User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: Ef sedan Jant ve yay bilmecesi

  1. #20
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtiaras Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herhalde bu listedeki parçaların fiyatıyla bi ef civic daha alınır 90 bg lik bir civic için çok profesyonel k20 swap için düşünebilinir şahsi düşüncem
    kesinlikle öyle

  2. #21
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtiaras Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla kardeşim araç eğer vti olsaydı çok yardımcı olabilirdim fakat konuyu açtığın çok iyi oldu şuan bendede ef sedan civic var.ef civic ek civic den daha alçak oem yaylarla bile altını sürtmek işten bile değil. Şu yay kesen presleten insanları hiç anlamıyorum aracı aldığım zaman kafamdan 3,5 h&r veya eibach yay takmak vardı fakat aracı kullandığımda altının yeterince alçak olduğunu görüp vazgeçtim jant tercihini hb si dan yana kullancaktım fakat aracım otomatik hb si jantı aracı geri düşürürmü bilmiyorum şu haliyle az eğimde tek kişi 190 km yi görüyorum fakat araç çok güvensiz geliyor yay işi yattı ama jant konusunda takipçinim replika jant bana herzaman güvensiz geliyor oem ies jantı euro civic hb veya sedan si jantı nasıl olur?konuyla pek alakalı değil ama ef civic i arkaları diske çevirmeyi düşünüyorum bunun için crx arka podyalar diskler kaliperler fren merkezi el freni halatı vs neler gerekli bir faydası olurmu yapan varmı maliyeti ve nerden bulunabilir?
    evet dediklerinde haklısın aracın yapısı ciddi anlamda alçak o yüzden yürüyen kısımda alçaltma işlemleri bazında abartıya yer yok, replika jant ve yaylara yapılan işlemler konusunda da aynı fikirde olduğumuz aşikar... Fren sistemi benim içinde bir soru işareti bende 4 disk frene geçmeyi düşünüyorum çünkü hiç mi hiç güven vermiyor bana da ve en uygun maliyetli sistem integranın sistemini uygulamak diye biliyorum ve bunun yanında bu konuda daha kapsamlı bilgiye sahip kişi timucintt' dir zaten konuda da yukarıda görüşlerini belirtti bunuda görünce bizi aydınlatacaktır diye düşünüyorum

  3. #22
    vtiaras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul b.köy b.evler
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet dediklerinde haklısın aracın yapısı ciddi anlamda alçak o yüzden yürüyen kısımda alçaltma işlemleri bazında abartıya yer yok, replika jant ve yaylara yapılan işlemler konusunda da aynı fikirde olduğumuz aşikar... Fren sistemi benim içinde bir soru işareti bende 4 disk frene geçmeyi düşünüyorum çünkü hiç mi hiç güven vermiyor bana da ve en uygun maliyetli sistem integranın sistemini uygulamak diye biliyorum ve bunun yanında bu konuda daha kapsamlı bilgiye sahip kişi timucintt' dir zaten konuda da yukarıda görüşlerini belirtti bunuda görünce bizi aydınlatacaktır diye düşünüyorum

    Zaten usta en iyisi herzaman oem dir 1 ay öce çevreme sorduğumda arkaları diske çevirmek için ne yapabilirim sorusuna crx diskleri kaliperleri merkez el freni halatı podyalar vs vs dendi integra oluyorsa eğer daha iyi olur umarım uzun yıllar ef civic e binmiş ef civic i yakından bilen fabiler kardeşler cevaplandırır başta timucintt olmak üzere oem hb si jantı nasıl durur ağırmı kalır?

  4. #23
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fren konusu

    Ben efmi ilk aldığımda berbatdı freni... ilk yaptığım iş yeni fren diskleri balatarı arka kampana pabucu ve yeni fren merkezi kiti almak oldu... sonraki halinden çok çok iyi oldu diyebilirim iesten iyi durduğunu söyleyebilirim... bana frenlerin bakım maliyeti 350 civarında tutmuştu... illa güncellemek istiyorsanız frenlerinizi integra komple kit girin veya crx yapın. fren merkezi fren arka merkezi ön akson ve komple arka salıncak lazım bu işe... crxin arka salıncağıda olur çünkü integranın ve crx ile arka disk ölçüsü aynı 239mm kaliperide aynı ama salıncağı farklıdır.. önde ise crx in 242mm integranında 262mm çapında diski ve ona göre kaliperi vardır.... crxi takmak daha kolaydır... integra için porya göbeği ve aksona aparat uydurmak gerek yada komple aksonu takmak lazım ama ef ile tegin aksonları aynı dursada 2 cm daha uzun teg bira zpis bir iş ama oluru var, uğraşamam direkt al tak yaparım derseniz crx frenlerini takın cuk otursun...

