User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
37 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Ef sedan Jant ve yay bilmecesi

  1. #1
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ef sedan Jant ve yay bilmecesi

    Arkadaşlar merhaba; birkaç güne kadar aracıma jant lastik alacağım bununla birlikte leylek vari bir görüntü olsun istemediğimden spor yayla bu kombinasyonu tamamlamak istiyorum ancak yay olarak ne takacağıma karar verebilmiş değilim ileride amacım yürüyen konusunda titiz biri olarak eibach takmak fakat bütçem şu anki aşamada o noktada değil daha uygun fiyatlı ve faydalı olabilecek bir ürün arıyorum. Aynı şekilde jant konusunda da 175 50 15 lastiklerle kombine edeceğim hafif jantlar arıyorum ve replika jantlardan da uzak durmaktan yanayım bildiğiniz hafif 4x100 oem jantlar veya tavsiye edebileceğiniz yerli-ithal bir marka var mı? Yardımcı olursanız sevinirim. İyi forumlar. .

  2. #2

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba bu konu hakkında sana sanırım en iyi ben yardımcı olurum. Öncelikle kendimde ed2 sh4 kullanıcısıyım bu araçları basmadan önce iyice düşünmek lazım.Basacaksanda 2 cm indiriyim yeter demiceksin dibine kadar oturtucaksın.Birimci sebep ef ler normal fabrika yaylarıyla bile alcak araçlardır günümüz tümseklerinde düz geçmeye çalıştığında şüphesiz manifold boğazını veya orta susturucuyu sürteceksin.İkinci sebep Ef ya dip basık hoş gözükür yada hiç oynamadan orjinal duruşuyla.

    Sana jant lastik önerisinde bulunmam gerekirse.En az et-20 bir jant kullanman gerekir güzel bir görüntü için lastik seçeneğinde ise 185-45-15 olmalıdır 195 bastığın zaman kamber vermezsen çamurluğa tecavüz eder.Eflerde önler üstten salıncak olduğu için aracı bastığın zaman üst salıncak saşeye doğru yakınlaşacaktır ve üst rotili zorluyacaktır çalışma alanında azalıcaktır.Onun içinde Tavsiyem ya vogland spor yaylar(kesinlikle eibach tavsiye etmiyorum) Yada ksport veya skunk2 coilover. akabinde ayarlanabilir ön üst salıncak(ön kamber kolu diye biliyor bir çok kişi).Tabi bunlar konforlu bir basıklık için eğer dersenki ben rahatsız olmam o zaman yayıda kesip basabilirsin

    Jant olarak watanabe,enkei rpf01,work equip,rotiform v.b old school japon jantları.

  3. #3
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uygun fiyata orijinal jant arıyorsanız bbs rm bakın. Ama satılıklarda değil sağda solda arayın. Golf gti'larda standart gelmişti zamanında. bir kaç çok alakasız arabada gördüm. Alıp takarsınız elinize para geçince almanyadan dış liplerini getirirsiniz.

  4. #4
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.425
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem jant istiyorsanız bende 4x100 15'' OEM Renault Laguna jantları var spoon benzeri beyaz renk. Düşünürseniz mesaj atabilirsiniz.
    Yay olarak da ben kendi aracımda (EK kasa Civic) eibach kullandım konfor bakımından problem yoktu. Alacaksınız kaliteli bir şey bakın. Yay press veya kesme işi düşünmeyin tamamen kasap işi, ayrıca aracınız için bu kadar yay varken hemen hemen aynı paralara yay alabilirsiniz. (91-01 arası tüm Civic'leri yayları aynı.)

  5. #5
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanD. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba bu konu hakkında sana sanırım en iyi ben yardımcı olurum. Öncelikle kendimde ed2 sh4 kullanıcısıyım bu araçları basmadan önce iyice düşünmek lazım.Basacaksanda 2 cm indiriyim yeter demiceksin dibine kadar oturtucaksın.Birimci sebep ef ler normal fabrika yaylarıyla bile alcak araçlardır günümüz tümseklerinde düz geçmeye çalıştığında şüphesiz manifold boğazını veya orta susturucuyu sürteceksin.İkinci sebep Ef ya dip basık hoş gözükür yada hiç oynamadan orjinal duruşuyla.

    Sana jant lastik önerisinde bulunmam gerekirse.En az et-20 bir jant kullanman gerekir güzel bir görüntü için lastik seçeneğinde ise 185-45-15 olmalıdır 195 bastığın zaman kamber vermezsen çamurluğa tecavüz eder.Eflerde önler üstten salıncak olduğu için aracı bastığın zaman üst salıncak saşeye doğru yakınlaşacaktır ve üst rotili zorluyacaktır çalışma alanında azalıcaktır.Onun içinde Tavsiyem ya vogland spor yaylar(kesinlikle eibach tavsiye etmiyorum) Yada ksport veya skunk2 coilover. akabinde ayarlanabilir ön üst salıncak(ön kamber kolu diye biliyor bir çok kişi).Tabi bunlar konforlu bir basıklık için eğer dersenki ben rahatsız olmam o zaman yayıda kesip basabilirsin

    Jant olarak watanabe,enkei rpf01,work equip,rotiform v.b old school japon jantları.
    Sağolasın ama bu yazdıklarına bakılırsa bana bahsettiğin kadar yardımcı olamazsın nedenleri ise şöyle; öncelikle dip basık gezmek gibi bir fantazim yok bununla birlikte kesinlikle replika jant takmak, yay kesmek, yay presletmek gibi son derece riskli ve olumsuzluklarla dolu işlere de bulaşmam. ayrica bahsettiğin lastik ebatları deneme yanılma yoluyla genelde dip basık gezeyim zihniyetinde olanların takmış oldukları ebatlar ki bu kesinlikle kabul etmediğim bir durum bu işin bir hesabı kitabı var bu şekilde afaki seçimler yapacak kadar amatör bir uğraş içerisinde değilim. Bu yazmış olduklarım burada şahsi bir duruma olayı dönüştürmek değil fikirlerimi beyan etmek ve bir nebze olsun yanlış yapılan şeylere dikkat çekmek için teşekkür ederim deneyimlerini paylaştığın için

  6. #6
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Seven7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oem jant istiyorsanız bende 4x100 15'' OEM Renault Laguna jantları var spoon benzeri beyaz renk. Düşünürseniz mesaj atabilirsiniz.
    Yay olarak da ben kendi aracımda (EK kasa Civic) eibach kullandım konfor bakımından problem yoktu. Alacaksınız kaliteli bir şey bakın. Yay press veya kesme işi düşünmeyin tamamen kasap işi, ayrıca aracınız için bu kadar yay varken hemen hemen aynı paralara yay alabilirsiniz. (91-01 arası tüm Civic'leri yayları aynı.)
    Yay kesmekti, presletmekti vs fibi işlemlere kesinlikle başvurmam. Bu arada pm gönderildi.

  7. #7
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickbuttowski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uygun fiyata orijinal jant arıyorsanız bbs rm bakın. Ama satılıklarda değil sağda solda arayın. Golf gti'larda standart gelmişti zamanında. bir kaç çok alakasız arabada gördüm. Alıp takarsınız elinize para geçince almanyadan dış liplerini getirirsiniz.
    Hem sevmediğim hem de bulması zor olabilecek bir model, aslına bakarsanız kafamda bir jant modeli var ancak daha farklı alternatifler de arıyorum gözümden kaçan yada aklıma gelmeyen bir ürün tavsiye edilir umuduyla konuyu buraya taşıdım teşekkür ederim fikir verdiğiniz için

  8. #8
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yıllarca hondaya ve ef ye binmiş biri olarak efnin ilacı yaysız 195 50 15 kaliteli lastikle kaliteli bir jantdır.... inanılmaz karakteri değişiyor aracın.. 165 175 tabanlı lastikle uğraşmayn eflerde... kayık gibi oluyor araç.. 195 lastikle çok iyi yol tutuş yakalıyor efler... yay konusuna gelince dip basma paran yoksa al 3.5 luk yay yürüyenin geometrisini bozmadan bir yay tak coil yay takma ama adam akıllı marka bir yay tak 3.5 luk dünyası değişir aracın ve ön arka kule gergiside girersen aracı hiç tanıyamazsın..... dip basıp hassas olan alt takımını *** etme arabanın
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  9. #9
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yıllarca hondaya ve ef ye binmiş biri olarak efnin ilacı yaysız 195 50 15 kaliteli lastikle kaliteli bir jantdır.... inanılmaz karakteri değişiyor aracın.. 165 175 tabanlı lastikle uğraşmayn eflerde... kayık gibi oluyor araç.. 195 lastikle çok iyi yol tutuş yakalıyor efler... yay konusuna gelince dip basma paran yoksa al 3.5 luk yay yürüyenin geometrisini bozmadan bir yay tak coil yay takma ama adam akıllı marka bir yay tak 3.5 luk dünyası değişir aracın ve ön arka kule gergiside girersen aracı hiç tanıyamazsın..... dip basıp hassas olan alt takımını *** etme arabanın
    İşte aynen bu şekilde düşünüyorum ben de 195 50 15 lastik ilk tercihim ki bu ebatlar bu araç için en uygun 2 lastik ebadından biri teknik olarak (diğeri 185 50 15) ancak bu ebatlı lastiklerin aracı hantallaştırması yönünde şüphelerim var bunun için 5.5 kg'lık jantlar takmayı düşünüyorum fakat yine de hantallaşmasından çekindiğimden 175 50 15 ebatlarındaki yurtdışından gelen dunlop lastikleri takıp devir dönmesini rahatlatsam mı diye de düşünüyorum bir yandan, bu ikilemini yaşarken öte yandan tıpkı sizin de belirttiğiniz düşüncede olduğumdan, 3.5' lik adam akıllı bir yay ve ön arka kule gergisi takacğım için bu konuda araştırma yapıyorum. Şu sıralar bir çok parça siparişi verdiğimden eibach, h&r, skunk vb fiyat aralığında yaylar beni zorlayacak ancak ileride kesinlikle takılacak, bunların yerine alternatif olarak tercih edilebilecek ne gibi markalar var daha uygun fiyatlı bilginiz varsa bunları da benimle paylaşırsanız sevinirim

  10. #10
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yıllarca hondaya ve ef ye binmiş biri olarak efnin ilacı yaysız 195 50 15 kaliteli lastikle kaliteli bir jantdır.... inanılmaz karakteri değişiyor aracın.. 165 175 tabanlı lastikle uğraşmayn eflerde... kayık gibi oluyor araç.. 195 lastikle çok iyi yol tutuş yakalıyor efler... yay konusuna gelince dip basma paran yoksa al 3.5 luk yay yürüyenin geometrisini bozmadan bir yay tak coil yay takma ama adam akıllı marka bir yay tak 3.5 luk dünyası değişir aracın ve ön arka kule gergiside girersen aracı hiç tanıyamazsın..... dip basıp hassas olan alt takımını *** etme arabanın
    İşte aynen bu şekilde düşünüyorum ben de 195 50 15 lastik ilk tercihim ki bu ebatlar bu araç için en uygun 2 lastik ebadından biri teknik olarak (diğeri 185 50 15) ancak bu ebatlı lastiklerin aracı hantallaştırması yönünde şüphelerim var bunun için 5.5 kg'lık jantlar takmayı düşünüyorum fakat yine de hantallaşmasından çekindiğimden 175 50 15 ebatlarındaki yurtdışından gelen dunlop lastikleri takıp devir dönmesini rahatlatsam mı diye de düşünüyorum bir yandan, bu ikilemini yaşarken öte yandan tıpkı sizin de belirttiğiniz düşüncede olduğumdan, 3.5' lik adam akıllı bir yay ve ön arka kule gergisi takacğım için bu konuda araştırma yapıyorum. Şu sıralar bir çok parça siparişi verdiğimden eibach, h&r, skunk vb fiyat aralığında yaylar beni zorlayacak ancak ileride kesinlikle takılacak, bunların yerine alternatif olarak tercih edilebilecek ne gibi markalar var daha uygun fiyatlı bilginiz varsa bunları da benimle paylaşırsanız sevinirim

  11. #11
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende orijinal BBS vardı 15 lik gayet ağırlardı ama aracımı o kadar hantallaştırmamışlardı.. ben öyle aşırı bir fark hissetmedim 13 ile 15 arasında... jant 13 ve yanak orijinal 70 olunca 15 e 50 takınca dönme çapları o kadar aşırı fark etmiyordu ama ağırlık olarak ben çok bişi farketmedim.. yl tutuş arttığında o ağırlığı aramazsınız zaten... efler zaten devir dönmeyi seven araçlar... devirde sıkıntı yaşamazsın... ama düzgün 195 lik bir lastik alın
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  12. #12
    Umut melek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.341
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    195 45 15 kumho ecsta ku31 lastik ile konig sj 37 mat siyah jant takmıştım ilk olarak tein coil kullandım fiyat olarak belki bütçenizi bilmiyorum ama cok iyi toparlamıştı arabayı tein tr de az bulanan bi marka ama istanbulda herşey mevcut öneririm , yukarıdaki arkadaşlarda cok iyi bilgilere sahip arkadaşlar bilgilerini ciddiye al derim kardeşim .

  13. #13
    timucintt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Hong Kong
    Mesaj
    2.824
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yay konusuna gelince markadan şaşmayın 3.5luk özellikle 88-91 ef için üretilen yayları tercih edin 88-00 yazan her civic'e uydurulan yampiri yaylardan uzak durun... ama efendim ek nın yayı ef ye uyar diyenlere inanmayın uyuyor gibi gözüküyor ama uymuyor ek nın yayı eg ye uyar ama ef ye asla uymaz.. uyduranlar kendinlerini sağlam bir virajda yolun dışında bulur...
    1991 HONDA CRX - TOTALLED
    1988 TOYOTA CELICA GT ST162 - SOLD
    1991 HONDA INTEGRA LS - SOLD
    1990 HONDA CIVIC EF - SOLD

    85-92 OLDSKOOL COMING SOON

  14. #14
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende orijinal BBS vardı 15 lik gayet ağırlardı ama aracımı o kadar hantallaştırmamışlardı.. ben öyle aşırı bir fark hissetmedim 13 ile 15 arasında... jant 13 ve yanak orijinal 70 olunca 15 e 50 takınca dönme çapları o kadar aşırı fark etmiyordu ama ağırlık olarak ben çok bişi farketmedim.. yl tutuş arttığında o ağırlığı aramazsınız zaten... efler zaten devir dönmeyi seven araçlar... devirde sıkıntı yaşamazsın... ama düzgün 195 lik bir lastik alın
    dönme çapları %0.1 fark ediyor 195 50 15 takınca

  15. #15
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı timucintt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yay konusuna gelince markadan şaşmayın 3.5luk özellikle 88-91 ef için üretilen yayları tercih edin 88-00 yazan her civic'e uydurulan yampiri yaylardan uzak durun... ama efendim ek nın yayı ef ye uyar diyenlere inanmayın uyuyor gibi gözüküyor ama uymuyor ek nın yayı eg ye uyar ama ef ye asla uymaz.. uyduranlar kendinlerini sağlam bir virajda yolun dışında bulur...
    evet uyumluluk durumunun bu şekilde olduğunu biliyorum ama nedense insanlara bunu anlatamıyorsun o yay oraya takılıyorsa ''tamam uyuyor işte'' mantığı ile yaklaşılıyor öteden beri.

  16. #16

    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    61
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer istediğiniz tam performanssa o zaman kesenin ağzını açık komple yürür değişimine gitmeniz gerekecek.Bahsettiğim ölcüler parçalar v.s dip gezmek için.Şayet viraj yapacaksanız öncelikle oem motor ve şanzuman takozlarından başlamalısınız.Yine skunk üretimi toe bar ve ön travers vazgeçilmez olmalı.Bir şeyde ısrarcıyım ef kasalarda özelliklede hatchde yükseklik alcaklık yol tutuşda çok önemli.Spor yay takmakdansa full coilover öneriyorum Skunk2 ultra pro!!!

    Skunk 2 ultro pro coil
    Skunk 2 ultro pro Ön üst salıncak
    Hyper flex burç seti(siyah) Özellikle oem arka travers burçları virajda çok uzun ömürlü değil onun yerine tam hareket edebilen hyper öneriyorum.
    Komple gergiler
    Arka salıncaklar
    Arka viraj demiri(harici )
    En önemlisi ön arka disk fren swap!
    Ancak standart motor içinde bunlar biraz fazla olucaktır. Lastik konusunda bir yorum yapmıyorum Umarım bu sefer yardımcı olabilmişimdir.

