User Tag List

Sayfa 5/10 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
177 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: En hızlı stok2.0 LT atmosferik araç hangisidir?

  1. #77
    poseidon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7 Saniyenin altında 0-100'ü olan atmosferik Mr2 mi var????
    Varsa da rüzgar yapmak için değil ama gerçekten bilmiyorum.
    En güçlüsü 2,0 GT o da 7,5 saniye diye biliyorum.
    Mr2 Vti ile kafa kafaya gider.
    "Laf ağızdan çıkana kadar sizin esirinizdir. Çıktıktan sonra siz onun esiri olursunuz."

  2. #78

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yinede en hızlısı mr2 0-100 5.9 sn olduğu için, s2000 0-100 6.2 sn 100-200 de ne değişir bilmiyorum ama stepneli bir arabanın coupe yi 100-200 de almazı zor gibi

  3. #79

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı poseidon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7 Saniyenin altında 0-100'ü olan atmosferik Mr2 mi var????
    Varsa da rüzgar yapmak için değil ama gerçekten bilmiyorum.
    En güçlüsü 2,0 GT o da 7,5 saniye diye biliyorum.
    Mr2 Vti ile kafa kafaya gider.
    http://www.mr2.com/ARTICLE/1991_Specifications.html
    5.9 sn lik var

  4. #80
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yinede en hızlısı mr2 0-100 5.9 sn olduğu için, s2000 0-100 6.2 sn 100-200 de ne değişir bilmiyorum ama stepneli bir arabanın coupe yi 100-200 de almazı zor gibi
    ne stepnesi kardeş bu neyin kafası?
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  5. #81

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne stepnesi kardeş bu neyin kafası?
    Pardon tente diyecektim

  6. #82
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The 3S-GTE is an in-line 4-cylinder 1998 cc engine from Toyota, based on the 3S-GE with the addition of under piston oil squirters and a reduced compression ratio to accommodate the addition of a turbocharger.
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  7. #83
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu kavga kokuyor, saygı yok, hükümet uyuyor, kapitalist rejim işçiyi sömürüyor, halk endişeli.
    K.

  8. #84
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani adam diyor ki kardeş, 3s-gte dedigin makina 4 silindir 1998 cc 3s-GE den geliştirilmiş piston altlarından yağ verilen ve turboşarj eklenmek için sıkıştırma oranı düşürülmüş bir motordur.
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  9. #85
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    o bahsettiğin 0-100 5.9 sn dediğin araba turbo Tayfun..

    atmosferik mr2 yavaş gayet..

    caterham, ariel çıkarırsak s2000 ve 2zz li lotus lar kalır..

    s2000 0-180 e kadar yavaş olsa da 180-200 arasında lotus elise 111r a göre 3sn civarı hızlı.. şöyle diyim lotus 5 te duvar, s2000 gelir geçer..

    http://www.zeperfs.com/duel1235-1245.htm

  10. #86
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    mr2 işler çok karışık avrupa pazarına sattıkları araçlarda çok limitleme kısıtlama var japon pazarında aynı motor aynı şanzıman ama beygir sayısı daha fazla amerika ve avusturalya pazarı içinde aynısı geçerli..

    W20 Mr2 nin avrupa pazarı için iki tip motoru vardı biri atmo 2.0 152 beygir biri turbo 2.0 200 beygir japon pazarında aynı 2.0 atmo motorlusu 173 beygir turbo 2.0 245 beygirdi..

    Avrupa 96 da makyajdan sonra 2.0 turbo motor güncelledi 255 yada 260 beygir falan oldu... atmosferik 2.0 96 dan sonra 168 beygir 98 üretimden kalkmadan öncede 200 beygir oldu atmosu. 99 dan zaten üretimden kalktı.. W30 yeni kasaya geçildi ..

    W30 da zaten bitirdiler mr2'yi 1.8 138 beygirlik bir motor koydular artık aracı performansdan arındırıp tamamen keyif aracına çevirdiler..

    mk1 W10 alıcaktım 89 model kırmızı bir tane.. sabancıların kızının arabasıymış ilk sahibi galiba bana öyle demişlerdi en azından.. arkadan kronik su alma sorunu varmış o kasalarda ondan almaktan vazgeçmişdim..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  11. #87
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı darkmoon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mr2 işler çok karışık avrupa pazarına sattıkları araçlarda çok limitleme kısıtlama var japon pazarında aynı motor aynı şanzıman ama beygir sayısı daha fazla amerika ve avusturalya pazarı içinde aynısı geçerli..

    W20 Mr2 nin avrupa pazarı için iki tip motoru vardı biri atmo 2.0 152 beygir biri turbo 2.0 200 beygir japon pazarında aynı 2.0 atmo motorlusu 173 beygir turbo 2.0 245 beygirdi..