    jant konusu;

    illaki jant büyütmek ve replika almama takıntınız varsa alın bir tane 15 lik teneke jant siyah rahatınıza bakın derim si jantı almayın bence çok demode duruyor o jant eflerde onun yerine sac jantı tercih ederim.
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  5. #24
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu Japonlar böle işte ucu bucağı yok
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  6. #25
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkeze slmlar

    ben crxı ılk aldıgımda fren denen bırsey yoktu ılk yaptıgım şey frenlerı elden gecırmektı sonuta yatan bı arac almıstım oncelıkle ebc green stuff balata aldım on arka olarak benı tatmın ettı sonra balataların bıtmesıne yakın fren kıtı arayısına gırdım sag olsun bır arkadasım yardımcı oldu wıllwoodları aldık fren kalıperlerıı ebc dısclerı aldık + celık fren hortumu aracın kaderı deyıstı çok basarılı fren sıstemız oldu fren yagı olarak dot 5,1 kullandım durmak ıstıyorsanız gıdın fren kıtı alın derım

    yay olarak benden oncekı sahıbı arkaları onlere takmıs onlerıde arkalara takmıs arac bı garıp duruyordu zaten amortusorler patlak cıktı ılk olarak coıl sprıng altık taktık arac cok zıplıyordu bır gun aani bır makas atmak zorunda kaldım yoldan cıktım araın kafasını barıyerın altına soktum tampon sınyalıyle kurtulduk coksukur coıl over arasıa gırdık emusa aldık cıddı olarak hem konfor hemde yol tutusumuz arttı sonra arkadan dan bır se gelıyor dıye cantrk amortusore gıttık amortusrlerın ırzına gectı ıcıme sınmedı d2 coılover aldık kafamız rahaatladı jant olarakta 195 /50 /15 en azından yol tutsun bu arada crx arka fren kıtı ıstıyen olursa yardımcı olurum







    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  7. #26
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fren konusu
    Faydalı bilgiler icin teşekkürler

  8. #27
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkeze slmlar

    ben crxı ılk aldıgımda fren denen bırsey yoktu ılk yaptıgım şey frenlerı elden gecırmektı sonuta yatan bı arac almıstım oncelıkle ebc green stuff balata aldım on arka olarak benı tatmın ettı sonra balataların bıtmesıne yakın fren kıtı arayısına gırdım sag olsun bır arkadasım yardımcı oldu wıllwoodları aldık fren kalıperlerıı ebc dısclerı aldık + celık fren hortumu aracın kaderı deyıstı çok basarılı fren sıstemız oldu fren yagı olarak dot 5,1 kullandım durmak ıstıyorsanız gıdın fren kıtı alın derım

    yay olarak benden oncekı sahıbı arkaları onlere takmıs onlerıde arkalara takmıs arac bı garıp duruyordu zaten amortusorler patlak cıktı ılk olarak coıl sprıng altık taktık arac cok zıplıyordu bır gun aani bır makas atmak zorunda kaldım yoldan cıktım araın kafasını barıyerın altına soktum tampon sınyalıyle kurtulduk coksukur coıl over arasıa gırdık emusa aldık cıddı olarak hem konfor hemde yol tutusumuz arttı sonra arkadan dan bır se gelıyor dıye cantrk amortusore gıttık amortusrlerın ırzına gectı ıcıme sınmedı d2 coılover aldık kafamız rahaatladı jant olarakta 195 /50 /15 en azından yol tutsun bu arada crx arka fren kıtı ıstıyen olursa yardımcı olurum







    İşini sağlama almak dedikleri bu oluyor işte crx fren kiti için pm alabilir miyim bununla birlikte d2 coılover' ı nereden temin etmiştiniz sakıncası yoksa maaliyet olarak hem fren sisteminiz hem de yürüyene yaptığınız işlemlerin maliyetini paylaşabilir misiniz?

  9. #28
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlaşılan aracı durdurma noktasına geldiğimizde tecrübelerinize sık sık başvuracağız konu çok faydalı bilgiler içeriyor sayenizde, ilginiz için teşekkür ederim

  10. #29
    vtiaras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul b.köy b.evler
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkeze slmlar

    ben crxı ılk aldıgımda fren denen bırsey yoktu ılk yaptıgım şey frenlerı elden gecırmektı sonuta yatan bı arac almıstım oncelıkle ebc green stuff balata aldım on arka olarak benı tatmın ettı sonra balataların bıtmesıne yakın fren kıtı arayısına gırdım sag olsun bır arkadasım yardımcı oldu wıllwoodları aldık fren kalıperlerıı ebc dısclerı aldık + celık fren hortumu aracın kaderı deyıstı çok basarılı fren sıstemız oldu fren yagı olarak dot 5,1 kullandım durmak ıstıyorsanız gıdın fren kıtı alın derım

    yay olarak benden oncekı sahıbı arkaları onlere takmıs onlerıde arkalara takmıs arac bı garıp duruyordu zaten amortusorler patlak cıktı ılk olarak coıl sprıng altık taktık arac cok zıplıyordu bır gun aani bır makas atmak zorunda kaldım yoldan cıktım araın kafasını barıyerın altına soktum tampon sınyalıyle kurtulduk coksukur coıl over arasıa gırdık emusa aldık cıddı olarak hem konfor hemde yol tutusumuz arttı sonra arkadan dan bır se gelıyor dıye cantrk amortusore gıttık amortusrlerın ırzına gectı ıcıme sınmedı d2 coılover aldık kafamız rahaatladı jant olarakta 195 /50 /15 en azından yol tutsun bu arada crx arka fren kıtı ıstıyen olursa yardımcı olurum








    Abi hatırlarsan 1 ay kadar önce alinin dükkanında konuşmuştuk crx arka fren hakkında bursada arkadaşından haber bekliyordun numaramı bırakmıştım sana haber verecektin maliyet nedir?

  11. #30
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada bir sorum var kafama takılan, araştırmalarım ve mantığım doğrultusunda CRX manifolduyla beraber podsuz 48' lik düz boru ve son susturucu takmanın en uygun kombinasyon olduğu kanaatine vardım fakat bu noktada 48'lik dediğimiz borunun iç çapı mı 48 yoksa boru çapı yani dış çapı mı 48' lik bu konuda net bir bilgi verebilir misiniz? bir de düz boru çekerken esnek boru da mı ekletmeyeceğiz hiç?

  12. #31
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.644
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış anlama da bişey sorcam sana,sen ne istiyosun ef e neler yapılacagı belli daha fazlası ziyanlık olur ,tak jant lastigini ver kamberi bolbol foto çek
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  13. #32
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşini sağlama almak dedikleri bu oluyor işte crx fren kiti için pm alabilir miyim bununla birlikte d2 coılover' ı nereden temin etmiştiniz sakıncası yoksa maaliyet olarak hem fren sisteminiz hem de yürüyene yaptığınız işlemlerin maliyetini paylaşabilir misiniz?
    benım yaptıgım ıslermler 5 bınıı buldu belkıde gecmıstır bılemem ama fren kıtıyle cok ugrastım aama başardım

    Alıntı MAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlaşılan aracı durdurma noktasına geldiğimizde tecrübelerinize sık sık başvuracağız konu çok faydalı bilgiler içeriyor sayenizde, ilginiz için teşekkür ederim
    estafurullah her zaman yardımcı oluruz

    Alıntı vtiaras Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi hatırlarsan 1 ay kadar önce alinin dükkanında konuşmuştuk crx arka fren hakkında bursada arkadaşından haber bekliyordun numaramı bırakmıştım sana haber verecektin maliyet nedir?
    ben senı faceden ekledım ama sen kabul etmeyınce sana donus yapmadım urun duruyorsa tekrar sorarız ...

    Alıntı MAT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada bir sorum var kafama takılan, araştırmalarım ve mantığım doğrultusunda CRX manifolduyla beraber podsuz 48' lik düz boru ve son susturucu takmanın en uygun kombinasyon olduğu kanaatine vardım fakat bu noktada 48'lik dediğimiz borunun iç çapı mı 48 yoksa boru çapı yani dış çapı mı 48' lik bu konuda net bir bilgi verebilir misiniz? bir de düz boru çekerken esnek boru da mı ekletmeyeceğiz hiç?
    neden crx manıfoldu 4 2 1 heders yapsan daha ıyı olur 48lık potsuz duz boru + sagdan cıkan egsoz bence senı cok tatmın eder sanzumanıda kısalttınmı cok eglencelı olur

    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış anlama da bişey sorcam sana,sen ne istiyosun ef e neler yapılacagı belli daha fazlası ziyanlık olur ,tak jant lastigini ver kamberi bolbol foto çek
    ehtiyar parazıt yapma adam yurutmek ıstıyor aracını
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  14. #33
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış anlama da bişey sorcam sana,sen ne istiyosun ef e neler yapılacagı belli daha fazlası ziyanlık olur ,tak jant lastigini ver kamberi bolbol foto çek
    Hayır, yanlış anlamam bu benim ruhsatında ismim yazan ilk arabam ve ben bu arabayı alırken uğraşmak niyetiyle, senslerdir insanları yaptığı ve eleştirdiğim şeyleri yapmamak ve daha orijinal ve doğru modifikasyonlarda yapılacağını göstermek için aldım. Arabamı evimin önüne çektim ve eksiklerini kendim gideriyorum bir çok yol kat ettim geride bıraktığım iki hafta içerisinde ve bu tarz bir uğraşıyı hayal ederek para biriktirip aldım bu aracı ki amacım ve hayalimde; kendi garajıma arabamı çekeyim boş olan vakitlerimde ineyim arabamla uğraşayım böylelikle max güzelliği, kaliteyi minimum maliyetle elde edeyim düşüncesiydi nitekim çok şükür şu an bunu yaşıyorum. Yaptığım işlemler için ustalardan da fiyat alıyorum ki ne derece fark yaratabildiğimi görebileyim şi ana kadar 2 hafta geçti aracımın içerisinde koltuklar sökük vaziyette ve koltuklarında eteklerindeki derileri değiştirip yenilerini diktiğimde (ki bu süreç pzt staja başlayacagımdan ötürü 1 hafta sürecektir) 3 haftalık çalışmamda harcadığım miktar 18 TL olacak ustalata götürseydim bu miktar 600 TL' yi geçiyordu. Genel geçer şeyleri yapmadım yapmayacağım şimdilik ufak tefek yürütmek için değişiklikler yapacağım ve işçilik ve çesitli onarımlarla tasarruf ettiğim miktarı ufak tefek performans parçaları ve yürüyen ekipmanlarına finanse edeceğim işe biraz eğlence katmak istiyorum kısacası

  15. #34
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayır, yanlış anlamam bu benim ruhsatında ismim yazan ilk arabam ve ben bu arabayı alırken uğraşmak niyetiyle, senelerdir insanların yaptığı ve eleştirdiğim şeyleri yapmamak daha orijinal ve doğru modifikasyonların da yapılabileceğini, yapılması gerektiğini göstermek adına aldım. Arabamı evimin önüne çektim ve eksiklerini kendim gideriyorum bir çok yol kat ettim geride bıraktığım iki hafta içerisinde ve bu tarz bir uğraşıyı hayal ederek para biriktirip aldım bu aracı ki amacım ve hayalimde; kendi garajıma arabamı çekeyim derslerimden veya işlerimden arta kalan her an ineyim arabamla uğraşayım böylelikle max güzelliği, kaliteyi minimum maliyetle elde edeyim düşüncesiydi nitekim çok şükür şu an bunu yaşıyorum. Yaptığım işlemler için ustalardan da fiyat alıyorum ki ne derece fark yaratabildiğimi görebileyim. şu ana kadar 2 hafta geçti bir çok noktayla haşır neşir oldum ve son olarak geldiğim nokta da aracımın içerisinde koltuklar sökük vaziyette ve koltukların eteklerindeki derileri değiştirip yenilerini diktiğimde(ki bu süreç pzt staja başlayacagımdan ötürü 1 hafta sürecektir) 3 haftalık çalışma sürecinde harcadığım miktar 18 TL olacak eğer ustalara götürseydim bu miktar 600 TL' yi geçiyordu. Kısacası genel geçer halini almış şeyleri yapmadım yapmayacağım. 4 tane ne olduğu belirsiz jant takıp yay kesip gezmek benim gözümde hiçbir zaman modifikasyon olmadığı gibi kesinlikle tasvip ettiğim heves ettiğim bir durum da olmadı olmayacakta. Ben şimdilik ufak tefek yürütmek için değişiklikler yapacağım işçilik ve çesitli onarımlarla tasarruf ettiğim miktarı ufak tefek performans parçaları ve kaliteli yürüyen ekipmanlarına finanse edeceğim işe biraz eğlence katmak istiyorum kısacası

  16. #35
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ***15 dakika sınırını aşdığımdan olsa gerek mesaı editleyemedim ve 2. kez yazmak durumunda kaldım k. bakmayın

  17. #36
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden crx manıfoldu 4 2 1 heders yapsan daha ıyı olur 48lık potsuz duz boru + sagdan cıkan egsoz bence senı cok tatmın eder sanzumanıda kısalttınmı cok eglencelı olur

    bu ikisi arasında çok gidip geldim fakat şu an satılan headerslerin ef kasaya takıldığında yere çok yakın olduğu ve sürttüğü yönünde bilgiler aldım kullanıcı arkadaşlardan ben de bu yüzden 4 2 1 crx manifoldu tercih ettim. bu arada hala sorduğum soruyu yanıtlamadınız nedir bu 48' lik olayı

  18. #37
    Oznsrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Mesaj
    5.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düşünürsen mat siyah spoon var satılık

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •