User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: hafif jant sorunsalı

  1. #20
    Faruk_Vtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bahçeşehir / İstanbul
    Mesaj
    2.577
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    48 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ontheair Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Verdiğiniz rakamlara göre ağırlık avatajınız 15 kg olacak. Otomobilinizin ağırlığını 1500 kg gibi olduğunu düşünürsek bu yüzde 1'e denk gelir. Eğer bu hafifletme operasyonu başka şeyler ile desteklenmeyecekse çok da önemli bir fark yaratmayacaktır.
    yürüyende 1kg araç ıçınde 20kg dıe bı yerde okumuştum..

    yürüyenı hafıfletınce duz mantık olarak ıvmelenmede fark olması lazm, araca 15 kg daha ağır jant takılsa gene 100-200 5.7sn mı olur pekı..?
    F&F CAR CLEAN - Detailing Center

    Vtec II ES7 | Accord 2.4 EX. | C2 HDI | GPunto MJET 3K | Dizel Otomatik ERA...

  2. #21
    Shinigami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her 6 kilogramın -1 beygir kadar aracın ivmelenmesine etkisi olduğunu okumuştum sanki bir yerlerde... Bence denemeye değer...

  3. #22
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olivera7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani burdan anlamamiz gereken nedir onceki postunuzu okudum ama cozumu bulamadim yani sadece jant kg farkliklarini dusunmek yanlismi olur lastikte ayni kalicakti gerci
    benim düşüncem şu yönde, döndürme momenti dediğim, bildiğiniz torktur, belli bir devirde poryaya maksimum tork gelene kadar jant+lastik ağırlığı bariz fark eder ama sonrasında, maksimum tork geldiği için kayda değer fark etmez.

  4. #23
    olivera7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ers Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim düşüncem şu yönde, döndürme momenti dediğim, bildiğiniz torktur, belli bir devirde poryaya maksimum tork gelene kadar jant+lastik ağırlığı bariz fark eder ama sonrasında, maksimum tork geldiği için kayda değer fark etmez.
    Anladim peki tesekkurler cevabiniz icin peki maksimum tork geldiginde dondurulen cisim daha hafif olucagi icin daha iyi bir ivmelenme olmiyacakmidir ? Gerci olsa bile dediginiz gibi olculebilir bir deger olmayacaktir sanirim

  5. #24
    Ers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.509
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı olivera7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladim peki tesekkurler cevabiniz icin peki maksimum tork geldiginde dondurulen cisim daha hafif olucagi icin daha iyi bir ivmelenme olmiyacakmidir ? Gerci olsa bile dediginiz gibi olculebilir bir deger olmayacaktir sanirim
    ivemelenme daha hızlı olucaktır tabiki ama çok ufak bir değer olacağı için bence fark etmez 100/200 süreniz. 5,789 değilde 5,785 sn çıkar belki . bu benim düşüncem tamamen mantık yürütüyorum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •