7 Saniyenin altında 0-100'ü olan atmosferik Mr2 mi var????
Varsa da rüzgar yapmak için değil ama gerçekten bilmiyorum.
En güçlüsü 2,0 GT o da 7,5 saniye diye biliyorum.
Mr2 Vti ile kafa kafaya gider.
Printable View
7 Saniyenin altında 0-100'ü olan atmosferik Mr2 mi var????
Varsa da rüzgar yapmak için değil ama gerçekten bilmiyorum.
En güçlüsü 2,0 GT o da 7,5 saniye diye biliyorum.
Mr2 Vti ile kafa kafaya gider.
Yinede en hızlısı mr2 0-100 5.9 sn olduğu için, s2000 0-100 6.2 sn 100-200 de ne değişir bilmiyorum ama stepneli bir arabanın coupe yi 100-200 de almazı zor gibi
http://www.mr2.com/ARTICLE/1991_Specifications.html
5.9 sn lik var
The 3S-GTE is an in-line 4-cylinder 1998 cc engine from Toyota, based on the 3S-GE with the addition of under piston oil squirters and a reduced compression ratio to accommodate the addition of a turbocharger.
Konu kavga kokuyor, saygı yok, hükümet uyuyor, kapitalist rejim işçiyi sömürüyor, halk endişeli.
Yani adam diyor ki kardeş, 3s-gte dedigin makina 4 silindir 1998 cc 3s-GE den geliştirilmiş piston altlarından yağ verilen ve turboşarj eklenmek için sıkıştırma oranı düşürülmüş bir motordur.
o bahsettiğin 0-100 5.9 sn dediğin araba turbo Tayfun..
atmosferik mr2 yavaş gayet..
caterham, ariel çıkarırsak s2000 ve 2zz li lotus lar kalır..
s2000 0-180 e kadar yavaş olsa da 180-200 arasında lotus elise 111r a göre 3sn civarı hızlı.. şöyle diyim lotus 5 te duvar, s2000 gelir geçer..
http://www.zeperfs.com/duel1235-1245.htm
mr2 işler çok karışık avrupa pazarına sattıkları araçlarda çok limitleme kısıtlama var japon pazarında aynı motor aynı şanzıman ama beygir sayısı daha fazla amerika ve avusturalya pazarı içinde aynısı geçerli..
W20 Mr2 nin avrupa pazarı için iki tip motoru vardı biri atmo 2.0 152 beygir biri turbo 2.0 200 beygir japon pazarında aynı 2.0 atmo motorlusu 173 beygir turbo 2.0 245 beygirdi..
Avrupa 96 da makyajdan sonra 2.0 turbo motor güncelledi 255 yada 260 beygir falan oldu... atmosferik 2.0 96 dan sonra 168 beygir 98 üretimden kalkmadan öncede 200 beygir oldu atmosu. 99 dan zaten üretimden kalktı.. W30 yeni kasaya geçildi ..
W30 da zaten bitirdiler mr2'yi 1.8 138 beygirlik bir motor koydular artık aracı performansdan arındırıp tamamen keyif aracına çevirdiler..
mk1 W10 alıcaktım 89 model kırmızı bir tane.. sabancıların kızının arabasıymış ilk sahibi galiba bana öyle demişlerdi en azından.. arkadan kronik su alma sorunu varmış o kasalarda ondan almaktan vazgeçmişdim..
burda konuşulması gereken mr2 W20 dir çünkü atmo 2.0 motor bir o kasada kullanıldı.. birde şu var tabi türkyie pazarına hangi mr2 girdi avrupamı japon mu değerler arasında çok fark var çünkü..
Sorunun cevabı basit k20 swap renault twingo 800 kilo full takılı hali :D
tente 5 ton mu ne alaka? totalde 1250 kg ise bu agırlıgın ister 1 kg si tentede olsun ister 1249.
Bu ağırlık dağılımı sadece aracın yol tutuş viraj kabiliyeti ya da patinaja düşüp düşmeme gibi ozelliklerini etkiler. Bu da 100 200 hızlanmasında bi etken degil. 240 hp araba 100 km de gaza basınca saracak değil.
senin bahsettiğin mevzu, cabrioların ağır olmasının sebebi yani, tente değil takla barlarıdır.
motor arkada olduğu için hiç bir şekil çözümü yok bir zaman sonra konjektörmü ne şimdi hatırlamıyorum su alıyormuş oda motorun altındaymış belli periyodlarda onu değiştirmek gerekiyormuş falan .. yani benim ustam ne araçlarla uğraşır lotus falan dahil o dedi hiç girme diye.. :)