cevabın için teşekkür ederim. 207 de asıl düşündüğüm ve önceliğim 1.6 90hp olanı, 1.4 hani uyguna olur da çip felan olurmu acaba diye düşünüyorum. öte yandan c4 ler için kimi ölü diyor kimi bununla hayata bağlandım diyor anlamadım. opeli motor seçeneğinden dolayı eledim gibi bişey.
valla arkadaşlar bi el atıverin ya. en mantıklı araç hangisidir. bi akıl verin.
az insan, çok huzur...
arkadasımda 85lik clio vardı makyajlı kasa bilmem kacıncı seninin editionu keyifle kullanıyordum valla donanımıda cabası, fiesta çok yüzü eski duruyor clio yanında
koltuk ısıtma+sunroof+deri ıvır zıvır varsa en üst donanımlısıdır i30'un.
fiyatı 29'sa emin ol feleğin cemberine girip girip çıkmıştır 40 ın altına bulman nerdeyse zor gibi cünkü normal sartlarda.
daha gecen hafta arkadasım en boş paket dizel 2011 model 120bindeki aracını(2-3k tramerde vardı) 30.750 ye sattı ordan hesap et
motorda sıkıntı cıkmazda bakımı alınan hasarı ve onun yapılma derecesi nasıldır acaba![]()
1881 - 193∞
Walla açıkçası araba almanın bu kadar zor olduğunu tahmin etmemiştim. Bir önceki aracımı alırken 2.baktığım aracı kapıp gelmiştim. Bu seferki çok sancılı olduİnternette okuduğum incelemelerde yol tutuşu için kötü şeyler yazmıyordu ama siz daha üst sınıf bir araçtan buna geçtiniz galiba
Teşekkür ederim
![]()
Çip konusunda Onno Usta'ya sorduğum soru ve bana vermiş olduğu yanıtı aynen paylaşıyorum;
Yeni nesil common rail turbo dizel bir araca soft bir yazılım ile chip tuning uygulanması durumunda motor ömründe negatif bir durum oluşur mu ?
'' Özel yazılım ise performans ve tork değerlerini artırması ile serbest yol kullanımında yakıt tüketim ekonomisi sağlamanın yanında şehir içi yoğun trafik ortamında tüketim olarak pek bir farklılık sunmaz. Ancak turbonun artı performans üretmede ön planda olması ile daha yüksek devir ve basınç altında çalışması ile uzun vadede ömrü kısadır ve paralelinde de yakıtın da belli devir aralıklarında daha zengin olması ile motorun karbon birikimi daha hızlı olup her 40 bin km. de Carbon Clean gerektirir. ''
Clio'nun plastik aksamı çok kötü yapılmış onun dışında beni cezbediyor. İlanlardaki Clio 3'lerin klima göstergesinin olduğu kısma dikkat edersen 90 %'nında plastiğin soyulduğunu göreceksin.
Bir de Renault'un dizel motorlarına çok güvenmiyorum açıkçası, Multijetler kadar sağlam olduklarını düşünmüyorum, kafam allak bullak vaziyette![]()
"sensei" çip işide sıkıntılı desene... aga bu paralara ne alınır o halde clio 3 felanmı alıcaz seat ıbıza felan. c4 ler dolu dolu araba ama şikayet edende çok , adı çıktığı için piyasası uygun olduğundan memnun olan ucuza dolu araba biniyom diyende çok. öyle bi fiyat aralığı ki bıyık sakal ilişkisi. neyse hele bayram bi çıksın aradan da ondan sonra artık.
az insan, çok huzur...
Aslında çip işi sıkıntılı değil, sadece turbonun ömrü kısalıyor. Walla bilmiyorum dostum, bendeki ruh hali iyi değilPazar günü araba pazarında 5 saat dolaştım, başıma güneş geçti oruçlu oruçlu. Aslında ben ilk önce Punto bakıyordum, dynamic modellerinden ama bir çoğunda kronik direksiyon arızası var, bu beni soğuttu açıkçası. C4lerle ilgili olumsuz bir şey okumadım ben, almak isterim ancak temiz dizeline bütçem yetmiyo.
Eklediğim resimeki araç 2010 model ve daha 60.000 km'de. Plastiğin nasıl soyulduğunu görebilirsin, ne kadar dandik bir malzeme kullanmışlar. Araba pazarında incelediğim Clio'da da aynı problem vardı. 85.000 düşük bir km, 100.00'den sonrasında dci beni düşündürüyor. Bilmiyorum, belki de yanılıyorumdur.
![]()
Son 2 aracımda dci motordu km konusunda kafanız rahat olsun 100k lar falan bence düşük km bile sayılır. Eğer dci motor temiz ve bilinçli kullanılmış, bakımları zamanında yapılmışsa pek başınızı ağrıtacağını sanmıyorum. Clio konsol soyulma olayına geleceksek. Evet kullanılan malzemeden dolayı teyp ve konsolda soyulmalar gözükebiliyor aynı şekilde direksiyonda da olabiliyor. Ben pek dert etmeyin derim eğer düzenli olarak yetkili servise gidiyorsa araç garantisi olmasa dahi renault müşteri memnuniyeti için değiştirebiliyor. Temiz bir dci bulursanız bu tarz detaylara takılmayın derim halledilebilir şeyler.
Dostum, teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. Plastik soyulması maun kaplama vb. şeyler ile giderilebilir ancak insan bu kadar para verdikten sonra daha kaliteli malzeme kullanılmasını bekliyor.
Ben linkteki aracı ciddi ciddi düşünmüştüm, sence fiyatı nasıl ve araç nasıl duruyor ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07805783/detay
Renaultta oluyo öyle şeyler. Lagunayada binsen bir yer soyuluyo clio yada binsen bir yer soyuluyor. Ama renault hemen garantiden değişimini yapıyor o konuda iyiler..
İlandaki araç temiz gibi duruyor fotoğraflardan pek bir şey anlayamadım. Dediği gibi ise temiz fiyatı da iyi. Alırken mutlaka yetkili servise götürüp expertiz yaptırın airbag beyni ve abs sayacından km ve kaza bilgilerini okusunlar. Bu tarz boyasız tek parça değişenli araçlarda alttan büyük kazalar çıkabiliyor. Malesef herkes bizim gibi dürüst olmuyor. Biraz daha araştırıp da 2009' makyajlı kasasına da bakabilirsin. En azından hem bir üst kasasına binmiş olursun hemde satarken daha iyi olur.
Hocam seni yakalamışken aklımdakileri sorayım, umarım rahatsızlık vermiyorumdur.
Ben Clio 3'lerin hep dinamik modellerine baktım şu ana kadar, malzeme kalitesi daha yüksektir diye. Sence hangi donanım seviyesini almak en idealidir ? Expression falan da alınabilir mi ? 2009 ve sonrası daha hoş duruyor ancak Bursa içinde denk gelmedi henüz.
Bu arada edindiğim bilgiye göre Renault ekspertiz yapmıyormuş. Daha önce vatanadaşın biri Renault'u mahkemeye vermiş, işte benim aracımı üçüncü kişilere karşı kötüleyemezsiniz diye. Ne kadar doğru bilmiyorum.
Son sorum; Clio 3'lerin 105 beygirlik versiyonları var mı ?
valla dizel motor konusunda bende fransızlara güvenen kesimdenim açıkcası. renault un 1.5 dci motoruna diyecek lafım yok. nissan ve mercedes dizel modellerinde bu motoru kullanıyo. bu renault motor kadar birazda arabaya özense çok daha iyi olurdu.
öte yandan ford focus diyoruz 1.6 110bg dizel motor, citroen c4 1.6 110 bg dizel arkadaşlar bunların ikiside aynı motorumu kullanıyo bileniniz varmı. ve eğer ikiside aynı motora sahipse bir araba nasıl yere göğe sığmazken diğeri çöp oluyor. işçilikte hem fikirim citroen daha zayıf focus dolu dolu. ama 30 binlira altı ghia focusların çoğu yıkık ve 250k üstü. altında olanlarda yalan.
bu araçları kullanan biride yorum yapsa on numara olur.
hep birlikte aydınlanalım.![]()
az insan, çok huzur...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)