User Tag List

Sonuçlar: motor LS mi olmali ? 350 chevrolemi ?

Katılımcı sayısı
71. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Ls 1

    37 52.11%
  • 350 cui

    34 47.89%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
49 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: amerikan V8 sorunsali

  1. #20
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kasa ne?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #21
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    350ci gen1den 500 550hp almak 14.1 cr vr 383ci stroker ile asiri pozitif..imkansiza yakin.

    Ls1 kapak olarak gen1 in cok onunde ayni yapilan degisikliklerle alacaginiz guc daha fazla ve motor daha hafif..

    Ikisinin yerine budget build olacaksa eger lq4 ve ya lq9 tercihim olurdu..

  3. #22
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    350ci gen1den 500 550hp almak 14.1 cr vr 383ci stroker ile asiri pozitif..imkansiza yakin.

    Ls1 kapak olarak gen1 in cok onunde ayni yapilan degisikliklerle alacaginiz guc daha fazla ve motor daha hafif..

    Ikisinin yerine budget build olacaksa eger lq4 ve ya lq9 tercihim olurdu..
    zehirleme insanları terbiyesiz

    niye çıkamasın 200 hp olan stok bloktan stroker olmadan 450 çıkardın :
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  4. #23
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kasa ne?
    Abi kasa supriz ilk baslarda benim 190 a dusunuyodum ama yurur parcalarda cok sikinti var performans malzemeleri pek bulunmuyor bulunanda cok para

    Suan icin ilk dusuncem e36 cupe yada sedan.. ama bu build te cok ornek var bu yuzden degisik biseylerde bakmiyor degilim

  5. #24
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    350ci gen1den 500 550hp almak 14.1 cr vr 383ci stroker ile asiri pozitif..imkansiza yakin.

    Ls1 kapak olarak gen1 in cok onunde ayni yapilan degisikliklerle alacaginiz guc daha fazla ve motor daha hafif..

    Ikisinin yerine budget build olacaksa eger lq4 ve ya lq9 tercihim olurdu..
    Yani 500 alamazmiyiz ?

    Iste butun konular boyle basladi dolayisi ile bukadar harcamanin ustune suprizler le yikilmayalim
    Bugun bi iki yerle daha gorusucem ellerinde ls2 varmis bakalim ne olacak
    Sizin belirttiginiz LQ4 yada 9 bunlar hakkinda hic bilgim yok tr de guncel bi motormu ve neden ls e gore bu ?

  6. #25
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zehirleme insanları terbiyesiz

    niye çıkamasın 200 hp olan stok bloktan stroker olmadan 450 çıkardın :
    Orcun hersey senin yuzunden oldu
    Okadar ugrasin ustune cok fazla yorum ve bilgi kirliligi karisinca Tamam dedim ve vazgecmek uzereydim amerikan sevdamdan.. gidip bi 2jz alip cekik gozlere katilacaktim ama bir sure once ilk videoyu yayinladiginda yine yaktin beni

    Yani kosul sart ne olursa olsun o amerikandaki ses herseye degiyor)

  7. #26
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dj_batukaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orcun hersey senin yuzunden oldu
    Okadar ugrasin ustune cok fazla yorum ve bilgi kirliligi karisinca Tamam dedim ve vazgecmek uzereydim amerikan sevdamdan.. gidip bi 2jz alip cekik gozlere katilacaktim ama bir sure once ilk videoyu yayinladiginda yine yaktin beni

    Yani kosul sart ne olursa olsun o amerikandaki ses herseye degiyor)
    abi kafa karıştırmak gibi olmasın ama git benim motordan al

    derim sana bende 302 ho çok uygun rakama alırsın

    347 stoker (piston kol krank yatak 1900 dolar )
    iyi bir dolu kapak set 2000 dolar
    ensantrık 300 dolar
    emme yakıt rayı 700 dolar
    ıvır zıvır da 2000 doalr tutsa (yağ pomba conta rokker vss..)

    mustang dynoda 450 500 arası alırsın telde konuşursak daha detaylı olur

    üzerine 200 shot rahat basarın dedıgın gibide 1300 kg olursa fena olur

    l1 alsak 550 hp çıkarmak ciddi para ls2 de alsan fark yapmıyor aynı şey

    he l3 alırsan kapak ensantrikle 500 ler oluyor böyle uzayıp gider
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  8. #27
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hissiyat keyif icin karburatorlu olmasi lazim. Ama ls daha teknolojik makine ve c6lara kadar ciktigi icin parcasi da daha yaygin. Bir de standart amerikan aracina koysaydiniz karb. 350lik daha hos olurdu, gerek sesi gerek calisma prensibi gerek yuklemesi chargeri bilmemneyi. Ama avrupali bir araca swap yapacagim diyorsunuz, o strok sesine bilmemneye ihtiyaciniz yok, o yuzden ls mantikli geldi bana. Fiyatlar ne kadar bilmiyorum fakat cok ucuz olmamasi lazim, e ben de e36ya e92 mi ne bisey su 4.0lt v8i swapladiklarini gordum yurtdisinda, o da v8 sonucta. Bir bakin derim
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  9. #28
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zehirleme insanları terbiyesiz

    niye çıkamasın 200 hp olan stok bloktan stroker olmadan 450 çıkardın :
    Zehirrrr

    Daha cok cikartirim ayip ettin kankaa neler yaparim nelerr

    Aksama yazacagim gen 1 350 ve ls icin

  10. #29
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orcunnn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi kafa karıştırmak gibi olmasın ama git benim motordan al

    derim sana bende 302 ho çok uygun rakama alırsın

    347 stoker (piston kol krank yatak 1900 dolar )
    iyi bir dolu kapak set 2000 dolar
    ensantrık 300 dolar
    emme yakıt rayı 700 dolar
    ıvır zıvır da 2000 doalr tutsa (yağ pomba conta rokker vss..)

    mustang dynoda 450 500 arası alırsın telde konuşursak daha detaylı olur

    üzerine 200 shot rahat basarın dedıgın gibide 1300 kg olursa fena olur

    l1 alsak 550 hp çıkarmak ciddi para ls2 de alsan fark yapmıyor aynı şey

    he l3 alırsan kapak ensantrikle 500 ler oluyor böyle uzayıp gider
    Aynen liste boyle uzuyor hatta hali hazirda ls7 bile var 20 bin dolara
    Ama sanirim ls 1 yada 3 olacak gibi suan

  11. #30
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zehirrrr

    Daha cok cikartirim ayip ettin kankaa neler yaparim nelerr

    Aksama yazacagim gen 1 350 ve ls icin
    Ne yazacaksin aksama simdi yaz

  12. #31
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankete katilan arkadaslar iyi kotu bi sebep yazabilirse muthis olur en azindan kucuk bi karsilastirmada yapmisoluruz

  13. #32
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sana ls1 swapli komple forgedli corvette gostergeli suan 400 hp yeni toplanmis herseyi hazir sorunsuz e28 535 vereyim detaylar ozelde

  14. #33
    ragıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Karbüratörlü gen1' in ayar tutup tutmamasıyla ilgili olarak, çok saydıgım ve işi bilen bir abimin görüşü doğrultusunda, karbüratörlü bir makinaya ayar tutturmanın ls1 makinaya göre cok daha zor olacagını söyleyebilirim. Ancak, makinadan istediğin sesin önemli oldugunu belirtmişsin. Herkes de bilir ki, karbüratörlü ve yüklü bir makinanın sesini hiçbir enjeksiyonlu makina veremez. O yuzden bu dogrultuda 350 gen1 daha istediğin bir şey gibi duruyor.

    Ekleyeyim ki, ben olsam kesinlikle enjeksiyonlu makina koyarım. Niye ? Çünkü standardı var. Ayar tutmamazlık olmuyor. Daha yeni teknoloji. Üstelik onun da parçası bol. Güzel güçler onda da alıyorsun.

    Bir de belirteyim ki, degil 550, 500 hp güç almak bence de hayal.
    Ford Racing

  15. #34
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sana ls1 swapli komple forgedli corvette gostergeli suan 400 hp yeni toplanmis herseyi hazir sorunsuz e28 535 vereyim detaylar ozelde
    Volkan abideki arabayimi diyosun

  16. #35
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ragıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Karbüratörlü gen1' in ayar tutup tutmamasıyla ilgili olarak, çok saydıgım ve işi bilen bir abimin görüşü doğrultusunda, karbüratörlü bir makinaya ayar tutturmanın ls1 makinaya göre cok daha zor olacagını söyleyebilirim. Ancak, makinadan istediğin sesin önemli oldugunu belirtmişsin. Herkes de bilir ki, karbüratörlü ve yüklü bir makinanın sesini hiçbir enjeksiyonlu makina veremez. O yuzden bu dogrultuda 350 gen1 daha istediğin bir şey gibi duruyor.

    Ekleyeyim ki, ben olsam kesinlikle enjeksiyonlu makina koyarım. Niye ? Çünkü standardı var. Ayar tutmamazlık olmuyor. Daha yeni teknoloji. Üstelik onun da parçası bol. Güzel güçler onda da alıyorsun.

    Bir de belirteyim ki, degil 550, 500 hp güç almak bence de hayal.
    Mutlaka o sesi duymak istiyor insan ama hayalede para yatirmak cok zor heleKi abi usta vs. Dedigimiz bir cok insan kurtlar sofrasini kurmusken
    Kimsede demiyorki ya arkadas emek vermissin bogazindan kismis alin terini dokmussun birikim yapmissin su soyle olmali bu boyle olmali
    Bide ozellikle hayatta en cok dikkat ettigim sey emektir ve hic bir ustanin emegini ne keserim ne calarim ama yok arkadas yinede doymuyorlar. Elimdeki.tum parayi koysam su sanzimani alabilirmiyim desem yok diyecek adam sayisi yok denecek kadar az herkes uckagitci ve emek hirsizi omus ;(

  17. #36
    orcunnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    gebze
    Mesaj
    4.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı dj_batukaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mutlaka o sesi duymak istiyor insan ama hayalede para yatirmak cok zor heleKi abi usta vs. Dedigimiz bir cok insan kurtlar sofrasini kurmusken
    Kimsede demiyorki ya arkadas emek vermissin bogazindan kismis alin terini dokmussun birikim yapmissin su soyle olmali bu boyle olmali
    Bide ozellikle hayatta en cok dikkat ettigim sey emektir ve hic bir ustanin emegini ne keserim ne calarim ama yok arkadas yinede doymuyorlar. Elimdeki.tum parayi koysam su sanzimani alabilirmiyim desem yok diyecek adam sayisi yok denecek kadar az herkes uckagitci ve emek hirsizi omus ;(
    Mustang Crate Engines & Blocks | AmericanMuscle.com - Free Shipping!

    burayı incele ben halen ford diyorum
    Turbo SN95 Mustang GT AVKSERVİS
    DR.ECU

  18. #37
    dj_batukaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    linkte de iyi motorlar var ama sandik getirdinmi.kargo ve vergi cok opuyor

  19. #38
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dj_batukaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Volkan abideki arabayimi diyosun
    Aynen o araba bizde ilgilenirsen gorusuruz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •