Kırma ihtimali varken ve bu kadar çok kıran insan varken olayı şansa bırakmamak lazım diye düşünüyorum.
Ben olsam sadece 30.000 tl bütçe ile dediğiniz şekilde bi gc8 almazdım.
Bende stock gc8 kullanıcısıyım ve emin olun kısa süre sonra mıncıklama isteğı oluşuyor insanda.benimde size tavsiyem referanslı alt yapısı iyi bir gc8 almanız.ben şu ana kadar pek sorun yaşamadım ama keşke yüklü birşey alsaymışım diyorum hep.şöyle 400 hp lerde sti şanzımanlı bir gc8 yapmanın maliyeti şu dönemde en az 40 bin lira masraf demek.şimdiden hakkınızda hayırlısı.
Subarularin motorlari ve sanzimanlari da hepimizde olan olusan kaniya ragmen saglam. Ancak 4 ceker aracta hondalar daki gibi hasin bir sekilde 1'den 2ye atildigi zaman zamanin da verdigi yorgunluk onceki sahiplerinin hasin kullanimi bu araclarin 2 viteslerinin kirilmasina yol aciyor. 3 ve 4 de arac cok guclendiginde gene zamanin verdigi yorgunluk ocesindeki hasin kullanimla beraber torktan kirilabiliyor. Bu araclarda sanziman dislisi uzerinde cok daha fazla stress var diger 2 cekerlere gore.
Ancak herkez kirilan ornekleri konustugu icin kirilmayan orneklerde konusulmuyor. Etrafimda bir cok subaru 5 ileri sanziman kullancisi araclarinin viteslerinin hatir hatur atmasina ragmen kirilmiyor. Araclarin bakimli olmasi sanziman yaglarinin kaliteli yaglar ile degistirilmesi vs gerekiyor... Sahibinden sevkat gormus Subaru ciddi saglamdir.
1999 sanzimanlar oncesine gore bir tik daha saglam olabilir...
Men plan God laughs...
I have reset it....Aal izz well....
Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
Valla gc8 alıpta sakin binebilceğinizi hiç sanmıyorum. Babam bile abimin gc8 ını kullandığında şehir içi 160 la geziyor ki biz Antalyadan Artvine giderken bile ip gibi yollarda kendi civicinde 140 ı geçmiyor. Sonrada bana dönüp " yaa bu abinin arabasıyla sanayiye gitmek çok kısa sürüyor " diyor. Bu yuzden alıcağınız gc8 le gazlamamanız nasıl mumkun değilse ufaktanda olsa gazladığınız gc8 de şanzımanı kırmamanız da okadar mümün değil. Şahsen abim çok dikkat etmesine rağmen 2 kere kırdı. Şuan alt takım komple sti yürürlü araba kendine geldi aklımızda en ufak korku veya soru işareti kalmadı. Bence forget ve sti yürürlü olmasına dikkat edin başınız ağrımasın
DR. OWL
Valla harcadıktan sonra ne 40 binler yer sitede örnekleri var.bu araba öyle birşeyki en azından ben böyle hissediyorum insanın harcadıkça harcayası hep üstüne birşeyler koyası geliyor.bende alırken egzoz dan başka birşey yapmam diyordum ama imkanım olsa sağlam yüklerim ki inşallah yavaş yavaş o da olacak.
Bende problem çıkartmıştı, sık görülebilen bir arıza olduğunu öğrenmiştim. Sonuçta yağ pompası kısa süre bile dursa, yatak sarıyorsun. Yağ pompası para değil.
Ben de 2. vites değil 5. vited kırılmıştı ):.
Bir de polemik yaratmak istemem ama Türkiye'de catalunya seri GC8 yok, dursun81 nikli arkadaşın profilinde gördüm de......
Okumadan imzalamam.....
Aracım halkalı 2 etapta istersen gelip bakabilirsin.yada gidip Topkapı subaru Servisi'nden aracı sorabilirsin.catalunya serisi Türkiye'ye 97 yılında sadece 7 adet gitmiş bende aldıktan sonra servise sorarak öğrendim.ayırt edici özelliği koltuk döşemeleri ve gösterge panelinin karbon oluşu.motor da da sadece turbosu biraz daha büyük diye biliyorum.
Gc8 alınır, cok da güzel gazlanır .. Stock kullanan cok arkadasım var .. Hepsi gayet memnun, arkadasım vf35 turbo stock motor cat cut gidiyo, bitek 2. Vitesi kırdı, 1500 liraya herşey dahil yaptırdı onu da .. Sanzıman kırcak diye de insan hayalinden vazgeçmemeli .. Ben aldım, zorunluluk sebebiyle sattım, kısmetse ilerde yine alıcam .. Gc8'in en önemli özelliği referans olmalıdır, arastırın sorun soruşturun .. Siz nasıl kullanırsanız, o da o yönde tepki verir ..
Catalunya nın en ayırt edici özelliklerinden birisi de araçta ki özel plakadır. Tabii sökülmedi ise. Topu topu da 200 adet üretilmiştir.
http://ipocars.com/imgs/a/e/c/v/e/su...1997_5_lgw.jpg
Turkiye'de genelde renkten dolayi catalunya diyorlar. Gercek Catanlunya ise zaten diyecek bir sey yok. Bir de catlunyaya Ingiltere modeli diyorlar.
Men plan God laughs...
I have reset it....Aal izz well....
Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
Aman hocam yanlis anlama iddia felan etmiyorum... Benim icin hepsi cok guzel ve ozel araclar. Kazasiz belasiz kullanin...![]()
Men plan God laughs...
I have reset it....Aal izz well....
Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
Yok hocam lafım sana değil zaten bende bu forumda bu modelle ilgili yorumları araştırdım bir ara çoğu subarucu arkadaş olmadığını idda etmiş ondan dolayı öyle söyledim.
Selam bende hayalim olan GC8 i aldım işi bilenler 99 ve üstü al dediler bende öyle yaptım ama 3. hafta doldurup kalkarken 3. dişli ve prizdirek kırıldı
2500 tl ye 1 haftada toplandı komple şanzuman aldım. STi olsa kırılmaz diyorlar ama Ankarada STİ kıran da varmış. Yağpompasını duymadım ama hararet çabuk yükseliyor dikkat etmek gerek.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)