User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
23 sonuçtan 20 ile 23 arası

Konu: 50 - 50 Ağırlık dağılımı her zaman en idealimidir ?

  1. #20
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tasarlanan aracin hangi tarz icin yapildigi,motor agirligi,konulacak lokasyonu,sasi alasimi,sasi geometrisi,cekis tipi (awd,rwd,fwd) gibi bir suru faktore gore degisir ve agirlik dagilimi belirlenir.Ama hic bir zaman en iyi budur diye birsey yok isin icinde muhendislik ve ar-ge oldugundan dolayi kesin bir sey soyleyemek oldukca yanlis diye dusunuyorum eger kesin bir kural olsaydi innovasyon denen kavram olmazdi
    inovasyon denilen şey ideal dünyada yaşasaydık bu şekilde olabilirdi ancak kar maksimizasyonuna göre çalışan şirketler varken bu, bu kadar masum bir şey değil. belirli limitler dahilinde şirket için en karlısını ortaya çıkarırlar en idealini ya da en inovatifini değil.. keza 1890'lı yıllarda bile elektrikli taksiler varken günümüzde dünyayı değiştirecek bir teknoloji gibi yeniden sunulması o dönemin inovasyonunun bazı çevrelerin karını öldüreceği içindir.
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  2. #21
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inovasyon denilen şey ideal dünyada yaşasaydık bu şekilde olabilirdi ancak kar maksimizasyonuna göre çalışan şirketler varken bu, bu kadar masum bir şey değil. belirli limitler dahilinde şirket için en karlısını ortaya çıkarırlar en idealini ya da en inovatifini değil.. keza 1890'lı yıllarda bile elektrikli taksiler varken günümüzde dünyayı değiştirecek bir teknoloji gibi yeniden sunulması o dönemin inovasyonunun bazı çevrelerin karını öldüreceği içindir.
    Olay bu,sirket en karlisini ortaya cikarir ama KAR dedigimiz sey sadece maliyetin en ucuza getirilmesi degildir.Return of Investment kismida vardir Bir sirket eger yapacagi urunu en ucuz haliyle dusunerekten yapacak olsaydi buyuyemez kucuk esnaf takilirdi cunku kucuk isletme mantigi en ucuza mal edip kar marjini yuksek tutmaktir.Arac ureten firmalarin hic birisi boyle dusunemez yapilan her aracin innovasyon barindirmamasi demek innovasyon olmadigi anlamina gelmez.

    Ornek olarak VW TSI motorlari cikardi bu bir innovasyondu.1.2-1.4 litreden FSI gucleri cikti ve yakit tuketimi azaldi.Sirket icin en karlisi eski FSI lari koyup devam edebilirdi neden innovasyona yani ar-ge ye para harcadi ?
    Corvette ZR1'in sasi yapisi ornek Ringte yaptigi sure ? Amerikan menseili bir firmanin spor arabasi ciddi bir sekilde yol tutmasi ? Bu bir innovasyon.

    Bu cok basit bir ornek ama burda bahsedilen araclarin hepsi sportif suruse sahip araclar.Sportif otomobil sektorunde yaptiginiz araci bir adim one cikaran sey innovasyonunuzdur yoksa sektorde barinamazsiniz.

  3. #22
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S2000'ler niye patladı? sen tut japon amcalar uğraş x şasi yap baştan sonra yeniden tasarla yolcu tarafına ağırlık ekle bir sürü ödül al, 50-50 ağırlık dağılımı sağla, saygıyla andığımız arkadaşlar tutunsun diye upuzun tuttukları 1 ve 2. viteste yanlamaya çalış sonra yanladık patladık.
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  4. #23

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bmwlerde 316 nın bıle motor yerleşimine baktıgınızda en geride konumlandırdığını görürsünüz. aksın arkasına atılmaya çalışılırki, aracın turn in tepkisi artsın.

    İnovasyonla ilgili hayatta doğrular değiştiği,kesin doğru olmadığı için inovasyon vardır, 10 yıl öncesinin doğrusu ile şimdiki bir değildir.Algı sürekli değişir onun için beklentiye cevap verebilmek için şirketler inovatif olmak durumdadır, şirket için en önemli şey sürdürülebilir karlılığında temeli budur.
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •