[QUOTE=-ER-;7479424]yaa bi tane vardı beğendiğim dün ilanı vardı kalkmıştı aradım satıldı dediler lan ! lan ![/Q
sanirsam bizim aldigimiz arac 2 gun oluyor :)
Printable View
[QUOTE=-ER-;7479424]yaa bi tane vardı beğendiğim dün ilanı vardı kalkmıştı aradım satıldı dediler lan ! lan ![/Q
sanirsam bizim aldigimiz arac 2 gun oluyor :)
Aylarca s2k, BRZ, Miata araştırmaları yaptım 3ünede binebildim benim için miatanın yeri çok ayrı... parasının direkt hakkıdır miata özellikle makyajlı nc... otomatiği kesiciye girmiyorlar diyorlarda bal gibi giriyor kendi oto-parkın test ettikleri belki kesicisi kapatılmıştır mazdanın triptroniklerini motor içinden bir rölesi var onu sökünce kesiciye girmeden 300 400 devir öncesinden vites yükseltir + olarak Türkiyede bu tip araçların getirilen versionları otomatik ve dolu versionları oluyor brz ve gt86 da aynı şekilde en donanımlısı ve otomatikleri ülkemize ithal ediliyor ama ona bakarsanız gt86 nın tamponu boyasız iç trimleri sökülü teneke jantlısı satışı var japonyada ve onların sürümü daha zevkli.... mx5 tavanına gelince tavanı saç olan otomobiller arasında en hızlı açılan kapanan ve en iyi saklama odası olan araçtır mx5... alacaksanız trdeki 2.0 160hp rht 6 ileri bilstein versionunu alacaksınız 108.000 tl şu anda... yada muadili gt86 manuel alacaksınız 130.000 tl ye... ikisinide uzun süre araştırmış, birylerden bulup binmiş test etmiş biri olarak diybilirimki her bindiğimde her virajda o dengeyi o zevki almak istiyorsanız hemde tavanım açık 4 tekerlekli bir motosikletim var demek istiyorsan mx5 diyorum... mx5 in zevki bambaşka.... gt86 yıda bindim otomatiğine mazdanın otomatiğine bin çeker ama araçla aranızda iletişim kopuk her zaman denge süper ama mx5 kadar zevk vermiyor ve daralıyor insan zamanla içinde.... dans etmiyor yolda, daha beyefendi daha kararlı daha düz çizgide ilerliyor... mx5 ise tam zevk arabası oynamana izin verir limitlerde daha zevkli tam 90 ların o hisli japonlarından ( zaten en büyük artısı bana göre budur hiç çizgisi sıçmadı aracın, halen hafif ve kaliteli ve dengeli).... s2k yerine kesinlikle alınır s2k hem eski kaldı yanında ve ikinci eli aşırı pahalı ve sürmesi dengesi daha zor... belki aşırı güçlü değil ama inanılmaz çeviktir mx5... ama proje yapmak istiyorsan NB nin nardi versionunu alacaksın trde 5 6 tane var...
param olsa direkt alacağım mx budur...
Connecting site...
senin sorularına gelince kroniği yok... 90 model alırsan sadece tente ve döşeme ihtiyacın oluyor o kadar :D :D elektroniği tipik 90 model japon hiçbirşey olmaz yağ su koy devam... donanımdan kastın nedir klima abs dsc tcs var işte hepsini kapatınca tam şahin oluyor :D
gaz kelebeği nc1 1.8lerde halat trdekilerin 2.0 ların alayı elektronik
Ulan piyasa yukselicek ben alamadan ona yaniyorum :D
yeterince açıklamış timu ve ilan çok güzelmiş :)
mx zaten bu sınıfın yani roadster lerin kaşifidir bir çok kişinin bildiği üzere.. hiç çizgiden şaşmadı..
eğlence aracı tamamen..
Aynen füme 2008 model aracı diyorum 30 küsür bindeydi
açıklama için teşekkür ederim alıntıladım ama uzun olduğu için sildim sayfada kalabalık olmasın diye :)
Ben düz vites olsun eğleneyim köşeleri tatlı tatlı döneyim belki biraz yanlamaya çalırım arkadan iter tecrübem hiç yok ve hep hot hatch kafasndaydım o yüzden önden çekerlere bindim :)
ve ilgilendim japonlara genel olarak zaten hiç bakmadım :D
Bu linkini paylaştığınız arabaya baktım ama oda içi çok klasik gibi yani birde açık renk sanki sıkıntı yaşatır gibi ne bileyim.
O 2008 model satılmamış olsa değerlendirecektim şimdi olmadı bir araç daha var ilan sahibinin söylediğne göre keyfe keder NC1 i NC2 nin ön görüntüsü ile değiştirmişler,
hepsi yetkili serviste yapılmış.
Yetkili serviste yapılmış soruşturabilirsiniz diyorlar.
Bakalım ilk ben bi DS i satayım belki o sırada bir kaç araba daha bulursam güzel olur asıl niyetim kırmızı renk olsun isterim ama az sanırım
bu RHT olan tenteli olan mı ?
Bende tabiki bilstein lıyı tercih ederim internette okuduğumda herkes daha eğlenceli diyor düz viteslerinde varmış sadece Bilstein ve kilitli diff.
Otomatiklerinde daha hissiz ruhsuzmuş araç için öyle diyorlar bilstein ve diffransiyel farklıymış yokmuş hatta
RHT hardtop olmasi lazim, Tr'de manuel hardtoplu NC Miata gormedim duymadim ben manuellerin hepsi softtop. Gordugum otomatiklerde bilstein ve diff. yok dogru.
Mazdada çalışan arkadaşlar vardı forumda , diğer MX5 konularındada yazmışlardı diye hatırlıyorum sıfır ve 2. el MX5 lerde yardımcı olunur diye
O 2008 bordoyu yüzü yenilenen biz ankaradaki bir arkadaşıma için düşünmüştük her şey servisten alınmıştı bizede söylenen o.. ama o kadar elini yüzünü değiştirip o kadar uyguna fiyat çekmeleri ilginç özelliklede manuel vites olduğu için.. büyük ihtimalle küçük bir kaza yapıp parçalaırnı servisten alıp yüzünü yenilediler...
ST = soft top (tente)
RHT = power rectractable hard top (sert tavan)
düz vites sert tavan 108.000 tl... tenteli düz vites 101.000 tl.... bilstein ve lsd standart :D
otomatiklerde bilstein ve lsd yok
sert tavanla tenteli tavan arasındada 80 kilo fark var...
Bordo olan unique designn eski araci bir donem beyaz kaplamaydi zamaninda filtreden su cekti serviste komple motor yapildi 40000 TL ye satildi uzerinde headrs eksoz coilover ve sniper yazilim vardi hepsini sokmusler makyajli on tampon onden bir hasarda tampon degisme oluyo arac sahibide servis danismani calisani biseydi zamaninda cok baktim bende hic kismet olmadi
NB kasa olana herkes sığar mı? kıçımız başımız abuk subuk yerlere direksiyona dahsboarda değer mi? heel&toe yaparken ayağımıza kramp girer mi?
1.78 115 kilo bir bireyim merak ediyorum :)
Drifting a stock MX-5 NC Miata - YouTube
Keiichi Tsuchiya abimiz sürüyor
bacak uzunluğunda problemim yok da bacaklar hafif etli korkum ordan :D
S2K da ben rahat edemiyorum Yekta'nın sığmaması normal, ama Miata'nın içi NA kasada bile daha geniş geldi bana kıyaslarsak :)
Softtop olsun Erel bu arada, keyfi öyle çıkar bence :)
MX-5 fiyatları uçar kesin :)
mx5 ler benimde çok ilgimi çeken araçlar :) umarım piyasası yükselmez.eski kasalar zaten nadir :D peki bu eski kasalarda 1.6 ve 1.8 gördüm 1.8 ler 6 silindir mi? +1.6 ve 1.8 in (eski kasa) yakıt tüketimi, performansı, kronik sorunu felan nedir ne değildir? :)
hayır
1.6 lar b6ze
1.8 ler bp
motorlu 4 silindirliler. mx3 lerde 1.8 6 silindir makineler mevcut.
bildiğim kronik sıkıntısı yok benim, varsa timu yazar görünce :D
yakıt olarak ise hafiflik + güç var pek abartılı yaktıklarını düşünmüyorum normal kullanımda.
ilk yani na kasa flip-flop farlı olanların şehir içi tüketimi 9.5 civarı ki 10 lt falan yakarsın karışık gazlamalı olarak.
Mazda - Mx-5 - Technical specifications, Fuel economy (consumption) II (NB)
şurda var detaylı teknik bilgiler model model motor motor seçeneklerle.
ND nin daha resmi tanıtımı bile yapılmadı herhangi bir fuarda, çıkması 2015 sonu 2016 yı bulur bence.
[NC] Budget Track Miata Build - MX-5 Miata Forum
Erel :D
6 ileri 99 10. yıl editionda var 2001 sonrası makyajda standart oldu sanırım.. TR de var mı bilmiyorum ama.
Miniden mazdaya rakip çıkmış
http://www.techno-labs.com/wp-conten...a-vision-9.jpg
Yalnız bu mx5 durumu da s2k gibiymiş. Binmek isteyen çok, araç çok az :D