User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
26 sonuçtan 20 ile 26 arası

Konu: Start&stop Akü Kullanımı

  1. #20
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    anadolu yakasında kimde var bilmiyorum
    ancak maslağa geçersem sane haber veririm gelirsin 2dk ölçeriz

    dediğim bu cihaz değil
    http://www.genisreyon.com/modules/ca...181241_max.jpg

    şöyle bişe
    http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1...ester-Suit.jpg
    İlk fotodaki cihazdan bahsediyordum ki sen zaten anlamissin abi. Haftaici kacmam imkansiz ama c.tesi tabiri caizse kosa kosa gelirim. Simdiden tesekkur ettim abi.

    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    urun kodu : 0092S60050
    bosch 60 680 S6 60 Ah AGM (Absorbent Glass Mat)
    boyut 242 175 190
    fiyat : 330 tl gibi bir fiyati var.

    arkadasim 207 rc de kullaniyor. start stop ozelligi olan bir arac degil 207 rc. bir problem yok gayet memnun. 60 amper , soguk mars gucu 680 cca. ve boyutuna gore cok iyi. sigar sanirim senin kutuya. aracinin orj amper degeri neyse o amperi kullanmani tavsiye ederim.

    640 anlik gucu olan akuyle 490 anlik guc ureten akuyle illaki fark var. 600 cca dan assagi almani tavsiye etmem.
    inci mutlu cart curt bu akulerden turk malindan uzak dur abicim icindeki plaklari yapmayi beceremiyorlar. varta bosch bu iki markaya bak derim. uzun sure yatan araclarda cabuk koyu veriyorlar plaklari.

    bende birseyi merak ediyorum. aracta devir donerken alternator 5 binlerde elektrik akimini sarj i keserek tum elektrik aksami aküye brakiyormus. bu dogrumudur. eyer dogruysa anlik güc degeri 400 cca olan aküyle anlik güc degeri 680 cca olan bir akü atesleme bobinlerine ne kadar güc verebilir farklilik olurmu ? farlar vs vs de yaniyorken ateslemede ?
    Bende vartadan 320 lira fiyat aldim. Satici start&stop arac akusu diyince kafam karisti ve bu konuyu actim.

    Eskiden mutlu alirdim ama bence eski kalitesi yok. Bende Varta veya Bosch dusunuyorum. Uzerindeki akuyu ben askerdeyken arabayi emanet ettigim arkadasim almisti.

    Alternatorun devreden cikma olayini duymadim. Sanirim devirle degil motor yuk durumu ile alakali bir durum bildigim kadariyla. Belirli bir orandan veya full throttle (tam gaz) durumunda olan birsey. Klimada keza devre disi kalir. Muhtemel yeni teknoloji arabalarda olan bir durum.

    benzinli aracta ateslemeyi olumsuz etkilemez bence. cca degeri soguk mars aninda anlik urettigi bir akim digeri ise 1 saatte stabil olarak uretebildigi akim.

    Atesleme bobini 12V gerilimi alip yuksek gerilime cevirir ancak akim degeri dusuktur. Buda akuye yuk anlaminda kulfet olmaz. Gerilimle beraber akimda yukselse olasi bir kacakta adami oldururdu.

  2. #21
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cep telefonundan yazinca imla hatalari ve cumlelerde devriklik olmus. Pardon.

  3. #22
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dizel aracta mars basıpta özellikle soguklarda calısmıyorsa aküden ziyade kompresyon dusuklugunden olur geneldebu
    yapabiliyosan soguk halde bir kompresyon olcumu yaptır
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  4. #23
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    akü işini bitirmek için yıllar önce optima almıştım.. yıllardır kullanıyorum. farımı acık unuturum teybimi acık unuturum daha 1 kere bittiğini görmedim tavsiye ederim
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  5. #24
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dirk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akü işini bitirmek için yıllar önce optima almıştım.. yıllardır kullanıyorum. farımı acık unuturum teybimi acık unuturum daha 1 kere bittiğini görmedim tavsiye ederim

    Optima nediri bir arastirayim. Tesekkurler

  6. #25

    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    BODRUM-İST
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç nedir. akü jel akü dür %80 %100 kapasite arası çalışır bu akülerde akıllı enerji yönetimi sistemi bulunur akünün eksi kutup başı üzerinde bulunan kaptör ilede anlayabiliriz.
    powered by MRÇ garage ekotech
    mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS

  7. #26
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı byspeedman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç nedir. akü jel akü dür %80 %100 kapasite arası çalışır bu akülerde akıllı enerji yönetimi sistemi bulunur akünün eksi kutup başı üzerinde bulunan kaptör ilede anlayabiliriz.

    Arac alti ustu 2.0 hdi 206

    Oem aku degerleri kafa kurcaliyor, birde 0 derece dediginde calismiyor su sira.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •