Bencede kesinlikle 4 çeker olmalı bende olsam 4 çeker alırdım ama imkanı pek elvermediği için 2 çeker ön planda görünüyo ona istinaden söyledim.yenilerde 4 çeker kaybıda eskiye oranla çok düşük zaten haldex yenilendi kayıpta pek yok
Printable View
verdiğin bilgiler için teşekkürler
evet 4 çekerin güzelliğini kullanan bilir...bu sebeple 4 çeker çok istiyorum
ama yeni teknoloji tsi
3 araçta var
golf r , s3 ve cupra... bunlardan sadece cupraya ulaşabilirim :(
peki sana bir soru sormak istiyorum... cupra düz vites olsaydı kalkışta daha mı iyi olurdu... yani dsg ile düz vites kaldırılsa (ama araçları 400 hp olarak düşün)
hangisi daha iyi kalkacaktır...ve şanzuman yine 6 ileri yağlı kavrama olacakmış dsg... benim kavramaya vereceğim zarar çokmu olacaktır
Cupranın teknik verilerini incelemedim.Fakat 0-100 de genel olarak dsg her zaman daha üstün oluyor.En basit örneği mkV GTI Bu şanzıman oranları ve dsg nin hızıyla alakalı.Fakat manuelin de top speed i daha fazla mesela.Yani şu şekilde soru kalmasın kafanızda araba patinaja çıktı 6500 deviri gördüğü an 2 ye atacak.Böyle bir şey yok,tutunana kadar vites atmıyor araba en azından durum benim arabamda budur.Abimin golf gti'ı da aynı şekildeydi.Yanlız 6 ileri Dsg olacaksa bence hiç bir problem yok.7 ileri kuru tipler daha naif bir yapıya sahip.Tabiki patinaj her araba için zararlı bir olay ama her tip dsg için patinaj olabildiğince az olmalı.Aslında patinaj derken 0 dan kalkmaktan bahsediyorum, 2.vites 50-60 gibi başlanılan hızlamada yapılan değil yani.Bu arada zaten golf r ınızdada 6 ileri olduğundan biliyorsunuz fakat ben başka bir örnek vereyim.220.xxx km de caddy miz var 6 ileri dsg, ya manuel olsa bu kadar sağlam olur..En ufak bir sorun yaşamadık.
Drift King Test Golf GTI (DSG vs 6spd Manual) - YouTube bu manuel/dsg golf gti ın karşılaştırması.(Video yu şu an açamıyorum fakat farklı pilotların dsg ile karşılaştırmasını gösteriyordu doğru video değilse eve geçince bulurum)
4 çeker 4 kapı olması sebebiyle buna nedersin abi :) gerçi şuan bulamadım esas bunların jcw olanları 218 hp lik 1.6thp
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...51524424/detay
Önden çeker alırsan çok pahalı bir parça olmayan Kilit takarsın nispeten daha düzgün bir ivmelenmen olr
Melih bendede r8 bobin var, okada bobin nezaman taksam patirdadi araç:) sana bi dip not olsun, al cupra birak roll işlerini stg2 yap güzel lastik, mekanik kilit pist kovala nede olsa yeni iki çeker king olcak herkez golf gti diyoda yol tutuş fren herşey cupra çok üstün, konfor arayanlar mercedese binsin bence:)
senin aracın r8 bobin olduğu içinmi yürüyor sanki :) güldürme adamı kanka
cupra olduğu için , iki çeker olduğu için , birde dreksiyona senin gibi acıması biri binince
sonuç böyle oluyor...
sen söyle sence cuprada dsg nasıl olur
yarın birgün bunlar düz vites çıkarmasınlar...aslında dsg muhteşem
vites kaçırma derdin yok
yok volan gitti debriyaj değişti falan fıstık yok.
bu arada senin araç 500 hp,sen kalkıyormusun hiç 0 dan
abi şu site bi sana bide tarkan(tago) abiye araba bulamadı yav :D
rica ederim el verdiğince yardımcı olmaya çalıştım.Evet eşit şartlarda baktığımız zaman dsg mutlaka manuel e nazaran daha iyi hızlanacaktır 0-100 de.Fakat dediğim gibi golf gti örneğinde olduğu gibi top speedde manuel bir tık önde olur.Yani aslında bu olay tamamen şanzıman oranlarıyla alakalı bi mesele fabrikanın bunu nasıl ürettiğiyle.kısa olursa iyi hızlanır top speed i düşük olur veya tam tersi.Bunun en optimal değerini bulup üretilir.Fakat eşit şartlarda bakıldığındaki dsg hızlanmasında kaybınız olmayacağından her türlü önde olursunuz.
Valla 0 araç alacakken zerre düşünmüyorum :D
CC yi aldım kardayım, Dobloyu aldım yeni ondada kardayım.
Gel gelelim 2. el araçlar hem pahalı hemde asla ve asla anlatıldıkları gibi değiller.
Hahaha, Yorum yapmiycam bu son mesaja:)
Yap la yap :D nolduki :D
Bana araba bulun olum, :D
15 gün once leon cuprayi test ettim 280 hpligini.tek kelime ile mükemmel diyebilirim heleki bir tusla cupra moduna aldiktan sonra degmeyin keyfine.bu araci kesinlikle manuel olarak sahsen ben almazdim.test ettigim araç dsgydi.test ettigim aracin rengi siyahti ve deri koltukluydu.ben bu kombinasyonu begenmedim.deri koltuk cok asiri terletti beni siyah renkte araci hiç ama hiç göstermiyordu.renk olarak beyaz ve kirmizi arabayi gösteriyor ve koltuk olarak orjin olanlari yeterli ama illa bir degisiklik isteyenler için golf r lerdeki gibi yaris koltuklari ile de alinabiliyor.leon cupra almak isteyenler kesinlikle pisman olmayacaginizdan emin olabilirsiniz.bu arada belçika için fiyatini yazayim size bana olan indirimlerle beraber 34.806 euro.bu fiyatin içinde ekstra yaris koltuklari,acilir tavan,park sensörleri ve renk kirmizi.
cupra alın geçin..bu kasada kilitde var..yada bekleyin cupra r çıkacak diyorlar 4 çeker sonra pişman olmayın..
lakin ben olsam 90 lara evo x çeker mr sst stock kullanırdım hayalimdeki araçlardan biri çünkü..
Cupracılara hayırlı olsun,fiyat açıklandı.Seat sitesinde yeni leon başlığı altında......2.0 TSI 265 HP DSG S&S CUPRA 125.000 TL
bu vw bi tuhaf s3 üde 300 hp iken buraya 280 hp gönderiyor
Cupra 280 hp 265 gönderiyor
sebep burası çok sıcakmış sanane kardeşim sorun olursa bana olur yada isteyene bir kağıt falan imzalat almanyada kaç hp ise sorumluluğu üzerime alıyorum diye sat aracı
Gecen hafta munich de cupraya bakma firsatim oldu gayet guzel arac bence tavsiye ediyorum..epeycedr satmis valla..
türkiyeye 3 kapı modeli gelicek mi? 125.000 tl 280 beygirlik bir spor araba için günümüz türkiye şartlarında bence makul...golf gti yerine tercih ederdim...