  17. #17
    vtiaras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul b.köy b.evler
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Valla kardeşim araç eğer vti olsaydı çok yardımcı olabilirdim fakat konuyu açtığın çok iyi oldu şuan bendede ef sedan civic var.ef civic ek civic den daha alçak oem yaylarla bile altını sürtmek işten bile değil. Şu yay kesen presleten insanları hiç anlamıyorum aracı aldığım zaman kafamdan 3,5 h&r veya eibach yay takmak vardı fakat aracı kullandığımda altının yeterince alçak olduğunu görüp vazgeçtim jant tercihini hb si dan yana kullancaktım fakat aracım otomatik hb si jantı aracı geri düşürürmü bilmiyorum şu haliyle az eğimde tek kişi 190 km yi görüyorum fakat araç çok güvensiz geliyor yay işi yattı ama jant konusunda takipçinim replika jant bana herzaman güvensiz geliyor oem ies jantı euro civic hb veya sedan si jantı nasıl olur?konuyla pek alakalı değil ama ef civic i arkaları diske çevirmeyi düşünüyorum bunun için crx arka podyalar diskler kaliperler fren merkezi el freni halatı vs neler gerekli bir faydası olurmu yapan varmı maliyeti ve nerden bulunabilir?

  18. #18
    MAT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanD. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer istediğiniz tam performanssa o zaman kesenin ağzını açık komple yürür değişimine gitmeniz gerekecek.Bahsettiğim ölcüler parçalar v.s dip gezmek için.Şayet viraj yapacaksanız öncelikle oem motor ve şanzuman takozlarından başlamalısınız.Yine skunk üretimi toe bar ve ön travers vazgeçilmez olmalı.Bir şeyde ısrarcıyım ef kasalarda özelliklede hatchde yükseklik alcaklık yol tutuşda çok önemli.Spor yay takmakdansa full coilover öneriyorum Skunk2 ultra pro!!!

    Skunk 2 ultro pro coil
    Skunk 2 ultro pro Ön üst salıncak
    Hyper flex burç seti(siyah) Özellikle oem arka travers burçları virajda çok uzun ömürlü değil onun yerine tam hareket edebilen hyper öneriyorum.
    Komple gergiler
    Arka salıncaklar
    Arka viraj demiri(harici )
    En önemlisi ön arka disk fren swap!
    Ancak standart motor içinde bunlar biraz fazla olucaktır. Lastik konusunda bir yorum yapmıyorum Umarım bu sefer yardımcı olabilmişimdir.
    son kısımdaki cümlen benim sana vereceğim cevap olmuş zaten. dediğin gibi iş bu noktalara gelse neler neler eklenir bu listeye hatta coilde listeden çıkartılır benim tarafımdan çünkü coilleri çok sağlıklı bulmuyorum evet performansa etkileri açık bir gerçek ve ciddi farklar yaratıyor ama ufak senkron hataları büyük sorunlara yol açabiliyor. liste şu anki duruma yardımcı olabilecek bir listeden ziyade bizim gibi ef severlerin ütopik hayallerini kaba taslak yansıtan bir liste olmuş

  19. #19
    vtiaras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul b.köy b.evler
    Mesaj
    549
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanD. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer istediğiniz tam performanssa o zaman kesenin ağzını açık komple yürür değişimine gitmeniz gerekecek.Bahsettiğim ölcüler parçalar v.s dip gezmek için.Şayet viraj yapacaksanız öncelikle oem motor ve şanzuman takozlarından başlamalısınız.Yine skunk üretimi toe bar ve ön travers vazgeçilmez olmalı.Bir şeyde ısrarcıyım ef kasalarda özelliklede hatchde yükseklik alcaklık yol tutuşda çok önemli.Spor yay takmakdansa full coilover öneriyorum Skunk2 ultra pro!!!

    Skunk 2 ultro pro coil
    Skunk 2 ultro pro Ön üst salıncak
    Hyper flex burç seti(siyah) Özellikle oem arka travers burçları virajda çok uzun ömürlü değil onun yerine tam hareket edebilen hyper öneriyorum.
    Komple gergiler
    Arka salıncaklar
    Arka viraj demiri(harici )
    En önemlisi ön arka disk fren swap!
    Ancak standart motor içinde bunlar biraz fazla olucaktır. Lastik konusunda bir yorum yapmıyorum Umarım bu sefer yardımcı olabilmişimdir.

    Herhalde bu listedeki parçaların fiyatıyla bi ef civic daha alınır 90 bg lik bir civic için çok profesyonel k20 swap için düşünebilinir şahsi düşüncem

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •