Kasa ne?![]()
350ci gen1den 500 550hp almak 14.1 cr vr 383ci stroker ile asiri pozitif..imkansiza yakin.
Ls1 kapak olarak gen1 in cok onunde ayni yapilan degisikliklerle alacaginiz guc daha fazla ve motor daha hafif..
Ikisinin yerine budget build olacaksa eger lq4 ve ya lq9 tercihim olurdu..
Yani 500 alamazmiyiz ?
Iste butun konular boyle basladi dolayisi ile bukadar harcamanin ustune suprizler le yikilmayalim
Bugun bi iki yerle daha gorusucem ellerinde ls2 varmis bakalim ne olacak
Sizin belirttiginiz LQ4 yada 9 bunlar hakkinda hic bilgim yok tr de guncel bi motormu ve neden ls e gore bu ?
Orcun hersey senin yuzunden oldu
Okadar ugrasin ustune cok fazla yorum ve bilgi kirliligi karisinca Tamam dedim ve vazgecmek uzereydim amerikan sevdamdan.. gidip bi 2jz alip cekik gozlere katilacaktim ama bir sure once ilk videoyu yayinladiginda yine yaktin beni
Yani kosul sart ne olursa olsun o amerikandaki ses herseye degiyor)
abi kafa karıştırmak gibi olmasın amagit benim motordan al
derim sana bende 302 ho çok uygun rakama alırsın
347 stoker (piston kol krank yatak 1900 dolar )
iyi bir dolu kapak set 2000 dolar
ensantrık 300 dolar
emme yakıt rayı 700 dolar
ıvır zıvır da 2000 doalr tutsa (yağ pomba conta rokker vss..)
mustang dynoda 450 500 arası alırsın telde konuşursak daha detaylı olur
üzerine 200 shot rahat basarın dedıgın gibide 1300 kg olursa fena olur
l1 alsak 550 hp çıkarmak ciddi para ls2 de alsan fark yapmıyor aynı şey
he l3 alırsan kapak ensantrikle 500 ler oluyor böyle uzayıp gider![]()
Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
DR.ECU
Hissiyat keyif icin karburatorlu olmasi lazim. Ama ls daha teknolojik makine ve c6lara kadar ciktigi icin parcasi da daha yaygin. Bir de standart amerikan aracina koysaydiniz karb. 350lik daha hos olurdu, gerek sesi gerek calisma prensibi gerek yuklemesi chargeri bilmemneyi. Ama avrupali bir araca swap yapacagim diyorsunuz, o strok sesine bilmemneye ihtiyaciniz yok, o yuzden ls mantikli geldi bana. Fiyatlar ne kadar bilmiyorum fakat cok ucuz olmamasi lazim, e ben de e36ya e92 mi ne bisey su 4.0lt v8i swapladiklarini gordum yurtdisinda, o da v8 sonucta. Bir bakin derim![]()
Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var)
Ankete katilan arkadaslar iyi kotu bi sebep yazabilirse muthis olur en azindan kucuk bi karsilastirmada yapmisoluruz![]()
Sana ls1 swapli komple forgedli corvette gostergeli suan 400 hp yeni toplanmis herseyi hazir sorunsuz e28 535 vereyimdetaylar ozelde
![]()
Karbüratörlü gen1' in ayar tutup tutmamasıyla ilgili olarak, çok saydıgım ve işi bilen bir abimin görüşü doğrultusunda, karbüratörlü bir makinaya ayar tutturmanın ls1 makinaya göre cok daha zor olacagını söyleyebilirim. Ancak, makinadan istediğin sesin önemli oldugunu belirtmişsin. Herkes de bilir ki, karbüratörlü ve yüklü bir makinanın sesini hiçbir enjeksiyonlu makina veremez. O yuzden bu dogrultuda 350 gen1 daha istediğin bir şey gibi duruyor.
Ekleyeyim ki, ben olsam kesinlikle enjeksiyonlu makina koyarım. Niye ? Çünkü standardı var. Ayar tutmamazlık olmuyor. Daha yeni teknoloji. Üstelik onun da parçası bol. Güzel güçler onda da alıyorsun.
Bir de belirteyim ki, degil 550, 500 hp güç almak bence de hayal.
Ford Racing
Mutlaka o sesi duymak istiyor insan ama hayalede para yatirmak cok zor heleKi abi usta vs. Dedigimiz bir cok insan kurtlar sofrasini kurmusken
Kimsede demiyorki ya arkadas emek vermissin bogazindan kismis alin terini dokmussun birikim yapmissin su soyle olmali bu boyle olmali
Bide ozellikle hayatta en cok dikkat ettigim sey emektir ve hic bir ustanin emegini ne keserim ne calarim ama yok arkadas yinede doymuyorlar. Elimdeki.tum parayi koysam su sanzimani alabilirmiyim desem yok diyecek adam sayisi yok denecek kadar az herkes uckagitci ve emek hirsizi omus ;(
Mustang Crate Engines & Blocks | AmericanMuscle.com - Free Shipping!
burayı incele ben halen ford diyorum![]()
Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
DR.ECU
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)