User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
22 sonuçtan 20 ile 22 arası

Konu: gtx 3071 ile gtx3076 arasındaki fark

  1. #20
    TurboM3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı typermelih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5000 devir basıncın tam max verdiği devri diyoruz biz
    5000 e geldiğinde benim araç 1.80 yada neyse basıyor

    Basıncı tam max verdiği devir yerine 1 barı ürettiği deviri kıyaslamak daha doğru olur.

    Wastegate selenoid X devir üzerinde kaçırtmaya başlıyor ise 1,8 barı daha geç görür.

    Wgate selenoiti 5000 devir sonrası 100 % kapalı mı?
    Subhanallah, Elhamdulillah, Estağfurullah, Alllahuekber, Lailaheillallah

  2. #21
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.6 VTi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi GT30 ile GTX30 arasındaki fark "Billet Blade"(compressor yaprakları) mı sadece yoksa compressor ve turbine wheel'ların boyutları da farklı mıdır ?

    Çünkü, eğer GTX30 ile GT30'un boyutları(paller ve salyangoz .A/R'leri) aynı ise, sadece palleri(blade'leri) Billet yapmak verimliliği arttırıp, daha erken dolmasına sebep olmaz mı ?

    Garrett'in diğer GTX'lerine karşın GT30'un GTX versiyonu Twin Scroll değil Single Scroll diye biliyorum bu arada. Misal GT3582R Single Scroll iken GTX3582R Twin Scroll oluyor.

    Bu konuda, biraz bilgisizim, sorularım saçma geldiyse özür dilerim.


    single scrollda alırsın twin scrollda hem gt35in hem gt30un çeşitli turbin salyangozları mevcut

    gt30 un t3 twin scroll single scroll t4 single scroll

    gt35in t3 single scroll twin scroll t4 single scroll twin scroll salyangozları var

    billet pal ile yüksek PR larda asıl gücü alabilrsiniz başka mesajlarda da yazmışlar , billet pal asıl gücünü daha yüksek basınçlarda ortaya çıkarır haritalara bakacak olursak oradanda çıkıyor bu zaten


    garrett gtx serisinde asıl turbin palini de yeniden dizayn etmesi gerekiyordu gtx bence birazda turbin palinden kaybediyor bir tane turbin pali var ama oda baya pahalı sanırım herkes kullanmıyor onu Mar-M247 alaşımlı pali var wrclerde kullanılan tr30 turboda da kullandı bu malzemeyi

    tfsiların kullandığı manifold döküm single scroll mu?

    gt30 gibi bir turboyu 5000 de dolması biraz garip geldi bana
    körler sağırlar

  3. #22
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Melih , senin egzoz manifoldun nasıl , twin olarak mı geliyor orjinal gibi mi ?
    GTX den verim almak istiyorsan twin getirmelisin , yani GT den erken gelmesi lazm bu turbonun normal şartlarda , denendi bizzat.
    1.4 TSI GTX28 Loading...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •