User Tag List

9 sonuçtan 1 ile 9 arası

Konu: s60 şanzuman problemi ?

  1. #1
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    s60 şanzuman problemi ?

    s40'ı mı satıp s60 t5 almak istiyorum nasipse ama volvo'yla ilgilenen herkes duymuştur şanzuman kronik problem 150 bin civarları vuruntu yapıyormuş. acaba illa o km'ye gelince vuruntu yapacak diye bişey varmı ?
    şimdi düşük km'de daha henüz bi problem çıkarmamış bir araçmı almak mantıklı yoksa 170 bin civarı şanzuman'ı yeni değişmiş veye tamir edilmiş bir araç almakmı daha mantıklı ? çünkü şanzuman tahmini masrafı herkes 3-4 bin tl'ler den bahsediyo...

  2. #2
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamamen kullanıcıya bağlı dostum.
    Şanzumanlarda problem var bu doğru ama kullanıcı ile özdeşleşmiş arızalar. 150bin km de de olur 50 binde de.
    Aracı park ederken direk p konumuna değilde önce n (nötüre) alıp el freni ni çekip daha sonra ayağı fren pedalından çekip aracın ağırlığını şanzman dişlilerine değilde frenlere bindirdikten sonra park konumuna alırsan şanzuman selenoid valf sıkıştırması yapma olasılığı ortadan kalkacağı için sıkıntı çıkartmaz. Alacağın aracın şase numarasını veririsen cumartesi yetkili servise uğrayacağım kayıtlarına bakar sana ne arıza vermiş listelerim. Ona göre karar veririsin.

  3. #3
    u.kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhabalar bende 2001 model volvo s40 vardi s40 tan sonra 60 mukemmel bir keyif veriyor. Ozellikle 2004 modele kadar 2.3t5 lerin şanzımanlarinda bu rahatsizlik var diye biliyorum 2005 ve sonrasi modellerde bu sıkıntının giderildigini hatirliyorum suanki araci 185.000 km de 2006 model 2.4 t5 s60 şanzıman revize gormemis hic suan vuruntu vs bi sıkıntısı yok

  4. #4
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı u.kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar bende 2001 model volvo s40 vardi s40 tan sonra 60 mukemmel bir keyif veriyor. Ozellikle 2004 modele kadar 2.3t5 lerin şanzımanlarinda bu rahatsizlik var diye biliyorum 2005 ve sonrasi modellerde bu sıkıntının giderildigini hatirliyorum suanki araci 185.000 km de 2006 model 2.4 t5 s60 şanzıman revize gormemis hic suan vuruntu vs bi sıkıntısı yok
    Sendeki 2.4T Olmasın hocam 2.3 T5 motoru

  5. #5
    u.kurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    297
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2004 yılına kadar 2.3t5 250hp 2005 yılından sonraki modellerde 2.4t5 260 hp dir.

  6. #6
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı u.kurt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2004 yılına kadar 2.3t5 250hp 2005 yılından sonraki modellerde 2.4t5 260 hp dir.
    Edit... Ben üsteki 2004 bölümünü okumuşum yanlışlık için özür.

  7. #7
    BATAK-RC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Şehir
    İstanbul / Bahçeşehir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ferhat-a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamamen kullanıcıya bağlı dostum.
    Şanzumanlarda problem var bu doğru ama kullanıcı ile özdeşleşmiş arızalar. 150bin km de de olur 50 binde de.
    Aracı park ederken direk p konumuna değilde önce n (nötüre) alıp el freni ni çekip daha sonra ayağı fren pedalından çekip aracın ağırlığını şanzman dişlilerine değilde frenlere bindirdikten sonra park konumuna alırsan şanzuman selenoid valf sıkıştırması yapma olasılığı ortadan kalkacağı için sıkıntı çıkartmaz. Alacağın aracın şase numarasını veririsen cumartesi yetkili servise uğrayacağım kayıtlarına bakar sana ne arıza vermiş listelerim. Ona göre karar veririsin.
    çok teşekkür ederim 2 tane buldum ben biri revizyon görmüş garantili diyor ama bilmiyorum nerde yaptırmış diğeri de daha 110 bin.de sorunsuz şuan.
    İnş. önce kendi aracımı satayım o zaman sizinle irtibata geçmek isterim s60 sorgulama için

  8. #8
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakin arkadasim 2.4t5 kullandi uzun sure guclu oldugundan sanzimanin sorun cikarma orani tamamen kullaniciya bagli

    Ama genede Okadar kolay Soru cikariak bir sanziman degil

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #9
    ferhat-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Tr / Ank
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BATAK-RC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok teşekkür ederim 2 tane buldum ben biri revizyon görmüş garantili diyor ama bilmiyorum nerde yaptırmış diğeri de daha 110 bin.de sorunsuz şuan.
    İnş. önce kendi aracımı satayım o zaman sizinle irtibata geçmek isterim s60 sorgulama için
    Ne zaman istersen dostum yardımcı olurum.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •