User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
30 sonuçtan 20 ile 30 arası

Konu: kat iptali yarari zarari nedir?

  1. #20
    muratburunce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye, Ankara
    Mesaj
    3.658
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    F7R'da nasıl bir tepkime yapar fark edilirmi kat iptali?

    Konu kirliği olmasın diye buraya yazdım konu sahibi arkadaş kusa bakma
    •06 E 6577 - MAT BRAVO • / •06 ZOF 96 - CORSA GSİ • / •06 ZUZ 87 - 1.6 İES • / •06 JR 124 - F7R • / • 35 CSE 57 - İNTEGRA • / • 42 CNE 94 - VW Polo • / •34 ZR 3191 - Seat Cordoba •

  2. #21

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Bayrampaşa
    Mesaj
    503
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu güzel Metin'cim iptal ettir bide senden dinliyim +larını -lerini. Zaman bulabilirsem bende yarın katı iptal ettiricem.

  3. #22
    MazdaSpeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Sarıyer, İstanbul
    Mesaj
    514
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kat'sız muayeneden geçemiyorsunuz

  4. #23
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MazdaSpeed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kat'sız muayeneden geçemiyorsunuz
    Aynen önemli bir detay 2000 ve üstü üretim tarihliyse aracınız tak zorunlu, altında kalan araçlarda zorunlu değil.

  5. #24
    fthdrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Şehir
    Fikirtepe
    Mesaj
    10.071
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı -ER- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen önemli bir detay 2000 ve üstü üretim tarihliyse aracınız tak zorunlu, altında kalan araçlarda zorunlu değil.
    Bilgi için tesekkurler.
    Peki komple duz boru sona oem son susturucuyla gecebilir miyiz

  6. #25
    wrcsinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğaya, geleceğe, çocuklara ve yaşlılara zararı çok büyük. ufacık bir çekiş artışı için o parçayı söküp gezmemelisiniz..
    o zmaan fabrika çıkışı kat olmayan araçlarlada gezmemeliyiz

  7. #26
    ibrahm_38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde merak ettigim bişeydi bu konuyu görmüşken soruyum Polo 6n 1.6 8v 75hp aracım nasıl bi ses verir acaba ? yakıtı arttırmaz galiba okudugum kadarıyla bide bu uygulamanın ücreti ne kadardır tahmini ?

  8. #27
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul- Silivri
    Mesaj
    1.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yaa egzozcu 2 3 ustayla konutum kat ıptalı yakıtı arttırır orası kesın 20 kurussa 24 kurus olur dedıgler ve alt devırler olur dedıgı ıcın ıptal etmedım
    ASTRA GSİ16V

    CORSA GSİ16V

  9. #28

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burda araba kaşari olmus insanlar var neredeyse turkce konusmayi bilmeyen adamlarin dediklerine inanmayin. kati sök yakit dusebilir bile

  10. #29
    Mehmetmert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara-Nevşehir
    Mesaj
    2.935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    47 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düz mantık yanlış,tamam kat arabayı sıkıştırıyor sökünce rahatlar mantıklı geliyor ama işin aslı bu değil.Motorun belirli bir sıkıştırmaya ihtiyacı var,zaten araba atmosferik.Katı sökünce sıkıştırma ( back pressure) düşücek. Buda ölen alt devirler ve kaybedilen güç olarak size geri dönücektir. Back Pressure konusunu iyi araştırın derim size.Stock bir araçta bence artı değil eksi yaratıcaktır

  11. #30
    metin_1989 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul- Silivri
    Mesaj
    1.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmetmert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düz mantık yanlış,tamam kat arabayı sıkıştırıyor sökünce rahatlar mantıklı geliyor ama işin aslı bu değil.Motorun belirli bir sıkıştırmaya ihtiyacı var,zaten araba atmosferik.Katı sökünce sıkıştırma ( back pressure) düşücek. Buda ölen alt devirler ve kaybedilen güç olarak size geri dönücektir. Back Pressure konusunu iyi araştırın derim size.Stock bir araçta bence artı değil eksi yaratıcaktır
    Cengizz ustaa hocamm ayni ustam gibi konustun o da oyle dedi arkadaslar sikistirma dustugunde yakit biraz daha artar dedi rahatlar amaa yakit konusunda artar yoksa bir zarar yok dedi sadece alt devirlerin olur yakitin artar ama biraz daha rahatlar dedi iste o yuzden istemedim sonuda 70×100 rpm cevirmiyoruz gerek yok bence turbo olsaydi yapabilirdimde iste neyse kalsin simdilik
    ASTRA GSİ16V

    CORSA GSİ16V

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •