Audi A4 2.0 TFSI Quattro (B7)
Vites;
Araçta Alman üretici ZF'nin üretimi olan ZF 6HP19A kodlu Tiptronik 6 ileri vitesli
yağlı sistem otomatik şanzıman bulunuyor. ZF firması GETRAG'ın en büyük
rakiplerinden biri ve Şanzıman konusunda oldukça kaliteli bir üretici. Öyleki,
incelediğim araçtaki şanzıman sorunsuzluğu ve sağlamlığının, 2010'lu yıllardaki
S-Tronic(DSG) şanzımanlarda dahi olmadığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.
Direksiyonun arkasındaki F1 butonları ile motorun uyumu gayet güzel çalışıyor. Bu
aracın kalkışında ve ani ara hızlanmalarında vitesi “S”(Sport) konumuna almanızı
öneririm. Zira D modunda da agresif sürüşler yapılabiliyor fakat genel olarak bu
araçta da D modu genel anlamda ekonomi ve konforlu sürüş üzerine kurulu.
Motor;
A4’ün kalbi uzunlamasına yerleştirilmiş direkt benzin enjeksiyonlu 1984cc, 200Hp
ve 280Nm değerlerine sahip turbo motordan oluşuyor. Maksimum gücünü 5100
devirde veren araç, maksimum torkuna ise 1800 devirde ulaşıyor.
Detaylı incelememi aşağıdaki linkten okuyabilirsiniz;
Otomobil Test Garajı: Audi A4 2.0 TFSI Quattro S-Line
a6 2,7t quattro aldım. yazılım yapıldı. Filtre ve intercooler siparişi verildi. İskenderden gün alındı. komple downpipe egzost yapılacak. Sonra yazılım güncellemesi![]()
IN BOOST WE TRUST
başkan nasıl şuanki gidişi. yakıt ne alemde
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Alper abi yerine yazayım, Sedan 2.7t quattro. Bu arada abi bi kaç emanetin bende gelince bi buluşalım![]()
.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)