pertten dönme olmasın.. bu kadar ucuz olduğuna göre.. pek temiz değildir..
Printable View
Dizeldeki en önemli unsur hacim.. ne kadar çok hacim o kadar rahat kullanım demek..
1.3 multijet 75 hp kullanıcısıyım, yakıt olarakta ortalamam 5.9 litre, 18'' ozlarla beraber..
Arabada basınç gelene kadar resmen sürünüyosun ama basınç geldiginde kullanımı keyif veriyor..
Eger 1.3 klasmanında araba alacaksan multijetten şaşma derim, en azından intercooler ve 16v farkı var..
Opelde aynı makinayı kullanıyor, yalnız opelin servis masrafı ve ön koltuklarının tabure gibi olması en büyük handikapı bana göre.. ufak tefek bi adamsan ok ama yapılıysan sıkıntı..
Punto içinde şunu söyleyebilirim, alt takımının zayıflıgı ve görüş açılarındaki sıkıntılar dışında parasına göre çok iyi arabadır.. Grande punto için konuşuyorum tabi..
Yavuzun arabası mk2b'ler içinde konuşmak gerekirse eger chiplersen gerçekten iyi yürüyor ki yavuzun geçmedigi küçük hacimli dizel yok gibi... Ama arabanın yüzünün eskimesi malzeme kalitesinin iyi olmaması gibi handikapları var..
Dizel sedan megan II ekstremler ortalama 4.5-5 yakıyordu. Tabi uzun yolda.. şeer ne olurda olsun 1200üstü içten yanmalı motor 6dan aşağı inmez
Pejo 207 1.6 HDi Dynamic kullanan var mı hiç?
dynamic kullandım daha yumuşak fun'a göre.. en dolusu emotion, fun kasa degişmeden önce piyasaya çıkan donanım modeli.. emotion'a göre farklılıklar var
vb faruk abinin yeni bebeğe 2007 megane II sedan 1,5 dcı 170 tl fullemiş 430 km yapmış lan oglum range hala 1400 km yazıyor dedi tel de tansiyonum düştü
farklı sınıflarda araçlar..benim tercihim fiesta olurdu..eğer daha iyisi olucaksa 3.20 d :)
3 20d alıp m tamponları çakıp aynen devam:icon_tup:
320d 320d tutturdunuz bir 320d :D 100 milyarlık arabadan sanki ucuz kolay alınabilir gibi bahsediyorsunuz :)