zaten bnde 1 2 dırek sokar araya dıodum ama tam 180 de 1 boydu arka tampondaydım hız artıkca gelıyodum :D:D
Printable View
zaten bnde 1 2 dırek sokar araya dıodum ama tam 180 de 1 boydu arka tampondaydım hız artıkca gelıyodum :D:D
kankı evet de bende devır yok bılıosun sende 2 60 da basmam mukun degıl yanı :Dzaten abım sayılır oyle hırs mırs olmaz bendede ondada o yuzden vıteslerı bep onemsemedık hırs yapcak olsam zaten 2 40 bastırırım tutunmayı bırak goremez benı yolda ama dedıgım gıbı cok onemsemedık asıl sen focusu getırde bı deneyelım artık catlıcam meraktan haa
Ben arkada olduğum için daha net olarak söyleyebilirm belki.160 da 3 boy 200 gibi 4-5 boy bir fark oluyor.17" jantlara göre büyük gelişme var çünkü eskiden 180 gibi olayın yarışla alakası kalmıyordu arada ben deyim 2 siz deyin 3 direk fark oluyordu.Şuan en azından 3 araba 5 araba neyse arkadan kovalayabiliyorum.Ama Focus asıl farkını 2-40-50 kalkınca koyuyor Ferhatın dediği gibi Focusun tam devri olduğundan basar basmaz kafadan 2 boy fırlıyor öne,sonrasında açılma hızı yavaşlıyor tabi.
Focus gerçekten iyi gidiyor beni en çok şaşırtan ies e kafa tutması oldu çünkü ies headers dahil dolu ki 135-140hp civarıdır tahminim ve 1000 kilo araç.Gerçi onda da iddalı bir jant vardı bu sonuç biraz ondan kaynaklı olabilir.
denedıgım ıes tabırı caız hayvan gıbı gıdıyo abımın arac headers fıltre kıtı komple krom duz boru orj hks son ırıdyum bujı ve kabloları var +1000 kılo arada 350 kılo fark var ve hondanın speclerı belli :) bende 3 4 dırek dıe cıktım sonucta abımın arac gecse nolcak dıye ama 2 3 te yanyana gıdınce cok sasırdım zaten 180 de tamponunda oluyorum dahda fazla basamadık 220 ye kadar bassaydık belkı yanyna fln gıerdık cunku hız arttıkca ben yakınlasıyodum ama tabı denemeden bellıde olmaz o jantlar 16 tıtanıum hafıf bı jant ama dahasını bılemem :) sende jantlardan hızlanmıssın baya 1 dırek hızlanmak cok ıyı bı sonuc yanı
Aslında senin 40 ta basman zaten ölüm zulüm... 1 de bassan vites zaten 50 de bitiyor...2 de bassan 2-3 bin devir arası oluyorsun, olmuyor. Bence şu şunu geçti bu bunu geçti demek yerine 2 aracın da avantajlı olduğu devirde basılmalı.. Hee sonuç değişmezse o zaman focus a şampiyon diyebiliriz.. Yani atmosferiğin 40 ta basması dizelin 70 te basması gibi birşey oluyor.. Bir sonraki denemeyi böyle yapalım bence...
Bir de kolay yapabiliyorsan orijinal filtreyi tak öyle deneyelim.