    Avrupa 96 da makyajdan sonra 2.0 turbo motor güncelledi 255 yada 260 beygir falan oldu... atmosferik 2.0 96 dan sonra 168 beygir 98 üretimden kalkmadan öncede 200 beygir oldu atmosu. 99 dan zaten üretimden kalktı.. W30 yeni kasaya geçildi ..

    W30 da zaten bitirdiler mr2'yi 1.8 138 beygirlik bir motor koydular artık aracı performansdan arındırıp tamamen keyif aracına çevirdiler..

    mk1 W10 alıcaktım 89 model kırmızı bir tane.. sabancıların kızının arabasıymış ilk sahibi galiba bana öyle demişlerdi en azından.. arkadan kronik su alma sorunu varmış o kasalarda ondan almaktan vazgeçmişdim..
    abi bi şekilde çözülürdü ya keşke vazgeçmeseydin, su alsın nolacak DIY bi proje yapılırdı
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  12. #88
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    burda konuşulması gereken mr2 W20 dir çünkü atmo 2.0 motor bir o kasada kullanıldı.. birde şu var tabi türkyie pazarına hangi mr2 girdi avrupamı japon mu değerler arasında çok fark var çünkü..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  13. #89
    ilkerist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul / Maltepe
    Mesaj
    1.258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kakus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu kavga kokuyor, saygı yok, hükümet uyuyor, kapitalist rejim işçiyi sömürüyor, halk endişeli.
    Doğru diyorsun,gereksiz rüzgar yapanlar var.

  14. #90

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sorunun cevabı basit k20 swap renault twingo 800 kilo full takılı hali

  15. #91
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pardon tente diyecektim
    tente 5 ton mu ne alaka? totalde 1250 kg ise bu agırlıgın ister 1 kg si tentede olsun ister 1249.
    Bu ağırlık dağılımı sadece aracın yol tutuş viraj kabiliyeti ya da patinaja düşüp düşmeme gibi ozelliklerini etkiler. Bu da 100 200 hızlanmasında bi etken degil. 240 hp araba 100 km de gaza basınca saracak değil.
    senin bahsettiğin mevzu, cabrioların ağır olmasının sebebi yani, tente değil takla barlarıdır.
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

  16. #92

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o bahsettiğin 0-100 5.9 sn dediğin araba turbo Tayfun..

    atmosferik mr2 yavaş gayet..

    caterham, ariel çıkarırsak s2000 ve 2zz li lotus lar kalır..

    s2000 0-180 e kadar yavaş olsa da 180-200 arasında lotus elise 111r a göre 3sn civarı hızlı.. şöyle diyim lotus 5 te duvar, s2000 gelir geçer..

    http://www.zeperfs.com/duel1235-1245.htm
    Abi 3s ge motor kodlu mr2 var 200 hp olması lazım

  17. #93
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bi şekilde çözülürdü ya keşke vazgeçmeseydin, su alsın nolacak DIY bi proje yapılırdı
    motor arkada olduğu için hiç bir şekil çözümü yok bir zaman sonra konjektörmü ne şimdi hatırlamıyorum su alıyormuş oda motorun altındaymış belli periyodlarda onu değiştirmek gerekiyormuş falan .. yani benim ustam ne araçlarla uğraşır lotus falan dahil o dedi hiç girme diye..
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  18. #94

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    2.762
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    17 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakgunay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tente 5 ton mu ne alaka? totalde 1250 kg ise bu agırlıgın ister 1 kg si tentede olsun ister 1249.
    Bu ağırlık dağılımı sadece aracın yol tutuş viraj kabiliyeti ya da patinaja düşüp düşmeme gibi ozelliklerini etkiler. Bu da 100 200 hızlanmasında bi etken degil. 240 hp araba 100 km de gaza basınca saracak değil.
    senin bahsettiğin mevzu, cabrioların ağır olmasının sebebi yani, tente değil takla barlarıdır.
    Tentenin 5 ton olduğundan değil Sürtünme Katsayısının yüksek olduğundan behsediyorum

  19. #95
    burakgunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.411
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun.O Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tentenin 5 ton olduğundan değil Sürtünme Katsayısının yüksek olduğundan behsediyorum
    abicim ne alaka? yüzey pürüzlülüğü boru içindeki akışta bile çılgın vortexler oluşturmuyor ne kadar etkilicek allah aşkına? arabanın hızlanmasından bahsediyoruz sanki bana jet motorunun egzoz sistemi.
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vazeline de zam yaparlar mı acaba seçimden sonra?Yapacaklarsa şimdiden alalım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •