Evet deri doseme 4 kapi anahtarsiz giris 19" jant opsiyonlari
Ama sunroof yoktu en onemlisi
Printable View
performance pack deki jantları koymuşlar sunroof koymamışlar
DSG beygire bagli degil torka bagli olarak sorun cikartabiliyo. Standart turbo ile 2 bar ustunde zaten 600 nm seviyelerine geliniyo. Buyuk turbo ve daha dusuk basincla beygir yukselirken tork bi parca daha az oluyo o yuzden sorun yasama olasiligi yok.
Melih Bey bu sanziman 600-700 tork seviyelerine bile dayanir ben cok uzun sure hic sorun yasamadim sen yasadin ama oem e donunce sorun kalmadi biliyosun ... hala dsg ymis o yuzden almiycam diyosun hayret bi adamsin :)
öncelikle seni döverim :D
senden kaslıyım :) hem de çok kaslıyım :D
dsg konusuna gelince, biliyorsun ki birine güvendik, azımıza sıçtı
.ayrıca 2 çeker bir araca dsg alıp nasıl kaldıracam levent ? 400 hp olunca araç neolacak ? . bunlar beni düşündürüyor. golf r iyiydi
4 çekerdi saramıyordu.ben boku yedim ya...:( ne yapacam bilmiyorum
Selam Melih çim
Eğer cupra alıpta 400 hp lere. Çıkarırsan sürekli traction sorunu yaşayacağın kesin.mekanik kaydırmalı kilit kesin takman gerek ve iyi marka bir cadde semi slicklere ihtiyacın olacak.aslında aracını nasıl ve ne amaçla kullanacağına karar vermen gerek.roll yapacaksan cupra iyi olabilir ama benim fikrim bir R ın zevkini asla sana yaşatmıyacağı kesin.yağmurda gazla kaygan parlak asfatta gazla kalkarken lunch yap karda çık tur at....ya bunları yaşadıktan sonra cupra yı bir kez daha düşün derim.sakın yanlış anlaşılmasın cupra tabikide güzel araba ama kullanım çokluğu olarak bir R değil bence.
GTİ ise gayet kaliteli ve işçilik imaj olarakta 1 tık önde cupradan.aslında sende bunları biliyorsundur da işte işin içinde para olunca nasıl karar vereceğin kafını kurcalıyor.biraz bekle acele etme dur bir gelsin araçlar bi bak derim ben.inşallah gönlünde olanı alırsın.
Görüşmek üzere :)
CANIM abim
abi açık ve net söylüyorum. ben cuprayı çok istedim zamanında, olmadı aksilik oldu alamadım. nm golf r ı aldım
4 çeker zevkini yaşadım ve inanılmaz birşey olduğunu gördüm...
şuan almak istediğim en son araç aslında cupra :(
zaten cupra almazsam gti hiç hiç almam, ikiside aynı sonuçta; ama golf r içime oturdu :( çok istiyorum...biryerden gelecek paramda yok
ticaretlede uğrasmıyorumki ...
ne kısalıyorum ne uzuyorum...
ulaşabileceğim bir rakam olsa golf r zorlayacağım kendimi..., motorumuda satacam ...
ama yok abi 170.000 tl çıkamam,senin dediğini yapacam zaten, hızlı karar vermeyeceğim.ondan sonra citti zarar ederim.
ankarada bir arkadaş var stage 2 scirocco r ı var
kalkarken gaza oturduğunda nasıl keyif veriyormu diyorum,sola sağa atıyor kendini diyor araç.
biliyorsunki oda 2 çeker ve dsg.şanzumanın zorlandığını hissediyorum diyor...nebilim abi neyapacam, keşke 4 çeker araç kullanmasaydım,almasaydım zevkini tatmasaydım...
Abi evo X mr al derim.paranin bir kismida cebinde kalır. Memleketin ne olacağı belli olmaz
Yeni yenidir mantigindan biraz cik bence abi subaru yada evo da sana ayni keyfi verecektir emin ol..100 liraya alsan 20 liraya canavar olur sti..
artık piyasa canlanır inancındayım, ve nitekimde öyle olmaya başladı..
şuan boşa hayaller içerisindeyim.biliyorum. benim yeni kasa golf r almam
başbakanın bugün istifası verme ihtimaliyle aynı :D
kullanılmış bir araç almam, yada km çok ama çok düşük olacak ve modifiye edilmemiş olacak.evo 10 da yıllar geçti artık. kasasını değiştirme vakti geldi bence.yada evo üretimden kalkar.
bu adamların hızlı araçlara otomatik şanzuman koymalarına bir anlam veremiyorum :(
lan cuprada dsg ne gerek var
yada evo x da neden böyle birşey yapıyorsun arkadaş.yada türkiyeye getirme
git başka ülkelerede sat otomatiği
zaten istemeye istemeye alacaktım cuprayı
birde dsg saçmalığı çıktı:(
Arkadaşlar Sti veya evo X demiş ama sizin bi önceki postlarınızda adanada bu işlerle uğraşan usta yok demişsiniz herhangi bir arızada tıra yukleyip istanbula götürkekte maddiyat gerektiriyo bunuda düşünmek lazım.
Connecting site...
bu arabalar hakkında pek bi fikrim yok ama sizin isteklerinin doğrultusunda ugyun bir araç.
1) 4 çeker
2) 400+ hp
3) Manuel
4) Km düşük
Benim sizin postlarınızdan anladıgım kadarı ile bu arabayi tarif ettiniz bir fikir olsun diye yazmak istedim.
Edit: Vergisi aklıma gelmedi ama yinede düşünülebilir.
abi valla benim içimi kararttın ya konunun başından beri okuyorum
bu ne çıkmazdır, bu ne kararsızlıktır, bu ne pişmanlıktır, bu ne bohemmiyettir abi :D:D:D
sen yazdıkça benim içim karardı valla :D
Allah yardımcın olsun :)
ama illaki yeni Golf R almak şart mı,
baktın olmuyor 2011, 2012 Golf R dan devam et düşük km li,
400-500hp bin paşa paşa :)
Melih al bi tane 335 komple egzoz yazılım vs 450 hp yap bin paşalar gibi ya bosver vag falan :)
Abi sen 4 çeker olsun DSG olmasın, Sıfır olsun 140bin TL geçmesin dediginde seçenekler daralıyor. Belki o seçeneklerde istedigin yok ama Adanada STI ve EVO için anlayan çok güzel ustalar var. Haberin olsun :)
Oncelikle sunu soyliyim bana boyle tehditkar mesajlar atmaktan vazgec, kac yasinda adamsin yakisiyo mu hic? :) bence araba da alma forumu rahat birak bu nedir ya kac gundur. Benim eski arabami alabilirsin istersen seninki yerine haha:)
Al bi temiz s3 70-80 civarına düz vites hemde yap stage2+ devam et 100bin tutmaz :)
önceki sayfada arkadaş önermiş bilmiyorum HB mi istiyosunuz ama RWD bir aracı FWD ile kıyaslamayın 2WD diye :)
RWD'nin sürüş karakteri vs çok başkadır bence denemekde fayda var sonuçda 4WD'den zevkinizi almışsınız bide güçlü RWD olsun :)
bence şöyle opsiyon listesi kabarık km'si az bi 335 olabilir :)
Connecting site...
bu sonuncu sw opc çok terbiyesizce oldu :D
forumda biara videoları geliodu sahibi onlarıda kesti noldu acaba gidişatı
sedanıda varmış
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...35720551/detay
ıstenılen randıman alınamadı o arabayla sahıbı 4 ay mı ne kullanabıldı arabayı sanzuman sorunu vardı cozmuslerdı en son 100 kusur harcandı o arabaya sımdı performansı kısık 650 bg dı 100-200 u 7.5 sndı.
9-10 liraya çok can sıkan bişey olabilir
Connecting site...
Alp1903'un de yazdigi uzere senin ilacin subaru sti. Sendeki.butce ile cok rahat altindan kalkarsin...
Fizik kuralları ile savaşmak ta bi yere kadar fwd sıkıntı hele hele güç arttıkça eziyete dönüyor
Bizim GTI larda bile şehir içinde çok sıkıntı iken üst güçleri hayal bile edemedim.
Awd güzel bişey hatta ve hatta şahsi fikrime göre muazzam bişey..
demin bi test izledim golf7r ve cupra280 pistte cupra daha iyi sure yapiyodu (golf 1.13 cupra 1.10) rinde yine ayni sekilde cupra 16-17 sn daha iyi yapmis golfden.Sasirdim acikcasi :D nasi bi alet bu cupra
Arkadaslar ben hic cok guclu 2 ceker ama otomatik kullanmadim.nasil oluyor...bunu en iyi dsg si olanlar bilir
polo lari yukleyen arkadaslar yada golf tsi 1.4 160 lik olan yazilimli olarak kullanan ...kalktiklarinda aracla...direk gaza otururlarla arac nasil tekpi veriyor ?
Ben bundan korkuyorum...cupra dsg gelecek ama ven bu araci 400 hp yaptimmi
arac nasil olacak.duz vites olsa kesici devreye giriyor hemen 3 sn sonra vites atar insan.tabi bu 1den 2 ye cekerken 2 dende 3 e cekerken olan birsey...dsg de manuelede alsan 6800 e geldimi devir .arac vites atiyor.iste neler olur ozaman
Abi tam gaz kalkmaya çalıştığında zaten gidemiyor araç sarmaktan sağa sola çekiyor kafayı. Ayrıca devir dolsa bile araç sararken vites atmıyor dsg üst vitesin hızını bekliyor atmak için 7500 devir çok çevirdim dsg ile :) Tabiki 4 çekerin keyfi bambaşka ama bütçenin içinde kalıp güzlü bir araç alıcaksan cupra veya gti dsgye rağmen bulunmaz hint kumaşı. Yerinde olsam Golf Gti alır paşa paşa binerim hem donanım hem görüntü şahane bir araç olmuş. Bu aracı alıp sürekli sıfırdan dikmezsin zaten çok limit yapmadıkça aşırı tutunma sorunu yaşamazsın bence zeminede bağlı olarak. Ayrıca tam hatırlamamakla birlikte sanıyorumki dsgde kesici açılabiliyordu.
Lastik ne kadar iyi olurda tutunursa ilk kalkışın o kadar az patinajla ve stabil olur.eski cupralarla polo,scirocco,golf tsi vs ile kıyaslamayın o araçların ztn altyapısı çok daha zayıf aktarmaları kötü şimdikine göre.yeni cupra ve golf 7de mqb platformu var,aktarma organları çok daha iyi ve yeni elektronik kilit var zaten ilk defa pistte iyi süreler çıkarmalarının sebebide bunlar.çok fazla güç yüklemeyip tutunmayı arttırıcak iyileştirmeler yapılırsa pek problem yaşayacağını sanmıyorum.ama mecburen fwd araç alacaksanda cupra değil golf gti öneririm hp'si dışında artı yönleri daha fazla
Son soru tam olarak beni anlattigindan ben cevap vereyim.Arabami ayni sizin golf.gibi keyif amacli yaptim.bugune kadar hic roll.kovalama veya piste cikma derdim olmadi.Benim tavsiyem.mutlaka ama mutlaka 4 ceker. Sonucta arabanizi gunluk kullanicaksiniz.Yemisim 4 cekerin kaybini,2 ceker alipda 90-100 e kadar sarmaktan iyidir.Daha lastiklerim 18.000 de olmasina ragmen benim bu arabadan tek sikayetim patinaj.Yagmurda karda gezdigimizde oluyor o yuzden sabah aksam slick olmaz.Mazallah gunesli havada bi yerde su birikintisi olur bisey olur yok yani..Bu arada dsg arabada patinajda vites atmaz 7xxx devirleri cevirir en iyi zamanlamaya kadar.Zaten cidden patinaj sirasinda onden ceker dsg bir aracta (200+ hp)
biseylerin ters gittigini anliyorsunuz o gelen seslerden.Bana sorarsaniz nacizane km cok dert edilmeden butceninde limitlerine varilmadan golf r veya s3 en dogru tercih olacaktir.Abimde 2008 vardi 58.000kmde sattik gercekten cok cok keyifli.bir arabaydi.
Bunu bilmiyordum tskler.Fakat hangi sistem gelirse gelsin sonuc olarak 4 cekerin tutunmasini yansitamayacak.Yol tutusuda keza ayni sekilde.Yakacakmi.yakacak belki guc kaybida olucak ama benim dusuncem bu yonde.Sahsen bir sonraki arabam yine hothatch olursa ilk sartim 4 ceker olurdu