http://www.techturkey.com/forum/maka...-yarar-mi.html
İes leri biliyorum dedim ya kuzenimde vardı çok kullandım gerçekten ipini koparıp giden bir araç.Yanlız yanlış anlama Honda o speclerde iken (ki jantlarda sorun yok hafif diyorsun) ve sen 350kg ağırken yan yana gittiğinize göre bunun tek nedeni 2-40 basmanız olmalı.Çünkü Focus ciğerli tamam ama herşeye rağmen civicle sonuç teknik olarak mantıklı değil 135-140hp 1000 kilo araçla 1350kilo 109hp araç bir gitmemeli kardeşim.Bunu sende biliyorsun.Focusun Mazdayı 3-4 boy geçmesi gayet olabilir ama civicin o speclerle daha iyi gitmesi gerekir,bence Buğra'nın da geleceği bir dahaki buluşmada civic gelirse 2-80 3-80 deneyin derim.Geçme geçilme kişisel olarak bizler için tabiki problem değil ama ben Hondaya dünkü sonucu yakıştıramadım açıkçası.Çünkü yıllardır şöyle gidiyor böyle kaçıyor dediğimiz bir araç kendinden güçsüz 350kg dizel bir araçtan en azından çıkardığı ses kadar uzaklaşabilmeliydi:)
Valla Ferhat kardeşim focus gerçekten iyi gidiyor eyvallah burada şimdi suya yatma gibi de olmasın ama 2-50 de bastığımızda benim devir 3250 oluyor,1 de 40 la bastık zaten 5000 küsür devirde oluyorum basar basmaz vites atıyorum yani iki vites-devirde benzinli araç için uygunsuz.Ha senin araç yüksek süratte de yavaştan ayırıyor yani hangi viteste ne şekilde basarsak basalım yine geçeceksin bu belli ama focusun değilde mazdanın devirinde bassak mesela o fark 160 da 3 boy değilde 1.5 boy olabilir veya 200 de 4-5 boy değilde 2-3 boy olabilir gibi.Neticede yine geçeceksin onda sıkıntı yok.Birde kardeşim şu sürekli 2-40 basalım takıntından bir vazgeç allahını seversen scooterla kalkacak olsan 2-40 yapalım diyeceksin:)Bak cliosu olan kardeşimde şikayetçiydi sırf vites-devirde anlaşamadığınız için kalkış yapamıyormuşsunuz sen söyledin:) Bir dahaki buluşmada 80 de filan basalım en azından birazda sen dezavantajlı durumda kal ne olacak,zaten aracın iyi gidiyo geçiyosun hepimizi daha niye 2-40 diye diretiyon yahu:)
kankı sıkıntı o degılde hıckımse aracının gıtmedıgı devrıde yurumek ıstemez degılmı focus 2 40 da ıvmelendıgı gıbı 3 70 de ıvmelenmıyo e zaten o clıo benden bı rahat 250 kılo hafıf e zaten devır cevırıyo ben daha nıye 3 70 basıyımkı o yuzden anlasamıyoruz benzınlı ve dızel araclar basınca hep bı devır uyusmazlıgı oluyo ama suda bı gercekkı focus 2 nın devrı 2 40 yanı tam bu devırde yuruyo tam verımlı bı ust vıtesten basmak adaletsız oluyo cıvıcle bastık bak 0 1 de 40 bastı adam yanımda yuruyo nıye devır cevırıo e zaten hafıf bnden bı 300 kğ sonra sole sapladım bole sapladım muhabbetlerı oluyo o yuzden benzınlı aracla denerken sen 1 de baskı ıyı ıvmelen dıyorum o 2 de basınca ben 3 ten basınca benım aracım ıvmelenmıcek o zamanda denemenın anlamı kalmıyck yanı ıkısacası 1350 kılo bı aracın 900 1000 kğ araclrla 3. vıtesten basması hıc adaletlı olmuyo o yuzden 3 te basmıyorum umarım anlatabılmısımdır :)
yanı benzınlı araclarla normal olarak devrımız uyusmuyo buda bı sıkıntı denerken 2 50 basalım dedın ondada bastım ama 2 60 da bendede devır kalmıyo o yuzden basamıyorum yanlıs anlama lutfen :)
Kimse aracının yürümediği devirlerde basmak istemez doğru ama biz senle her basışımızda senin devrinde basıyoruz kardeşim senden istediğim bir kere olsun benim devrimde basman diyelim ki geçildin bu niye o kadar büyük sıkıntı olsun ki ben sana her kapışmamızda geçiliyorum ne olacak yani hani önemli olan geçmek geçilmek değil diyorduk
bugra gelsınde basarız
arkadaşlar gelmeyi çok istedim ama perşembe günü ufak bi kaza geçirdim aracımla , inşallah birdahaki buluşmalarda görüşmek üzere