Valla zevkler tartisilmaz ama cirkinlikte son nokta bana gore![]()
okadarda abartıldıgı kadar kötü değil valla ben beğeniyorum .bence 5Gt den daha güzel 4-5 kişilk aile yada sağ arkada oturmak isteyen için bence gayet mantıklı
Connecting site...
0 dizel 1.5 clalar bile 140 145 milyar oldugunu düşünürsek 5-10 bindeki böyle bir arabanın fiyatıda aşırı kalmıyor
1881 - 193∞
uzakdoğu pazarı için üretilmiş bir seri GT ler , Avrupa da TR de de tutmadı tutmayacaktır. 2. elde ciddi zarar ettirir. Ayrıca 3 serisinden kalite olarak üstün olamaz aynı karoser iç birebir aynı parçalar tek fark kaporta.
üst-orta sınıf modeller...
5 serisi; önü ne kadar karizmatikse arkası da o derece çirkin. iç mekanı gerçekten de 3 serisi gt'den daha dar.
e serisi; iç mekan kalitesi ve kokpit görünümü gerçekten cılız duruyor. w211 ve w210'u geçtim; w124 asaleti dahi yok araçta.
a6; motoru (2.0 tdi 177 hp) hem verimlilik hem de performans konusunda zayıf. bu motorla birlikte quattro'ları da aşırı pahalı.
herşeyi geçtik, ya boyutlar? artık iyice 5 metre oldular yani.kısacası üst-orta sınıf modeller olmaz.
son olarak bayilerden sorgulattık, ellerindeki bu sınıf araçların %90'ı ya beyaz ya siyah! bu kadar renksiz bir milletiz yani. şahin beyazı a4'ler, f10'lar boy boy caddelerde kurban oluyum ya...
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
Hocam arada çok büyük bir boy farkı yok, s class ya da 7 serisiyle 3 gt kıyaslasanız neyse. Elbetteki gönlünüzden geçen araca binmenizi hepimiz isteriz. Yalnız şuda bir gerçek ki 5 serisi her türlü 3 ten üstün. İç mekanın darlığına gelince 1.83 boyla sıkışmanız biraz garip geldi. Kilonuzu bilmiyorum ama ben 1.87 gayet rahat ediyorum. İçi, gidişi, konforu muazzam.( 525xd )
"Bu ülkede ilgililer bilgisiz, bilgililer de ilgisizdir."
abi senin bi şekilde yanlışın var yükseklik, genişlik, uzunluk, aks aralığı ve ön/arka iz genişliği olarak 5 serisi her alanda 3 serisinden daha fazlasına sahip doğal olarak. bindiğin araçların koltuk ayarlarından dolayı sana öyle gelmiş olabilir.
BMW 5 Serisi Gran Turismo: Teknik Veriler
BMW 3 Serisi Gran Turismo: Teknik veriler
ayrıca o siyah beyaz mevzusu şu ülkede en nefret ettiğin durumlardan biri. umarım siyah ya da beyaz alıp bu güzelim araçları hiç etmezsin..
Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
https://www.instagram.com/biramemuru/
yanlış anlamayın 3 gt'ye hiç bindiniz mi? ben defalarca farklı koltuk ayarları kombinasyonlarıyla 5'ten inip 3 gt'ye bindim showroom'da. yahu harbiden 3 gt arkadaki diz ve öndeki baş mesafesi olarak 5'ten daha geniş. çalışanlar da aynısını söyleyince tamam dedim yaa bende bi yanlışlık yok. bakın normal 3 serisi demiyorum. ona eyvallah, o 5'ten bariz dar ama 3 gt başka.![]()
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
a6 2.0tdi fwd kullandınız mı? 520d yi geçiyor. hiçte yabana atılcak bi performansı yok. 525d ylede arada 200 e kadar en fazla 4 boy kalıyor. konfor derseniz a6 nın yanında f10, 3 serisi gibi kalır. f10 kullanıcısı olarak söylüyorum.
edit: a6 2.0 tdi bizim arabanın ortalaması 7.2. az yaksın diyede oyle kulllanılan bi araba değil.
kıyaslamayı a6 2.0 tdi-5.20d olarak değil; a6 2.0tdi-5.25xd olarak yapmıştım ben. o yüzden a6'yı performansta eledim. ha onda da 3.0 tdi'ın 245 ps'liği var; onun da fiyatı malıumunuz...
kardeşim ayrıca f10' neden konfor konusunda öyle söyledin? f10 dar mı veya süspansiyonu mu huzursuz a6'nın yanında? kullandığın için sordum yanlış anlama.
bir de xdrive ile sorun yaşadınız mı? bazı yerlerde pek olumlu şeyler duymadım.
kullananların yorumları gerçekten önemli.
![]()
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
ben tavsiyelere bakarak 520d dedim zatenşuan 2.0 üstü zaten vergide coşuyo o yüzden onları geçiyorum.
a6 f10 arasındaki en belirgin farklar; motor sesi(f10 içeri çok motor sesi alıyor ufak hızlarda, a6 da duyamazsınız), yol sesi(f10 runflat standart a6da rft yok etkisi burda), f10 rüzgar sesi 130 dan sonra aşırı a6 da yok. iç mekan olarak a6 hayli geniş ön göğüs ufak olduğu için, ama f10 da çok kaba ama tasarım büyük ekran olunca güzel.
benim aracım m paket suspansiyonlarda oyle 19" jant var kendim değiştirdim 18" di geldiğinde ama yine sertti. bazılarına göre çok komforlu geliyor ama a6 yla konforda kesinlikle yarışamaz. sürüş zevki bilmem ne kadar ilgilenirsiniz ama eski kasaları gibi değil iki arabanında.
şuan 19500km de benim arabam p.tesi servise bırakıcam garantiden büyük ihtimal transfer kutusunu değiştiricekler 2. gidişi çünkü. kronikmiş xdrive da öyle okudum ama yetkili servis bişey demedi getir sorun devam ediyosa değişelim dedi.
a6 da çok km yapmışlığım yok ama 525xd ile ilgili sorularınızı cevaplayabilirim
söylemeyi unuttum birde çoğu insan bmw nin idrive ın kullanımını çok zor bulur ama audideki kadar saçma karma karışık bişey görmedim![]()
eyvallah kardeşim. 320d gt'nin xdrive transfer kutusu da aynı sorunu çıkarır mı acaba? yani bütün xdrive'larda mı var bu sorun? bir de maliyetli birşey midir bu?
f10'daki ön kısmın darlığı aynen dediğin gibi kokpit ve vites konsolunun kaba olmasından da kaynaklanıyor. özellikle bacak kısmı dar f10'un. gürültü olayı da kafa karıştırıcı. 3'lerde de var mıdır, varsa ayıp yani.![]()
. . . audi . . .
Vorsprung durch Technik
5 te varsa 3 tede vardır belki daha fazlacanlı olarak 2 3 kere gördüm 3gt. bilmiyorum ben sadece f10 olarak araştırdım 3900€ fiyatıymış transfer kutusu. ama bunun haricinde xdrive larda başka parçalardada sorun yaşayan olmuş ki daha arabam 19 binde hiçte hunharca kullanmadım arabayı. x5, x6 da falan duymadım böyle sorun yada dikkat etmedim hiç, araştırmak gerekli yurtdışı forumlarıda.
530d gt düşündünüz mü?
Sık araba değiştiriyorsun Fatih abi, yaşayacağın değer kaybı çok fazla olur hem sıfır hemde tutulmayan bir arabada..
Audi A5 sportback yada A4 Allroad yakışır bence isteklerine ve tarzına..Bu iki araca hayır diyebileceğini sanmıyorum özellikle MMI ve S-line opsiyonluysa![]()
E250 AMG 4matic bakalım o paralara
yada : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...56933646/detay
#eksikpazar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)