evet dediklerinde haklısın aracın yapısı ciddi anlamda alçak o yüzden yürüyen kısımda alçaltma işlemleri bazında abartıya yer yok, replika jant ve yaylara yapılan işlemler konusunda da aynı fikirde olduğumuz aşikar... Fren sistemi benim içinde bir soru işareti bende 4 disk frene geçmeyi düşünüyorum çünkü hiç mi hiç güven vermiyor bana da ve en uygun maliyetli sistem integranın sistemini uygulamak diye biliyorum ve bunun yanında bu konuda daha kapsamlı bilgiye sahip kişi timucintt' dir zaten konuda da yukarıda görüşlerini belirtti bunuda görünce bizi aydınlatacaktır diye düşünüyorum![]()
Zaten usta en iyisi herzaman oem dir 1 ay öce çevreme sorduğumda arkaları diske çevirmek için ne yapabilirim sorusuna crx diskleri kaliperleri merkez el freni halatı podyalar vs vs dendi integra oluyorsa eğer daha iyi olur umarım uzun yıllar ef civic e binmiş ef civic i yakından bilen fabiler kardeşler cevaplandırır başta timucintt olmak üzere oem hb si jantı nasıl durur ağırmı kalır?
Fren konusu![]()
Ben efmi ilk aldığımda berbatdı freni... ilk yaptığım iş yeni fren diskleri balatarı arka kampana pabucu ve yeni fren merkezi kiti almak oldu... sonraki halinden çok çok iyi oldu diyebilirim iesten iyi durduğunu söyleyebilirim... bana frenlerin bakım maliyeti 350 civarında tutmuştu... illa güncellemek istiyorsanız frenlerinizi integra komple kit girin veya crx yapın. fren merkezi fren arka merkezi ön akson ve komple arka salıncak lazım bu işe... crxin arka salıncağıda olur çünkü integranın ve crx ile arka disk ölçüsü aynı 239mm kaliperide aynı ama salıncağı farklıdır.. önde ise crx in 242mm integranında 262mm çapında diski ve ona göre kaliperi vardır.... crxi takmak daha kolaydır... integra için porya göbeği ve aksona aparat uydurmak gerek yada komple aksonu takmak lazım ama ef ile tegin aksonları aynı dursada 2 cm daha uzun teg bira zpis bir iş ama oluru var, uğraşamam direkt al tak yaparım derseniz crx frenlerini takın cuk otursun...
jant konusu;
illaki jant büyütmek ve replika almama takıntınız varsa alın bir tane 15 lik teneke jant siyah rahatınıza bakın derimsi jantı almayın bence çok demode duruyor o jant eflerde onun yerine sac jantı tercih ederim.
1991 HONDA CRX - TOTALLED
1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
1990 HONDA CIVIC EF - SOLD
85-92 OLDSKOOL COMING SOON
herkeze slmlar
ben crxı ılk aldıgımda fren denen bırsey yoktu ılk yaptıgım şey frenlerı elden gecırmektı sonuta yatan bı arac almıstım oncelıkle ebc green stuff balata aldım on arka olarak benı tatmın ettı sonra balataların bıtmesıne yakın fren kıtı arayısına gırdım sag olsun bır arkadasım yardımcı oldu wıllwoodları aldık fren kalıperlerıı ebc dısclerı aldık + celık fren hortumu aracın kaderı deyıstı çok basarılı fren sıstemız oldu fren yagı olarak dot 5,1 kullandım durmak ıstıyorsanız gıdın fren kıtı alın derım
yay olarak benden oncekı sahıbı arkaları onlere takmıs onlerıde arkalara takmıs arac bı garıp duruyordu zaten amortusorler patlak cıktı ılk olarak coıl sprıng altık taktık arac cok zıplıyordu bır gun aani bır makas atmak zorunda kaldım yoldan cıktım araın kafasını barıyerın altına soktum tampon sınyalıyle kurtulduk coksukur coıl over arasıa gırdık emusa aldık cıddı olarak hem konfor hemde yol tutusumuz arttı sonra arkadan dan bır se gelıyor dıye cantrk amortusore gıttık amortusrlerın ırzına gectı ıcıme sınmedı d2 coılover aldık kafamız rahaatladı jant olarakta 195 /50 /15 en azından yol tutsun bu arada crx arka fren kıtı ıstıyen olursa yardımcı olurum
![]()
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
Anlaşılan aracı durdurma noktasına geldiğimizde tecrübelerinize sık sık başvuracağızkonu çok faydalı bilgiler içeriyor sayenizde, ilginiz için teşekkür ederim
![]()
bu arada bir sorum var kafama takılan, araştırmalarım ve mantığım doğrultusunda CRX manifolduyla beraber podsuz 48' lik düz boru ve son susturucu takmanın en uygun kombinasyon olduğu kanaatine vardım fakat bu noktada 48'lik dediğimiz borunun iç çapı mı 48 yoksa boru çapı yani dış çapı mı 48' lik bu konuda net bir bilgi verebilir misiniz? bir de düz boru çekerken esnek boru da mı ekletmeyeceğiz hiç?
yanlış anlama da bişey sorcam sana,sen ne istiyosun ef e neler yapılacagı belli daha fazlası ziyanlık olur ,tak jant lastigini ver kamberi bolbol foto çek![]()
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
benım yaptıgım ıslermler 5 bınıı buldu belkıde gecmıstır bılemem ama fren kıtıyle cok ugrastım aama başardım
estafurullah her zaman yardımcı oluruz![]()
ben senı faceden ekledım ama sen kabul etmeyınce sana donus yapmadım urun duruyorsa tekrar sorarız ...
neden crx manıfoldu 4 2 1 heders yapsan daha ıyı olur 48lık potsuz duz boru + sagdan cıkan egsoz bence senı cok tatmın eder sanzumanıda kısalttınmı cok eglencelı olur![]()
ehtiyar parazıt yapmaadam yurutmek ıstıyor aracını
![]()
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
Hayır, yanlış anlamam bu benim ruhsatında ismim yazan ilk arabam ve ben bu arabayı alırken uğraşmak niyetiyle, senslerdir insanları yaptığı ve eleştirdiğim şeyleri yapmamak ve daha orijinal ve doğru modifikasyonlarda yapılacağını göstermek için aldım. Arabamı evimin önüne çektim ve eksiklerini kendim gideriyorum bir çok yol kat ettim geride bıraktığım iki hafta içerisinde ve bu tarz bir uğraşıyı hayal ederek para biriktirip aldım bu aracı ki amacım ve hayalimde; kendi garajıma arabamı çekeyim boş olan vakitlerimde ineyim arabamla uğraşayım böylelikle max güzelliği, kaliteyi minimum maliyetle elde edeyim düşüncesiydi nitekim çok şükür şu an bunu yaşıyorum. Yaptığım işlemler için ustalardan da fiyat alıyorum ki ne derece fark yaratabildiğimi görebileyim şi ana kadar 2 hafta geçti aracımın içerisinde koltuklar sökük vaziyette ve koltuklarında eteklerindeki derileri değiştirip yenilerini diktiğimde (ki bu süreç pzt staja başlayacagımdan ötürü 1 hafta sürecektir) 3 haftalık çalışmamda harcadığım miktar 18 TL olacak ustalata götürseydim bu miktar 600 TL' yi geçiyordu. Genel geçer şeyleri yapmadım yapmayacağım şimdilik ufak tefek yürütmek için değişiklikler yapacağım ve işçilik ve çesitli onarımlarla tasarruf ettiğim miktarı ufak tefek performans parçaları ve yürüyen ekipmanlarına finanse edeceğim işe biraz eğlence katmak istiyorum kısacası![]()
Hayır, yanlış anlamam bu benim ruhsatında ismim yazan ilk arabam ve ben bu arabayı alırken uğraşmak niyetiyle, senelerdir insanların yaptığı ve eleştirdiğim şeyleri yapmamak daha orijinal ve doğru modifikasyonların da yapılabileceğini, yapılması gerektiğini göstermek adına aldım. Arabamı evimin önüne çektim ve eksiklerini kendim gideriyorum bir çok yol kat ettim geride bıraktığım iki hafta içerisinde ve bu tarz bir uğraşıyı hayal ederek para biriktirip aldım bu aracı ki amacım ve hayalimde; kendi garajıma arabamı çekeyim derslerimden veya işlerimden arta kalan her an ineyim arabamla uğraşayım böylelikle max güzelliği, kaliteyi minimum maliyetle elde edeyim düşüncesiydi nitekim çok şükür şu an bunu yaşıyorum. Yaptığım işlemler için ustalardan da fiyat alıyorum ki ne derece fark yaratabildiğimi görebileyim. şu ana kadar 2 hafta geçti bir çok noktayla haşır neşir oldum ve son olarak geldiğim nokta da aracımın içerisinde koltuklar sökük vaziyette ve koltukların eteklerindeki derileri değiştirip yenilerini diktiğimde(ki bu süreç pzt staja başlayacagımdan ötürü 1 hafta sürecektir) 3 haftalık çalışma sürecinde harcadığım miktar 18 TL olacak eğer ustalara götürseydim bu miktar 600 TL' yi geçiyordu. Kısacası genel geçer halini almış şeyleri yapmadım yapmayacağım. 4 tane ne olduğu belirsiz jant takıp yay kesip gezmek benim gözümde hiçbir zaman modifikasyon olmadığı gibi kesinlikle tasvip ettiğim heves ettiğim bir durum da olmadı olmayacakta. Ben şimdilik ufak tefek yürütmek için değişiklikler yapacağım işçilik ve çesitli onarımlarla tasarruf ettiğim miktarı ufak tefek performans parçaları ve kaliteli yürüyen ekipmanlarına finanse edeceğim işe biraz eğlence katmak istiyorum kısacası![]()
***15 dakika sınırını aşdığımdan olsa gerek mesaı editleyemedim ve 2. kez yazmak durumunda kaldım k. bakmayın
bu ikisi arasında çok gidip geldim fakat şu an satılan headerslerin ef kasaya takıldığında yere çok yakın olduğu ve sürttüğü yönünde bilgiler aldım kullanıcı arkadaşlardan ben de bu yüzden 4 2 1 crx manifoldu tercih ettim. bu arada hala sorduğum soruyu yanıtlamadınıznedir bu 48' lik olayı
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)