanları otobüslerle 2 durak sonrasına taşıyorlardı. 2 farklı görevliye sordum birisi sinyalizasyon kopukmuş dedi diğeri metro arızalanmış dedi. 2 durak sonrasında metroya indiğimdeki kalabalık takdir edilesiceydi Bostancıda inmek için piton gibi insanların arasından sıyrıldım diyebilirim. Yolculuk sırasında da yapılan anonslarda Marmaray'a Ayrılıkçeşme durağından aktarma yapılamayacağı söylendi ilk başta, daha sonra da Sirkeci durağında inilemeyeceği söylendi. Şansızlık olarak görüyorum ilk günden böyle aksaklıkları yada öyle görmek istiyorum. Şu hükümeti gram sevmem fakat sırf şu hükümet yaptı diye şu projeye çamur atmanın faydası yok. Bu projeyi bu hükümet hızlandırmış olabilir fakat kendileri kazma kürek sallamadı işin içinde japonlar var o yüzden güveniyorum kullanacağım. Yapılış belgeselini izlemiştim bende hayran kalmıştım. Kaldıki japonların güvenlik ve mühendislik konusunda ne kadar disiplinli olduklarını anlatmaya gerek yoktur diye düşünüyorum. Bu adamlar arkadaşların dediği gibi bu tünelleri uzun zamandır kullanıyorlar ve Japonya depremleriyle ünlü bir ülke bildiğimiz üzere.
    Edit: İnsanlarımızın bilinçlenmesi gerekiyor. Marmaray'ın acil durum butonuna basılıp basılmadığını bilmiyorum fakat basılıp durdurulmuşsa şaşırmam. Çünkü bugün metrodaki bu kalabalık yüzünden insanlar binemeyeceğini bile bile kapıları tutup metronun hareket etmesini engelliyordu her durakta anonsların ısrarla uyarıların yapılmasına rağmen. Halbuki 3 dk bekleyip diğer treni beklese binebilecek.

  19. #57
    bilalasmali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-Rize
    Mesaj
    369
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tugral Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim sorumun iktidarla ve iktidarlarla alakası yok. Neden bizim mühendislerimiz yapmıyor? Yada neden yapamıyor? Kendi sermayemiz, kendi zekamız, kendi madenimizle bir *** yapamıycazmı biz?
    Abicim yılları yılı hepimiz dedik borumuz var şuyumuz var buyumuz var diye bu dünya da öle tekeller var ki bırak köprü yapmayı çivi caktırmıyorlar hani yazmak iyi güzelde dünyanın gerçekleri belki bir gün Türkiye dünya liderleri arasına girerse....
    Tikkat Laz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •